Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз далеч не се имам вещ по въпроса, но запушени бензинови катализатори.....трудна работа. Па биле те и на н53, 43. Виждам доста набедени за такива, ма не и действително запушени. Не те знам какъв ти е зора да го дъниш, но според мен недей!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Чакай да се включа тук. Говоря за Н53, при Н43 трябва да е същото.
Имаш 2 реда катализатори - един в колекторите и НОКС-ови под колата.
След НОКС-овите имаш НОКС сензор, който ти определя 3 режима на работа.
Ако вторият ред не работи или е заминал (водят го с кратък живот), можеш да ги махнеш без проблем, поне при Н53 не набива грешка. В смисъл набива при диагностика, но не светва чек енджина. Колата тъй или иначе работи само в хомогенен режим, който си е като на нормална кола не ДВ.
Ако тези катове са заминали, тъй или иначе работи само в него и постоянно се опитва да ги регенерира, което едва ли е много успешно.
Ако искаш можеш да си вземеш емулатор на НОКС сензора от bimmerprofs (там можеш и доста да прочетеш), но вече той как определя какви режими да пуска не мога да ти кажа.. Или просто изчиства грешката при диагностика.. Не знам. Водят, че трябвало да започва да играе на тихи обороти и да имаш проблеми.. Аз лично обмислям да ги махна и да видя какво ще стане. Тъй или иначе електрониката сама се обучава на Н53/43.
Горният ред НЕ можеш да махнеш без проблем. Там трябва да се пипа, кой, къде, не знам, но едва ли са ти заминали. Около 300К трябва да карат и те правят по-голямата част от чистенето. Демек няма да имаш грижи с прегледи и пр.
Имаш 2 реда катализатори - един в колекторите и НОКС-ови под колата.
След НОКС-овите имаш НОКС сензор, който ти определя 3 режима на работа.
Ако вторият ред не работи или е заминал (водят го с кратък живот), можеш да ги махнеш без проблем, поне при Н53 не набива грешка. В смисъл набива при диагностика, но не светва чек енджина. Колата тъй или иначе работи само в хомогенен режим, който си е като на нормална кола не ДВ.
Ако тези катове са заминали, тъй или иначе работи само в него и постоянно се опитва да ги регенерира, което едва ли е много успешно.
Ако искаш можеш да си вземеш емулатор на НОКС сензора от bimmerprofs (там можеш и доста да прочетеш), но вече той как определя какви режими да пуска не мога да ти кажа.. Или просто изчиства грешката при диагностика.. Не знам. Водят, че трябвало да започва да играе на тихи обороти и да имаш проблеми.. Аз лично обмислям да ги махна и да видя какво ще стане. Тъй или иначе електрониката сама се обучава на Н53/43.
Горният ред НЕ можеш да махнеш без проблем. Там трябва да се пипа, кой, къде, не знам, но едва ли са ти заминали. Около 300К трябва да карат и те правят по-голямата част от чистенето. Демек няма да имаш грижи с прегледи и пр.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Чакай да се включа тук. Говоря за Н53, при Н43 трябва да е същото.
Имаш 2 реда катализатори - един в колекторите и НОКС-ови под колата.
След НОКС-овите имаш НОКС сензор, който ти определя 3 режима на работа.
Ако вторият ред не работи или е заминал (водят го с кратък живот), можеш да ги махнеш без проблем, поне при Н53 не набива грешка. В смисъл набива при диагностика, но не светва чек енджина. Колата тъй или иначе работи само в хомогенен режим, който си е като на нормална кола не ДВ.
Ако тези катове са заминали, тъй или иначе работи само в него и постоянно се опитва да ги регенерира, което едва ли е много успешно.
Ако искаш можеш да си вземеш емулатор на НОКС сензора от bimmerprofs (там можеш и доста да прочетеш), но вече той как определя какви режими да пуска не мога да ти кажа.. Или просто изчиства грешката при диагностика.. Не знам. Водят, че трябвало да започва да играе на тихи обороти и да имаш проблеми.. Аз лично обмислям да ги махна и да видя какво ще стане. Тъй или иначе електрониката сама се обучава на Н53/43.
Горният ред НЕ можеш да махнеш без проблем. Там трябва да се пипа, кой, къде, не знам, но едва ли са ти заминали. Около 300К трябва да карат и те правят по-голямата част от чистенето. Демек няма да имаш грижи с прегледи и пр.
Ами те карат около 300к,но мен колата ми е на толкова горе долу

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Щом нямаш проблеми, карай е не се бой.
Проблеми с коли винаги ще идват, не можем да избягаме от тях. Още като излезнат от шоурума и тръгват надолу. Машина е.

Проблеми с коли винаги ще идват, не можем да избягаме от тях. Още като излезнат от шоурума и тръгват надолу. Машина е.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Щом нямаш проблеми, карай е не се бой.![]()
Проблеми с коли винаги ще идват, не можем да избягаме от тях. Още като излезнат от шоурума и тръгват надолу. Машина е.
Да питам и още нещо този двигател има ли така нареченото гнп или помпа високо налягане или си е само бензиновата под седалката?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Две помпи имаш, да. Една в резервоара за ниско, в която е и филтърът и една отпред за високо налягане.
Sent from my Спейс using Tapatalk
Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Две помпи имаш, да. Една в резервоара за ниско, в която е и филтърът и една отпред за високо налягане.
Sent from my Спейс using Tapatalk
Ясно значи ако искам да сменя филтъра трябва да сменя помпата,която е под седалката?Тя доколкото разбирам е по-евтината,а другата е около 1000лв или се лъжа? От интерес питам пак надявам се да не сменям,но филтъра ми се иска да го сменя бензиновия,а не може явно

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Не може, сменя се като сбози заедно с помпата.
Не знам цените нещо ми се върти около 500 и 1400, ниско и високо съответно.
Дават грешки, трудно палене, чек енджин преди да фирясат.
Не знам цените нещо ми се върти около 500 и 1400, ниско и високо съответно.
Дават грешки, трудно палене, чек енджин преди да фирясат.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Не може, сменя се като сбози заедно с помпата.
Не знам цените нещо ми се върти около 500 и 1400, ниско и високо съответно.
Дават грешки, трудно палене, чек енджин преди да фирясат.
Ами в сайт за авточасти (няма да го пиша да не правя реклама) я дава за тази кола на бош 0 261 520 141 за 784лв тази за високото налягане,а за другите ми излизат от 200 до 500 не знам защо такава разлика.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Пей сърце, гледал съм официалните 
Sent from my Спейс using Tapatalk

Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги знаете ли, дали е възможно, да се премахне прозорчето с данните от бордовия компютър, когато съм на прозореца с радио станциите? Става въпрос за е90 с ццц навигация.
За милиони-няма закони.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Възможно е, но ще ти стои празно или трябва да избереш да показва нещо друго.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Възможно е, но ще ти стои празно или трябва да избереш да показва нещо друго.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Идеята ми беше изцяло.
За милиони-няма закони.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, става въпрос за 320д м47
Бихте ли ми препоръчали марка за водна помпа. От мястото което взимам често ми казаха, че имат само INA 100лв и някаква 95. Въпроса ми е на ИНА дпбри ли са частите и ако не каква да търся и поръчвам, моята има голям луфт и не ми се рискува да ме остави някъде по път
Бихте ли ми препоръчали марка за водна помпа. От мястото което взимам често ми казаха, че имат само INA 100лв и някаква 95. Въпроса ми е на ИНА дпбри ли са частите и ако не каква да търся и поръчвам, моята има голям луфт и не ми се рискува да ме остави някъде по път
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Всичко свързано с авточастите от бая време си е жива бинго история. Тази ИНА ако си е наистина ИНА няма от какво да се притесняваш, правят наистина качествени авточасти. Лошото е, че никой не може да ти каже със сигурност дали ще е такава наистина. Иначе твърдения ще чуеш безброй. Тоест....
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани