Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 25 Юли 2018, 13:24

Бърз въпрос.
е90, 320д 163 к.с. Турбо митсубиши. Преди мен явно италиянеца е правил някакви тунинги. Има сложени други изпускателни колектори, махнат е ДПФ-а вече и ЕГР-а. Турбото са го сменили или рециклирали преди не повече от 5- 10 000 км,няма дори нагар или изцапано по него. Интеркулера е чистен и всичко явно по системата е реновирано ! Проблемът е, че колата почва да надува след 2 500 оборота. Преди със стария софтуер го правеше, сега след още един ремап го прави същото. До 2400-2500 оборота няма никакъв бууст, а след 2500-3000 оборота си къса гумите на всяка предавка. Сменихме актуатура, прегледахме всеки маркуч, дебитомера е изолиран и взима данни от МАП сензора още при предишния собственик.
Перката на турбото не е оригинална, ами има и малки перки под големите. Възможно ли е от нея да се ебава всичко ?

Механиците казват че е софтуерен проблем, 2-ма занимаващи се с ремап, ми казват че е механичен и никой не успява да я настрои.
Някакви жокери ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 25 Юли 2018, 13:26

BaDxBoY написа:Бърз въпрос.
е90, 320д 163 к.с. Турбо митсубиши. Преди мен явно италиянеца е правил някакви тунинги. Има сложени други изпускателни колектори, махнат е ДПФ-а вече и ЕГР-а. Турбото са го сменили или рециклирали преди не повече от 5- 10 000 км,няма дори нагар или изцапано по него. Интеркулера е чистен и всичко явно по системата е реновирано ! Проблемът е, че колата почва да надува след 2 500 оборота. Преди със стария софтуер го правеше, сега след ремап го прави същото. До 2400-2500 оборота няма никакъв бууст, а след 2500-3000 оборота си къса гумите на всяка предавка. Сменихме актуатура, прегледахме всеки маркуч, дебитомера е изолиран и взима данни от МАП сензора още при предишния собственик.

Механиците казват че е софтуерен проблем, 2-ма занимаващи се с ремап, ми казват че е механичен и никой не успява да я настрои.
Някакви жокери ?
Мисля, че трябва да свалиш турбото и да го дадеш на турбо сервиз, за да го настроят на стенд :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Юли 2018, 14:23

BaDxBoY написа:Бърз въпрос.
е90, 320д 163 к.с. Турбо митсубиши. Преди мен явно италиянеца е правил някакви тунинги. Има сложени други изпускателни колектори, махнат е ДПФ-а вече и ЕГР-а. Турбото са го сменили или рециклирали преди не повече от 5- 10 000 км,няма дори нагар или изцапано по него. Интеркулера е чистен и всичко явно по системата е реновирано ! Проблемът е, че колата почва да надува след 2 500 оборота. Преди със стария софтуер го правеше, сега след още един ремап го прави същото. До 2400-2500 оборота няма никакъв бууст, а след 2500-3000 оборота си къса гумите на всяка предавка. Сменихме актуатура, прегледахме всеки маркуч, дебитомера е изолиран и взима данни от МАП сензора още при предишния собственик.
Перката на турбото не е оригинална, ами има и малки перки под големите. Възможно ли е от нея да се ебава всичко ?

Механиците казват че е софтуерен проблем, 2-ма занимаващи се с ремап, ми казват че е механичен и никой не успява да я настрои.
Някакви жокери ?

Няколко пъти вече те питам откъде ги намираш тия майстори и как все на такива попадаш, уж все най-добрите, все някой ти ги препоръчал :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Имам тема за този проблем още когато купих моята кола, някъде преди 3.5г я търси, в нея има защо и как и как се оправя, готови отговори няма да дам :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 25 Юли 2018, 15:52

chris_barnes написа:
BaDxBoY написа:
Мисля, че трябва да свалиш турбото и да го дадеш на турбо сервиз, за да го настроят на стенд :)



Актуатора балансира ли се на турбото ? Понеже надали са го качили турбото без да го балансират, а сложихме втори актуатор и нямаше никаква разлика.

Декстър, сега я изчетох темата,същото е и при мен. Сваляха турбото и беше ОК изцяло.Геометрията била наред. Отделно след 2500-2800 оборота надува на 100%. Но под тия обороти няма нищо. ЕГР не е при мен, МАП не излиза на компютър. Проблемът е, че и актуатор не излиза на компютър. Имам само 2-3 грешки във ФРМ модула и нищо друго.
Ще им намеря втора ръка турбо и ще го сложим него за тест, притеснява ме само, че колата е ремапвана и не знам дали с друго турбо няма да има нужда от друг ремап, за да върви.

А за сервизи, нали ти казвам къде я оставям. Само при едни и същи си я правя и знаеш че са най-добрите в България ..
Колегата с комби-то в темата с ъпгрейдите си я прави също при моя мапер и наистина човекът наистина знае какво прави. Бях ти писал за него .

Исках да те питам теб също, харесал съм си един М волан, на волана му искат нормална цена, но на бега му искат над 400 лева :shock: . Ако сложа капаче без бег, може ли да се спре грешката с тоол 32, че NCS не ми тръгва на скапания уин 10.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 25 Юли 2018, 15:59

Не се балансира, а се настройва :) Има ос, която е с гайка и се коригира хода на актуатора. Няма как да се настрои актуатор ей така без да е на турбото. Затова, ако загледаш прясно-рециклирана турбина ще видиш няколко места на които има мацната боя ;) Хората правят настройка и после маркират. Турбото може и да свети, но трябва да се види, движи ли се геометрията и тн.

За бег - не те съветвам да правиш такава простотия. Има по 300лв бегове в ОЛХ или за 500 комплект волан с бег :) Бега е същия като на спортния волан (и с късмет може и на 250лв да вземеш такъв от някоя морга).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Юли 2018, 16:31

Точно както е казал колегата над мен. Не си заслужава, иначе всичко може :yes:
И понеже едни хора го четат форума, без да пишат, ще ти драсна другото на ЛС да няма след това сърдити и да ме обвиняват в анти реклама :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 25 Юли 2018, 20:03

Бърз въпрос:
Загледах си корекциите на дюзите, наскоро. На сутрешното палене (юли, вярно леко хладен, но все пак) една от дюзите ми дава +2.8, което плавно спада до доста нормални стойности..Другите са горе-долу под +/-1. Да речем, че +2.7 е на 4ти цилиндър.Дюзата на 6ти цилиндър е сменяна преди известно време, което предполагам влияе и на другите три. При тези обстоятелства бихте ли сменили 4ти цил?

Под товар всичко отива до +/- 0.1 или нещо от сорта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 25 Юли 2018, 20:06

Пробвай с една добавка на Бардал преди да минеш към смяна на дюзи (според мен).

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Юли 2018, 21:54

Satanism написа:Бърз въпрос:
Загледах си корекциите на дюзите, наскоро. На сутрешното палене (юли, вярно леко хладен, но все пак) една от дюзите ми дава +2.8, което плавно спада до доста нормални стойности..Другите са горе-долу под +/-1. Да речем, че +2.7 е на 4ти цилиндър.Дюзата на 6ти цилиндър е сменяна преди известно време, което предполагам влияе и на другите три. При тези обстоятелства бихте ли сменили 4ти цил?

Под товар всичко отива до +/- 0.1 или нещо от сорта.

Аз бих заложил на проблем с компресията, щом след това спада.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 26 Юли 2018, 9:33

Не знам, подобна история беше на 6ти, с новата дюза всичко е топ.Като я смених, 2 и 4 скочиха....
Добавка съм пробвал, не става...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 26 Юли 2018, 9:34

Satanism написа:Не знам, подобна история беше на 6ти, с новата дюза всичко е топ.Като я смених, 2 и 4 скочиха....
Добавка съм пробвал, не става...
Значи сега е добър момент да засилиш комбарата с дюзи от 320ка

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 11.05.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d LCI
Мечтае да кара: Sukhoi Su-35
Детайли за колата: N47T 184h.p.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Barona17 » 26 Юли 2018, 14:04

nikola59 написа:
Barona17 написа:Здравейте, тъй като ми предстои смяна на маслото искам да попитам. Дали някой е сменил маслото си с CASTROL MAGNATEC STOP-START 5W-30 C3
https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=bmw-(eu)&model=3-series-e90-e91-e92-(2004-2013)&modelType=320d-(2010-2013) Тъй като кастрол препоръчват и този вид.

И защо точно с него? Надявам се сменяваш на макс. 10К с каквото и масло да караш...Между Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 и Castrol EDGE Titanium FST 0W-30 A3/B4 разликите са съществени. Първото хидрокрек, второто 35-40 ПАО + 35-40 хидрокрек VHVI + присадките
За да разгледаш разликите и лабораторните анализи:
- Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 : http://www.oil-club.ru/forum/topic/1838 ... 020050500/
- Castrol EDGE Titanium FST 0W-30 A3/B4: http://www.oil-club.ru/forum/topic/2995 ... 4-svezhee/
И купувай Castrol само от проверени места - серийният номер на партидата, държава на производство, дата/месец на производство са щамповани релефно на тубата, а не лазерни кодове по тубите където се продава по нашите магазини :mrgreen:


Естествено колега, на всички коли без значение марката им сменям маслото на макс 10к.
Та за въпроса ми за този кастрол който споменах, ми беше любопитно дали някой е карал на него и с какви впечатления е останала.
А братушките са дали много добри видеа, за това как да разпознаем истиското от фалшивото, както ти си споменал :yes:

https://www.youtube.com/watch?v=gNhpTB1m3uA

https://www.youtube.com/watch?v=Hl5kqGkATP0

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 18.07.2013
Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от donybg » 27 Юли 2018, 10:15

Може вместо това да идете до някой от оторизираните сервизи и да смените маслото с оригинално + маслен филтър. В момента всичко това е 149 лева и в дару и в АБ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 29 Юли 2018, 19:24

Колеги, смених дискове и накладки отпред. Покарах колата към 300-400км доста спокойно и без резки спирания и натоварвания (за разработване).
При скорост 90-100 има леко треперене на волана - възможно ли е това да е от кривина на дисковете?
Вчера и днес при няколко намалявания от 130-140 до към 100 на магистралата също забелязвам, че тресе повече отколкото преди смяната. При скорост до 80км не се долавят силни вибрации. Май са за рекламация дисковете съдейки по вторият симптом, но се чудя дали треперенето във волана може да се дължи пак на това?

П.С. Дисковете са АТЕ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 29 Юли 2018, 20:59

drago9205 написа:Колеги, смених дискове и накладки отпред. Покарах колата към 300-400км доста спокойно и без резки спирания и натоварвания (за разработване).
При скорост 90-100 има леко треперене на волана - възможно ли е това да е от кривина на дисковете?
Вчера и днес при няколко намалявания от 130-140 до към 100 на магистралата също забелязвам, че тресе повече отколкото преди смяната. При скорост до 80км не се долавят силни вибрации. Май са за рекламация дисковете съдейки по вторият симптом, но се чудя дали треперенето във волана може да се дължи пак на това?

П.С. Дисковете са АТЕ


Не е от дисковете според мен провери си тампоните на кривите носачи, и накрайниците, ако педала не рита не вярвам да е от дисковете.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook