Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
papi_sparco написа:Здравейте колеги,купих си този кабел от китайците
For BMW INPA K+CAN K CAN INPA With FT232RL Chip or FT232RQ Chip INPA K DCAN USB Interface OBD2 Adaptor Connector For BMW 20PIN
проблема е че няма опция за Е46 в менюто ,а точно тя ми трябва
Shift+F9 = old models
- papi_sparco
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 318ci
- Детайли за колата: N42B20
2002г
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
С Shift+F9 излизат тези модели ,но е46 го няма
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- papi_sparco
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 318ci
- Детайли за колата: N42B20
2002г
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
и тези
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Влизаш в папката C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\ и намираш файла INPA.INI.
Отваряш го с Notepad и скролваш докато стигнеш до секцията където започва F3. Там и на 3-те реда където има F10(или каквото е), го заместваш с E46, save-ваш и затваряш файла.
Като стартираш пак INPA, трябва да имаш опция E46 на F3.
Отваряш го с Notepad и скролваш докато стигнеш до секцията където започва F3. Там и на 3-те реда където има F10(или каквото е), го заместваш с E46, save-ваш и затваряш файла.
Като стартираш пак INPA, трябва да имаш опция E46 на F3.
- papi_sparco
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 318ci
- Детайли за колата: N42B20
2002г
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега "mu6a4",изпълних указанията и не се получи,след това махнах 3-те наклонени черти и пред 3-те реда и се получи сега имам опция е46,но пък сега програмата не може да се свърже с Еку-то на колата
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
papi_sparco написа:Колега "mu6a4",изпълних указанията и не се получи,след това махнах 3-те наклонени черти и пред 3-те реда и се получи сега имам опция е46,но пък сега програмата не може да се свърже с Еку-то на колата
Явно е била изключена цялата опция F3 щом си имал наклонени черти отпред, това не на всички версии INPA е така, но добре си се сетил да ги махнеш.
Сега по следващия проблем - сигурен ли си че избираш правилното ECU?
Освен това имаш ли мост между 7-ми и 8-ми pin на obd2 буксата на кабела за диагностика?
- papi_sparco
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 318ci
- Детайли за колата: N42B20
2002г
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
На самата букса на кабела има ключ ,той не свързва ли 7 и 8 пин,кабела е K+D KAN,а свързването с мотора пробвах с всички видове мотори на е46 и ми изписва грешка 95
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mu6a4 написа:Влизаш в папката C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\ и намираш файла INPA.INI.
Отваряш го с Notepad и скролваш докато стигнеш до секцията където започва F3. Там и на 3-те реда където има F10(или каквото е), го заместваш с E46, save-ваш и затваряш файла.
Като стартираш пак INPA, трябва да имаш опция E46 на F3.
Някой да знае в Inpa в е46 и в Е39 липсват съответно двигателите М47 (дизеловия с 136к.с) и М51 (TDS). Как могат да се добавят?
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Zlatiyan_Genchev написа:mu6a4 написа:...
Някой да знае в Inpa в е46 и в Е39 липсват съответно двигателите М47 (дизеловия с 136к.с) и М51 (TDS). Как могат да се добавят?
Коя версия ти е INPA-та? При мен си излизат и 2-та...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някой в околието на Дружба София да ми изчисти грешката на еърбега на е46-ца купе 2004 с малката букса под жабката?
Опитах с по прости софтуери, примигва, но продължава да свети.
Опитах с по прости софтуери, примигва, но продължава да свети.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Cvetun написа:Някой в околието на Дружба София да ми изчисти грешката на еърбега на е46-ца купе 2004 с малката букса под жабката?
Опитах с по прости софтуери, примигва, но продължава да свети.
Щом примигва но продължава отново да свети значи има активна грешка.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги искам да питам някой ще може ли с NCS Expert да му пратя моя LCM файл и да ми кодира US Style ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mu6a4 написа:Zlatiyan_Genchev написа:mu6a4 написа:...
Някой да знае в Inpa в е46 и в Е39 липсват съответно двигателите М47 (дизеловия с 136к.с) и М51 (TDS). Как могат да се добавят?
Коя версия ти е INPA-та? При мен си излизат и 2-та...
Версията на Inpa ми е 5.0, при Е46 320 136 коня нетрябва да е м47 new , това е 150 коня . При теб гледам ,че ти липсва М52 двигателя с единичния ванос. Някой знае ли как може без да се ъпдейтва цялата версията ,да се добави само двигателя който липсва в програмата да може да се разчита
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някой знае ли в Е91 320 D 2006 г, защо винаги стойностите в Inpa на Air mass ,Engine temperature и Coolanт temperature са винаги извън нормални стойности. Пробвано е и на кола със здрав дебитомер, температурния датчик който стои на двигателя е сменен с чисто нов.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги, има ли начин да се кодират прозорците, като заключа колата да се вдигат без да задържам ключа натиснат, че постоянно ги забравям? Колата е купе 2002г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани