Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:Съветът ми е да смениш и двата, като може да използваш случая, за да промиеш системата и заредиш с нов антифриз. Провери си и водната помпа.swetlioo написа:И друг въпрос, ново 20 днес.
Както си карах извънградско, общо около 300 км, температурата на водата взе да пада, като стрелката отиде на чертата на първото деление. Не пожела да се вдигне до края на пътуването. До сега не е правила тези гимнастики, но пък бавно загряваше. От кой термостат ще е проблемът и термостат ли е изобщо? В града си загрява и стрелката се изправя, но пак загрява бавно.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
ОК, но ако единия работи и е оригинален, не ми се иска да го сменям. Малко се придържам към принципа, да не пипам нещо което работи.
Четох няколко теми, че в такава ситуация е виновен малкия термостат на ЕГР охладителя. Има ли нещо вярно?
И относно горния ми пост, с проблема със стрелката на оборотите и стойностите на дюзите, някой друг с мнение?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Така ще си играеш на котка и мишка докато уцелиш, кой е проблемния термостат. Знам, че е въпрос на финанси, но за да си сигурен на път и не познаваш автомобила, е добре да се сменят термостати и водна помпа + промиване и нов антифриз и после само газ. Препоръчвам ти оригинални термостати и антифриз. Водна помпа HEPU.swetlioo написа:vvasilev1 написа:Съветът ми е да смениш и двата, като може да използваш случая, за да промиеш системата и заредиш с нов антифриз. Провери си и водната помпа.swetlioo написа:И друг въпрос, ново 20 днес.
Както си карах извънградско, общо около 300 км, температурата на водата взе да пада, като стрелката отиде на чертата на първото деление. Не пожела да се вдигне до края на пътуването. До сега не е правила тези гимнастики, но пък бавно загряваше. От кой термостат ще е проблемът и термостат ли е изобщо? В града си загрява и стрелката се изправя, но пак загрява бавно.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
ОК, но ако единия работи и е оригинален, не ми се иска да го сменям. Малко се придържам към принципа, да не пипам нещо което работи.
Четох няколко теми, че в такава ситуация е виновен малкия термостат на ЕГР охладителя. Има ли нещо вярно?
И относно горния ми пост, с проблема със стрелката на оборотите и стойностите на дюзите, някой друг с мнение?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
ОК, така ще стане близките дни. Като цифра за части, колко е? Да се подготвя.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами по спомен двата термостати са около 200 лева, антифриз е 15 лева за 1.5 литра концентрат, помпата е около 150 лева.swetlioo написа:ОК, така ще стане близките дни. Като цифра за части, колко е? Да се подготвя.
За играта в оборотите аз бих проверил вакуум маркучи, ЕГР, дюзи.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Все си мисля, че дюзите са в норма, постнах стойностите на предишната страница. ЕГР го чистих, но ме съмнява наистина механизма му. Единствената грешка която ми записва, е че неосъществява връзка с км да сондата и се чудех възможно ли е тя да бърка работата?
До сега във форумите не съм открил нищо като информация за нея. Повечето мнения с, че този двигател няма сонда, но моята кола е Май месец 2005 годин по ВИН, евро 4 и има сонда.
До сега във форумите не съм открил нищо като информация за нея. Повечето мнения с, че този двигател няма сонда, но моята кола е Май месец 2005 годин по ВИН, евро 4 и има сонда.
Re: Бързи въпроси и отговори
Изненадите продължават и днес.
Направо не знам какво се случва. Сутринта опитвам да запаля колата и не пали. Правя втори, трети и четвърти опит не иска. Накрая последен опит, въртя без да връщам ключа, започна да киха след няколко секунди и запали, без да мени оборотите. Само замириса на не добре изгоряла нафта.
Оставих я така да поработи малко 10-ина минути и загасих. Правя веднага опит и запали. Пали супер и работи добре. През цялото време, още с първите опити я гледах на INPA, нещо ме глождеше цяла сутрин, че колата не е наред. Та видях, малко по-лоши стойности на дюзите от обикновено.
Да кажа първо, че температурата навън беше +3 градуса.
Първо палене за деня.
Нов 100 амперов акумулатор.
Дюза 1 стойности 1.86
Дюза 2 стойности 0.65
Дюза 3 стойности 0.65
Дюза 4 стойности 0.10
За десетината минути през които колата работи, стойностите паднаха за 1-ви - 0.90/1.00, за 2-ри 0.30, за 3-ти - 0.30, за 4-ти - 0.05 а температурата на двигателя беше към 55 градуса вече.
Така...
След като след 10 минути я загасих и запали веднага със следващият опит, оставих колата да почине 5 минути.
И... пак същия филм. Не пали от първия път. Втори опит, задържам докато запали.
Стойности на дюзите - по-добри и от преди, с приблизителни показания 1-ви - 0,5, 2-ри - 0,25 3-ти - -0,25, 4-ти - 0,00, като се меняха с +/- 0.20
Всички останали показатели, които мога да видя с INPA са в норма.
Грешки единствено за Ламбда сонда и свещ на 1-ви цилиндър.
Целия този филм, какво значи, някой може ли да ми каже?
Благодаря.
Направо не знам какво се случва. Сутринта опитвам да запаля колата и не пали. Правя втори, трети и четвърти опит не иска. Накрая последен опит, въртя без да връщам ключа, започна да киха след няколко секунди и запали, без да мени оборотите. Само замириса на не добре изгоряла нафта.
Оставих я така да поработи малко 10-ина минути и загасих. Правя веднага опит и запали. Пали супер и работи добре. През цялото време, още с първите опити я гледах на INPA, нещо ме глождеше цяла сутрин, че колата не е наред. Та видях, малко по-лоши стойности на дюзите от обикновено.
Да кажа първо, че температурата навън беше +3 градуса.
Първо палене за деня.
Нов 100 амперов акумулатор.
Дюза 1 стойности 1.86
Дюза 2 стойности 0.65
Дюза 3 стойности 0.65
Дюза 4 стойности 0.10
За десетината минути през които колата работи, стойностите паднаха за 1-ви - 0.90/1.00, за 2-ри 0.30, за 3-ти - 0.30, за 4-ти - 0.05 а температурата на двигателя беше към 55 градуса вече.
Така...
След като след 10 минути я загасих и запали веднага със следващият опит, оставих колата да почине 5 минути.
И... пак същия филм. Не пали от първия път. Втори опит, задържам докато запали.
Стойности на дюзите - по-добри и от преди, с приблизителни показания 1-ви - 0,5, 2-ри - 0,25 3-ти - -0,25, 4-ти - 0,00, като се меняха с +/- 0.20
Всички останали показатели, които мога да видя с INPA са в норма.
Грешки единствено за Ламбда сонда и свещ на 1-ви цилиндър.
Целия този филм, какво значи, някой може ли да ми каже?
Благодаря.
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,всички е46ци,ли имат ABS,или някой са без.Защото,забелязах,че когато дам на контакт лампата на ABS не свети,дори сега като се замисля,не съм я виждал дори някога и да премигва.Колата е 323ci 2000г. с DSC е, това означава ли, че ABS умишлено е премахнат,или просто няма?
Re: Бързи въпроси и отговори
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... b44b27e71e
по-старите модели са с ASC, един вид DSC e по-усъвършенствано ASC- е линка има писано доста по темата
по-старите модели са с ASC, един вид DSC e по-усъвършенствано ASC- е линка има писано доста по темата
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Само М3 има.Tobi написа:Здравейте колеги,всички е46ци,ли имат ABS,или някой са без.Защото,забелязах,че когато дам на контакт лампата на ABS не свети,дори сега като се замисля,не съм я виждал дори някога и да премигва.Колата е 323ci 2000г. с DSC е, това означава ли, че ABS умишлено е премахнат,или просто няма?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Интересуваме оградените в червено на тръбата на генерацията дали е планка или е към самата тръба заварено?
При мен на тръбата няма нищо и нямам гредата която придържа тръбата към купето с гумените тампони
прилагам снимки
При мен на тръбата няма нищо и нямам гредата която придържа тръбата към купето с гумените тампони
прилагам снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Изненадите продължават и днес.
Направо не знам какво се случва. Сутринта опитвам да запаля колата и не пали. Правя втори, трети и четвърти опит не иска. Накрая последен опит, въртя без да връщам ключа, започна да киха след няколко секунди и запали, без да мени оборотите. Само замириса на не добре изгоряла нафта.
Оставих я така да поработи малко 10-ина минути и загасих. Правя веднага опит и запали. Пали супер и работи добре. През цялото време, още с първите опити я гледах на INPA, нещо ме глождеше цяла сутрин, че колата не е наред. Та видях, малко по-лоши стойности на дюзите от обикновено.
Да кажа първо, че температурата навън беше +3 градуса.
Първо палене за деня.
Нов 100 амперов акумулатор.
Дюза 1 стойности 1.86
Дюза 2 стойности 0.65
Дюза 3 стойности 0.65
Дюза 4 стойности 0.10
За десетината минути през които колата работи, стойностите паднаха за 1-ви - 0.90/1.00, за 2-ри 0.30, за 3-ти - 0.30, за 4-ти - 0.05 а температурата на двигателя беше към 55 градуса вече.
Така...
След като след 10 минути я загасих и запали веднага със следващият опит, оставих колата да почине 5 минути.
И... пак същия филм. Не пали от първия път. Втори опит, задържам докато запали.
Стойности на дюзите - по-добри и от преди, с приблизителни показания 1-ви - 0,5, 2-ри - 0,25 3-ти - -0,25, 4-ти - 0,00, като се меняха с +/- 0.20
Всички останали показатели, които мога да видя с INPA са в норма.
Грешки единствено за Ламбда сонда и свещ на 1-ви цилиндър.
Целия този филм, какво значи, някой може ли да ми каже?
Благодаря.
Да си отговоря сам.
Оказа се, че на батерията, на дистанционното към допълнителния имобилайзер, е паднал заряда и имобилайзера се ошашква, следователно колата не пали. Смених батерията и пали без ядове.
Но пак, някой да каже мнение за дюзите и оборотите на свободна.
Аз мисля, че е от ЕГР, но възможно ли е?
Вчера докато се чудех, защо не пали и се ровех по колата и под капака, нещо се чуваше от мястото където е ЕГР, нещо, като завихрярне и пристръгване.
Та, ЕГР би ли влиял на оборотите, на свободна, докато не е загряла напълно колата (около 50 градуса)?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
По-скоро е от ел.печката. Изключи си климатроника и виж дали ще има промяна на оборотите.
Re: Бързи въпроси и отговори
Че има ли такава екстра тая кола?
Но, не е зависимо от парното. Пробвах да видя, влияе ли се, като го изключа, не се. Впрочем и лятото ги имаше тези проблеми, когато навън беше 35+ градуса.
Тогава четох по разни теми, че това се получава при слаб акумулатор, но скоро смених акумулатора, замериха и алтернатора и казаха, че всичко е 6, но 'проблема' си остана.
Но, не е зависимо от парното. Пробвах да видя, влияе ли се, като го изключа, не се. Впрочем и лятото ги имаше тези проблеми, когато навън беше 35+ градуса.
Тогава четох по разни теми, че това се получава при слаб акумулатор, но скоро смених акумулатора, замериха и алтернатора и казаха, че всичко е 6, но 'проблема' си остана.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега VladiE, след малко напористо човъркане на колата, когато е на 50-60 градуса все още, с изключване и включване на климатроник а, забелязах, че наистина оборотите се влияят от работата на климатроник а.
Това какво ще рече? Нормално ли е или има нещо дефектно.
Установих, че единия или двата термостата са се повредили и колата не загрява. Това може ли да влияе и обостря проблема с оборотите?
Това какво ще рече? Нормално ли е или има нещо дефектно.
Установих, че единия или двата термостата са се повредили и колата не загрява. Това може ли да влияе и обостря проблема с оборотите?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Ел. печката е сериозен консуматор и е допустимо да играят леко оборотите когато "бързовара" ти подгрява антифриза допълнително. Имаше описание при какви температури подгрява и до колко градуса. Термостатите се сменят и двата по презумция за да нямаш проблеми. Провери си и маркуча за ниско налягане който управлява "пердето" на радиатора и го държи затворено до достигане на работна температура.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]