Съвети при избор на Ф10 М5?
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Съвети при избор на Ф10 М5?
Здравейте колеги,
замислих се да си сменям колата и въпреки, че още съм в много ранна фаза на обмисляне, се замислям сериозно за Ф10 М около 2012-2013г. Подобна кола не съм имал, а винаги съм искал. Ако се стигне до покупка, със сигурност няма да е в близките 2-3 месеца.
Ако я взема, колата ще бъде разход на фирмата ми, така че фрапантната разлика между поддръжката на колата от профила ми (то реално нищо освен облужване няма) и въпросното М не ме притесняват чак толкова, но все пак искам да зная за какво да гледам, кое се чупи често, кое да избягвам. За момента чета чужди форуми, но информацията не ми е достатъчна. Довереният ми сервиз също има много малък опит с модела, съответно нещата, които ми казват са по-скоро общи за М моделите, но не конкретно за Ф10.
Засега знам, че искам да е с обикновените спирачки, не само защото ще са ми предостатъчни (по писти не ходя), а и за да са по-разумни разходите по обслужване. Разходът на бензин не го мисля, какъвто е - такъв. Въпросът е кои са слабите места, предвид че автомобилът ще е понавъртял вече някакви километри. Ще гледам премиум селекшън, като ще търся и с възможност за доплащане на гаранция, като към момента за толкова стара кола максимума гаранция е около година. Ако се замотая, ще търся по нова, но гаранция ще искам някаква задължително.
Какви подводни камъни има тази кола?
ПС. Изгледах и едно видео на един пич, който по принцип доста пълно обяснява за недъзите на някои модели, обаче в случая той не е собственик на тая кола и това ме кара да не го взимам много насериозно: https://www.youtube.com/watch?v=geoivnl1QrY
замислих се да си сменям колата и въпреки, че още съм в много ранна фаза на обмисляне, се замислям сериозно за Ф10 М около 2012-2013г. Подобна кола не съм имал, а винаги съм искал. Ако се стигне до покупка, със сигурност няма да е в близките 2-3 месеца.
Ако я взема, колата ще бъде разход на фирмата ми, така че фрапантната разлика между поддръжката на колата от профила ми (то реално нищо освен облужване няма) и въпросното М не ме притесняват чак толкова, но все пак искам да зная за какво да гледам, кое се чупи често, кое да избягвам. За момента чета чужди форуми, но информацията не ми е достатъчна. Довереният ми сервиз също има много малък опит с модела, съответно нещата, които ми казват са по-скоро общи за М моделите, но не конкретно за Ф10.
Засега знам, че искам да е с обикновените спирачки, не само защото ще са ми предостатъчни (по писти не ходя), а и за да са по-разумни разходите по обслужване. Разходът на бензин не го мисля, какъвто е - такъв. Въпросът е кои са слабите места, предвид че автомобилът ще е понавъртял вече някакви километри. Ще гледам премиум селекшън, като ще търся и с възможност за доплащане на гаранция, като към момента за толкова стара кола максимума гаранция е около година. Ако се замотая, ще търся по нова, но гаранция ще искам някаква задължително.
Какви подводни камъни има тази кола?
ПС. Изгледах и едно видео на един пич, който по принцип доста пълно обяснява за недъзите на някои модели, обаче в случая той не е собственик на тая кола и това ме кара да не го взимам много насериозно: https://www.youtube.com/watch?v=geoivnl1QrY
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Инжектори - консуматив, кажи речи със сигурност
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Аз пък това не съм го чул за инжекторите, при 550и да, но тука...
Дебитомери и особено свещи обаче да. Дисковете също заминават бързо, по принцип може да ги смениш с едни накладки(все пак зависи как ги караш)или най-много с две като отбелязваш конвенционалните, а не керамични. И не мисли, че като не си на писта и не ги товариш зверски. Тая кола бая бързо набира и стигаш трафика веднага, а с тия два тона не се ли съобразяваш се напукват лесно, което е нормално и така ставали да се карат до определено време, ръб към 1.5 мм. след това ниво вече пукнатините стават по-големи.
Съединителят също на някакви километри каквито намекваш, ако не е сменян гаранционно. И зарежи тия премиум селекшъни на такива години, трудно ще намериш такава с гаранция, а ако има, тоще с бая пари отгоре. Най-важното тук е както при всички М коли - да е на реалните километри и по възможност да знаеш кой и как я е поддържал защото иначе тия детски болести за които питаш и са характерни за Ф10 ще ти се сторят просто наистина детски. Но недай боже нещо проблем да има с кутия примерно. Ще с енадяваш да уцелиш някоя хубава втора ръка, ама и тя ще е някаква кутия.
Имаме колеги с Ф10, те могат да ти кажат и повече. Даже на единия колата е за купуване и каквато търсиш с история и т.н, ама той не я продава...все още. Особено откакто разбра и се видя, че новото М5 Ф90 не е чак толкова...абе да кажем, че има бая прилики с Ф10.
Дебитомери и особено свещи обаче да. Дисковете също заминават бързо, по принцип може да ги смениш с едни накладки(все пак зависи как ги караш)или най-много с две като отбелязваш конвенционалните, а не керамични. И не мисли, че като не си на писта и не ги товариш зверски. Тая кола бая бързо набира и стигаш трафика веднага, а с тия два тона не се ли съобразяваш се напукват лесно, което е нормално и така ставали да се карат до определено време, ръб към 1.5 мм. след това ниво вече пукнатините стават по-големи.
Съединителят също на някакви километри каквито намекваш, ако не е сменян гаранционно. И зарежи тия премиум селекшъни на такива години, трудно ще намериш такава с гаранция, а ако има, тоще с бая пари отгоре. Най-важното тук е както при всички М коли - да е на реалните километри и по възможност да знаеш кой и как я е поддържал защото иначе тия детски болести за които питаш и са характерни за Ф10 ще ти се сторят просто наистина детски. Но недай боже нещо проблем да има с кутия примерно. Ще с енадяваш да уцелиш някоя хубава втора ръка, ама и тя ще е някаква кутия.
Имаме колеги с Ф10, те могат да ти кажат и повече. Даже на единия колата е за купуване и каквато търсиш с история и т.н, ама той не я продава...все още. Особено откакто разбра и се видя, че новото М5 Ф90 не е чак толкова...абе да кажем, че има бая прилики с Ф10.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:Аз пък това не съм го чул за инжекторите, при 550и да, но тука...
Тук съм го чел отгоре-отгоре... За S63 по принцип става въпрос, поне с такова впечатление останах...
viewtopic.php?&t=429662
viewtopic.php?&t=430550
И тъпото е, че с тия пикливи пикаещи дюзи на турбо мотори, особено, става "интересно", ако не ги проверяваш редовно...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:Аз пък това не съм го чул за инжекторите, при 550и да, но тука...
Малко си слушал Това не е от толкова страшните проблеми обаче. Има доста по-лоши ситуации с коли под 100к км:
Иначе лагери, които май ще се окажат по-проблемни и от на Е60.
P.S. За такава кола ти препоръчвам да получиш информация от чуждестранни форуми. Тук ще има само приказки от 1001 нощ
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Благодаря за отговорите,
предполагам, че няма да е много лесно да я намеря с гаранция, но все пак ще опитам. При всяко положение ще искам да има пълна история.
за инжекторите и аз не знаех, мислех че е проблем само на N63.
Лагери знам, че трябва да се сменят за да ми е мирна главата.
А какво виждам на последната снимка? Износено зъбно колело някакво, това същия проблем ли е като при N47 с последствие скъсана верига или нещо друго?
предполагам, че няма да е много лесно да я намеря с гаранция, но все пак ще опитам. При всяко положение ще искам да има пълна история.
за инжекторите и аз не знаех, мислех че е проблем само на N63.
Лагери знам, че трябва да се сменят за да ми е мирна главата.
А какво виждам на последната снимка? Износено зъбно колело някакво, това същия проблем ли е като при N47 с последствие скъсана верига или нещо друго?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
На мен ми прилича на превъртяла агренажна верига поради дефектен обтегач, не съм сигурен...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Nickelback написа:На мен ми прилича на превъртяла агренажна верига поради дефектен обтегач, не съм сигурен...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Да, но не е заради обтегач, а зъбното колело с времето се е изяло (кофти материал може би) и веригата е прескочила.
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
In_Memoriam написа:Nickelback написа:На мен ми прилича на превъртяла агренажна верига поради дефектен обтегач, не съм сигурен...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Да, но не е заради обтегач, а зъбното колело с времето се е изяло (кофти материал може би) и веригата е прескочила.
Това подлежи ли на проверка без отваряне на мотора, колега?
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Не мисля, най-малкото се свалят капаците на ангренажа, за да го видиш. Най-добре да се смени всичко накуп - вериги, обтегачи, колелце.
Последна промяна In_Memoriam на 13 Сеп 2018, 18:46, променена общо 1 път
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Като всички двигатели с директно впръскване и С63 страда от "хубавия" бензин у нас. Т.е. има реален риск от това някоя дюза да пропикае с всичките кофти последствия от това. Най-лошото е, че това трудно се хваща, но до колкото съм чел все пак има начин да се диагностицира преди моторът да каже 'мяу'. Друг проблем, за който съм чувал е коксуване на турбините, но то има ли охлюв все от някъде проблем ще избие от него. Иначе откъм кутия не би трябвало да има проблеми. ДКГ кутията е разпространена на доста модели вече и личи като да е много надеждна. На керамичните спирачки и аз не съм фен, според мен са тотален овъркил на тая кола. Първо са безсмислени за ежедневна употреба, безумно скъпи, а и този локомотив не ми изглежда най-подходящият вариант за здраво каране на писта.
Според мен сега не е удачен вариант да се купува Ф10, защото цените им падат главоломно. Което между другото е валидно за всяко М5, след като излезе новият модел. Докато при М3 нещата не стоят точно така
Според мен сега не е удачен вариант да се купува Ф10, защото цените им падат главоломно. Което между другото е валидно за всяко М5, след като излезе новият модел. Докато при М3 нещата не стоят точно така
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Те главоломно паднаха, вече няма чак толкова накъде, особено като се вземат приликите с новото М5. Погледни им цените в Германия на тези с история и километри под 70-80.
А 3-ката ще ме извиняваш, но М4 като излезна и бързо, бързо стигна под цената на М6, а след първата година бяха над него като имаш предвид и разликите в годините в полза на М4. При М5 вече разликата е голяма в излизане на модела и затова са по-ниски. Но М4-ки кила, кила, кила, първо в Германия се продаваха към 150, сега към 700 като цъкнеш, а М5-ци има няма към 150-160 се въртят. Та това пренасищане няма как да не окаже влияние на модела. Сега купиш ли М4/М3 и след 1 година може да си стабилно изненадан ако решиш да продаваш. С всичката конкуренция на другите продаващи направо не виждам как би могла да се продаде освен главоломно сваляне на цената, за което ти говориш.
И в заключение ще кажа нещо субективно, но за какъв чеп би ми била на мен фуражомелка като М4, която след 200 се чуди дали да гасне или да тръгне при положение, че харесвам М5/М6 и не ми е целта да карам на писти, където килограмите играят голяма роля? Малко несравними коли са и човека търси М5, та М3...в другите теми.
А 3-ката ще ме извиняваш, но М4 като излезна и бързо, бързо стигна под цената на М6, а след първата година бяха над него като имаш предвид и разликите в годините в полза на М4. При М5 вече разликата е голяма в излизане на модела и затова са по-ниски. Но М4-ки кила, кила, кила, първо в Германия се продаваха към 150, сега към 700 като цъкнеш, а М5-ци има няма към 150-160 се въртят. Та това пренасищане няма как да не окаже влияние на модела. Сега купиш ли М4/М3 и след 1 година може да си стабилно изненадан ако решиш да продаваш. С всичката конкуренция на другите продаващи направо не виждам как би могла да се продаде освен главоломно сваляне на цената, за което ти говориш.
И в заключение ще кажа нещо субективно, но за какъв чеп би ми била на мен фуражомелка като М4, която след 200 се чуди дали да гасне или да тръгне при положение, че харесвам М5/М6 и не ми е целта да карам на писти, където килограмите играят голяма роля? Малко несравними коли са и човека търси М5, та М3...в другите теми.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Top Gun Maverick написа:човека търси М5
Истината е, че аз съм си тройкар и петица до скоро не съм си представял да имам. Обаче ми омръзна да няма място за нищо и да пререждам багажник по 10 пъти за да събера смешно количество багаж. А и зад мен на седалката почти никой не може да се събере комфортно. Карам само на дълго и там М5 си го представям като перфектния крузер.
Какво ви е мнението за колите на повечко километри? В М-кар има една на почти 140 000, обаче има опция за гаранция. Тя ще изчезне преди да успея да се организирам, но по принцип правилно ли си мисля, че тея коли би трябвало такива километри изобщо да не ги плашат ако са поддържани правилно? А и вероятно ако е имало някакви дефекти, вече са били отстранени, или поне такава ми е логиката. Бъркам ли?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Ами не бъркаш. Работата е там обаче, че на тия километри вече може да започнат да се обаждат неща за които ние не сме чували дори. Има и нещо друго, че драмата с биелните лагари се проявява и тук не толкова заради самите лагери, а заради това, че колите, които стоят често в гараж и не се карат с дни често пъти, много по-лесно проявяват този проблем. Ей го, питайте Шаро за неговите биелни лагери и на М5-цата и на Е46-цата М3 какво ще ви каже. Щом има екземпляри на по 250 000 км. значи не са баш дефектни тия коли, нали? Същото е и с Е60, там има коли на наистина много километри вече и ако всичко изброено се разваляше, което се слави за модела, то вероятно отдавна щяха да са за част, понеже така може лесно да избиеш някое евро. За М5 говорим, да не стане разминаване.
П.П: Ще си тройкар, докато не седнеш в 5. После трудно по обратния път и примерите с хора са в пъти, отколкото обратното. И не говорим за това да имаш 58 коли, по няколко за всички нужди. Просто най-мултифункционалната кола си е 5-ца, а аз дори нямах предвид това. Просто двигателят за мен прави огромна разликата между двата модела за дасе замисля за другия. Но нека оставим това 3 или 5 и се концентрираме върху твоя "проблем".
П.П: Ще си тройкар, докато не седнеш в 5. После трудно по обратния път и примерите с хора са в пъти, отколкото обратното. И не говорим за това да имаш 58 коли, по няколко за всички нужди. Просто най-мултифункционалната кола си е 5-ца, а аз дори нямах предвид това. Просто двигателят за мен прави огромна разликата между двата модела за дасе замисля за другия. Но нека оставим това 3 или 5 и се концентрираме върху твоя "проблем".
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети при избор на Ф10 М5?
Ето едно интересно клипче, бях го гледал и преди:
https://www.youtube.com/watch?v=geoivnl1QrY&t=57s
Точно за кола на километри се отнася и трябва да добавим бензинова помпа, което се получава често при коли, които не се карат много, но тя не е болка за умиране.
Помпата за маслото за коли произведени от юли 2012-та до септември 2012-та, обикновено били подменени гаранционно.
https://www.youtube.com/watch?v=geoivnl1QrY&t=57s
Точно за кола на километри се отнася и трябва да добавим бензинова помпа, което се получава често при коли, които не се карат много, но тя не е болка за умиране.
Помпата за маслото за коли произведени от юли 2012-та до септември 2012-та, обикновено били подменени гаранционно.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Назад към 2011+ M5 & M6 (F10, F12, F13, F06, F90)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани