Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Реално, бутонът включва огледалата и задните реотани, но двете системи работят на отделни бушони и релета, така ли? Възможно ли е, проблемът, да идва от едно място?
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Бързи въпроси и отговори
Огледалата работят постоянно и за тях няма копчета (даже и през лятото).
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Бързи въпроси и отговори
От къде да взема сигнал за отключване/заключване за универсален модул за централното заключване?
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Бързи въпроси и отговори
levskifans написа:От къде да взема сигнал за отключване/заключване за универсален модул за централното заключване?
От EWS-a колега, трябва новия модул да се обучи с него.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
G0-SH0W написа:levskifans написа:От къде да взема сигнал за отключване/заключване за универсален модул за централното заключване?
От EWS-a колега, трябва новия модул да се обучи с него.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не е ли по-добре от GM?
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Бързи въпроси и отговори
И аз да попитам нещо... E46 328i автомат с газ. В града нямам проблеми, но когато тръгна на дълъг път, температурата пада доста, особено ако е по-студено. Последно през уикенда, когато беше по-студено, падаше до към 37-38 градуса. Колата се движи перфектно, нямам забележки, но това с температурата ме притеснява. По моята логика е възможно термостата да е останал в отворено положение и да върти през радиатора и от там да се охлажда повече от въздушната струя. Кажете правилно ли мисля и само един ли е термостата, ако там е проблема? Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна G0-SH0W на 05 Дек 2018, 10:32, променена общо 2 пъти
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:G0-SH0W написа:levskifans написа:От къде да взема сигнал за отключване/заключване за универсален модул за централното заключване?
От EWS-a колега, трябва новия модул да се обучи с него.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не е ли по-добре от GM?
Уфф аз си мисля за паленето. Извинявайте, моя грешка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:За реотаните отзад има бушон - 68, 30 амперов е. За огледалото на шофьора мисля че няла отделен бушон. Може да е в окабеляването или самото огледало. Подгрева им работи дори и лятото. Мойте през зимата даже пушат малко след като запаля докато изсъхнат.swetlioo написа:VladiE написа:Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.
При мен също има проблем със задните реотани. Но не само с тях. Като натисна бутона за подгрява на стъклото, единствено дясното огледало подгрява. Лявото огледало и всички реотани отзад, не работят. Къде може да е проблема? Имат ли отделни бушони или релета, и кой номер бушон е? Или е друго?
Благодаря Влади.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Здрав е бушона...

П.п.
Всъщност, сега видях, че 3/4 от хоризонталните реотани, са прекъснати отляво, точно където опират в гуменото уплътнение на задната врата. Евентуално ако се възстановят тези реотани ( с някакво метално лепило, или алуминиева лепенка възможно ли е , или какво мога да използвам?), ще заработят ли или има и друго място, където обичайно тези реотани се прекъсват, при този модел?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Има електро-проводимо лепило/лак. Примерно на Перматекс. Обичайно се късат точно там, поради кофти комбинация от "майстор" и фолио на задното стъкло.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
G0-SH0W написа: И аз да попитам нещо... E46 328i автомат с газ. В града нямам проблеми, но когато тръгна на дълъг път, температурата пада доста, особено ако е по-студено. Последно през уикенда, когато беше по-студено, падаше до към 37-38 градуса. Колата се движи перфектно, нямам забележки, но това с температурата ме притеснява. По моята логика е възможно термостата да е останал в отворено положение и да върти през радиатора и от там да се охлажда повече от въздушната струя. Кажете правилно ли мисля и само един ли е термостата, ако там е проблема? Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Пипаш маркучите и ще разбереш, но си прав. Вероятно не затваря термостата - 11531437040
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, задната чистачка не ми се движи. Спекъл е механизма. Как мога да го сваля? Изобщо възможно ли е да се ремонтира или се сваля цялото стъкло и се монтира ново, с нов механизъм?
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, бърз въпрос за 330d.
Днес колата започна да пуши черно при ускорение (не на пълна газ), а до сега не го е правила. Интересното е, че при изфорсиране на място (педала до долу) не пуши. Също така когато работи на място изкарва лек, сивкав и гадно миришещ дим.
Карам само в града на къси разстояния, като докато стигна до работа и обратно едва едва загрява на средата.
Възможно ли е да е просто кофти гориво/насъбрали се сажди или да очаквам по-сериозен проблем? До сега го е правила само веднъж преди време пак след много каране само градско, но изчезна след каране 100 км. по магистралата и от тогава не го е правила.
Не забелязвам промяна в работата/звука на мотора нито във вървежа.
Идеи?
Днес колата започна да пуши черно при ускорение (не на пълна газ), а до сега не го е правила. Интересното е, че при изфорсиране на място (педала до долу) не пуши. Също така когато работи на място изкарва лек, сивкав и гадно миришещ дим.
Карам само в града на къси разстояния, като докато стигна до работа и обратно едва едва загрява на средата.
Възможно ли е да е просто кофти гориво/насъбрали се сажди или да очаквам по-сериозен проблем? До сега го е правила само веднъж преди време пак след много каране само градско, но изчезна след каране 100 км. по магистралата и от тогава не го е правила.
Не забелязвам промяна в работата/звука на мотора нито във вървежа.
Идеи?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Здравейте колеги, бърз въпрос за 330d.
Днес колата започна да пуши черно при ускорение (не на пълна газ), а до сега не го е правила. Интересното е, че при изфорсиране на място (педала до долу) не пуши. Също така когато работи на място изкарва лек, сивкав и гадно миришещ дим.
Карам само в града на къси разстояния, като докато стигна до работа и обратно едва едва загрява на средата.
Възможно ли е да е просто кофти гориво/насъбрали се сажди или да очаквам по-сериозен проблем? До сега го е правила само веднъж преди време пак след много каране само градско, но изчезна след каране 100 км. по магистралата и от тогава не го е правила.
Не забелязвам промяна в работата/звука на мотора нито във вървежа.
Идеи?
Моята е карах известно време градско и когато пътувах на дълго, при изпреварване без да натискам газта до долу изпуши 2-3 пъти яко и после не съм забелязал подобно нещо.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Здравейте колеги, бърз въпрос за 330d.
Днес колата започна да пуши черно при ускорение (не на пълна газ), а до сега не го е правила. Интересното е, че при изфорсиране на място (педала до долу) не пуши. Също така когато работи на място изкарва лек, сивкав и гадно миришещ дим.
Карам само в града на къси разстояния, като докато стигна до работа и обратно едва едва загрява на средата.
Възможно ли е да е просто кофти гориво/насъбрали се сажди или да очаквам по-сериозен проблем? До сега го е правила само веднъж преди време пак след много каране само градско, но изчезна след каране 100 км. по магистралата и от тогава не го е правила.
Не забелязвам промяна в работата/звука на мотора нито във вървежа.
Идеи?
Колата с чип ли е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани