Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Моето Кортеко вече е на 100тина хиляди и не дава признаци, да има проблем....а тук разни хора ми обясняваха, как ще го сменям след 20....
Re: Бързи въпроси и отговори
imanov написа:ervice написа:Колата е е90 N43B20A.Светна ми чек-а и след проверката излезе грешка P2097 Post catalyst fuel trim system too rich ( Bank 1) Проблем имам с първо палене при студено време сякаш не заработва единия цилондър,но се иправя след 10с. после няма проблеми,но грешката я даде след 2-3 часа каране извънградско.Някакви идей къде е проблема?
Сипи си един препарат за чистене на дюзи за профилактикаи може и да и помогне ако е дюза. Виж свещи и бобини дали са ок на този цилиндър ( може да ги размениш но ако са сменяни наскоро значи много вероятно да е дюза, както казва колегата). Не знам ламбда сонда дали също може да е причина за тази грешка. Най-добре да каже някой майстор защото няма смисъл да се гадае и сменят различни неща.
Бях на майстор.Сменени свещи,1 бобина,която даваше грешка и някакъв клапан ниско налягане,който също даваше грешка - без резултат проблема си остава,а колата други грешки не дава.Вече не знам какво да я правя и майстора и той се чуди уш всичко е ок....тръгне ли 1 път няма проблеми цял ден до следващата сутрин.Ще сипя 1 добавка за дюзи и пак ще пробвам,но ме съмнява да се оправи,а ако се оправи е дюза.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Дюзи..
Изчакай колата да изстине, развий свещите и виж в какво състояние са. Има ли мокра/бензинова, съответната дюза на цилиндъра е чао.
Изчакай колата да изстине, развий свещите и виж в какво състояние са. Има ли мокра/бензинова, съответната дюза на цилиндъра е чао.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Дюзи..
Изчакай колата да изстине, развий свещите и виж в какво състояние са. Има ли мокра/бензинова, съответната дюза на цилиндъра е чао.
Ами той майстора ги смени и 4те освен,че бяха захабени нямаше нищо по тях - по неговите думи.Сякаш и на празен ход има някакво леко притрисане на моменти в купето.Ще я водя и на друг майстор май,че пари давам да сменям някакви неща без резултат - то така мога да си сменям постоянно.Сипах някаква добавка за дюзи,но ме съмнява да стане нещо.Възможно ли е да е от капачкаъа на маслото някъде бях чел,че на някой му правило подобен проблем от нея?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Написах ти го преди 2 страници. Проблемът с тресенето ще се задълбочи, ще започне да светва лампа за масло, жълтата за мотора, ще записва странни грешки и накрая пак ще си смениш дюзите. Но изчакай щом не е толкова зле положението.
Never mistake motion for action...
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа:Написах ти го преди 2 страници. Проблемът с тресенето ще се задълбочи, ще започне да светва лампа за масло, жълтата за мотора, ще записва странни грешки и накрая пак ще си смениш дюзите. Но изчакай щом не е толкова зле положението.
Не съм ги сменил понеже майстора каза,че не е от тях.Ще я водя и при друг майстор явно.Дюзите лесно ли се сменят?Препоръчайте някой майстор в София.Горе долу колко излиза всичко?
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги как мога да разбера кои мотори за без диса клапи при е90? Говоря за 330и 325и ..От коя година са ,че да мога да ги различа кой мотор е с диса клапа и кой мотор е без диса клапи
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
То си личи..
325i N53B30 - няма ДИС-а клапи, но има заготовка и е плъг енд плей.
330i N53B30 - има
325i/330i N52B25/B30 - май винаги има, освен някои щатски!
Може би и при N52 има същото изключение, когато е 3-литров в 325, но такива много рядко има за Европа. Поне аз не съм виждал.
Относно горния колега, свещи може да си сменил, но най-вероятно си за дюзи. Ако пикае дюзата и новата свещ ще ти е мокра/бензинова. Така че проверката е лесна.
325i N53B30 - няма ДИС-а клапи, но има заготовка и е плъг енд плей.
330i N53B30 - има
325i/330i N52B25/B30 - май винаги има, освен някои щатски!
Може би и при N52 има същото изключение, когато е 3-литров в 325, но такива много рядко има за Европа. Поне аз не съм виждал.
Относно горния колега, свещи може да си сменил, но най-вероятно си за дюзи. Ако пикае дюзата и новата свещ ще ти е мокра/бензинова. Така че проверката е лесна.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:То си личи..
325i N53B30 - няма ДИС-а клапи, но има заготовка и е плъг енд плей.
330i N53B30 - има
325i/330i N52B25/B30 - май винаги има, освен някои щатски!
Може би и при N52 има същото изключение, когато е 3-литров в 325, но такива много рядко има за Европа. Поне аз не съм виждал.
Относно горния колега, свещи може да си сменил, но най-вероятно си за дюзи. Ако пикае дюзата и новата свещ ще ти е мокра/бензинова. Така че проверката е лесна.
Да,но старите са били сухи....майстора каза, че не са дюзите.Също и това притрисане ми р много съмнително на свободна като съм спрял сякаш не е от мотора,а от генерацията понеже нито оборотите играят нито видимо има някво притрисане на мотора( на отворен капак),а като седнеш в колата се усеща леко тресене и скоростния лост леко се мърда,но тресенето е много неравномерно.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
Мерси колега ,а как да разбера също кой мотор е N52 или N53
всички 325и ли са с N53 ?

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз когато гледах 325и рових доста как да различим н52 от н53/4 , защото първия ства на газ
ИЗвода беше, че е най-добре да погледнеш какво излиза по VIN.
Попринцип най-лесно е по колектора да се различи, но и там като при всички модели на бмв може да има изключения, било то то предния собствник или заводско. N52 в масовия случай мисля, че трябва да е със сив капак на клапаните, а N53/4 са със черен.

Попринцип най-лесно е по колектора да се различи, но и там като при всички модели на бмв може да има изключения, било то то предния собствник или заводско. N52 в масовия случай мисля, че трябва да е със сив капак на клапаните, а N53/4 са със черен.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги помагайте,и моята 320,163 к.с.,2007г. Сутрин при студен старт,започва да тресе 5 секунди,като и оборотите играят,бях на майстор каза релето ти е отишло,а свещите ти са си добре,смени мо релето,но днес сутринта проблема си остава,другия ден съм на друг майстор,най ме притеснява да не е някоя дюза....
Re: Бързи въпроси и отговори
chostoi написа:Колеги помагайте,и моята 320,163 к.с.,2007г. Сутрин при студен старт,започва да тресе 5 секунди,като и оборотите играят,бях на майстор каза релето ти е отишло,а свещите ти са си добре,смени мо релето,но днес сутринта проблема си остава,другия ден съм на друг майстор,най ме притеснява да не е някоя дюза....
То при мен оборотите не играят,а си стой на нормалните,но чука,тресе и мига чека сякаш е на 3 цилиндъра и изведнъж всичко се оправя до следващата сутрин.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
chostoi написа:Колеги помагайте,и моята 320,163 к.с.,2007г. Сутрин при студен старт,започва да тресе 5 секунди,като и оборотите играят,бях на майстор каза релето ти е отишло,а свещите ти са си добре,смени мо релето,но днес сутринта проблема си остава,другия ден съм на друг майстор,най ме притеснява да не е някоя дюза....
По-скоро трябва да те притеснява да не е компресията...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Газта пести много при тия коли, да знаете... Търсех ли газ - щях да си взема е60 с М54...
По темата - N53 има тия двете квадратчета отгоре.
ПП Другото, което ми хрумва към колегата с N43-ката са NOX-овете, те също давят такива симптоми при N53, но не знам дали 43 ги има
Тресене при студен мотор или работа на по-малко цилиндри си е типичен симптом на дюзи. Дано е друго
По темата - N53 има тия двете квадратчета отгоре.
ПП Другото, което ми хрумва към колегата с N43-ката са NOX-овете, те също давят такива симптоми при N53, но не знам дали 43 ги има

Тресене при студен мотор или работа на по-малко цилиндри си е типичен симптом на дюзи. Дано е друго

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани