Отстраняване на ДПФ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Значи те са мойте хора
Чета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?
Благодаря!
Чета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?Благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Значи те са мойте хораЧета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?
Благодаря!
Виж много е трудно да се дават отговори за неща които не се знае в какво състояние са.
Много станаха неизвестните в уравнението.
За да има яснота трябва да се знае какво е текущото състояние, какво има какво няма, какво е направено и какво не е.

- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Отстраняване на ДПФ
Преди известно време с Влади - vld спасихме DPF-а и той започна да регенерира. Но да ви кажа честно на мен също започва да ми омръзва да шофирам с телефон с BTool Expert в ръка. Последния път както си пътуваме жена ми ми вика - по физиономията ти разбирам, че колата е регенерирала
. Нещо започва да ми се губи удоволствието от шофирането.
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Отстраняване на ДПФ
Нищо, различно няма.. всичките са на букси.. просто при 5-цата е малко тясно, но излиза.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
bokouser написа:Преди известно време с Влади - vld спасихме DPF-а и той започна да регенерира. Но да ви кажа честно на мен също започва да ми омръзва да шофирам с телефон с BTool Expert в ръка. Последния път както си пътуваме жена ми ми вика - по физиономията ти разбирам, че колата е регенерирала. Нещо започва да ми се губи удоволствието от шофирането.
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?
Намери си само гърне от някоя на части, вместо да изтърбушваш твоя.
Сваляш твоя слагаш другия и си готов.

- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Отстраняване на ДПФ
Аз имам съмнения, че моя е доста запушен вече. Споменах ти, че като взех колата в един сервиз ми занулиха стойностите на DPF и съответно Ash ми показва неверни стойности. Но напоследък започна да вдига твърде бързо Soot, например за 50км около 40 Soot и това на магистрала. Едвам дочаква да станат 200км за да започне регенерация. Както и да е, по-нататък ако реша ще взема нов (рециклиран) и готово.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Отстраняване на ДПФ
"Позапълнен" е както се казва, затова бързо качва стойностите на soot. Пробвай да го изчистиш машинно, другите варианти са ясни.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
bokouser написа:Аз имам съмнения, че моя е доста запушен вече. Споменах ти, че като взех колата в един сервиз ми занулиха стойностите на DPF и съответно Ash ми показва неверни стойности. Но напоследък започна да вдига твърде бързо Soot, например за 50км около 40 Soot и това на магистрала. Едвам дочаква да станат 200км за да започне регенерация. Както и да е, по-нататък ако реша ще взема нов (рециклиран) и готово.
Моя се държи по същия начин като я карам само градско, даже доста често си активира регенерация и на по 100км. и без да свали СООТ до 0 процеса приключва без да регистрира завършена регенерация.
Просто ДДЕ си следи филтъра и преценява кога да се регенерира. Ако я подкараш повече извън градско ще направи 2-3 регенерации през 250-350км и после ще ги прави на по 500+км., просто докато караш филтъра държи постоянно към 400 градуса и повече от 27-30 СООТ не качва. Колкото по бързо караш толкова по добре се поддържа чист и по малко обратно налягане прави. Това го установих това лято, при едно ходене до летище бургас на отиване и на връщане карах доста бързо, общо взето намалявах до 150 само където има камери и като се прибрах пред нас обратното налягане беше 0.88мбр.
Докато държи ниско обратно налягане и се регенерира сам без проблем аз не мисля да го пипам.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолет
В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.
В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Отстраняване на ДПФ
vld написа: Колкото по бързо караш толкова по добре се поддържа чист и по малко обратно налягане прави. Това го установих това лято, при едно ходене до летище бургас на отиване и на връщане карах доста бързо, общо взето намалявах до 150 само където има камери и като се прибрах пред нас обратното налягане беше 0.88мбр.![]()
Докато държи ниско обратно налягане и се регенерира сам без проблем аз не мисля да го пипам.
Потвърждавам. При добро каране, особено магистрално, soot намалява, вместо да се покачва.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
Толкова колега, 0.88mbar. Това рабира се е за кратко, после пак си става на около 6.88 mbar.andy написа:88 mbar или 0.088 bar, че нещо много малко ми се вижда 0.88 mbar
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолетВ началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.
То хубаво е самолет колега, но ако се затегнат мерките при преминаване на техн. преглед....
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Сменяме колата, колега 
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Сменяме колата, колега
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

