М10 карбуратор + турбо?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Яну 2007, 23:44

очаквайте скоро М10 с охлюв под капака, па ще видим кое става и кое не ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 08 Яну 2007, 23:55

bum_bum написа:Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
:mhihi:
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.

Така като чета твойта идея не е свързана с турбо ...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Яну 2007, 0:01

bum_bum написа:Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
:mhihi:
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.


Абе не знам как ги изчисли тея 1500 лв... само карантийте не можеш да намериш от 2002-ка.. да не говорим разпределителния вал колко струва...дайте да гледаме реално на нещата :D
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Яну 2007, 0:32

To нас ни стъпи Е30-ката на 1200 лева, пък да давам 3000 за тунинг :mhihi: Ако ще давам хиляди бих взел Е36, все пак не съм чак такъв сектант да наливам в скрапа :D А и не, че имам собствени пари (още повече хиляди) та да го мисля. Има разни варианти за тунинг, но за М10 явно частите са кът, виж М20 и М30 все още по се намират (макар да са на изчерпване). Разни М50-ки също има за трасплантации. Интересно включване от Sony обаче и ако става дума за колата на Ники (Scott) ще си изгриза ноктите от завист :P :P :mhihi: Надявам се скоро да направим една масовка Е30 на по бира, простотиики и т.н. - дерзайте!
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 09 Яну 2007, 10:38

Дилян Пенчев написа:
bum_bum написа:Аз някои неща прочетох за карбураторните варианти на М10 и хората там казват, че ти трябва глава с буталата и сичките му там карантии от 2002- ка. Вал 292, който е последния вариянт преди да изгубиш ниските. По- яки пружини на клапаните (единични). Колектори и т.н.. K&N имат готови филтри за карбуратора, така, че кутия не му трябва. И накрая 2бр Weber 40 DCOE. По тоя начин казват, че М10- ката става 150коня и при лек крак гори 13/ 100, но кой ше кара 150 коня Е30- ка с леко не знам
:mhihi:
Тва нещо тук мисля, че ще излезе около 1500лв без работата. Не е лошо тук да се сметне и нов съединител, че тоя от 316- ката надали ще издържи много.
Има и вече и по- вериозни намеси за към 170- 200 коня 2х45DCOE + по- остри валове, но вече не става за градско.


Абе не знам как ги изчисли тея 1500 лв... само карантийте не можеш да намериш от 2002-ка.. да не говорим разпределителния вал колко струва...дайте да гледаме реално на нещата :D


Mи вала е към $400, може и 2к да е цялата работа, не претендирам за абсолютна точност.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Яну 2007, 14:26

Tова е Schrick 304 градусов - 160$ или около 250 лева ;) Айде с доставката до БГ да дойде на 350 - 400...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting


Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо... :twisted:

http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 09 Яну 2007, 15:08

amd написа:Честно да ти кажа предпочитам този мотор пред М20 :twisted: Егаати изруда и то '64 година?!? Къде сте конкуренция, КЪДЕ?!? :shock: Как се реже тва чудо, какви дрифтове прави :help: А как искам такъв мотор в Е30 :P Жалко, че ги няма тия чаркове :roll: Интересно обаче какъв ли разход прави товА? :) А и между другото ако ги има частите трудът едва ли е толкова много (не повече от трасплантацията на шестак).

едит: Явор пак се шегува :mhihi:


http://www.materials.unsw.edu.au/~sford/tosco.html Ей-я и конкуренцията. Базов мотор 1.2 пушрод 8 клапана, резултата е 1.3 180 коня. По-късно ТОСКО се преименува в ТРД.... :winky:
ПП: От тази серия има двигатели до 1.8 заводски. Явно са искали да влязат в някакъв японски клас - та са се ограничили до 1.3.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 09 Яну 2007, 15:25

viper написа:Tова е Schrick 304 градусов - 160$ или около 250 лева ;) Айде с доставката до БГ да дойде на 350 - 400...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting


Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо... :twisted:

http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html


Тук става въпрос за М10Б20, нали тъй?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Яну 2007, 15:26

Е, то и Шницер са правили от 1400сс М10 - 450 коня, ама това са някакви извращения и празния ход им е около 2500rpm :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 09 Яну 2007, 15:28

viper написа:Е, то и Шницер са правили от 1400сс М10 - 450 коня, ама това са някакви извращения и празния ход им е около 2500rpm :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не мисля :D
Пък и сравнявам ябълка с ябълки.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Яну 2007, 15:29

bum_bum написа:
viper написа:Tова е Schrick 304 градусов - 160$ или около 250 лева ;) Айде с доставката до БГ да дойде на 350 - 400...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting


Тук можете да прочете как се изръчква М10 до над 200к.с. и то без турбо... :twisted:

http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html


Тук става въпрос за М10Б20, нали тъй?


Да, ама и от 1.8 може да се добутат 180-190 кончета :twisted:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Яну 2007, 17:19

Прочетох го, полезен линк, наистина. Значи и в този М10 има потенциал, но цената не е по-малка от това да имаш М20 мотор. Чудя се тези части могат ли да се намерят въобще (292, 306 градуса валове, вебер карбуратори, по-широка изпускателна система, по-яки пружини на клапаните), освен ако реши скоро Чегевара да пазарува от ebay да му се поръча нещо. Да речем, че пари се съберат при мен стои и проблема с майсторите - някой от форума трябва да благоволи да ми направи колата, защото аз не съм майстор. Мога да сменям филтри, свещи и масло :lol: Явор, sonny, viper, ехо някой?!? :lol: :)
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 09 Яну 2007, 19:03

Валове и пружини има колкото искаш в и- нет. Изпускателната с- ма ти я правят тук. Веберите по- добре от тук, към 250лв са двойката, като това не е единствения вариант, може ДеЛорто за 120- 150лв. Най- добре Микуни PHH мисля беше модела, щото най- дълго време си седяли настроени, а другите трябва или сам да се светнеш как става или да ходиш переодично. После карбуратора трябва да му се сменят разни джаджи из вътре за да пасне на твоя мотор и т.н., бе дълга и широка.
За монтаж не знам вече, аз най- сериозния тунинг проект в който съм участвал е, докато гледах Кальо как ми слагаше чипа на TDS- ката
:mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 09 Яну 2007, 19:08

аз не мога да разбера що се занимавате с глупости
м10, м20, м30 мотора за е30 е един и е с означение S

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Яну 2007, 19:10

Айде като го направи някой да ми се обади....ще чакам да го видя макар и с бяла брада :mhihi:

ian190 написа:аз не мога да разбера що се занимавате с глупости
м10, м20, м30 мотора за е30 е един и е с означение S


Я кажи за кой по точно с S говориш?!? S52? S38?

Щото за S14 си трябват много шуми за да стане звяр :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook