Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
САЩ != Канада
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:А за техническа говоря с човек работещ там и правиш го, вие тука напълно случайни хора,сте тръгнали да се обяснявате ..
Не се обясняваме, а ти обясняваме на теб.
Въобще не ме интересува с кого говориш, искаше облог, дадох ти облог, повече да увърташ и да ни образоваш няма смисъл.
ПС: Колкото до митата на канадските автомобили, звънни на http://www.customs.bg/ да им обясниш и на тях за СЕТА, та в крайна сметка да спрат да ги събират тея пусти мита.

- GMitev92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 2.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е90 320d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хубави снимки им правят.GMitev92 написа:Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!

Иначе този автомобил си изглежда добре за годината. Хубаво е, че е фабрично без дпф. Мисля, че цената е висока, а ако е без регистрация е много висока.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Хубави снимки им правят.GMitev92 написа:Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!![]()
Иначе този автомобил си изглежда добре за годината. Хубаво е, че е фабрично без дпф. Мисля, че цената е висока, а ако е без регистрация е много висока.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Колега на база какво ти се струва цената висока - на базата на италианските кошове по 8-9к на 500 000км ли? Защо една читава кола, ако въпросната е такава, да трябва да струва колкото някой кенеф?
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
GMitev92 написа:Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!
Автокъща, като автокъща. По принцип, ако се загледаш в другите им обяви ще видиш, че по принцип предлагат "скъпички" колички


Така описана и с тази цена, колата си заслужава да ѝ обърнеш повече внимание. Вземи ѝ ВИН-а и иди в някое представителство на БМВ или през интернет за 5-10 евра провери историята. Ако не е връщана много и няма сериозни удари, в официален сервиз за обстоен преглед и диагностика, малко пазарене до 9500-10000 и я взимаш.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ти как я разбра, че е читава? Как разбра, че километрите са тези.Parzival написа:vvasilev1 написа:Хубави снимки им правят.GMitev92 написа:Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!![]()
Иначе този автомобил си изглежда добре за годината. Хубаво е, че е фабрично без дпф. Мисля, че цената е висока, а ако е без регистрация е много висока.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Колега на база какво ти се струва цената висока - на базата на италианските кошове по 8-9к на 500 000км ли? Защо една читава кола, ако въпросната е такава, да трябва да струва колкото някой кенеф?
Роднини с Ванга ли сте?
Кола на 13 години без регистрация, дизел, автомат (все проблеми) за 10 500? Това е началото... Регистрация, окачване, гуми, акумулатор, спирачки... на колко сме вече?
Гледах тук във форума, е90 фейс, м пак, два комплекта гуми и то скъпи, сменени вериги и обслужвана от... до за няма 15 000.
Ти иди дай за тая 10 000 и я възкресявай.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой по-напред в страницте беше искал снимки на Salvage Title автомобил, ето по-долу прикачам няколко. Доста тъпо е да се слага всичко под общ знаменател, особено коли от различни страни. В Америка за разлика от останалия свят се съдят за всичко. Затова на застрахователите им е по-изгодно да изплащат коли с малки поражения, отколкото да влизат в съда. В България не 50, а поне 80% би следвало да са Salvadge Title. Дрбени неща като счупена броня и фар, тук се минават на "Паркинг Щета" докато в Америка не е така. Ако имаше единна информация от застрахователи и в другите страни, то щяха да излизат доста разочароващи купувачите неща. Все още върви схемата да се вкарват леко и тежко ударени коли от Швейцария, но колко хора го знаят?!? Колко хора имат достъп до тази информация, и дали биха я споделили на всички?!? Не е ли странно как идват "уникални" коли на реални километри с един възрастен собственик от една от страните с най-висок стандарт съответно и цени? След което тук се пускат на българска пазарна цена. Колко БМВ-та се продадоха внос от там с присаждания по половин кола и т.н. Но се изкарват американските коли боклуци. Имат си забележки. Не са най-хубавите , но и не са най-лошите. И за съжаление още не са почнали да ги подаряват или продават за символични пари. Но ако дойде този момент желаещите може да пробват и разберат колко време труд, нерви и пари струва да си докараш една кола от USA. Целта на всеки човек, който се занимва с това е да изкара пари а не да губи. Така че няма как да се купуват коли от шоурум и тук да се продават на 8-9 000 лева (защото по толкова вървели ). Отделно от този факт, тук от 10 човека който питат 11 не си купуват кола. Евала на kolp че му се занимава да проверява и дава полезна информация, дори и да не се купи нищо, след като е проверена дадена кола и няма нищо съществено. Постват се екземпляри от най-долния ценови клас, а изискванията не могат да бъдат покрити дори и от най-горния. Ако едно 320 струва в германия 8000 Евро, няма как някой тук да го продаде за 8000 Лева. Който иска отива и си купува лично от там от Немеца - Яшах Ярай или Абдулах Хасан, които са си наели истински германец да вдига телефона и да посреща купувачите. Затова не си струва да се убеждават хората в каквото и да било. Болшинството не си правят сметката, имат пари за Пежо/Рено и т.н. но искат да са гъзари с БМВ. И аз си търся F10 530/535d M пакет до 150 000км, един собственик, да е поддържано официално в BMW и профилактично влизане на всеки 2 месеца, с доволно много екстри, оригинална боя, без драскотини или други забележки за 27-8000, но за тия пари Е60
И последно, никой не е длъжен да купува дадена стока или услуга на сила. Като не му изнася в магазина има перфектни на цена 114 000лв за 330Д без добавени екстри



И последно, никой не е длъжен да купува дадена стока или услуга на сила. Като не му изнася в магазина има перфектни на цена 114 000лв за 330Д без добавени екстри



Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Ти как я разбра, че е читава? Как разбра, че километрите са тези.Parzival написа:vvasilev1 написа:Хубави снимки им правят.GMitev92 написа:Здравейте, колеги,
някой случайно дали е гледал този автомобил от КАПИТОЛИЯ?
https://www.mobile.bg/11530702195387228
И също някой може ли да сподели някакво мнение за автокъщата?
Благодаря!![]()
Иначе този автомобил си изглежда добре за годината. Хубаво е, че е фабрично без дпф. Мисля, че цената е висока, а ако е без регистрация е много висока.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Колега на база какво ти се струва цената висока - на базата на италианските кошове по 8-9к на 500 000км ли? Защо една читава кола, ако въпросната е такава, да трябва да струва колкото някой кенеф?
Роднини с Ванга ли сте?
Кола на 13 години без регистрация, дизел, автомат (все проблеми) за 10 500? Това е началото... Регистрация, окачване, гуми, акумулатор, спирачки... на колко сме вече?
Гледах тук във форума, е90 фейс, м пак, два комплекта гуми и то скъпи, сменени вериги и обслужвана от... до за няма 15 000.
Ти иди дай за тая 10 000 и я възкресявай.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
А ти как разбра, че не са? И как разбра, че тази въпросна форумна кола, е читава. Роднини с Ванга ли сте?
С този начин на мислене си обречен да си караш компакта още дъъъълги години...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А пък най-якото е, че има и редовно хора, които коментират Е9х, без въобще някога да са го имали, но иначе знаят и части и всичко колко струваnanio написа:Отделно от този факт, тук от 10 човека който питат 11 не си купуват кола. Постват се екземпляри от най-долния ценови клас, а изискванията не могат да бъдат покрити дори и от най-горния. Болшинството не си правят сметката, имат пари за Пежо/Рено и т.н. но искат да са гъзари с БМВ.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За колегата , на когото не му се вярва че с откраднати джанти и дискове колата става Salvage title .
E90 328ix 2011-та . М пакет , спортен салон , без нави подгрев , затъмнения и тн - Пазарна цена 9400-9700 USD в USA.
Забиваш се с някое пиче . Отивате в тях , чукваш я . На сутринта тръгваш към колата - тя на трупчета . Джантите ги няма с гумите очевидно , главините и те свалени с дисковете и накладките .
Правят ти оценка на колата . М пкает джанти стилл 225 + нови +гуми + главини + няколко изпотрошени връзки или носач или друго по окаване "при демонтажа" + дискове + накладки + пътна помощ до сервиз ( там не като в БГ за 20-40 лв и си готов) + ТРУД ( труд в щатите е от 120 Долара НАГОРЕ на ЧАС) отиваш на 5000-6000 долара ... ако не вяряваш пусни някой запитване до щатски официален за това онова и ще ти пратят "оферти" .
При пазарна стойност 9500 и щета от 5500 какво друго освен Salvage да я пишат ?
E90 328ix 2011-та . М пакет , спортен салон , без нави подгрев , затъмнения и тн - Пазарна цена 9400-9700 USD в USA.
Забиваш се с някое пиче . Отивате в тях , чукваш я . На сутринта тръгваш към колата - тя на трупчета . Джантите ги няма с гумите очевидно , главините и те свалени с дисковете и накладките .
Правят ти оценка на колата . М пкает джанти стилл 225 + нови +гуми + главини + няколко изпотрошени връзки или носач или друго по окаване "при демонтажа" + дискове + накладки + пътна помощ до сервиз ( там не като в БГ за 20-40 лв и си готов) + ТРУД ( труд в щатите е от 120 Долара НАГОРЕ на ЧАС) отиваш на 5000-6000 долара ... ако не вяряваш пусни някой запитване до щатски официален за това онова и ще ти пратят "оферти" .
При пазарна стойност 9500 и щета от 5500 какво друго освен Salvage да я пишат ?
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колата от Капитолия не е лоша. Е90 с екстри, седан и в добро състояние, трябва да струва поне 10 000 лева. За 8000 лв, седаново Е90 е почти невъзможно да не е кош, има шанс от около 3%
П.С. Да, те американците са малоумни и си бракуват колите за щяло и нещяло. Една кола отвън дори да е здрава, нали знаеш, че може да е наводнявана например ? Може и други неща да и са се случили. Това, че продавате американски бангии, не значи, че трябва да ви ги харесваме. Аз по принцип, американски коли, ако не е Камри или някой Лексус, не искам и да чуя. Повечето немски за техния пазар ги произвеждат или в Алабама, или в Мексико, или не знам си къде. Американците си поддържат колите като италианци плюс това.
Това е тема за конкретни обяви, не ни интересува колко е митото, дали има мито и техно тест и прочие.
Смяна на масло в България в BMW на F10, струва повече от смяна на масло в BMW в Orange County, CA. Проверено е от първо лице.
Ний кат сме от село, доматите да ни ги ядем с колците ?
Това да гледаш НАЙ-НИСКИТЕ цени на българското мобиле и да ги ползваш за база за сравнение е напълно неадекватно. Събрани коли от кол и от въже, на милиони километри, отделно карани много често и допълнително в България, и неподдържани с насъбрани ремонти за хиляди, не бива да определят стойността на хубава кола от даден модел. Като гледаш да си купуваш Е90 не трябва да си мислиш, че това, че има такива за 7-8 лева, значи, че това им е цената и ще си купиш хубава такава за тия пари. Всяко нещо си има стойност.
П.С. Да, те американците са малоумни и си бракуват колите за щяло и нещяло. Една кола отвън дори да е здрава, нали знаеш, че може да е наводнявана например ? Може и други неща да и са се случили. Това, че продавате американски бангии, не значи, че трябва да ви ги харесваме. Аз по принцип, американски коли, ако не е Камри или някой Лексус, не искам и да чуя. Повечето немски за техния пазар ги произвеждат или в Алабама, или в Мексико, или не знам си къде. Американците си поддържат колите като италианци плюс това.
Това е тема за конкретни обяви, не ни интересува колко е митото, дали има мито и техно тест и прочие.
Смяна на масло в България в BMW на F10, струва повече от смяна на масло в BMW в Orange County, CA. Проверено е от първо лице.
Ний кат сме от село, доматите да ни ги ядем с колците ?
Това да гледаш НАЙ-НИСКИТЕ цени на българското мобиле и да ги ползваш за база за сравнение е напълно неадекватно. Събрани коли от кол и от въже, на милиони километри, отделно карани много често и допълнително в България, и неподдържани с насъбрани ремонти за хиляди, не бива да определят стойността на хубава кола от даден модел. Като гледаш да си купуваш Е90 не трябва да си мислиш, че това, че има такива за 7-8 лева, значи, че това им е цената и ще си купиш хубава такава за тия пари. Всяко нещо си има стойност.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
мхм
с колците ги ядете повечето и се радвате , че сте на далавера - точно затова масовката от продажби се случват в долният диапазон на конкретните модели , а като излезне кола с поддръжка и реална стойност тук винаги има мъдри коментари от сорта на " за тия пари ефка - тоя луд ли е ?" . Варянт да е по-тънкана смяна на масло в Кали има само за лизинг - да те светна това значи , че колата не е твоя
. За заводите да си беше направил 2 минути трудът да видиш , кое къде се произвежда а не да говориш Алабами на изуст.


- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Наводняваните няма смисъл да ги коментирате, salvage title water-flood не може вече да се регистрира в БГ.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Много сте ми интересни в тоя форум, както и в другите, където са малко повече "фанатици" отколкото трябва. Радвам се, че си харесвате баварките и ги оценяте високо (казвам го от гледната точка на все още непритежаващ кола от въпросната марка). Първо - колкото повече чета за колите след 2005-та да речем, няма значение дали е е90, е60, е65, толкова повече ми прави впечатление, че имат проблеми, които не са и не би трябвало да са присъщи на един премиум производител със самочувствие, традиции и претенции. Като чета из тук и говоря с хора, които са доста навътре с баварците оставам с впечатление, че BMW след 2003-4 година бензин освен ако не е на малко и доказани километри не е за поглеждане, а дизелите които са с акъла си правени са до максимум 2008 (като тук говорим за четирицилиндровите). И сега започваме да смятаме - дори да е от последната година на производството на прословутия М47 вече са врътнали 10 годинки. В България масово се продават коли с този мотор 2005-2006 (и то по първа регистрация, а не година на производство). На всички е известно, че най-скъпите коли се обезценяват най-брутално и драстично. Аз лично не търся кола с възможно най-много екстри, както повечето колеги тук, а нещо което може да е дори с климатик, а не с климатроник, но да е поддържано и да може да се разчита на него. Срещнах тук критики от някои колеги, че съм гледал някакви кошове за "малко" пари (като в случая изобщо не визирам колегата kolp, а онова "лошото" момче). Само, че не съм гледал само около 8-9, а и две-три по за близо 11-12, а най-скъпите на пазара са по около 15 (за кола на 12-13 години...). И в един момент какво се оказва - по 8-9 са отвратително зле, едната за 10 800 се оказа на 480 000 км., а другата обявена на 12 000 при разговор с приемчик в МКар се оказа, че даже изобщо няма сервизна история ама изобщо. Онзи ден видях една е90-ка, която ми хареса, но единствените й екстри бяха мултиволана, фаровете за мъгла и климатроника (то за мен не са кой знае какви, а за повечето тук няма да коментирам), говоря с майстора ми, който е фен на марката и той ми казва - "Еми тя си е на парите" и аз му казвам "Пич, кое си е на парите? 12 годишната кола, която е без екстри ли? Колко да струва една 12-13 годишна кола от среден към нисък клас, която има същите проблеми като един фолксваген или опел да речем, че даже понякога и по-тривиални?". Защото за мен примерно да дам за 14 годишно е60 15 хилки (което е смешно, въпреки, че някои си ги оценяват и на повече) и да ми се наводнява багажника - еми извинявайте, ама тоя проблем и при голф 3 го няма...
Та сега да ви питам пичове, като се абстрахирате от това, че говорим за бмв-та, на колко оценяте една 10-13 годишна кола, в среден към нисък клас, с най-малкия дизелов мотор за модела, с някоя и друга екстра (без навигации, автоматици) и е на около 250-300 хиляди километра. А а сега кажете колко от вас ще дадат 14 бона, за да вземат една такава.
След всичко, което написах нямам за цел да омаловажавам качествата на въпросната марка, а да накарам хората, които имат вече подобни коли, да се замислят над всички тези неща, които написах и с ръка на сърцето да кажат дали е така.
Та сега да ви питам пичове, като се абстрахирате от това, че говорим за бмв-та, на колко оценяте една 10-13 годишна кола, в среден към нисък клас, с най-малкия дизелов мотор за модела, с някоя и друга екстра (без навигации, автоматици) и е на около 250-300 хиляди километра. А а сега кажете колко от вас ще дадат 14 бона, за да вземат една такава.
След всичко, което написах нямам за цел да омаловажавам качествата на въпросната марка, а да накарам хората, които имат вече подобни коли, да се замислят над всички тези неща, които написах и с ръка на сърцето да кажат дали е така.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани