как да разбера?
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
и такааа след много псувни и бои с чука, монтирах двата броя билщаин, колата стъпва една идея по-добре, обаче предницата се навири и сега седи все едно ми се е склекавила задницата
маи ще трябва да сменям и задните 


много странно
преди два дена с Пенчев говорихме по -този въпрос-дали смяната на амортисьорите води до разлика във клиренса на колата.Аз лично подържам становището на SVE,че не би трябвало при ''стандартни ''амортисьори да разлика
и от Ловеч до Троян обеснявах на Жорката Пенчев защо не се променя височината,а какво се получи
NAPSTERS ми разби теорията
Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам.....




Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам.....

http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
roko написа:много страннопреди два дена с Пенчев говорихме по -този въпрос-дали смяната на амортисьорите води до разлика във клиренса на колата.Аз лично подържам становището на SVE,че не би трябвало при ''стандартни ''амортисьори да разлика
и от Ловеч до Троян обеснявах на Жорката Пенчев защо не се променя височината,а какво се получи
NAPSTERS ми разби теорията
Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам.....
пред фактите и боговете мълчат

сега ще трябва да се напъна и за два задни, за да компесирам разликата.
колата се повдигна отпред с около 4-5 см. явно Пенчев е бил прав

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Роска, не си загубил баса. Колата не се навирва, а става както е по спесификация. За да седи равна обаче трябва да се сменят и задните амортесьори, даже по-вероятно задните пружини. Нали се сещаш какво им е 10-15 години да седят натоварени? Макар че аз като смених само предните колата не мръдна на никъде.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
на всеки му е известно, че като смениш предни амортисьори, следва смяна на задни пружини, сори че забравих да те предупредя
около 100-120 лв е комплекта пружини (SUPLEX) тия съм ги пробвал, много са добри

около 100-120 лв е комплекта пружини (SUPLEX) тия съм ги пробвал, много са добри


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи аз какво направих
с ТОМ срязахме по една витка на предните пружини отпред ( -20 мм ) и колата сега седи много добре
Отделно дето летния комплект гуми са 225/50/16 и 20 мм в минус ми свалиха общо колата с около 35 мм от момента в който сложих амортисьорите и сега всичко е О'К
Задницата е в нормите,защото си замервах нивомата с 280 кг полезен товар ,както го пише в BMW TiS програмата
Отзад никога не съм сменял пружини ...
На пътя честно казано,поведението е по-добро - по-късата пружина ми прави впечатление ,че не позволява по-силно преразпределение на масите при внезапно спиране,колата се управлява по-директно ...
разликата не е голяма ,но се чувства
Георги Пенчев



Задницата е в нормите,защото си замервах нивомата с 280 кг полезен товар ,както го пише в BMW TiS програмата

На пътя честно казано,поведението е по-добро - по-късата пружина ми прави впечатление ,че не позволява по-силно преразпределение на масите при внезапно спиране,колата се управлява по-директно ...
разликата не е голяма ,но се чувства

Георги Пенчев
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Penchev написа:Значи аз какво направихс ТОМ срязахме по една витка на предните пружини отпред ( -20 мм ) и колата сега седи много добре
Отделно дето летния комплект гуми са 225/50/16 и 20 мм в минус ми свалиха общо колата с около 35 мм от момента в който сложих амортисьорите и сега всичко е О'К
![]()
Задницата е в нормите,защото си замервах нивомата с 280 кг полезен товар ,както го пише в BMW TiS програматаОтзад никога не съм сменял пружини ...
На пътя честно казано,поведението е по-добро - по-късата пружина ми прави впечатление ,че не позволява по-силно преразпределение на масите при внезапно спиране,колата се управлява по-директно ...
разликата не е голяма ,но се чувства![]()
Георги Пенчев
не се ли втвърдява малко возията на колата след рязането на пружините ?
а и ти си имаш нивомат които до известна степен регулира нешата.
ще сменям и задните пък дано се оправят нещата, щото иначе ше пипам флекса и е..х тия пружини

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Да ти кажа, субективно чувство е относно комфорта на возене
сега с високите зимни гуми колата си вози както преди
ако има разлика то е почти недоловима, все пак е същата пружина
Задни амортисьори ли мислиш да сменяш ?
Георги Пенчев



Задни амортисьори ли мислиш да сменяш ?
Георги Пенчев
roko написа:много страннопреди два дена с Пенчев говорихме по -този въпрос-дали смяната на амортисьорите води до разлика във клиренса на колата.Аз лично подържам становището на SVE,че не би трябвало при ''стандартни ''амортисьори да разлика
и от Ловеч до Троян обеснявах на Жорката Пенчев защо не се променя височината,а какво се получи
NAPSTERS ми разби теорията
Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам.....
И продължаваш да си прав Роко! И при мен след обновяването на предните амортисьори колата се "навири", но за 10 дена (около 500-600км.) легна почти до там кадето трябва!
Монтирани бяха: 4 амортисьора Билщайн + нови пружини отзад и колата се навири като "ДЖИПКА" (отпред са си старите оригинални пружини). За 10 дена легна с около 3 см отпред и 2 отзад.
Ето:

NAPSTERS:
Моя съвет е да покараш малко преди да правиш каквото и да било...
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
здравейте и от мен, на моята кола не съм сменял амортисьори,не се оплаквам,но които го кача (особено собственици на 34-ки, ми казват че вози по твърдо от обикновенно)ходин на маистор и какво се оказа -бил съм с газови
та и аз се замислям(мисленето ми е- събиране на пари)да ги сменя с маслени
дано тогава вози като кораб 



- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
the_gate написа:здравейте и от мен, на моята кола не съм сменял амортисьори,не се оплаквам,но които го кача (особено собственици на 34-ки, ми казват че вози по твърдо от обикновенно)ходин на маистор и какво се оказа -бил съм с газовита и аз се замислям(мисленето ми е- събиране на пари)да ги сменя с маслени
дано тогава вози като кораб
ами да покарах я колата и се оказа с окачване подобно на автомобил от DTM



- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
За тая кола има 3 вида амортисьори .... единия е за нормално окачване...Другия е за спортно окачване... 3тия е за М-техник окачване.... Можеш да си купиш NK - немски от симеоновско шосе Фулда ли как се казваше фирмата.... Аз съм много доволен от тия.... Купих си ги скоро от там и струват 120лв на бройка предните за спортно окачване... Но цената за нормалното е същата... Виж за М не мога да ти кажа...Сменяш си предните палиш и заминаваш.... Супер са амортисьорите...Цената хич не е зле и качеството е супер.... Успех ... Ти си преценяваш за какво имаш кинта 

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани