Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ето това е кола
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... af27c4582d

Веднъж BMW, винаги BMW!
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Като имам възможност, ще седна да изровя конкретната обява, ако я има в мобилето, да видите, че няма нищо страшно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A'й да те изправаря

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
M0n57eR написа:Здравейте колеги! Може ли да ми дадете мнение за тези два автомобила:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... rirlf3VuLY
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
При условие, че и двете имат екстрите, които търся защо немеца е толкова скъп и от друга страна защо българската е толкова евтина
Защото едната е истинска кола поддържана в БМВ без компромиси, а другата е от една топла страна в която са измислени всички възможни измами свързани с автомобили и вероятно има 3 максимум 4 записа в сервизната история.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И 3-4 смени на масло за 350к км. А, забравих, на реални 190 е 

Never mistake motion for action...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Защото едната е истинска кола поддържана в БМВ без компромиси, а другата е от една топла страна в която са измислени всички възможни измами свързани с автомобили и вероятно има 3 максимум 4 записа в сервизната история.
Leon написа:И 3-4 смени на масло за 350к км. А, забравих, на реални 190 е
Tва как се хваща коя е истинска и коя "кръщавана"?
- Kostadin`
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 16.06.2016
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3er e92 330d 6МТ
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
madafaka_donkele написа:vld написа:Защото едната е истинска кола поддържана в БМВ без компромиси, а другата е от една топла страна в която са измислени всички възможни измами свързани с автомобили и вероятно има 3 максимум 4 записа в сервизната история.Leon написа:И 3-4 смени на масло за 350к км. А, забравих, на реални 190 е
Tва как се хваща коя е истинска и коя "кръщавана"?
Диагностина в официален сервиз.Бях ходил да гледам в София едно е92,закарах го в ДаруКар.След 3 часа изкараха един харман какво е за смяна по колата.Колкото имаше външен вид,толкова счупена беше отвътре







Историята на колата поне според мен е много важно нещо и то не някаква хвърчаща книжка дето всеки може да си я надпише,а в историята в BMW.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да, тва ясно, питането беше по снимка/обява как се хваща кое какво е.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Има косвени белези, дето са ориентир - волан, седалки, разни дреболии по километража и компютъра, ауспуха (за дизелите). Не са гаранция, но като се съберат 3-4 и мнението накланя повече към въртяна, отколкото към реални. А и като видиш кола на под 160-170к на цената на кола на 400к в Германия,червената лампа веднага светва. Маслото на германските е сменяно в най-добрия случай на сервизни интервали от 25к км, което си е убийство, смятай на италианските, където не е задължително посещението в БМВ, колко се спазват и тези интервали. С всички последствия от това. Не казвам, че всички коли от Италия са боклук, но пак с едно на ум какво следва като я купиш.
Never mistake motion for action...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А като си сменил салона, волана, седалките, тавана, стелките, праговете и педалите, кво прайм?
800к?
Окачването, пакета, джантите и т.н.
Филмите са големи, а живота кратък!
Дай газ!

Окачването, пакета, джантите и т.н.


Филмите са големи, а живота кратък!
Дай газ!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Има косвени белези, дето са ориентир - волан, седалки, разни дреболии по километража и компютъра, ауспуха (за дизелите). Не са гаранция, но като се съберат 3-4 и мнението накланя повече към въртяна, отколкото към реални. А и като видиш кола на под 160-170к на цената на кола на 400к в Германия,червената лампа веднага светва. Маслото на германските е сменяно в най-добрия случай на сервизни интервали от 25к км, което си е убийство, смятай на италианските, където не е задължително посещението в БМВ, колко се спазват и тези интервали. С всички последствия от това. Не казвам, че всички коли от Италия са боклук, но пак с едно на ум какво следва като я купиш.
+1 за обслужването в Англия. Сигурно масово не е така, но като гледах за мотор, имаше няколко, които бяха сменяло масло на 12-15к интервали. Това се води и специална екстра, която може да бъде поръчана, по памет беше $988.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги мнение за този автомобил https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5023815055
Като информация ми даде че има застраховка и каско до април.Колата върви с два комплекта джанти. Зимни гуми с железни джанти 16" стават за още един сезон и джанти 18" ,но гумите не стават.Колата е само обслужвана и не е сменял нищо.Закупена от него преди 1 година,преди това е била взета от лизингово връщане.Проверих колата и според мен е върната поне с 100 000км. и реалните километри в момента са 300 000км. Ще отида да я огледам,ако изглежда добре заслужава ли си тази цена на тези километри.Ето и снимка от проверката.Благодаря предварително.
Като информация ми даде че има застраховка и каско до април.Колата върви с два комплекта джанти. Зимни гуми с железни джанти 16" стават за още един сезон и джанти 18" ,но гумите не стават.Колата е само обслужвана и не е сменял нищо.Закупена от него преди 1 година,преди това е била взета от лизингово връщане.Проверих колата и според мен е върната поне с 100 000км. и реалните километри в момента са 300 000км. Ще отида да я огледам,ако изглежда добре заслужава ли си тази цена на тези километри.Ето и снимка от проверката.Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Уморена е, ама за тия пари толкова.azabunov написа:Колеги бихте ли дали мнения за следния екземпляр https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9h97x0
Благодаря предварително
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Има екстрички, но не е евро 5, а евро 4. Ако нищо не е сменяно, тепърва те чакат по-скъпите ремонти. На твое място ще взема за тия пари шестак, поне да знаеш за какво плащаш като започне ваденето.Радиан написа:Колеги мнение за този автомобил https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5023815055
Като информация ми даде че има застраховка и каско до април.Колата върви с два комплекта джанти. Зимни гуми с железни джанти 16" стават за още един сезон и джанти 18" ,но гумите не стават.Колата е само обслужвана и не е сменял нищо.Закупена от него преди 1 година,преди това е била взета от лизингово връщане.Проверих колата и според мен е върната поне с 100 000км. и реалните километри в момента са 300 000км. Ще отида да я огледам,ако изглежда добре заслужава ли си тази цена на тези километри.Ето и снимка от проверката.Благодаря предварително.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Радиан написа:Колеги мнение за този автомобил https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5023815055
Като информация ми даде че има застраховка и каско до април.Колата върви с два комплекта джанти. Зимни гуми с железни джанти 16" стават за още един сезон и джанти 18" ,но гумите не стават.Колата е само обслужвана и не е сменял нищо.Закупена от него преди 1 година,преди това е била взета от лизингово връщане.Проверих колата и според мен е върната поне с 100 000км. и реалните километри в момента са 300 000км. Ще отида да я огледам,ако изглежда добре заслужава ли си тази цена на тези километри.Ето и снимка от проверката.Благодаря предварително.
За тези пари според мен отговаря напълно. Може да я провериш, 300к не са много за този мотор така или иначе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани