въпрос за ходова част?
Модератор: Технически модератори
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
въпрос за ходова част?
е34 комби
като карам леко по неравен път и по дупки полопва нещо, а като беше студено още повече.
какво може да е, тампони, амортесъори.
шарнир не е като на шарнир.
по приглушено е полопването.
			
		като карам леко по неравен път и по дупки полопва нещо, а като беше студено още повече.
какво може да е, тампони, амортесъори.
шарнир не е като на шарнир.
по приглушено е полопването.
.
обясни по подробно, от пред ли е не6то отзаде ли... ?
			Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

 
 
Части за Е34 - тел.0899 828 626
		
 
 Части за Е34 - тел.0899 828 626
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
в наи-добрия случаи може да е биалетка, може да е от кормилна щанга или накраиник, също втулка на хебела, а може и да е носач  
 
без преглед можем само да гадаем
			
		 
 
без преглед можем само да гадаем

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
втулката на хебела -мама и гадна прегледахме 3 Е34ки и на трите втулката беше разбита  и се убеждавам четова е слабо място на ходовата част
			
- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Не само на бимите е така. Всички коли с хебел имат тоз проблем. Поне са евтини - 15-20 кинта и се сменят лесно 
			

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
ian190 написа:къде е тоя хебел? на кормилната кутия ли?
щото имам луфт и във волана на изгасен двигател се усеща.
дайте няква схема и как точно да го проверя дали е от него?
хебела се намира от дясната страна, луфта може да ти е от секторната кутия или да ти се е разбила кормилната (средната) щанга и от там да ти тропа.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
22лв. е на лемфьордер. Малко гадно се сменя, но ефекта е повече от задоволителен. Другото е №10, това е хебела на кормилната кутия, който пък има навика да се разхлабва и да пада с 3-4 мм. надолу и от там пак да имаш луфт. Провери първо него. Като го хванеш не трябва да мърда нагоре надолу, а ако мръдне развий болта, намести го до горен край и стегни.   Дано не се окаже нещо друго, дето срува лев.
 Дано не се окаже нещо друго, дето срува лев.
Успех.
			
		 Дано не се окаже нещо друго, дето срува лев.
 Дано не се окаже нещо друго, дето срува лев.
Успех.
- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
чакайте да уточним: хебел има кормилната кутия, той се регулира с натягане на един болт(не е препоръчително да се прави от неспециалист) с цел да се обере луфта на волана(при хидравличните волани почти не пее в градския хор), а това дето е отдясно се нарича "паразитен хебел". Нерегулируем е и подлежи на смяна, т.е. тампона му. Лопченето може да е от него, от тампоните на централната щанга(сменя се цялата или се рециклира), от кормилните щанги, от биалетките, от шарнирите на предните или задните носачи. Както виждате, много са нещата. Най-лесно се проверява на подемних, зада се освободи напрежението. После с щанга или "гарги" се проверява всеки ябълковиден болт и всеки тампон за луфтове. И моето лично мнение: ако е тръгнал единият носач - сменете и срещуположния, ако е биалетка - и двете, ако е тампон - сменете и огледалния му. По-скъпо е, но поне решаваш проблема за година две(с този болт или тампон, за другите - когато им дойде времето).
			
- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
TheBoss написа:чакайте да уточним: хебел има кормилната кутия, той се регулира с натягане на един болт(не е препоръчително да се прави от неспециалист) с цел да се обере луфта на волана(при хидравличните волани почти не пее в градския хор), а това дето е отдясно се нарича "паразитен хебел". Нерегулируем е и подлежи на смяна, т.е. тампона му.
А как тогава се казва тая пишка №10
 ? При мен тя правеше тея номера и има същата форма като тоя паразитен хебел.
 ? При мен тя правеше тея номера и има същата форма като тоя паразитен хебел. 
- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
 
Значи, номер 10 е хебел, който седи на вала на кормилната кутия. Той няма тампон, а твърда връзка към вала. Законтря се с болт и гайка на 90 градуса (номера 11 и 12). Паразитният хебел е отдясно, в краката на пътника, и е под номер 14. Номер 15 е въпросният тампон, който като се скъса и почва да трополи. Развиваш болт 16 и гайка 17. Много вероятно е да не ти се наложи да разкачаш от ябълковидния болт на централната щанга дето се затяга с гайка номер 8. Ако не можеш да завъртиш пар. хебел така, че да извадиш тампона - леко с чука по хебела докато излезне от конуса на ябълковидния болт(преди това развиваш гайка 8, но болт 16 и гайка 17 трябва да са стегнати
 ) В този ред на мисли, някой знае ли как се казва гайка с обратна резба?
 ) В този ред на мисли, някой знае ли как се казва гайка с обратна резба?  

			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
