интересно сайт4е
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
интересно сайт4е
От тук можете да научите доста интересни решения на често срещани проблеми при двигателите на бмв
http://www.metricmechanic.com/index.html
http://www.metricmechanic.com/index.html
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
има и доста интересни неща на тоя линк
Кви луди мотори правят тея ненормалници... тури му вестник 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
M3CSL написа:Бая е добър.Аз днес го прегледах 200 коня от М42 не е зле
Бая по-добре е според мене от това да платищаш акциза и данъците на 25-ца
явно не си погледнал ценовата листа, иначе щеше да предпочетеш да си платиш акциза


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
никой не задължава да се копуват части от тях ,просто да се използват някои тяхни решения ,например за основните лагери че слагат и и горни и долни със канал, а стандартно маслен канал имат само горните както и основния лагер на който има две аксиални шайби и реално има 180 градуса площ в едната посока , а като се сложи и долен лагер със канал и аксиални шайби това свежда появата на аксиален луфт до минимум , аз имах такъв проблем а и предполагам и мнго други особено ако притискателния диск е спортен и когато натиснете съединителя силата е доста по голяма виждал съм как аксиалните шайби са се вкопали в коляновия вал а когато площта е по голяма тоя момент няма д аго има
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани