Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
RIDDICK написа:Вероятно има пукнатина и изпускаsasho1bs написа:Какво по точно според теб се е случило?Задръстен или нещо по сериозно?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Не мисля, че е от това.
И при мен се появи това - само на студено време.
Ако беше пукнат колектора, щяха да го видят, сега като вадиха мотора за веригите и т.н.....
- marinovl
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 15.10.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d xDrive
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
От опит с е60, миризма на изгорели газове в купето = пукнатина в изпускателният колектор, в началото е слабо, докато един ден просто не започне направо да пуши от предният капак.
Пеперудите вече се сменят, няма нужда от побългаряване, струват 80лв... При мене номерът по каталог беше BMW 11617812938. Почистиха ми всмукателен колектор и портове глава, заедно със смяна на пеперуди на 85к км и хората казаха, че е точно навреме, колата е карана ~60% градско в бг.
Пеперудите вече се сменят, няма нужда от побългаряване, струват 80лв... При мене номерът по каталог беше BMW 11617812938. Почистиха ми всмукателен колектор и портове глава, заедно със смяна на пеперуди на 85к км и хората казаха, че е точно навреме, колата е карана ~60% градско в бг.
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
колега за N57 3.0д има ли
този номер излиза за 4 цилиндровите
този номер излиза за 4 цилиндровите
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Само за 4-ри цилиндровите е, твоите са 1600лв
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Аз на Е61цата имах газове в купето е скъсана мека връзка, виж си отдолу къде е опушено и ще се разбере.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Здравейте колеги,
След редица консултации с различни специалисти смених всмукателен колектор на моята F07 GT, 3000D.
Защото перката не спираше да се върти на максимални обороти.
Повечето мнения бяха, както и диагностиката показа, че явно има магаре по клапите на колектора. Затова поръчах нов и го смених. След като свалиха стария се оказа, че почти няма магаре и отлагания и нагар. С новия колектор перката продължава да се върти на максимални обороти.
И сега си имам един всмукателен колектор в повече, който има интерес мога да му го продам.[album][/album]
След редица консултации с различни специалисти смених всмукателен колектор на моята F07 GT, 3000D.
Защото перката не спираше да се върти на максимални обороти.
Повечето мнения бяха, както и диагностиката показа, че явно има магаре по клапите на колектора. Затова поръчах нов и го смених. След като свалиха стария се оказа, че почти няма магаре и отлагания и нагар. С новия колектор перката продължава да се върти на максимални обороти.
И сега си имам един всмукателен колектор в повече, който има интерес мога да му го продам.[album][/album]
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
от няколко дни и при мен перката се чува,държи 98-104 градуса със 100 120 при 10 градуса външна температура.Закачих колата със иста и имам грешка на клапите на колектора.Според вас 2та проблема могът ли да са свързани?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Двата проблема са различни, единия е че е нужно почистване на всмукателния колектор и при нужда да се смени както колегата е направил(няма по-хубаво от това) а другия е, че има зацапване между радиаторите, при нужда се разглабят и почистват изключително педантично и внимателно. За радиаторите има и друга причина, пада охладителната част на климатичния радиатор(на ламелите) и е нужна подмяната му
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Atsalov написа:Двата проблема са различни, единия е че е нужно почистване на всмукателния колектор и при нужда да се смени както колегата е направил(няма по-хубаво от това) а другия е, че има зацапване между радиаторите, при нужда се разглабят и почистват изключително педантично и внимателно. За радиаторите има и друга причина, пада охладителната част на климатичния радиатор(на ламелите) и е нужна подмяната му
Здравей, да разбирам ли, че трябва да сменя и радиатора?
Защото когато светна с фенерче мога през ламелите да видя и задния радиатор, което предполага, че не е затлачен. Или ако има нещо, то е пренебрежимо малко.
Но въпреки това перката при достигане на 100 градуса на маслото ( Така показва индикатора на таблото) и когато колата е в движение започва да се върти на максимални обороти. Щом спра на място веднага се редуцират в нормална скорост.
До сега където и да съм попитал никой няма отговор на въпроса от какво се причинява това.
Ако някой може да помогне ще бъда благодарен.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
А случайно термостат да си сменял?krastanov написа:Atsalov написа:Двата проблема са различни, единия е че е нужно почистване на всмукателния колектор и при нужда да се смени както колегата е направил(няма по-хубаво от това) а другия е, че има зацапване между радиаторите, при нужда се разглабят и почистват изключително педантично и внимателно. За радиаторите има и друга причина, пада охладителната част на климатичния радиатор(на ламелите) и е нужна подмяната му
Здравей, да разбирам ли, че трябва да сменя и радиатора?
Защото когато светна с фенерче мога през ламелите да видя и задния радиатор, което предполага, че не е затлачен. Или ако има нещо, то е пренебрежимо малко.
Но въпреки това перката при достигане на 100 градуса на маслото ( Така показва индикатора на таблото) и когато колата е в движение започва да се върти на максимални обороти. Щом спра на място веднага се редуцират в нормална скорост.
До сега където и да съм попитал никой няма отговор на въпроса от какво се причинява това.
Ако някой може да помогне ще бъда благодарен.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
по-скоро водна помпа... но понеже така или иначе водна помпа и термостат/и се сменят комплект, ако нещо от тях издъхне... може би е редно колегата да се насочи към тях... естествено преди това задължително се почистват радиаторите независимо какво и къде се вижда
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
След като не се разреши проблема със смяната на колектора, сега съм се ориентирам към смяна на термостат.
Жалкото е, че никой, никъде не може да диагностицира каква е причината за въртенето на перката на максимални обороти...
Жалкото е, че никой, никъде не може да диагностицира каква е причината за въртенето на перката на максимални обороти...
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
моя проблем с вентилатора на макс го реших,сваляне и чистене на радиатор и нов термостат.От 100-104 градуса на антифриз,сега съм на 92-93- и 2та случая са при нормално каране градско/извън градско
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Имам следния проблем: моторчето което движи клапите на колектора не работи.
Преди 50к км го смених целия колектор (втора употреба) заради същото, сега пак.
2 варианта: пак смяна с втора употреба или махане на клапите.
Какво ще ме посъветвате - майстора ме предупреди че ако ги махнем има вероятност да запуши дпф по-бързо при градско каране.
Преди 50к км го смених целия колектор (втора употреба) заради същото, сега пак.
2 варианта: пак смяна с втора употреба или махане на клапите.
Какво ще ме посъветвате - майстора ме предупреди че ако ги махнем има вероятност да запуши дпф по-бързо при градско каране.
Продавам си колата
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани