проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
колеги чета ви темата от няколко дни (дето малко се скарахте) , НЕ желая да провокирам конфликти и т.н. искам само да питам, защото в крайна сметка нищо не разбрах
аз примерно имам м52 ... и винаги съм мислел, че ако трябва да се обезвъздуши (сега трябва защото бях проверявал нивото и завил хлабаво капачката и карах така 1 ден) , просто изчаквам да загрее и отвивам малката пробка отгоре и чакам да спре да излиза въздух
знам, че м52 , не е като вашия мотор сигурно си има особеност някаква там която обсъждате , обаче можете ли накратко да ми обясните какво е "нормалното" обезвъздушаване (това което си мисля аз ли е) и както се прави при N42B20
аз примерно имам м52 ... и винаги съм мислел, че ако трябва да се обезвъздуши (сега трябва защото бях проверявал нивото и завил хлабаво капачката и карах така 1 ден) , просто изчаквам да загрее и отвивам малката пробка отгоре и чакам да спре да излиза въздух
знам, че м52 , не е като вашия мотор сигурно си има особеност някаква там която обсъждате , обаче можете ли накратко да ми обясните какво е "нормалното" обезвъздушаване (това което си мисля аз ли е) и както се прави при N42B20

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Въпросната тема да ти кажа послужи тогава само да заблуди доста хора. Аз не харесах тогава разнищването, ама то с радио спори ли се... Имаше един специалист, мисля дори точно автора, който истерично държеше да намали налягането без да мисли да бутне температурата надолу, а това си е риск, при това голям! Виждам, че чуваш петела и ще се съгласиш с мен. Затова и зарязах онази тема, щото се превърна от полезна в супер вредна. Иначе:
" Мисля,че глагола 'регулира' не е точен!"
И да и не. Действително няма нещо, което да регулира налягането, но пък има нещо, което е буквално калибрирано и баш си определя колко да е това налягане. Подсказвам вече прекалено много
Всъщност ако трябва да съм точен, нещата определящи налягането са две, не едно. Също така:
"при различните температури имаме различни налягания в системата!"
Всъщност температурата е почти константа. Имам предвид, че при загряването то е ясно, че се повишава. Въпроса е като загрее и си работи вече в работен режим, кой определя налягането? Грубо казано при изправен н42 имаме около 105 градуса с процент, два отклонение. Нито температурата шава много, нито налягането. Кои две неща определят колко да е това налягане??:) Аз буквално вече го казах и ако и сега няма отговор ще го преживея много трудно
Малко прилича на оф дискусията, но всъщност не е, щото ако има някакъв проблем с този ми ти "най-скапан двигател на БМВ", това е именно температурата и налягането в охладителната му система. Иначе си е железен. Наистина!
" Мисля,че глагола 'регулира' не е точен!"
И да и не. Действително няма нещо, което да регулира налягането, но пък има нещо, което е буквално калибрирано и баш си определя колко да е това налягане. Подсказвам вече прекалено много

"при различните температури имаме различни налягания в системата!"
Всъщност температурата е почти константа. Имам предвид, че при загряването то е ясно, че се повишава. Въпроса е като загрее и си работи вече в работен режим, кой определя налягането? Грубо казано при изправен н42 имаме около 105 градуса с процент, два отклонение. Нито температурата шава много, нито налягането. Кои две неща определят колко да е това налягане??:) Аз буквално вече го казах и ако и сега няма отговор ще го преживея много трудно

Малко прилича на оф дискусията, но всъщност не е, щото ако има някакъв проблем с този ми ти "най-скапан двигател на БМВ", това е именно температурата и налягането в охладителната му система. Иначе си е железен. Наистина!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
host написа:колеги чета ви темата от няколко дни (дето малко се скарахте) , НЕ желая да провокирам конфликти и т.н. искам само да питам, защото в крайна сметка нищо не разбрах
аз примерно имам м52 ... и винаги съм мислел, че ако трябва да се обезвъздуши (сега трябва защото бях проверявал нивото и завил хлабаво капачката и карах така 1 ден) , просто изчаквам да загрее и отвивам малката пробка отгоре и чакам да спре да излиза въздух
знам, че м52 , не е като вашия мотор сигурно си има особеност някаква там която обсъждате , обаче можете ли накратко да ми обясните какво е "нормалното" обезвъздушаване (това което си мисля аз ли е) и както се прави при N42B20
Не, не, не, не! Никакво каране! Аз поне не тая никакви негативни чувства към никой! Какво лошо има да поспорим? Раждат си се истини в споровете, наистина?! А и нали затова е форум? Колкото до обезвъздушаването, така както си го направил си е добре. И не - НЯМА специфично и сложно обезвъздушаващи се мотори. Има повредени такива(които бълват непрестанно въздух например от някъде) и хора, на които всичко им е сложно. От там идва и мита за специфично обезвъздушаваните мотори. Сложни мотори. Ядрена техника братче. От незнание. От калпави и неуки гаражисти. Много съм им набрал, ей..

ПС Предния ми пост бе към ildivvy
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Иво,аз твърдя (или поне супер сериозно си мисля,позовавайки се на всичко,което съм учил по физика),че когато колата е вече загряла и работи на 90'С,налягането вътре в системата е 1,2-1,3бар ,примерно (или някъде там),но не е 2бара в никой случай и това не зависи от капачката по никакъв начин (стига тя да не е на 1,2бара също
)! С повишаване на темературата,налягането в затворената система се повишава! Не мога да го докажа при колата,защото няма как да свържа манометър в системата,но искрено го вярвам! Капачките на японските са на 1,1-1,2бара при термостати,поддържащи 80'С! Т.е. при тях нормално в системата налягането е 1бар,но то и няма как да е друго,защото това си е ниска температура и още няма голямо темп.разширение! При дизела е подобно. Всички знаем,че когато турбото сгъсти въздуха,неговата темература се повишава! Процеса е и обратно! Ако стопляме флуида,неговото налягане расте! В момента ми убягва името на процеса...БМВ използват затворена система с клапан за изпускане на по-голямо налягане,за да запазят водата течна при по-висока температура! Всички знаем,че на Еверест,където налягането е доста по-ниско,водата завира на доста по-ниска температура! Това е доказано и с опити
При по-високо налягане,точката на кипене се измества към по-висока температура и така!


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Всъщност,всичко ще стане ясно в момента,в който се свърже манометър към системата и започнем да говорим с точни цифри! При каква температура,какво налягане имаме
! Лично аз не мисля,че при 90-105'С имаме 2бара в системата! Тогава маркуча е на "камък' със сигурност!

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
За надморската височина и завирането на водата си прав.
Обаче защо тръгна целия спор.Всички искаме да намалим температурата на водата/антифриза ,за да предотвратим бързото втвърдяване на гумичките на клапаните,гумените гарнитури и о-пръстени.
Само,че не се замисляме едно нещо.Което аз все повече почвам да осъзнавам.Вие ще кажете дали съм прав или не.На колко градуса отваря стария модел термостат на n42.Иво n52 е с такъв в момента.На 95C°
Моя стария също беше на 95C° Това е оригиналния термостат от първите години на n42
Той е без нагревател и без букса.
След това слагат термостат на 105C° с нагревател и букса.
Да се върнем малко назад в годините
https://www.autopower.bg/термостат-behr-bmw-3-coupe-e46-316-ci-tm15105-g1529c44-i11448602.html
Е46 което е преди фейса с m43 двигател работи също на 105C°
E36 има също термостат на 95C°
https://www.autopower.bg/термостат-mahle-original-bmw-3-coupe-e36-316-i-ti2095-g1479c44-i17543573.html
Има и много други такива модели бмв-та които работят на над 95С°
Мерцедесите също работят на 95,103,105 C°
И къде ми е идета от всичко това.Моя първия двигaтел дори при 95C° беше страшно изпечен.Течеше като лейка,гореше масло от гумичките и т.н.Този работи много километри на около 90C° и пак почна да се омазнява целия.
Проблема колеги не е в температурата ,а в некачествените материали(гумени)
Мерцедесите не горят масло в повечето случаи.m43 не гори масло,а работи на 105C°
М62 не гори масло,а n62 има проблем с гумичките
За мен няма кой знае колко да помогне ако от 105C° бутнем антифриза на 90-95C°
Проблем с опичнето на гумите не е от водата,а от маслото.Важна е температурата на маслото.Замислете се с колко ще свалите маслото ако редуцирате температурата на водата само с 10 C°
С много малко,което едва ли е решаващо за изпичането на гумите
Аз си мисля,че както всички знаем е програмирано стареенето ,за да се купуват части.
Минаха годинире на вечното е30 и мерц.124
Аз реших на n62-то да не пипам зводската температура.На определен пробег си сменям гумите и карам.Много мислих дали да го преправя като съм направил на n42 ама се отказах.
Обаче защо тръгна целия спор.Всички искаме да намалим температурата на водата/антифриза ,за да предотвратим бързото втвърдяване на гумичките на клапаните,гумените гарнитури и о-пръстени.
Само,че не се замисляме едно нещо.Което аз все повече почвам да осъзнавам.Вие ще кажете дали съм прав или не.На колко градуса отваря стария модел термостат на n42.Иво n52 е с такъв в момента.На 95C°
Моя стария също беше на 95C° Това е оригиналния термостат от първите години на n42
Той е без нагревател и без букса.
След това слагат термостат на 105C° с нагревател и букса.
Да се върнем малко назад в годините
https://www.autopower.bg/термостат-behr-bmw-3-coupe-e46-316-ci-tm15105-g1529c44-i11448602.html
Е46 което е преди фейса с m43 двигател работи също на 105C°
E36 има също термостат на 95C°
https://www.autopower.bg/термостат-mahle-original-bmw-3-coupe-e36-316-i-ti2095-g1479c44-i17543573.html
Има и много други такива модели бмв-та които работят на над 95С°
Мерцедесите също работят на 95,103,105 C°
И къде ми е идета от всичко това.Моя първия двигaтел дори при 95C° беше страшно изпечен.Течеше като лейка,гореше масло от гумичките и т.н.Този работи много километри на около 90C° и пак почна да се омазнява целия.
Проблема колеги не е в температурата ,а в некачествените материали(гумени)
Мерцедесите не горят масло в повечето случаи.m43 не гори масло,а работи на 105C°
М62 не гори масло,а n62 има проблем с гумичките
За мен няма кой знае колко да помогне ако от 105C° бутнем антифриза на 90-95C°
Проблем с опичнето на гумите не е от водата,а от маслото.Важна е температурата на маслото.Замислете се с колко ще свалите маслото ако редуцирате температурата на водата само с 10 C°
С много малко,което едва ли е решаващо за изпичането на гумите
Аз си мисля,че както всички знаем е програмирано стареенето ,за да се купуват части.
Минаха годинире на вечното е30 и мерц.124
Аз реших на n62-то да не пипам зводската температура.На определен пробег си сменям гумите и карам.Много мислих дали да го преправя като съм направил на n42 ама се отказах.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ildivvy:
"аз твърдя,че когато колата е вече загряла и работи на 90'С,налягането вътре в системата е 1,2-1,3бар ,примерно,но не е 2бара в никой случай и това не зависи от капачката по никакъв начин"
Така си е, дори налягането си целнал
"С повишаване на темературата, налягането в затворената система се повишава!"
Също вярно, все пак имаме разширение в затворен съд.
"Капачките на японските са на 1,1-1,2бара при термостати, поддържащи 80'С"
Не само при японските. Колкото се връщаме назад в годините, все по-студени са моторите, с по-ниско налягане в охл. с-ма
" Всички знаем, че когато турбото сгъсти въздуха,неговата темература се повишава"
Тук не намерих връзка. Предполагам си го написал погрешка"
"Всички знаем, че на Еверест, където налягането е доста по-ниско,водата завира на доста по-ниска температура"
Не само на Еверест, на Мусала също има трудности с варенето на боб
И тук си прав
dentamed:
"Проблема колеги не е в температурата ,а в некачествените материали(гумени)"
Най-лошото от цялата история може би е, че има наистина голяма вероятност да си прав в това твърдение. Гледам например, по мотора има доста о-пръстени, които не мърдат с времето. При мен, дори след случката с кофтито помпа, температурите лятото скачаха на 116гр и все пак доста гуми ги свалих меки и еластични. Друг пример - оригиналните вложки се изпичат още на 80 000км, а после, веднъж вече сменени с Елринг да речем, карат и по 300 000 без да мръднат!!!!
Келява история. Но все пак, смятам ще се съгасиш, че евентуалното охлаждане на мотора си носи и други, не малко плюсове?
Използвам случая и да драсна, че днес си сложих изпарителя и да ти кажа обезвъздушаването стана пей сърце. От раз, както винаги! Само пуснах 2 пъти въздуси, запалих и той си се стопли дори на празен ход, без изобщо да форсирам
Иначе за двама ви:
нещото, което определя налягането в охл. с-ма е обема на камерата, образуваща се в разширителното казанче между нивото на охл. течност и капачката. Този обем е "зададен" грубо с указанията за мин и макс на нивото. Компресирания въздух в нея е "пружината", която ще "натиска" отгоре течността с предварително, грубо зададена стойност, зависеща от обема и за да не заври антифриза рано, рано. Именно затова имаме и зададени минимум и максимум на нивото, за да не нарушим много обема на тази камера. Причината да има мин и макс не е нито опасността мотора да загрее, ако нивото е малко, нито опасността да хвърли вода мотора, както често твърдят умни гаражисти или каквото и да е друго ако нивото е в повече. Тук мога да вметна, че до голяма степен desoxr имаше право с твърдението, че да се отваря безконролно капачката не е много гот. Давам пример - нагряли сме да речем на 90гр и отворимкапачката. Вече си е имало определено налягане от разширение, което ще избяга и няма да се компенсира от оставащото неголямо доразширение. Ако впоследствие мотора се подгони, може и да стане беля. Аз тогава игнорирах мнението на desoxr, защото otliöno знам какво правя и вземам винаги всичко предвид, но много хора няма да го направят и си е риск!
Второто нещо, което играе роля за налягането е еластичността на гумените съединения като цяло. Те отговарят на някакви стандарти как и с колко да се "разтегнат" и не е съвсем гот ако се изпосменят неконтролирано с неподходящи такива. Имаше преди дори Рена, на които определен маркуч играеше ролята на камерата в разширителното казанче - той беше калибриран да се разширява с определена еластичност и ставаше на балон.
.....пак стана сложно, маа му стара, извинявайте
"аз твърдя,че когато колата е вече загряла и работи на 90'С,налягането вътре в системата е 1,2-1,3бар ,примерно,но не е 2бара в никой случай и това не зависи от капачката по никакъв начин"
Така си е, дори налягането си целнал
"С повишаване на темературата, налягането в затворената система се повишава!"
Също вярно, все пак имаме разширение в затворен съд.
"Капачките на японските са на 1,1-1,2бара при термостати, поддържащи 80'С"
Не само при японските. Колкото се връщаме назад в годините, все по-студени са моторите, с по-ниско налягане в охл. с-ма
" Всички знаем, че когато турбото сгъсти въздуха,неговата темература се повишава"
Тук не намерих връзка. Предполагам си го написал погрешка"
"Всички знаем, че на Еверест, където налягането е доста по-ниско,водата завира на доста по-ниска температура"
Не само на Еверест, на Мусала също има трудности с варенето на боб

dentamed:
"Проблема колеги не е в температурата ,а в некачествените материали(гумени)"
Най-лошото от цялата история може би е, че има наистина голяма вероятност да си прав в това твърдение. Гледам например, по мотора има доста о-пръстени, които не мърдат с времето. При мен, дори след случката с кофтито помпа, температурите лятото скачаха на 116гр и все пак доста гуми ги свалих меки и еластични. Друг пример - оригиналните вложки се изпичат още на 80 000км, а после, веднъж вече сменени с Елринг да речем, карат и по 300 000 без да мръднат!!!!

Използвам случая и да драсна, че днес си сложих изпарителя и да ти кажа обезвъздушаването стана пей сърце. От раз, както винаги! Само пуснах 2 пъти въздуси, запалих и той си се стопли дори на празен ход, без изобщо да форсирам
Иначе за двама ви:

нещото, което определя налягането в охл. с-ма е обема на камерата, образуваща се в разширителното казанче между нивото на охл. течност и капачката. Този обем е "зададен" грубо с указанията за мин и макс на нивото. Компресирания въздух в нея е "пружината", която ще "натиска" отгоре течността с предварително, грубо зададена стойност, зависеща от обема и за да не заври антифриза рано, рано. Именно затова имаме и зададени минимум и максимум на нивото, за да не нарушим много обема на тази камера. Причината да има мин и макс не е нито опасността мотора да загрее, ако нивото е малко, нито опасността да хвърли вода мотора, както често твърдят умни гаражисти или каквото и да е друго ако нивото е в повече. Тук мога да вметна, че до голяма степен desoxr имаше право с твърдението, че да се отваря безконролно капачката не е много гот. Давам пример - нагряли сме да речем на 90гр и отворимкапачката. Вече си е имало определено налягане от разширение, което ще избяга и няма да се компенсира от оставащото неголямо доразширение. Ако впоследствие мотора се подгони, може и да стане беля. Аз тогава игнорирах мнението на desoxr, защото otliöno знам какво правя и вземам винаги всичко предвид, но много хора няма да го направят и си е риск!
Второто нещо, което играе роля за налягането е еластичността на гумените съединения като цяло. Те отговарят на някакви стандарти как и с колко да се "разтегнат" и не е съвсем гот ако се изпосменят неконтролирано с неподходящи такива. Имаше преди дори Рена, на които определен маркуч играеше ролята на камерата в разширителното казанче - той беше калибриран да се разширява с определена еластичност и ставаше на балон.
.....пак стана сложно, маа му стара, извинявайте

Последна промяна ivoaudi на 28 Яну 2019, 22:56, променена общо 2 пъти
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
А следното не е много он, ама имаше някъде назад в дебрите на таз тема дискусия за проблем с гадно прискърцване или вибрация, резонанс. Доста колеги се оплакват от неоткриваем, много дразнещ шум и при мен също се появи, та не се траеше. Скъса ми нервите напоследък и оня ден и свалихме таблото с един приятел. Прикачам фото, където съм заградил с червено виновните места. Трябва да се облепи с нещо заголената ламарина и пак да се клипсне таблото. Аз използвах платнян изолирбанд. Навих по около 3 намотки и ефекта е.....тишина! 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Това с "турбото,сгъстения въздух и температурата" не го бях сложил по погрешка,а за да припомня физичния закон,чието име пак не се сещам в момента,че при загряване,налягането се повишава и обратно - при повишаване на налягнето се повишава и температурата! През уикенда се сетих и исках да допиша и аз,че налягането в нашите системи зависи и от въздушната "междина" между течността и капачката в разш.съд,но компа в нас е прецакан и ти си ме изпреварил! В този ред на мисли,ако се поддържа малко по-ниско ниво,в системата ще има и малко по-ниско налягане при равни други условия
! Според мен,в моделите без нагревател в термостата,спокойно може да се сложи и една идея по-студен термостат!

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Хора, да ви питам нещо пак набързо, че съм в друг филм:
Включват ли ви се климатиците сега в студеното? Правиха ми моя и отново не охлажда никак. Компресора се включва и майстора казва, че наляганията идват, но не охлажда. Аз нещо логика не виждам
Включват ли ви се климатиците сега в студеното? Правиха ми моя и отново не охлажда никак. Компресора се включва и майстора казва, че наляганията идват, но не охлажда. Аз нещо логика не виждам
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- smok85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Моята тема за въпроси за 318i 143к.с. 2003
Здравейте колеги.От 2 дни съм отново собственик на БМВ.Колата е много хубава и върви страхотно,но има няколко проблема.Сигурно ще има и други въпроси,за това за да не пускам отделни теми ще ги събера на едно място в тази.
Днес си направих комп.диагностика ,която извади следните грешки.
датчик на колянов вал
датчик на вмукателен разпределителен вал
датчик на изпускателен разпределителен вал
За коляновия вал е ясно,но не мога да разбера двата датчика на разределителните валове еднакви ли са,защото в сайтовете за части не мога да се ориентирам.Не пише за кой вал са и за да не поръчам 2 еднакви ви питам .
Другия проблем е,че се чува силно виене от едно цилиндрично тяло разположено до дроселовата клапа.Знаете ли за какво е то и защо вие?
Проблем номер 3.Днес като търсех датчика за коляновия вал попаднах на тези 3 кабелчета от които 2 бяха прекъснати.
Днес си направих комп.диагностика ,която извади следните грешки.
датчик на колянов вал
датчик на вмукателен разпределителен вал
датчик на изпускателен разпределителен вал
За коляновия вал е ясно,но не мога да разбера двата датчика на разределителните валове еднакви ли са,защото в сайтовете за части не мога да се ориентирам.Не пише за кой вал са и за да не поръчам 2 еднакви ви питам .
Другия проблем е,че се чува силно виене от едно цилиндрично тяло разположено до дроселовата клапа.Знаете ли за какво е то и защо вие?
Проблем номер 3.Днес като търсех датчика за коляновия вал попаднах на тези 3 кабелчета от които 2 бяха прекъснати.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1,3,5
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Моята тема за въпроси за 318i 143к.с. 2003
Колега, има наистина супер тема, свързана с тоя, 143 коньов мотор, всичко е разнищено вече. По въпроса с датчиците на разпределителните валове са еднакви, да. Но по-хубавото е, че след смяната на тоя на коляновия вал, вероятно ще ти изчезнат и другите грешки. Тоест, не бързай да ги поръчваш.
По втория въпрос - единственото цилиндрично тяло, намиращо се до дроселовата клапа е масления филтър и той няма как да вие
може би грешиш?
Колкото до кабелите, не изглеждат да са от оригиналната инсталация, за да се каже повече трябва да се проследят.
По втория въпрос - единственото цилиндрично тяло, намиращо се до дроселовата клапа е масления филтър и той няма как да вие

Колкото до кабелите, не изглеждат да са от оригиналната инсталация, за да се каже повече трябва да се проследят.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- smok85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: Моята тема за въпроси за 318i 143к.с. 2003
Благодаря колега.Ще сменя първо датчика на коляновия вал и ако не се оправи ще сменя и другите на разпр.валове.
Става въпрос за това цилиндрично тяло до дроселовата клапа.
Става въпрос за това цилиндрично тяло до дроселовата клапа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1,3,5
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Това е един електромотор, който движи дисата. Постоянно ли го чуваш това виене? Да нямаш предвид вдно жуженв за 5-10 сек на контакт?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- smok85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Не е след контакт.Колата ми има проблем - гасне когато загрее.Познатия датчик на разпределителен вал.Поръчал съм го и в събота ще го сменя,но когато угасне и остане на контакт понякога се чува много силно виене и като отворя капака на пипане се разбира,че виенето идва от това моторче.
1,3,5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани