България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Само незнам защо сте останали с впечатление, че точно в Германия никой не превишава ограиченията по пътя? Карал съм в Хмбург и селата около него, от 20 коли 15 от тях превишават с поне 15 / 20 км/ч. Знаят си къде има камери и си намаляват. За два месеца видях само един патрул и то в движение.
В Берлин? Е там си е мазало, копие на София рейсъри и дрифтъри колко щеш. Спират си на средата на пътя,но безспорно по голямата част имат доста по висока култура на шофиране. АМГ, М3, РС и т.н. Ги карат пенсионерите не нацепени мутри. В Берлин също около два месеца изкарах и бях шофьор, там имаше патрули които въртяха из града, но видях само един да спира и да проверява. На магистрала 3 лентова със ограничение 120 си джасат със 150 160, който кара бавно си седи в дясно без значение къде е, в града или извън него. Обаче като пусна мигача и цялата лява лента се забавя и ме пуска да изпреваря без светкания, без екстремно лепене на задната ми броня. Докато мигача ми свети всички карат по мен. От Берлин отидох до Белгия, там вече има много камери, обаче пак си ме изпреварват въпреки, че съм с максималната скорост.
Колкото до това дали ще си карате в лявата лента без да ви пука, щото сте с 80.
Я се замислете ако имам умиращ човек на задната седалка и бързам да стигна до някоя болница, карам на аварийни и святкам, обаче тоя пред мене е решил, че съм джигит и не ме пуска?
Самата обстановка в България изнервя хората, и по пътищата буквално е война за предимство, особено сутрин и вечер. Ако всеки беше спокоен, дали щеше да го интересува, че някакъв си черен джип пред разпад го е изпреварил сменил е 3 - 4 пъти лентите и е минал на жълто, а пък теб те хвана светофара който е 70 секунди?
В Берлин? Е там си е мазало, копие на София рейсъри и дрифтъри колко щеш. Спират си на средата на пътя,но безспорно по голямата част имат доста по висока култура на шофиране. АМГ, М3, РС и т.н. Ги карат пенсионерите не нацепени мутри. В Берлин също около два месеца изкарах и бях шофьор, там имаше патрули които въртяха из града, но видях само един да спира и да проверява. На магистрала 3 лентова със ограничение 120 си джасат със 150 160, който кара бавно си седи в дясно без значение къде е, в града или извън него. Обаче като пусна мигача и цялата лява лента се забавя и ме пуска да изпреваря без светкания, без екстремно лепене на задната ми броня. Докато мигача ми свети всички карат по мен. От Берлин отидох до Белгия, там вече има много камери, обаче пак си ме изпреварват въпреки, че съм с максималната скорост.
Колкото до това дали ще си карате в лявата лента без да ви пука, щото сте с 80.
Я се замислете ако имам умиращ човек на задната седалка и бързам да стигна до някоя болница, карам на аварийни и святкам, обаче тоя пред мене е решил, че съм джигит и не ме пуска?
Самата обстановка в България изнервя хората, и по пътищата буквално е война за предимство, особено сутрин и вечер. Ако всеки беше спокоен, дали щеше да го интересува, че някакъв си черен джип пред разпад го е изпреварил сменил е 3 - 4 пъти лентите и е минал на жълто, а пък теб те хвана светофара който е 70 секунди?
- Mladenoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318ci
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Mpower94 написа:Самата обстановка в България изнервя хората, и по пътищата буквално е война за предимство, особено сутрин и вечер. Ако всеки беше спокоен, дали щеше да го интересува, че някакъв си черен джип пред разпад го е изпреварил сменил е 3 - 4 пъти лентите и е минал на жълто, а пък теб те хвана светофара който е 70 секунди?
Това ми напомня на подписа на един форумен колега, но не си спомням как се пишеше, който гласеше нещо от сорта, че предишната вечер клатил яко приятелката си и сутринта му почнала извънредно лежерно и изобщо не бързал по път за работа. Накрая питаше дали тия дето бързат са е*али




- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всички го помним това, но не е само той писал подобни неща. Всичко това с еотнася до всякакви начини, които те карат да се чувстваш ок или да изпуснеш парата.
Задаването на предимство не сте прави обаче. В малките населени места е по-зле, но и там вече има разсъждаващи хора, че като пуснеш някой, това прави верижна реакция подобно на Мексиканска вълна и утре ще те пуснат и теб така защото той пък ще е пуснал някой друг и така. В София когато дойда до Мирафиори и излизам от сервиза в посока центъра, но не отивам натам, а искам да си тръгна обратно за моята посока трябва да мина 3-те ленти на Асен Йоарданов за да завия в обратна посока. Еми ВИНАГИ ми спират хората като това е точно на светофар, тоест трябва да ги прередя или поне някои от тях. И като цяло в София навсякъде си ме пускат, та не знам за какво се оплаквате толкова.
Вярно, че аз идвам само няколко пъти в година и основно в неделя, ама все пак...
Задаването на предимство не сте прави обаче. В малките населени места е по-зле, но и там вече има разсъждаващи хора, че като пуснеш някой, това прави верижна реакция подобно на Мексиканска вълна и утре ще те пуснат и теб така защото той пък ще е пуснал някой друг и така. В София когато дойда до Мирафиори и излизам от сервиза в посока центъра, но не отивам натам, а искам да си тръгна обратно за моята посока трябва да мина 3-те ленти на Асен Йоарданов за да завия в обратна посока. Еми ВИНАГИ ми спират хората като това е точно на светофар, тоест трябва да ги прередя или поне някои от тях. И като цяло в София навсякъде си ме пускат, та не знам за какво се оплаквате толкова.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да наистина пускат, когато видят, че излизаш от положение в което ти се налага да пресечеш три ленти. Обаче ако преди теб, някой си е решил да мине от крайно дясно и да направи обратен завой (ляв) а преди това същия се е борил да мине в крайно дясно и има едни 50 - тина коли които са го видели. И в тоя момент излизаш ти и искаш да пресечеш три ленти и да обърнеш, е повярвай ми без вина ще си те препсуват яко или ще ти се лепнат на боя разстояние за респект да те сплашат.
Аз напоследък просто не обръщам внимание на никой, който иска да минава пред мен зад мен до мен все ми е тая. Дори ако пусна някой понякога ми свирят отзад, защо съм го пуснал.
Забелязъл съм също когато се возя с приятели и някой иска да мине пред мен, тея почват не го пускай, не го пускай да не е много нахален.
Като цяло гледам повече в трите огледала отколкото на пред. А като видя някой, че не си е чистил задния прозорец от сняг лед или кал държа дистанция, тоя човек не поглежда назад според мен.
А и като видиш две три е36-ци (примерно) които правят мазало на пътя, следващатата такава която се опита да мине пред тебе ти включва червената лампичка и почваш да го псуваш без причина заради предните няколко...
Та така според мен сме си изнервен народ, лесно се палиме и затова, почти всеки е нервен и без да искат изнервят и останалите и става война на пътя.
Аз напоследък просто не обръщам внимание на никой, който иска да минава пред мен зад мен до мен все ми е тая. Дори ако пусна някой понякога ми свирят отзад, защо съм го пуснал.
Забелязъл съм също когато се возя с приятели и някой иска да мине пред мен, тея почват не го пускай, не го пускай да не е много нахален.
Като цяло гледам повече в трите огледала отколкото на пред. А като видя някой, че не си е чистил задния прозорец от сняг лед или кал държа дистанция, тоя човек не поглежда назад според мен.
А и като видиш две три е36-ци (примерно) които правят мазало на пътя, следващатата такава която се опита да мине пред тебе ти включва червената лампичка и почваш да го псуваш без причина заради предните няколко...
Та така според мен сме си изнервен народ, лесно се палиме и затова, почти всеки е нервен и без да искат изнервят и останалите и става война на пътя.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това мисля че решава казуса . Причината за по голяма смъртност в България е или статистически манипулации на резултатите или по голям брой тежки ПТП със жертви поради лошата инфраструктура .
https://fakti.bg/avto/358323-nai-opasni ... e-sred-tah
Публикувано във факти.бг: Интересно проучване, което е част от отчета за пътно транспортни произшествия в Европа, показва, че през 2018 година България съвсем не е сред страните с най-голям риск от катастрофи. Изследването е направено от Canvas Holidays и според него Австрия е държавата, където има най-голям риск от ПТП.
https://fakti.bg/avto/358323-nai-opasni ... e-sred-tah
Публикувано във факти.бг: Интересно проучване, което е част от отчета за пътно транспортни произшествия в Европа, показва, че през 2018 година България съвсем не е сред страните с най-голям риск от катастрофи. Изследването е направено от Canvas Holidays и според него Австрия е държавата, където има най-голям риск от ПТП.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Причината е, че 90% от произшествията не се докладват и до полицията стигат само тежки такива.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
За мен анкетата е показателна и много точна, като съвпада и моето мнение.
Каквото и да си говорим, бай Ганьо се чувства безнаказан, без значение дали е мутра, гъзар със скъпа кола или с кенеф от 1000лв.
Каквото и да си говорим, бай Ганьо се чувства безнаказан, без значение дали е мутра, гъзар със скъпа кола или с кенеф от 1000лв.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Масовият бг шофьор е примат.
Живея в прованса в малък град, но все пак е в 10-те най-големи у нас.
Пешеходецът на пешеходна пътека е БЕЗ предимство в 70 процента от случаите поне..
Живея в прованса в малък град, но все пак е в 10-те най-големи у нас.
Пешеходецът на пешеходна пътека е БЕЗ предимство в 70 процента от случаите поне..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
вчера се опитах да обясня на двама BMW идиота, че проблема е в манталитета, те обаче не са на това мнение, а напротив... куцала подготовката и не били обучавани шофьорите да карат "НА ЛИМИТА"



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И като караш по правилата пречиш на нарушителите, щото си "чичак".
Хм,хм...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:вчера се опитах да обясня на двама BMW идиота, че проблема е в манталитета, те обаче не са на това мнение, а напротив... куцала подготовката и не били обучавани шофьорите да карат "НА ЛИМИТА"![]()
обясни им, че ако се почувстваш "на лимита" по пътната мрежа- значи просто си слаб шофьор, че изобщо си го допуснал... най- простичко казано...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:И като караш по правилата пречиш на нарушителите, щото си "чичак".
Нищо не си разбрал, ама не ми се обяснява пак...
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не, младеж, ти не си разбрал. След като ти нарушаваш, ти си този , който ще се съобразява, а не аз. Аз като карам със 100 по Цариградско и някой пред мен е с 80 нито се сърдя, нито се нерва, нито му бипкам, нито нищо. Аз съм тоя дето иска да е бързак. Аз съм нарушителя, не той. Човека си е в правото ако иска и с 60 ще кара в лява лента.
А това да дам път на бързащ или да пусна някой да се престрои или нещо подобно , вЕрвай ми, че го правя постоянно. Изключително толерантен съм към останалите участници в движението.
Ма то си е до манталитет и пак се връщаме в изходна позиция.
А това да дам път на бързащ или да пусна някой да се престрои или нещо подобно , вЕрвай ми, че го правя постоянно. Изключително толерантен съм към останалите участници в движението.
Ма то си е до манталитет и пак се връщаме в изходна позиция.
Хм,хм...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Идотщината става когато такива, които превишават те карат ти да превишиш за да ги пуснеш. Друг е въпроса, че има хора, които нарочно пречат като карат под лимита...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:Не, младеж, ти не си разбрал. След като ти нарушаваш, ти си този , който ще се съобразява, а не аз. Аз като карам със 100 по Цариградско и някой пред мен е с 80 нито се сърдя, нито се нерва, нито му бипкам, нито нищо. Аз съм тоя дето иска да е бързак. Аз съм нарушителя, не той. Човека си е в правото ако иска и с 60 ще кара в лява лента.
А това да дам път на бързащ или да пусна някой да се престрои или нещо подобно , вЕрвай ми, че го правя постоянно. Изключително толерантен съм към останалите участници в движението.
Ма то си е до манталитет и пак се връщаме в изходна позиция.
Toвa го разбрахме, че сте си в правото да се влачите, но не виждам да го правите в дясна лента, където ви е мястото. Когато и където да погледнеш дясната лента винаги е празна, всичко живо дето мърда се е забило в средна и лява, а "бързаците" са принудени да бързат вдясно. За 2к км. из Европа на друго място подобна олигофрения не видях, а предимно се кара с ограничението в средна и под ограничението в дясна.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист