Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- armani78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Здравейте колеги!
Отдавна не съм писал във форума,но сега има кво да споделя.
Преди 4-5 месеца,брат ми си закупи въпросното Х5 Ф15 4.0Д /2015/.Преди него имаше Х6 3.0Д и реши да го замени с по-ново.
Джипа беше закупен на 166х.км. реални/колегата Колп го потвърди/.След 2-3 месеца първо го остави насред пътя,водна помпа.След една седмица,замина компресора на климатика.Малко преди тези неща,започна да изпуска въздушна възглавница.Ок,всичко това се преживява,консумативи нали.НО,след това се появи шум в мотора?!?!
Лично на мен ми се струваше/чуваше,като лагер.Човека започна да намразва марката/колата.....
Отвориха двигателя....диагнозата:Основни и биелни лагери+маслена помпа !?!?!
Та пиша тая тема,защото седя и се чудя..нормално ли е,да си купиш БМВ,премиум нали и на 180х.км. и 4 години,за една торба пари/80+/ и да почнеш ремонт след ремонт,а за капак да правиш и двигател?Вие какво мислите?Писаха мейл до Ауто Бавария,за някакво мнение,все пак е на 4 години и подържано само в БМВ/Италия/,отговор няма.
П.П.Миналата седмица на шурека ми, Х1 1.8Д,пък скъса верига/170х.км/,сложи нов мотор...
Отдавна не съм писал във форума,но сега има кво да споделя.
Преди 4-5 месеца,брат ми си закупи въпросното Х5 Ф15 4.0Д /2015/.Преди него имаше Х6 3.0Д и реши да го замени с по-ново.
Джипа беше закупен на 166х.км. реални/колегата Колп го потвърди/.След 2-3 месеца първо го остави насред пътя,водна помпа.След една седмица,замина компресора на климатика.Малко преди тези неща,започна да изпуска въздушна възглавница.Ок,всичко това се преживява,консумативи нали.НО,след това се появи шум в мотора?!?!
Лично на мен ми се струваше/чуваше,като лагер.Човека започна да намразва марката/колата.....
Отвориха двигателя....диагнозата:Основни и биелни лагери+маслена помпа !?!?!
Та пиша тая тема,защото седя и се чудя..нормално ли е,да си купиш БМВ,премиум нали и на 180х.км. и 4 години,за една торба пари/80+/ и да почнеш ремонт след ремонт,а за капак да правиш и двигател?Вие какво мислите?Писаха мейл до Ауто Бавария,за някакво мнение,все пак е на 4 години и подържано само в БМВ/Италия/,отговор няма.
П.П.Миналата седмица на шурека ми, Х1 1.8Д,пък скъса верига/170х.км/,сложи нов мотор...
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Не е нормално според мен, но съм сигурен, че от Ауто бавария ще ви кажат, че е нормално.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Лично според мен, някой не си е поддържал колата и сега на друг му е виновна “марката”
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Atsalov написа:Лично според мен, някой не си е поддържал колата и сега на друг му е виновна “марката”
Донякъде си прав,но само до някъде. Тази кола на четири години, до скоро е поддържана в "представителство" на марката за да и важи гаранцията. Там освен да я караш,по често от препоръчаното за масло,друго какво да направиш? Нищо! Просто любимата ни марка,заедно с преките и конкуренти(Мерцедес и Ауди) започват да наблягат на различни неща,но не и на качество и надеждност. Колкото и да се самозалъгваме и да се самонавиваме,че само ние сме уцелили куция кон и другите само карат без да правят истината е друга. Сервизите са пълни със съвременни автомобили от "премиум" марки и съм сигурен,че не всички са там от лоша поддръжка.
П.С. С цялото ми уважение към теб, знам че опита и познанията ти са несъизмерими с моите,но наблюденията ми са такива.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Според мен проблема в мотора е съчетание от както каза колегата кофти подръжка ,а аз бих добавил и доста спортно каране на колата,отделно механиката (вал лагери блок и др) на 3.0д и 4.0д е една и съща а разликата в броя на турбините и конете не е малка и просто материала не издържа и ако се усети на време да се сменят лагери и помпа добре ,ако не биели през блока и други главоболия
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
kikko написа:Atsalov написа:Лично според мен, някой не си е поддържал колата и сега на друг му е виновна “марката”
Донякъде си прав,но само до някъде. Тази кола на четири години, до скоро е поддържана в "представителство" на марката за да и важи гаранцията. Там освен да я караш,по често от препоръчаното за масло,друго какво да направиш? Нищо! Просто любимата ни марка,заедно с преките и конкуренти(Мерцедес и Ауди) започват да наблягат на различни неща,но не и на качество и надеждност. Колкото и да се самозалъгваме и да се самонавиваме,че само ние сме уцелили куция кон и другите само карат без да правят истината е друга. Сервизите са пълни със съвременни автомобили от "премиум" марки и съм сигурен,че не всички са там от лоша поддръжка.
П.С. С цялото ми уважение към теб, знам че опита и познанията ти са несъизмерими с моите,но наблюденията ми са такива.
Самата истина, няма какво да се лъжем.
Старите курници да не им е сменяно маслото на по 8000 километра като са били в Италия .
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 285
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Кофти поддръжката може да е, ако в сервиза са и сменяли маслото само на документи...
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
top написа:Кофти поддръжката може да е, ако в сервиза са и сменяли маслото само на документи...
Може би....Факт е обаче,че хора около мен започнаха да бягат от "премиума" и да купуват доста по непретенциозни марки,защото им писна само да плащат,а да не получат каквото трябва. Повечето от тези хора дълги години въртяха модели на БМВ,Мерцедес и Ауди и не е като да са бедни,просто загубеното време по сервизите и ядовете са много.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- armani78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
И според мен е от дългия интервал за смяна на маслото.Ще помоля колегата Колп да видим кога е сменяно.Абе кофти ситуация.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Според мен е попаднал на кофти бройка, при кола втора употреба от Италия си трябва и голяма доза късмет.
Възможно ли е да е прегряла като е заминала водната помпа и оттам да е последвал големия ремонт?
Възможно ли е да е прегряла като е заминала водната помпа и оттам да е последвал големия ремонт?
I love the sound of V8 in the morning...
- armani78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблемно X5 F15 4.0D /2015/
Колегата Колп провери смяната на маслото...98,122,155, На тези километри е сменяно при дилъра.Остава да се гадае,само е доливано или е сменяно и при неофициален сервиз...При проблема с водната помпа също е възможно да е прегрята,знам ли?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани