Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от x7z » 21 Окт 2018, 20:04

k.milanov написа:Ако не ти се вдига на крик и да махаш гумата, навиваш пълен волан, махаш подкалника и се вижда идеално целия фар. Отгоре е мъка, точно колкото и през капачето на подкалника. Там освен детски китайски ръчички не виждам, кой би успял да смени нещо :mhihi:

Да попитам и аз нещо.
На е91 как се маха кората над акумулатора, за да стигна до стопа с цел да сменя крушка на габарита?

Ако ми кажете и какви са и параметрите, за да я взема предварително, цена няма да имате ?:yes:


W16W 12V za OSRAM мога да ти снимам кутйката на крушките ? за габаритните отзад нали
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от k.milanov » 22 Окт 2018, 10:21

x7z написа: W16W 12V za OSRAM мога да ти снимам кутйката на крушките ? за габаритните отзад нали


Да, за задните говоря, светва ми на таблото и на навито грешка, за заден десен Pаrking light - габарит. Не ми свети секцията точно под мигача.

По това, което ми написа намерих тези:
https://www.avto.bim.bg/Krushka-W16W-12 ... 55276.html

Някъде бях чел, че е добре да се сложат малко по слаби крушки, защото преди фейса стоповете се разтопявали вътре с времето от нагряването и пропада част от рефлектора. И без това ще сменям дали да сложа малко по-слаби. :dunno:

И въпроса къде е тънкостта по махане на кората от дясно, от страната на акумулатора си седи. На останалите коли видях как е, но на комбито не мога да се ориентирам как става номера. някъде има щипки ли, болтче някое ли пропускам. :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.10.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mcd_css@abv.bg » 22 Окт 2018, 13:59

Здравейте,

Търся малко информация относно, 5 генерация Е90/Е92, опитвам се да подбера подходящ дизелов мотор, четох доста критики относно 320d - 177 к.с. , бюджетът с, който разполагам към момента е около 10-15 хиледи (за покупката на колата, обслужването ще бъде отделно от сумата.)
Предпочитам Е92 заради визията, която има, бихте ли ми дали някакви насоки, критики, и в случай, че познавате, някого, който продава такъв екземпляр, бих се радвал да включите обява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 22 Окт 2018, 15:56

Аз бих взел 325/330д, мисля, че можеш да се включиш в този бюджет.
М57 е доказал се мотор.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 22 Окт 2018, 16:19

Bexim написа:Аз бих взел 325/330д, мисля, че можеш да се включиш в този бюджет.
М57 е доказал се мотор.


+1 :yes:
На 1-во място бих се спрял на 325d ако се намери. По-трудно се намират, но са може би най-добрият вариант откъм вървеж, разход(и), надеждност.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.10.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mcd_css@abv.bg » 22 Окт 2018, 20:29

Благодаря за съвета, от към възможни проблеми и какво най-много да се наблегне, имате ли наблюдения по въпроса?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NeRoX » 22 Окт 2018, 21:48

NeRoX написа:Здравейте! От известно време имам странен проблем. Светва ми грешка за еърбега, която е ОГРОМНА и червена! :lol: Случва се, когато някой седне на пасажерската седалка и после стане. Прилагам и снимки, за да видите. След време се изчиства и не се показва, ако никой не сяда. Предполагам е някакъв проблем с кантара на седалката. Някой борил ли се е с този проблем? Решение?
Изображение

Аз пак да си питам по болежката... :dunno: Вече се случва всеки пък, когато някой седне на пасажерската седалка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 2.07.2015
Пол: Мъж
Кара: E90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dany Boy » 23 Окт 2018, 0:23

Това с пакажерската седалка и при мен го има, но го прави рядко (за сега) 1-2 пъти месечно. Излиза ми същото съобщение. Като изгася двигателя и после запаля вече го няма. Някой ако се е сблъсквал с това нека подскаже.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 23 Окт 2018, 8:09

Има писано в темата, дори мисля, че аз бях писал какво се прави, върнете се и прочетете.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 23 Окт 2018, 8:09

mcd_css@abv.bg написа:Благодаря за съвета, от към възможни проблеми и какво най-много да се наблегне, имате ли наблюдения по въпроса?

Като всеки стар дизел - демпферна шайба, дюзи, турбо, маховик (ако е ръчка), термостати, подгевни свещи, ДПФ. Като цяло всичките тези агрегати са здрави, но вече на незнайни километри може някой да е тръгнал. По принцип ако колата е реално на около 200хил. км. не би трябвало да има проблем с който и да е освен термостати/свещи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NeRoX » 23 Окт 2018, 10:40

dextuar написа:Има писано в темата, дори мисля, че аз бях писал какво се прави, върнете се и прочетете.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Беше писал, че се спира софтуерно или се поправя. Софтуерното спиране няма ли да окаже влияние на работата на еърбега примерно? Какво представлява ремонта? Малко повече информация, ако е възможно? Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 23 Окт 2018, 11:26

Да ви попитам може ли да се изправи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 23 Окт 2018, 11:46

Разбира се!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от R1d3r » 23 Окт 2018, 15:06

Здрасти, с мтех окачване при е92 18ка с какви параметри ще влезне без проблем. Имам предвид нещо с по голямо J и малко ET? Какъв е максимума без да се налага интервенция по калниците? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 23 Окт 2018, 17:06

Пичове, откакто захладня забелязах, че нямам никакво парно в е90-тката.

Няма грешки на диагностика, климатика работи отлично и духа ледено,парно обаче няма .. Вентилатора върти, но духа студено на перфектно загряла кола. Какво да погледна/сменя, че няма каране така.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook