Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
N53 е ЕВРО 4.. Поне моят..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Сигурен ли си? Това, което знаех до момента е, че всички фейслифтови е90 се водят Евро5.
Поправка - евро5 влиза през Септември 2009, та може и да има ралзични версии на колите от 2009 година - някои Евро4, а някои Евро5
Поправка - евро5 влиза през Септември 2009, та може и да има ралзични версии на колите от 2009 година - някои Евро4, а някои Евро5
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ivoaudi , и тази е била с педерас волан
dextuar, аз съм купувал няколко от Америка, фейсови и нито една нямаше. Затова констатирах, че никоя няма но може и да греша.
Bexim , ето това е много интересно и просто обяснено за Start/Stop : https://www.youtube.com/watch?v=dFImHhNwbJo . Ако двигателя работи повече от 7 секунди е по-ефективно да се изгаси. Аз не съм фен на тази система, но колите ми имат и първото нещо след качване е да я изключа.

dextuar, аз съм купувал няколко от Америка, фейсови и нито една нямаше. Затова констатирах, че никоя няма но може и да греша.
Bexim , ето това е много интересно и просто обяснено за Start/Stop : https://www.youtube.com/watch?v=dFImHhNwbJo . Ако двигателя работи повече от 7 секунди е по-ефективно да се изгаси. Аз не съм фен на тази система, но колите ми имат и първото нещо след качване е да я изключа.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може и така да е, но аз имам ш****те НОКСове и по-новите от моята нямат нищо в допълнение, но явно там се водят ЕВРО5.. Бесен съм..
Ще ги махам..
Съгласен съм, че има пестене от Старт/стоп, НО вижте реалните тестове колко е. Просто е срамно да въртиш стартер за такова пестене.
На една служебна Тойота беше около литър и нещо за около 15-20К км... Просто няма никакъв смисъл, наистина.
Аз го спрях на Ф30-ката и сега не трябва да шляпам още един бутон при палене.


Съгласен съм, че има пестене от Старт/стоп, НО вижте реалните тестове колко е. Просто е срамно да въртиш стартер за такова пестене.
На една служебна Тойота беше около литър и нещо за около 15-20К км... Просто няма никакъв смисъл, наистина.
Аз го спрях на Ф30-ката и сега не трябва да шляпам още един бутон при палене.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ivoaudi написа:Ами.....може и да си прав, не споря. Но гледам тук какво се случва:
Много, ама адски много мудни и заспали шофери тук. Безкрайно влачене братче и все умуват, все ги е страх, все се колебаят, спират ненужно, моткат се, ама да полудееш. Никъде, ама никъде другаде в Европа не виждам такова педерастко, заспало поведение, като френското, педерастко такова, можеш да полудееш, повярвай. В резултат вечни задръствания, в който да речем имаш минута-две думкане на място с последващо преместване за кола, две а после пак думкане. Пак някой седи и мисли. Някой пак не може да проумее, че по-зелено няма да стане, нито пък има опастност сега някъв самолет да се разбие точно пред него:)
Та затова.
Колега ти си за дизел с автомат, просто ще се родиш....
Не знам защо искаш да си го причиниш ръчна кутия и бензинов шестак в градски условия е убийствено.
Въобще от 6 степенните автомати нагоре просто няма никакъв смисъл от ръчна кутия, ако провериш цените на маховика и съединителя лесно ще стигнеш до извода, че са близки до евентуален ремонт на автомата. А бензиновите мотори отдавна не са като М50....
Успех с търсенето на автомобил, предложеното купе от колегите е доста читаво, ако едната навигация ти е проблем винаги можеш да я ретрофитнеш.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами човека е от групата на хората,които все още желаят да карат 6-цилиндрово,бензиново БМВ с ръчна ск.кутия
! То това е нещото,което ги направи легендарни тези коли! Аз поне го разбирам чудесно! Вярно е,че двигателите вече не са това,което трябваше да бъдат,но "надеждата умира последна",нали така? Има ли вече някаква статистика,колко горе-доло е безпроблемния пробег на ръчните и автоматичните ск.кутии? Цените за ремонта явно се изравняват в някаква степен...Старите 'ръчки' не се разваляха,освен ако насила не се трошеха




Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
щот новите се развалят... по-сериозно, моля 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ildivvy, да ти кажа, появи се точно в момента, в който бандата на дизелджиите бяха почнали да вадят калашниците един по един
Хора, аз наистина сърдечно ви благодаря, щото в някои отношения ми дадохте полезни насоки, за които не съм се замислял преди. Сериозно! Дизелите обаче категорично отпадат и ако ще ми се налага да карам дизел, то по-добре да си направя пак е46-цата. Същото е и с автоматика. Всъщност аз нямам проблеми с натискането на съединител. Не ме товари това, харесва ми. Обичам нещата да зависят от мен, аз да реша кога да превключи, а не машината. По същата причина телефона ми да речем е стара нокиа с копчета:) Батерията и даже понеже пада е прикрепена с ластик:) За тези, които ще ме обвинят в свидливост, ги парирам с обяснението, че съм телефонния бизнес и никаква, ама никаква идея нямам колко нови, глупави айфона имам насам-натам из кашоните:)
Да се върна на кутията - тук например обожавам всеки петък да спра рано работа, да офейкам на север из планините и да се върна чак сутринта, понеделник, директно на работа. Карането из планинските урви с ръчна е удоволствие, не наказание.
Сега пак ще си задам дебилския въпрос от по-напред, не ме хокайте все пак. Във връзка с колата на b00st:
Какво се има предвид под "ретрофит" на нави в случая? Да се сложи нещо долу, там където е климата да речем, или да се смени таблото и да си бъде пак горе? Това за мен си е вариант, но при условие, че няма да се сменя табло, не? Аз изобщо не виждам как ще стане това без смяна табло?

Хора, аз наистина сърдечно ви благодаря, щото в някои отношения ми дадохте полезни насоки, за които не съм се замислял преди. Сериозно! Дизелите обаче категорично отпадат и ако ще ми се налага да карам дизел, то по-добре да си направя пак е46-цата. Същото е и с автоматика. Всъщност аз нямам проблеми с натискането на съединител. Не ме товари това, харесва ми. Обичам нещата да зависят от мен, аз да реша кога да превключи, а не машината. По същата причина телефона ми да речем е стара нокиа с копчета:) Батерията и даже понеже пада е прикрепена с ластик:) За тези, които ще ме обвинят в свидливост, ги парирам с обяснението, че съм телефонния бизнес и никаква, ама никаква идея нямам колко нови, глупави айфона имам насам-натам из кашоните:)
Да се върна на кутията - тук например обожавам всеки петък да спра рано работа, да офейкам на север из планините и да се върна чак сутринта, понеделник, директно на работа. Карането из планинските урви с ръчна е удоволствие, не наказание.
Сега пак ще си задам дебилския въпрос от по-напред, не ме хокайте все пак. Във връзка с колата на b00st:
Какво се има предвид под "ретрофит" на нави в случая? Да се сложи нещо долу, там където е климата да речем, или да се смени таблото и да си бъде пак горе? Това за мен си е вариант, но при условие, че няма да се сменя табло, не? Аз изобщо не виждам как ще стане това без смяна табло?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Съжалявам за второто мнение, но нещо се скапа, та:
Нито старите ръчки, нито новите се чупят и си е в реда на нещата, изобщо са несравними нещата. Аз до тук имам около 2,5млн км с колите си, които до една са биле само с ръчки. Един единствен ремонт нямам на ск. кутия. Сегашното ми е 46 е на 600х км и дори масло не съм доливал, при все че колата ме СМЛЯ от всевъзможни тъпашки ремонти на всички възможни агрегати по n пъти всеки.
Нито старите ръчки, нито новите се чупят и си е в реда на нещата, изобщо са несравними нещата. Аз до тук имам около 2,5млн км с колите си, които до една са биле само с ръчки. Един единствен ремонт нямам на ск. кутия. Сегашното ми е 46 е на 600х км и дори масло не съм доливал, при все че колата ме СМЛЯ от всевъзможни тъпашки ремонти на всички възможни агрегати по n пъти всеки.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За да е хубаво, трябва да смениш таблото. Ако те устройва да е циганско, може да се вгради и в сегашното някой андроид.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Както си и мислех. Отпада.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:щот новите се развалят... по-сериозно, моля
Не съм казал,че се развалят! Не ме разбирайте погрешно! Въпроса е кога се налага да се прави ремонт на "целия пакет" - маховик-съединител-кутия? За дизелите съм съгласен,че е много по-добре с автоматична кутия...Може би и за бензините е така,но има хора,които повече си харесват "класиката"

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ildivvy написа:vicho написа:щот новите се развалят... по-сериозно, моля
Не съм казал,че се развалят! Не ме разбирайте погрешно! Въпроса е кога се налага да се прави ремонт на "целия пакет" - маховик-съединител-кутия? За дизелите съм съгласен,че е много по-добре с автоматична кутия...Може би и за бензините е така,но има хора,които повече си харесват "класиката".
Не случайно автоматичната кутия е екстра за свЕт хиляди левове... да не говорим за 8-степенния ZF, който е направо задължителен... бърз, удобен, с малки загуби и т.н. и т.н. само плюсове!
И все пак за разлика от новите двигатели, новите кутии са адски reliable

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хора няма старт стоп система при Е сериите.
Старт Стопа влиза с Ф30 в края на 2011 но дори и фейсови Е92 ки от 2012 та нямат старт стоп.
Във Ф10 влиза пак през 2011 ако не се лъжа. Предните години Ф10 също нямат старт стоп.
Старт Стопа влиза с Ф30 в края на 2011 но дори и фейсови Е92 ки от 2012 та нямат старт стоп.
Във Ф10 влиза пак през 2011 ако не се лъжа. Предните години Ф10 също нямат старт стоп.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ionov написа:Хора няма старт стоп система при Е сериите.
Старт Стопа влиза с Ф30 в края на 2011 но дори и фейсови Е92 ки от 2012 та нямат старт стоп.
Във Ф10 влиза пак през 2011 ако не се лъжа. Предните години Ф10 също нямат старт стоп.
Лъжеш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани