Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Тъй като държа един андроид с BTool Expert постоянно в колата и отдавна не бях влизал в скритото меню да видя температура антифриз. Да отбележа, че съм го правил много често, когато нямах BTool, от там си гледах температурата.
Оказа се, че вече не мога да влезна там, сега се получава така:
След като отида на 19, вкарвам си кода от сбора на моя ВИН, отивам на 7 и вместо да ми покаже температурата на мотора, дисплеят се връща на час и външна температура.
Не знам с какво да го свържа, освен, че преди време ъпдейтнах софт на мотор, скорости и CAS, след което ремапнахме мотора. Дали може да има нещо общо? Дали пък при последната версия на софта на CAS това скрито меню да не работи? Дали при ъпдейта нещо не се е омазало? С кое е по-логично да го свържа, със софта на мотора или със софта на CAS?
Оказа се, че вече не мога да влезна там, сега се получава така:
След като отида на 19, вкарвам си кода от сбора на моя ВИН, отивам на 7 и вместо да ми покаже температурата на мотора, дисплеят се връща на час и външна температура.
Не знам с какво да го свържа, освен, че преди време ъпдейтнах софт на мотор, скорости и CAS, след което ремапнахме мотора. Дали може да има нещо общо? Дали пък при последната версия на софта на CAS това скрито меню да не работи? Дали при ъпдейта нещо не се е омазало? С кое е по-логично да го свържа, със софта на мотора или със софта на CAS?
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Свържи го с неточния сбор на числата. Като не въведеш правилния сбор те връща. Това е все едно да отидеш до меню 19 и да не направиш нищо. Едва ли като си ъпдейтнал тези неща, които си изброил, ти се е сменил VIN-а. Провери си пак кода 

Re: Бързи въпроси и отговори
Нормално ли е капачката на антифриза да се отваря супер трудно? Създава се някакъв вакум и при отварянето й с триста зора се чува изпускането на въздух (като отваряне на газирана напитка) . Колата е 535д.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Това ми прилича на процедурата при един “велик” софийски мапер. Както и да е, най-вероятно бъркаш ВИН-аbokouser написа:Тъй като държа един андроид с BTool Expert постоянно в колата и отдавна не бях влизал в скритото меню да видя температура антифриз. Да отбележа, че съм го правил много често, когато нямах BTool, от там си гледах температурата.
Оказа се, че вече не мога да влезна там, сега се получава така:
След като отида на 19, вкарвам си кода от сбора на моя ВИН, отивам на 7 и вместо да ми покаже температурата на мотора, дисплеят се връща на час и външна температура.
Не знам с какво да го свържа, освен, че преди време ъпдейтнах софт на мотор, скорости и CAS, след което ремапнахме мотора. Дали може да има нещо общо? Дали пък при последната версия на софта на CAS това скрито меню да не работи? Дали при ъпдейта нещо не се е омазало? С кое е по-логично да го свържа, със софта на мотора или със софта на CAS?

Sent from my iPhone using Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Това ми прилича на процедурата при един “велик” софийски мапер. Както и да е, най-вероятно бъркаш ВИН-аbokouser написа:Тъй като държа един андроид с BTool Expert постоянно в колата и отдавна не бях влизал в скритото меню да видя температура антифриз. Да отбележа, че съм го правил много често, когато нямах BTool, от там си гледах температурата.
Оказа се, че вече не мога да влезна там, сега се получава така:
След като отида на 19, вкарвам си кода от сбора на моя ВИН, отивам на 7 и вместо да ми покаже температурата на мотора, дисплеят се връща на час и външна температура.
Не знам с какво да го свържа, освен, че преди време ъпдейтнах софт на мотор, скорости и CAS, след което ремапнахме мотора. Дали може да има нещо общо? Дали пък при последната версия на софта на CAS това скрито меню да не работи? Дали при ъпдейта нещо не се е омазало? С кое е по-логично да го свържа, със софта на мотора или със софта на CAS?Все пак таблото не ти го е флашвал...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Таблото не е флашвано, но почвам да си мисля дали CAS-a няма общо с това.
Няма как да бъркам ВИН-а, преди го правех постоянно, ВИН-а ми е CS59191, както и да го смятам си е 25.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Виж си UIF-а дали ти е префлашнал CAS-а с твоят ВИН или пише нещо различно.bokouser написа:dextuar написа:Това ми прилича на процедурата при един “велик” софийски мапер. Както и да е, най-вероятно бъркаш ВИН-аbokouser написа:Тъй като държа един андроид с BTool Expert постоянно в колата и отдавна не бях влизал в скритото меню да видя температура антифриз. Да отбележа, че съм го правил много често, когато нямах BTool, от там си гледах температурата.
Оказа се, че вече не мога да влезна там, сега се получава така:
След като отида на 19, вкарвам си кода от сбора на моя ВИН, отивам на 7 и вместо да ми покаже температурата на мотора, дисплеят се връща на час и външна температура.
Не знам с какво да го свържа, освен, че преди време ъпдейтнах софт на мотор, скорости и CAS, след което ремапнахме мотора. Дали може да има нещо общо? Дали пък при последната версия на софта на CAS това скрито меню да не работи? Дали при ъпдейта нещо не се е омазало? С кое е по-логично да го свържа, със софта на мотора или със софта на CAS?Все пак таблото не ти го е флашвал...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Таблото не е флашвано, но почвам да си мисля дали CAS-a няма общо с това.
Няма как да бъркам ВИН-а, преди го правех постоянно, ВИН-а ми е CS59191, както и да го смятам си е 25.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги по принцип може ли да се инсталира USB вход без да се изисква програмиране или нещо от сорта..(e60 Facelift)
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги казанчето на хидравликата е мазно, забърсвам го с обезмаслител и след 2-3 седмици пак се вижда как от дупката в капакчката е текла малко, за 10000км не е спаднало нивото, съвсем малко изтича, но не мога да разбера защо. Рейката ми е рециклирана преди 30000км. Започвам да си мисля за някакъв проблем в хидравличната помпа.
На снимките не съм го бърсал от 2 месеца, теча не слиза на долу по маркучите.


На снимките не съм го бърсал от 2 месеца, теча не слиза на долу по маркучите.


- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Виж си UIF-а дали ти е префлашнал CAS-а с твоят ВИН или пише нещо различно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ще го видя.
KpuB4o написа:Колеги казанчето на хидравликата е мазно, забърсвам го с обезмаслител и след 2-3 седмици пак се вижда как от дупката в капакчката е текла малко, за 10000км не е спаднало нивото, съвсем малко изтича, но не мога да разбера защо. Рейката ми е рециклирана преди 30000км. Започвам да си мисля за някакъв проблем в хидравличната помпа.
На снимките не съм го бърсал от 2 месеца, теча не слиза на долу по маркучите.
Нивото на течността ти е високо, като вилнеят майстори по хидравликата обикновено го оставят високо - няма време за глезотии като мерене на ниво

Мери се при загряла течност (карана кола), мотора работи на празен ход, отвиваш, избърсваш и мериш. трябва да е м/у двете чертички.
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега смени си О-пръстена на капачката.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако тече от дупката (както казва), опръстена няма нищо общо с проблема.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
ivopicha написа:Свържи го с неточния сбор на числата. Като не въведеш правилния сбор те връща. Това е все едно да отидеш до меню 19 и да не направиш нищо. Едва ли като си ъпдейтнал тези неща, които си изброил, ти се е сменил VIN-а. Провери си пак кода
dextuar написа:... Както и да е, най-вероятно бъркаш ВИН-аВсе пак таблото не ти го е флашвал...
Значи..как да си определя действията не знам! Ей така както ви убеждавах, че не бъркам, малко по малко започнах да се съмнявам. Явно в бързината съм набивал грешен код - 15 вместо 25. Както казах отдавна не бях влизал в това меню и онзи ден специално си погледнах ВИН-а. С един поглед прецених сбора и някакси съм го изкарал 15.
- tocko0
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.11.2013
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, имам проблем със загряването на двигателя, загрява много бавно и изтива когато спускам по наклон. Сменил съм термостата който се намира в/у водната помпа и този на автомата но резултат няма. Колата е е61 бензин N52B52 2006г. Някакви идеи къде може да е проблема ?
Fuck fuel economy !!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги здравейте, налага ми се да сменям акумулатора, но не знам какъв да взема. Този на колата е оригинален на BMW и е 90ah, на едно място по номер на шаси ми казаха че излиза 85ah, а аз мислях че трябва да взема 95ah. Също доколкото знам трябва да е AGM.
Колата е 3.0 дизел 525D LCI
Колата е 3.0 дизел 525D LCI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани