съединител-проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

съединител-проблем

Мнение от stenli_bmv » 10 Яну 2007, 11:05

след 3500об.педалът на съединитела започва да вибрира и се получава гадно дрънчене в купето.318-м40.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 10 Яну 2007, 16:43

даи повече инфо що по тез симптоми може да не е от съединителя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 11 Яну 2007, 11:05

с колата имам изминати 120000км,съединител несъм сменял,като загрее и е на място на свободен ход се 4ува как дрънка отдолу.Но да приемем 4е това е от аксиален лагер и това си го прави от както сам купил колата.Сега запо4на след 3500об.да вибрира педала и не знам от какво може да е.Ина4е съединитела не буксува и не е правил проблеми.Моля,ако някои знае нещо да пише.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 11 Яну 2007, 11:37

Хвърли едно око на тампоните на двг и ск кутия ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 11 Яну 2007, 13:01

в4ера гледах тампоните,като тези на двигателя ми се виждат само напукани.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 29 Авг 2007, 20:38

Смених комплекта съединител SACHS и вси4ки вибрации из4езнаха.Педала стана доста мек,никакво тресене при тръгване, било на студен или топъл двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 29 Авг 2007, 20:44

Стенли ,пусни моля в темата за частите инфо,какво точно си сменил ,ценичка, от къде... :arrow:
Хайде със здраве!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 29 Авг 2007, 21:05

Le Transporteur написа:Стенли ,пусни моля в темата за частите инфо,какво точно си сменил ,ценичка, от къде... :arrow:
Хайде със здраве!
комплекта на SAHCS-260лв.Феродов и притискателен диск, аксиален лагер.смяна на спира4на те4ност и настроика на фаровете,това вси4ко за 130лв. Сервиз ОМЕГА -СТ.Загора.Колегата АХИЛ работи там.стария притискател му няма6е ни6то,само лагера скоро 6тял да блукира.това за 350000км.стария съ6то бе6е SACHS.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 29 Авг 2007, 21:19

stenli_bmv написа:
Le Transporteur написа:Стенли ,пусни моля в темата за частите инфо,какво точно си сменил ,ценичка, от къде... :arrow:
Хайде със здраве!
комплекта на SAHCS-260лв.Феродов и притискателен диск, аксиален лагер.смяна на спира4на те4ност и настроика на фаровете,това вси4ко за 130лв. Сервиз ОМЕГА -СТ.Загора.Колегата АХИЛ работи там.стария притискател му няма6е ни6то,само лагера скоро 6тял да блукира.това за 350000км.стария съ6то бе6е SACHS.


Ама си изчепателен.. :yes:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 29 Авг 2007, 22:05

stenli_bmv написа:стария притискател му няма6е ни6то,само лагера скоро 6тял да блукира.това за 350000км.стария съ6то бе6е SACHS.

Стандартно на BMW се слага LUK, така че щом е бил SACHS значи е сменян веднъж... нали не мислиш, че един съединител без да се сменя нищо по него ще издържи 350к километра? ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 29 Авг 2007, 22:11

Honzik написа:
stenli_bmv написа:стария притискател му няма6е ни6то,само лагера скоро 6тял да блукира.това за 350000км.стария съ6то бе6е SACHS.

Стандартно на BMW се слага LUK, така че щом е бил SACHS значи е сменян веднъж... нали не мислиш, че един съединител без да се сменя нищо по него ще издържи 350к километра? ;)
небе6е отваряно ни6то.Не въртя гуми само карам бързо.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 29 Авг 2007, 22:36

Хубу де, както и да е.... освен ако колата не е била твоя от началото не виждам как ще знаеш :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook