Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 29.10.2007
Кара: BMW E90 320d
Мечтае да кара: АТВ в саваната
Детайли за колата: Е90 130kW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gladiator_BG » 03 Яну 2019, 23:18

Здравейте,

колата започна да тресе във високите обороти при смяна на предавките.
Примерно на пътва след 3000 оборота при по рязко потегляне след като натисна съединителя за да превключа на 2-ра се усещат ужасни вибрации в скоростния лост и съединителя. Всъщност май цялата кола също се тресе. Същото е и при сменяне на останалите предавки във високите обороти /над 2700-2800prm/. От 2-3 3-4 ... Ако ги сменя преди 2500 оборота го няма това тресене. При форсиране на място дори при 4000 оборота не се усеща нищо. При работа на място си заковава 800 оборота и не мърда стрелката. Звука на двигателя може би е една идея по "твърд". Първоначално мислех че е маховика но някъде из форума прочетох че ако е той ще тресе и на място.

?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от k.milanov » 03 Яну 2019, 23:21

А може ли да отключва ключа или с физическия ключ и през ключалката я отваряш?

Според мен си е "забравила" ключа и иска да го инициализираш. Пробвай като в този клип:
https://www.youtube.com/watch?v=dK7nLeGb27M


Да попитам и аз нещо.

Искам да сменя обикновенните крушки на номера с лед. Харесал съм нещо като тези:
https://www.aliexpress.com/item/LED-CAN ... st=ae803_3

Някой знае ли дали ще светват грешки от такива (уж пише CANBUS :mhihi: ) има ли разлика в плафоните между е90-1-2-3 ?

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 29.10.2007
Кара: BMW E90 320d
Мечтае да кара: АТВ в саваната
Детайли за колата: Е90 130kW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gladiator_BG » 03 Яну 2019, 23:30

statev74 написа:Колеги какво масло използвате за 320d 177к.с ?

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk


AMS OIL 5W30... препоръчителна смяна 15 000km въпреки по дългия живот написан на етикета.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.12.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Del_Piero50 » 04 Яну 2019, 8:50

Здр,когато отключвах колата и съм дал на (автоматично включване на фаровете)преди ми светваха ринговете и таблото от няколко дни обаче не светват и таблото и то не светва.Светва само Флакона колата.Защо така?Къде може да е проблема.Иначе като дам само да светят ринговете си работят без проблем.Е90 2008 г е колата

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 29.10.2007
Кара: BMW E90 320d
Мечтае да кара: АТВ в саваната
Детайли за колата: Е90 130kW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gladiator_BG » 04 Яну 2019, 16:47

Del_Piero50 написа:Здр,когато отключвах колата и съм дал на (автоматично включване на фаровете)преди ми светваха ринговете и таблото от няколко дни обаче не светват и таблото и то не светва.Светва само Флакона колата.Защо така?Къде може да е проблема.Иначе като дам само да светят ринговете си работят без проблем.Е90 2008 г е колата

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk


Може би слаб акумулатор. колата сама си спира различни системи когато нямаш необходимия заряд. Скоро може би ще започне да ти се ресетва и часовника.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.03.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw320dst » 05 Яну 2019, 13:46

Здравейте,колеги.Имам следния проблем с копчетата на волана на бмв е90 320 d, принципно си работят но не светят,пък това ме дразни особенно вечерта като пътувам.

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Cosworth » 05 Яну 2019, 15:22

Здравейте и за много години!! :bchug:
Имам следния проблем за 2 месеца хайде 3 съм сменил 2 егр охладителя... Пукат се и вкарват антифриз в изпускателя от там Пуши и губи антифриз. Питането ми е каква е причината за да се пукат в толкова кратък срок, ако някой е открил възможната причина за това явление да сподели. Иначе Секънд хенд си купувам, не съм слагал нов. Мотора ми е 3.0д 231к.с. :roll:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 05 Яну 2019, 15:43

Да не ти е спрян софтуерно ЕГР-ът?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 05 Яну 2019, 15:46

drago9205 написа:Да не ти е спрян софтуерно ЕГР-ът?


Как това ще доведе до пукане ? Така или иначе във високите обороти, когато налягането е най-голямо, ЕГР-ът си е затворен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 20.03.2007
Кара: само BMW-та
Мечтае да кара: M850i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от xenon318is » 05 Яну 2019, 16:17

Здравейте, някой чистил ли е дроселова клапа на е90 дизел, има ли нещо особено при отварянето на капачето, искам моята да я почистя.
Веднъж BMW, винаги BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 05 Яну 2019, 16:17

Във високите не работи наистина, също и при рязко ускорение (но тези режими са много малка част от работният цикъл на двигателя). В повечето случаи ЕГР-ът ще работи и отваря. Ако е спрян само софтуерно се получава така, че охладителят поема топли газове, но не ги пропуска към всмукателната част и прегрява, в следствие на което се пука. Доста колеги са споделяли за подобно стечение на обстоятелствата при спрян ЕГР.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 05 Яну 2019, 16:42

Cosworth написа:Здравейте и за много години!! :bchug:
Имам следния проблем за 2 месеца хайде 3 съм сменил 2 егр охладителя... Пукат се и вкарват антифриз в изпускателя от там Пуши и губи антифриз. Питането ми е каква е причината за да се пукат в толкова кратък срок, ако някой е открил възможната причина за това явление да сподели. Иначе Секънд хенд си купувам, не съм слагал нов. Мотора ми е 3.0д 231к.с. :roll:


Колега, затапвай го с ЕГР кит и спиране софтуерно.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Cosworth » 05 Яну 2019, 18:08

По принцип аз не съм е правил тази операция, специално да ходя и да ми го изолират софтуерно, даже се чува че го мести като се гаси колата. Има ли вариант в момента да го изолирам по някакъв начин, да не тече вода към изходящия колектор ?
Аз писах и на лично на колегата Бай Илия, Та ако го изолирам с тези КИТ-ве какво влияние ще има върху ДПФ-а и до колко ще е негативно за него(ДПФ) или обратното не се влие много от това дали ще има ЕГР или Не ... ?

Другото е да проверя да не би нещо да е откачено я вакума или нещо по веригата .... :roll: :roll:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1372
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kurtov » 05 Яну 2019, 19:34

Gladiator_BG написа:
statev74 написа:Колеги какво масло използвате за 320d 177к.с ?

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk


AMS OIL 5W30... препоръчителна смяна 15 000km въпреки по дългия живот написан на етикета.


С какъв Amsoil караш колега ?
Предполагам с евро серията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 05 Яну 2019, 19:45

Колата е е90 N43B20A.Светна ми чек-а и след проверката излезе грешка P2097 Post catalyst fuel trim system too rich ( Bank 1) Проблем имам с първо палене при студено време сякаш не заработва единия цилондър,но се иправя след 10с. после няма проблеми,но грешката я даде след 2-3 часа каране извънградско.Някакви идей къде е проблема?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook