Спасяване на гаражна е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- [Oo=[][]=oO]
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13.09.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 //M3
- Мечтае да кара: BMW E30
Спасяване на гаражна е30
Здравейте колеги, има една е30 (купето в безупречно състояние ) (двигателя пали) колата е внесена от Германия 1999г, но (тук има едно голямо НО) не е плащан данък от 2000г, колата е снета от отчет през 2013г и сега човека (еднин дядо) е решил да я връща за скрап защото не му е нужна повече. Та аз съм се навил да я взимам, какво и как се процедира? Питате се защо не е плащан данъка, защото човека по онова време си счупил кракът (след падане от мотор )и се е наложила ампутация след неуспешен опит за възстановяване. И не е карана. Колата е е30 троен стоп 24d чист дизел. Моля да ми обясните как стоят нещата за пререгистрация, само знам, че единственото добро начало за връщане на колата, че е снета от отчет, а не бракувана. Големия и малкия талон са налични.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Спасяване на гаражна е30
На първо време виж колко е бил данъка на тази кола, без да го платиш за всичките 18 години, нищо не може да се предприеме. Между другото, и старият собственик не може да я бракува, без да е заплатил данъците за всичките години. И провери все пак бракувана ли е, или спряна от движение! При спиране, талона се връща в кат, ама номерата остават на колата. При бракуване е точно обратното, свалят се номерата, а талона остава, ама с отметка, че колата е бракувана. Та ако е бракувана, а си мисля че е точно така, филма става голям.
only rear wheel drive
Re: Спасяване на гаражна е30
michev написа:На първо време виж колко е бил данъка на тази кола, без да го платиш за всичките 18 години, нищо не може да се предприеме.
Това пък как ти хрумна? Погасителната давност на данъците е 5 (пет) години! Естествено, в общината могат да ти кажат и друго, не защото не са наясно, а ако мине...
- Comba
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 17.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30 M42B18
- Мечтае да кара: IS-са на бар и половина!
Re: Спасяване на гаражна е30
Няма да имаш проблеми с пускането в движение, щом имаш документите на колата. Дядото отива, плаща и данъците, които по груби сметки ще са около 400лв. Отивате при на нотариус, прехвърляте я и след това в ТехноТест. Можеш да се обадиш на хората в ТехноТест да и кажеш казуса, те ще ти кажат как точно се процедира! ПС: Колата е двоен стоп! Успех! 

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Спасяване на гаражна е30
Успех, и моите съболезнования за портоФеля ти 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Спасяване на гаражна е30
Данъка едва ли ще е 400лв за 5 години! Колата е под 100к.с. и мисля,че ще е по-малко! Плаща се данъка,ГО и се отива за номера! Защо е Техно тест? Тя не е имала някакви преправяния.Само е спряна от движение!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Спасяване на гаражна е30
Ако колата е снета от отчет в КАТ, т.е. е с дупчени талони - какъв данък ще плащате? Ако не е отрегистрирана колата в общината, просто отивате с дядото или ти само, но с нот. заверено пълномощно от него и подаваш декларация за отписване на мпс с копие от талона и ще заличат данъците назад от датата на прекратяване на регистрацията. Няма да има и глоба за закъснение, защото са минали две години от това да установят тогавашния срок за неизпълнението на задължението за отписване, който май бе 2 месеца. Данъка е с давностен срок 5 години, така че може да те накарат да платиш някаква частичка останал данък от 2013г, в зависимост от датата на снемане от отчет.
После си минаваш технотест, иааа и кат на каналите.
После си минаваш технотест, иааа и кат на каналите.
Re: Спасяване на гаражна е30
Колега работата с питане по форумите няма да стане.
КАТ, данъчни и компания са феодални структури опериращи по съвсем различни правила в зависимост от местоположението си.
Хващаш каквото има като документи тая кола и почваш да обикаляш по институции, да се редиш на опашки и да въртиш телефони.
Данъчното - иди и виж в компа на лелката дали на тая кола нещо и се дължи. Забрави за давности, изтекли срокове и т.н. тая битка после ще я водиш.
КАТ - иди и провери колата бракувана ли е, снета ли е от отчет(каквото и да значи това). Дядото може и да си мисли, че положението и е Х ама в КАТ може да е У.
Звъниш или посещаваш Технотест/ДЕКРА и питаш какво, КОЛКО, кога и т.н.
Теглиш чертата и преценяваш колко нерви и пари ще ти коства и преценяваш.
После ще водиш битки с лелките в данъчното и с чичковците в КАТ. Ама първо иди и питай, за да знаеш точно колко е дебело дървото и да си направиш сметка дали си струва да го ядеш.
Той Илков хубаво ти поздравява портфейла
купуването на тая кола е само началото на филма.
Някаква визия имаш ли за нея?
Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече
) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
И всичкото това при положение, че от към купе е безупречна.
КАТ, данъчни и компания са феодални структури опериращи по съвсем различни правила в зависимост от местоположението си.
Хващаш каквото има като документи тая кола и почваш да обикаляш по институции, да се редиш на опашки и да въртиш телефони.
Данъчното - иди и виж в компа на лелката дали на тая кола нещо и се дължи. Забрави за давности, изтекли срокове и т.н. тая битка после ще я водиш.
КАТ - иди и провери колата бракувана ли е, снета ли е от отчет(каквото и да значи това). Дядото може и да си мисли, че положението и е Х ама в КАТ може да е У.
Звъниш или посещаваш Технотест/ДЕКРА и питаш какво, КОЛКО, кога и т.н.
Теглиш чертата и преценяваш колко нерви и пари ще ти коства и преценяваш.
После ще водиш битки с лелките в данъчното и с чичковците в КАТ. Ама първо иди и питай, за да знаеш точно колко е дебело дървото и да си направиш сметка дали си струва да го ядеш.
Той Илков хубаво ти поздравява портфейла

Някаква визия имаш ли за нея?
Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече

2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
И всичкото това при положение, че от към купе е безупречна.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Спасяване на гаражна е30
Не споря че съм прав, ама приятел го върнаха с 8 години назад за данъците, та не знам. Слава богу, колата му бе с малък данък, та не се охарчи много, но нямаше избор, защото беше тръгнал да я продава.
only rear wheel drive
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Спасяване на гаражна е30
TheDriver написа:Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
Колега, чудя се дали някога си сядал в такава "кола"...


Excellent! Steven is my name!
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Спасяване на гаражна е30
Borymeckata написа:С тоя мотор колата е уникален мъртвец, вервай ми.
Но пък има приятен глас


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Спасяване на гаражна е30
Само да вметна, че на тоя умрел дизел - 2.5 тдс от е36 влиза директно, заедно с 36цовите лапи . А на м51 кое е най-хубаво ? Че му става механичната помпа плъг енд плей от стоковия двигател и 2260 от 2.4 jtd.... нема да качвам дино графики с възможните резултати след намесата на ключе 10 и един ръчен бууст контролер, щото доста "състезателни" е60 530д-та ще изкочат резко у мобилето
Успех със съживяването на бабишкера - аз те разбирам

Успех със съживяването на бабишкера - аз те разбирам



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Спасяване на гаражна е30
Borymeckata написа:TheDriver написа:Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
Колега, чудя се дали някога си сядал в такава "кола"...![]()
Какъв "фън" и "трак" си представяш с тая спряла нафтова печка, дето едва тръгва на първа? Бус VW LT, натоварен с перални, ти взима старта - от личен опит го казвам. С тоя мотор колата е уникален мъртвец, вервай ми.
А защо трябва да остава с тоя мотор?
Ценното в тая кола е читавото(предполагам) купе. Аз не виждам причина да се спасява поради друга причина. Дори и на стария дизел да си остане(в което не виждам особен смисъл) пак трябва време и пари да се наливат, за да е читава след толкова седене.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Спасяване на гаражна е30
Да, но тогава сметката дали ще излезе...
Щом ще се сади нов двигател (най-вероятно - бензинов), той ще си дойде с неговата скоростна кутия, почти сигурно и диф-а ще се сменява, радиатор и други неща по колата, и всичко това като се прибави към данъците за N-найсе години и другите разходи, то... ще излезе златен тоя двоен стоп, егати... Но това е лично мнение де, всички знаем, че "кеф цена няма". Успех!
Все пак е по темата, та ще използвам възможността да споделя някои лични впечатление от този (анти)двигател - 2,4 литровия 6-так, атмосферен дизел на BMW. Уникално недоразумение е. Само някои акценти:
1. С агренажен ремък е, не помня дали същия ремък не въртеше и водната помпа;
2. Клапаните се регулират, поради шантавата им система - доста често;
3. Имаше някакъв проблем с маховика, от него изпадаха някакви демпферни пружини и маховикът се разпадаше (буквално);
4. След като му източиш маслото и налееш новото в картера, маслената помпа не може да го дръпне и да вдигне налягане. Трябваше част от новото масло да се налива през филтъра, за да напълни помпата отгоре и да може да подкачи масло от картера.
5. Този "двигател" може да прегрее и да "изхвърли водата" без да има някакъв технически проблем, просто при по-голямо натоварване, като изкачване на дълъг наклон в летен ден.
За "мощността", разхода и "въртящия момент" на тоя мотор няма да се разпростирам, само ще кажа, че по-умряла кола НИКОГА не съм карал (а съм карал Астра 1,7D, Самурай 1.0 и дизелов Смарт).


Щом ще се сади нов двигател (най-вероятно - бензинов), той ще си дойде с неговата скоростна кутия, почти сигурно и диф-а ще се сменява, радиатор и други неща по колата, и всичко това като се прибави към данъците за N-найсе години и другите разходи, то... ще излезе златен тоя двоен стоп, егати... Но това е лично мнение де, всички знаем, че "кеф цена няма". Успех!
Все пак е по темата, та ще използвам възможността да споделя някои лични впечатление от този (анти)двигател - 2,4 литровия 6-так, атмосферен дизел на BMW. Уникално недоразумение е. Само някои акценти:
1. С агренажен ремък е, не помня дали същия ремък не въртеше и водната помпа;
2. Клапаните се регулират, поради шантавата им система - доста често;
3. Имаше някакъв проблем с маховика, от него изпадаха някакви демпферни пружини и маховикът се разпадаше (буквално);
4. След като му източиш маслото и налееш новото в картера, маслената помпа не може да го дръпне и да вдигне налягане. Трябваше част от новото масло да се налива през филтъра, за да напълни помпата отгоре и да може да подкачи масло от картера.
5. Този "двигател" може да прегрее и да "изхвърли водата" без да има някакъв технически проблем, просто при по-голямо натоварване, като изкачване на дълъг наклон в летен ден.
За "мощността", разхода и "въртящия момент" на тоя мотор няма да се разпростирам, само ще кажа, че по-умряла кола НИКОГА не съм карал (а съм карал Астра 1,7D, Самурай 1.0 и дизелов Смарт).
Excellent! Steven is my name!
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Спасяване на гаражна е30
темата отиде у рЯката пак....
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани