Има ли място за притеснение?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Има ли място за притеснение?

Мнение от Nickson » 10 Яну 2007, 13:33

Здравейте.
Днес един мой приятел прояви интерес към колата ми и му я показах в обедната почивка (нямахме достатъчно време, за да излезем и да го повоза).
Той констатира следните факти:
- от аспуха излизал повече пушек от нормалното за бензинов двигател (искам да вметна, че колата я паркирам на усойно място и скрежта се втечнява и стича точно върху аспуховата тръба;
- при форсиране по-бавно сваляло оборотите от нормалното. Това упражнение го правихме към 12:30 ч при 8-9 градуса.

Питам Ви има ли място за притеснение, тъй като миналата седмица мина през сервиз за други текущи ремонти и я качих на диагностика на двигателя и ми казаха, че е супер, единствено си подмених свещите. Маслото го проверявам често и е бомба. Явор ми го смени преди близо 2 месеца и нито е намаляло, нито е променило цвета си или вида си.

Предварително благодаря.

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Re: Има ли място за притеснение?

Мнение от Vasilen » 10 Яну 2007, 13:39

Nickson написа:- от аспуха излизал повече пушек от нормалното за бензинов двигател (искам да вметна, че колата я паркирам на усойно място и скрежта се втечнява и стича точно върху аспуховата тръба;

Това може да са клапани гумички ...
Nickson написа:- при форсиране по-бавно сваляло оборотите от нормалното. Това упражнение го правихме към 12:30 ч при 8-9 градуса.
аз мисля че бавноразвъртащия се шестак също така и по бавно сваля оборотите ;)
May the BMW force be with you!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 10 Яну 2007, 13:43

нищо и няма на колата нормално е в тва студено време да пуши повече щом маслото не мърда нямаш дерт-газ и тва е
Изображение

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 10 Яну 2007, 13:57

Те БМВтата по принцип така са направени, бавно да си свалят оборотите. Забележи, че като се движиш и натиснеш съединителя, оборотите седят на 1000-1200, не падат до оборотите при празен ход ;)
Иначе може да припушваш от богата смес. Иди на доктор да я прегледа :D
MORE BEER!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 10 Яну 2007, 14:14

Бла-бла обороти, пуши, че като е студена коя кола не пуши? Кат се постоплят малко аспусите и спира. Карай си колицата и не се занимавай да ровиш здрави неща. Ако ще я купупува тоя твой човек да си я заведе на комп, да даде 20+лв. и ще му кажат, че си е добре, като не ти вярва на тебе. :evil:
Айде със здраве :D
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 10 Яну 2007, 14:19

Благодаря за бързите отговори.
Поразпитах и други приятели със шестаци, двулитрови и наистина се оказва, че тези двигатели по-бавно свалят оборотите.

Относно пушека от аспуха - наистина от сервиза ми казаха, че сместа ми е по-богата и евентуално ламда сондата ми е за смяна. Аз им казах, че двигателя има чип тунинг, монтиран при стария собственик и се разбрахме да покарам така колата и ако видя, че ми дава по-висок разход да отида да ми сменят ламда сондата. Засега не съм забелязал да ми харчи повече от миналата зима, колата направо лети.

Какво бихте ме посаветвали - да сменя ли сондата или така да я карам?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 10 Яну 2007, 14:21

нормално е да пу6и като е студена колата, и да сваля оборотите по бавно от нормалното дори за бмв, нека загрее и тогава да се гледа... даже както каза колегата оборотите при смяна на скорости не намаляват веднаги4ески това си е измислено та като превклиу4и6 колата да си поеме по лесно...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

.............

Мнение от euroto » 10 Яну 2007, 14:22

Всички си пушат и мисля, че е нормално при положение, че не ти пипа маслото! Това за оборотите е повече от нормално и да ти кажа колата ти си е екстра ..... кажи му на твоя познат да и намери други кусури :) АКО ИМА :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 10 Яну 2007, 15:20

кажи на кандидат копувача ,че е по скоро за 4 цилиндров двигател(да му падат оборотите по-бързо) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 10 Яну 2007, 21:55

Този твоят приятел е голям сладур не знае ли че използваш този форум та с ефтини тарикатлъци се опитва да минава ... утре му кажи: "ТАЗИ КОЛА НЕ СЕ ПРОДАВА ЗА ТЕБ" (или аз така бих направил)
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook