Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
нали беше за продаване или я докарахме до зимата въпреки ТОП офертата 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Айде почнахме с неудобните въпросиbai_ILIA написа:нали беше за продаване или я докарахме до зимата въпреки ТОП офертата

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Пичове, откакто захладня забелязах, че нямам никакво парно в е90-тката.
Няма грешки на диагностика, климатика работи отлично и духа ледено,парно обаче няма .. Вентилатора върти, но духа студено на перфектно загряла кола. Какво да погледна/сменя, че няма каране така.
Радиатора на парното, запушва се.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Извинявай за неудобния въпрос, ама, бутнал ли си врътката на таблото към топло?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

- Gladiator_BG
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Сменям си водния радиатор. При източването на системата събрах около 5,5 - 6 литра антифриз. Съответно имаше и малки разливи не повече от 0,5л. Налага се да купя още антифриз за да допълня лиспващия. Източения е малко странен цвят. Нито е зелен нито е син. С малко повече въорбражение може да се каже че е зелен. Реших за по сигурно да го подменя целия. В моделите като моята кола е слаган 81229407454 до 2011г. след това е заменен с 83192211191. Според намерените продукти с този номер би трябвало да е син. Някъде бях чел че цялото количество в системата е около 10л. аз съм източил около 6. Каквото и да има останало то е в двигателя. Как да източа и него - да сваля водната помпа, пробка ли има някъде или трябва да правя други магия?
Относно обезвъздушаването ... активиран старт бутон -> педала на газта за 10s. после 12 мин циркулация на на помпата. Това при студен двигател. На следващата ситрин още веднъж за по сигурно. Докато работи помпата трябва ли да развъртя и щуцера на раширителния съд или е достатъчно само капачката да махна?
320d N47 177кс
Сменям си водния радиатор. При източването на системата събрах около 5,5 - 6 литра антифриз. Съответно имаше и малки разливи не повече от 0,5л. Налага се да купя още антифриз за да допълня лиспващия. Източения е малко странен цвят. Нито е зелен нито е син. С малко повече въорбражение може да се каже че е зелен. Реших за по сигурно да го подменя целия. В моделите като моята кола е слаган 81229407454 до 2011г. след това е заменен с 83192211191. Според намерените продукти с този номер би трябвало да е син. Някъде бях чел че цялото количество в системата е около 10л. аз съм източил около 6. Каквото и да има останало то е в двигателя. Как да източа и него - да сваля водната помпа, пробка ли има някъде или трябва да правя други магия?

Относно обезвъздушаването ... активиран старт бутон -> педала на газта за 10s. после 12 мин циркулация на на помпата. Това при студен двигател. На следващата ситрин още веднъж за по сигурно. Докато работи помпата трябва ли да развъртя и щуцера на раширителния съд или е достатъчно само капачката да махна?
320d N47 177кс
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.

- Gladiator_BG
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.
ммм да прав си - механична
а отновсно капацитета на антифриза в системата и цялостното му подменяне?
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Gladiator_BG написа:vld написа:Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.
ммм да прав си - механична
а отновсно капацитета на антифриза в системата и цялостното му подменяне?
Преди седмица сменявах антифриза при дилър. Нещо споменаха за източване под налягане, но по количеството по фактура едва ли всичко излиза от блока, така че не се вкарвай във филми.
На следващият ден го проверявах - доливане не правих защото нивото беше нормално. Споменаха ако се наложи с дестилирана вода да долея, но не се наложи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gladiator_BG написа:vld написа:Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.
ммм да прав си - механична
а отновсно капацитета на антифриза в системата и цялостното му подменяне?
Вероятно има пробка на блока, но не ти е там проблема, по скоро в радяторчето на парното е останало, спри я с муцуната на долу и каквото има в блока ще излезне ако много искаш да я промиеш, можеш да го направиш с един маркуч с вода забит на висока точка , като са разкачени водните съединиения, или при махната водна помпа.
Като остане вода доливаш с антифриз, после мериш колко е гъст, правиш го на -25 -30 и после обезвъздушаваш.

- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги днеска изкривих тая гривна на предната полуоска. Това маи е за датчик някакъв.. продават ли се или трябва да го мисля нещо алтернативно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gladiator_BG
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодая на vld и nikola59 за бързите отговори
- sandokomshi
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.08.2018
- Пол: Мъж
- Кара: E91 2.0D 163PS
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги , имам проблем с климатроник на е 91 320д 163 отляво духа нормално топло студено а отдясно само студено каквото и да правя, антифриз има термостатите са ок на диагностика няма грешки потенциометрите на врътките работят коректно някой има ли идея какво може да е ?
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Айде почнахме с неудобните въпросиbai_ILIA написа:нали беше за продаване или я докарахме до зимата въпреки ТОП офертата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Като се сетя каква кола щях да продам, само щото не ми се занимаваше с 2-3 дреболий, ми става лошо.
Да карате чисто нови коли, че да се ебавате с моята е окей, ама всички караме 10 годишни автомобили, някой и двигатели блокират даже, или бъркам ?

Та за парното вчера докато карах го проучвах, всичко е на топло, завъртял съм и врътката на таблото. Обаче има нещо странно, от централните въздуховоди духа ледено, от това на стъклото духа ледено, а от малките въздуховодчета на прозорците (нерегулируемите) духа вряло. Което значи, че радиаторчето не е запушено. Същата простотия ми я правеха всички е46-ци, които съм карал.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Там е било таралеж, предполагам, известната детска болест при е46..
При мен пък във Ф30-ката като пусна вътрешна циркулация и от някъде започва да ми духа хладно и не мога да хвана от къде, като дам на макс, нямам това усещане...
При е90 си е най-добрият климОтроник за мен!
Със сигурност нещо не е ОК щом прави така.. Да не е нещо по клапите да има блокирали. Ако е това, може да се хване, че си се чува как се движат като сменяш режимите.
При мен пък във Ф30-ката като пусна вътрешна циркулация и от някъде започва да ми духа хладно и не мога да хвана от къде, като дам на макс, нямам това усещане...
При е90 си е най-добрият климОтроник за мен!

Със сигурност нещо не е ОК щом прави така.. Да не е нещо по клапите да има блокирали. Ако е това, може да се хване, че си се чува как се движат като сменяш режимите.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани