Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бързи въпроси и отговори
Е маслото отиваш и го подаряваш на първия сервиз
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
motofan написа:Тя пробката е последна грижа, ми да сподели кво ще прави със старото или мисли да го лисне У храстите
Номер 6 е едно пластмасово капаче под което е болта на картера
Маслото не те интересува, то си остава там.Никой няма да те кара, да го вадиш от калорифера......освен това, във всеки пукт за рециклиране, в Западна Европа, какъвто има в кажи-речи всеки град, приемат отработено масло..безплатно.
Re: Бързи въпроси и отговори
Свети ми лампичка на таблото, червена удивителна в червени скоби. Пише спирачки преди 2к км. И отпред и отзад накладките са почти нови, колата спира супер.
Нещо общо с ръчната? Нещо да ресетна някак, че да се осъзнае?
Нещо общо с ръчната? Нещо да ресетна някак, че да се осъзнае?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Вероятно е според мен да са сменили спирачките (дискове и накладки) но да не са сменили датчиците и да не са занулили сервизния интервал. Пробвай да занулиш спирачките да видиш дали ще се оправи. Процедура как се ресетват сервизни интервали има в този клип:
https://www.youtube.com/watch?v=PW_ffAXvkoM
https://www.youtube.com/watch?v=PW_ffAXvkoM
Re: Бързи въпроси и отговори
одавна не бях карал тази кола/325i N52B25/ та искам да питам темепературата на маслото беше нормално да е толкова нали ... по спомени
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- OneManArmy
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.05.2018
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Мненията за вихровите клапи са от преди няколко години, та да питам, има ли хора които са ги махнали тогава, и до сега, дали са забелязали някакви промени, като например по-бързо затлачване на DPF или неравномерна работа на двигателя?
В частност става въпрос за M57D30
В частност става въпрос за M57D30
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Бързи въпроси и отговори
OneManArmy написа:Мненията за вихровите клапи са от преди няколко години, та да питам, има ли хора които са ги махнали тогава, и до сега, дали са забелязали някакви промени, като например по-бързо затлачване на DPF или неравномерна работа на двигателя?
В частност става въпрос за M57D30
На колата на баща ми - Х3 с същия мотор като твоя нямаше никакви проблеми и така си го продадохме даже джипчето. Само си намери кадърен майстор ! Щом успя да стане тая интервенция на N47D20 което е много по-трудно начинание защото фи-то на колекторите е по-малко от колкото на 3.0-литровия мотор и съответно много по-трудно се действа на ограничено пространство при теб не би трябвало да има дерт никакъв. За тресенето не ми е направило впечатление да има, а за дпф-а не мога да кажа защото и 2-те коли които са без вихрови клапи са с софтуерно и механично премахнат ДПФ. Дано съм ти помогнал !
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
OneManArmy написа:Мненията за вихровите клапи са от преди няколко години, та да питам, има ли хора които са ги махнали тогава, и до сега, дали са забелязали някакви промени, като например по-бързо затлачване на DPF или неравномерна работа на двигателя?
В частност става въпрос за M57D30
Нищо му няма, 325D с тоя двигател фабрично са без тия клапи
- uniix
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 318d, 143hp
- Мечтае да кара: Космически кораб
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
От няколко дни имам Е90, на което много се радвам. Преди да го купя го заведох за преглед в М Кар, откъдето ми бе казано, че за кола от 2007 г. няма нищо необичайно. Посочиха ми някои дребни неща, които трябва да поправя. Казаното много ме успокои, тъй като (да си призная) не разбирам кой знае колко много, и реших да купя колата (предварително бях решил да е 3-та серия).
Четейки обаче по форума и из нета, веднага се депресирах дали в М Кар са били съвсем честни с мен. Тъй като двигателят е N47, а проблемите му с ангренажната верига са пословични, реших да направя един кратък клип, който да постна тук с молба към по-компетентните и технически грамотни съфорумци от мен, да си кажат мнението. Аз просто не мога да преценя - изгледах доста видеа и съвсем се обърках вече. В М Кар казват, че категорично няма онзи звук, който е типичен при проблем с веригата. Вие как мислите? Ето го и клипа: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZFhBsgPm9xc[/youtube]
Съмненията ми в казаното от М Кар идват, защото ми спестиха информация, която получих от друг сервиз - когато колата е била на 75 000 км. двигателят ѝ е сменян по кампанията за подмяна на ангренажни вериги през 2013 г., т.е. все пак явно е имала проблем с веригите (и да ми го бяха казали пак щях да я купя, все пак двигателят е със 75 000 км. по-нов )
Някъде из нета четох и че системата Auto start/stop е враг на ангренажните вериги. Вие как мислите - възможно ли е или това е поредната градска легенда?
Извинявам се, ако за някои от вас въпросите ми звучат идиотски, просто след всичко изчетено в главата ми стана каша, а много си харесвам колата и искам да знам дали трябва да сменя веригите или не...
Другата седмица ще я карам в Ауто Бавария именно за проверка на вериги.
Поздрави от мен и до скоро
От няколко дни имам Е90, на което много се радвам. Преди да го купя го заведох за преглед в М Кар, откъдето ми бе казано, че за кола от 2007 г. няма нищо необичайно. Посочиха ми някои дребни неща, които трябва да поправя. Казаното много ме успокои, тъй като (да си призная) не разбирам кой знае колко много, и реших да купя колата (предварително бях решил да е 3-та серия).
Четейки обаче по форума и из нета, веднага се депресирах дали в М Кар са били съвсем честни с мен. Тъй като двигателят е N47, а проблемите му с ангренажната верига са пословични, реших да направя един кратък клип, който да постна тук с молба към по-компетентните и технически грамотни съфорумци от мен, да си кажат мнението. Аз просто не мога да преценя - изгледах доста видеа и съвсем се обърках вече. В М Кар казват, че категорично няма онзи звук, който е типичен при проблем с веригата. Вие как мислите? Ето го и клипа: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZFhBsgPm9xc[/youtube]
Съмненията ми в казаното от М Кар идват, защото ми спестиха информация, която получих от друг сервиз - когато колата е била на 75 000 км. двигателят ѝ е сменян по кампанията за подмяна на ангренажни вериги през 2013 г., т.е. все пак явно е имала проблем с веригите (и да ми го бяха казали пак щях да я купя, все пак двигателят е със 75 000 км. по-нов )
Някъде из нета четох и че системата Auto start/stop е враг на ангренажните вериги. Вие как мислите - възможно ли е или това е поредната градска легенда?
Извинявам се, ако за някои от вас въпросите ми звучат идиотски, просто след всичко изчетено в главата ми стана каша, а много си харесвам колата и искам да знам дали трябва да сменя веригите или не...
Другата седмица ще я карам в Ауто Бавария именно за проверка на вериги.
Поздрави от мен и до скоро
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бързи въпроси и отговори
uniix написа:Някъде из нета четох и че системата Auto start/stop е враг на ангренажните вериги. Вие как мислите - възможно ли е или това е поредната градска легенда?
Auto start/stop е враг на още много неща не само на веригата, ако не знаеш кога е сменяна веригата най-добрия вариант за да си спокоен е просто да я смениш.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
uniix написа:Здравейте!
От няколко дни имам Е90, на което много се радвам. Преди да го купя го заведох за преглед в М Кар, откъдето ми бе казано, че за кола от 2007 г. няма нищо необичайно. Посочиха ми някои дребни неща, които трябва да поправя. Казаното много ме успокои, тъй като (да си призная) не разбирам кой знае колко много, и реших да купя колата (предварително бях решил да е 3-та серия).
Четейки обаче по форума и из нета, веднага се депресирах дали в М Кар са били съвсем честни с мен. Тъй като двигателят е N47, а проблемите му с ангренажната верига са пословични, реших да направя един кратък клип, който да постна тук с молба към по-компетентните и технически грамотни съфорумци от мен, да си кажат мнението. Аз просто не мога да преценя - изгледах доста видеа и съвсем се обърках вече. В М Кар казват, че категорично няма онзи звук, който е типичен при проблем с веригата. Вие как мислите? Ето го и клипа: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZFhBsgPm9xc[/youtube]
Съмненията ми в казаното от М Кар идват, защото ми спестиха информация, която получих от друг сервиз - когато колата е била на 75 000 км. двигателят ѝ е сменян по кампанията за подмяна на ангренажни вериги през 2013 г., т.е. все пак явно е имала проблем с веригите (и да ми го бяха казали пак щях да я купя, все пак двигателят е със 75 000 км. по-нов )
Някъде из нета четох и че системата Auto start/stop е враг на ангренажните вериги. Вие как мислите - възможно ли е или това е поредната градска легенда?
Извинявам се, ако за някои от вас въпросите ми звучат идиотски, просто след всичко изчетено в главата ми стана каша, а много си харесвам колата и искам да знам дали трябва да сменя веригите или не...
Другата седмица ще я карам в Ауто Бавария именно за проверка на вериги.
Поздрави от мен и до скоро
За кой M Кар става на въпрос? Уточнявай, че от М Кар до М Кар разликите са огромни като чета отзиви на колеги за този в София.... Ако е този в Пловдив може да им имаш пълно доверие - лично там съм сменявал вериги миналото лято. Според краткият клип аз не чух нищо нередно относно веригите. Start/stop-a ако те дразни си го изключвай, а се изключва и програмно за 2 мин. Аз лично съм го оставил и вече свикнах да си го изключвам с бутона - чрез него разбрах че акумулатора си заминава още преди да се появят следващите признаци
Най-големият враг е маслото с което караш на веригите според мен. Качествено масло и смяна на 10К. Смятай веригите за консуматив - сменяват се по принцип в интервала 150 - 180К км.
- uniix
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 318d, 143hp
- Мечтае да кара: Космически кораб
Re: Бързи въпроси и отговори
nikola59 написа:За кой M Кар става на въпрос? Уточнявай, че от М Кар до М Кар разликите са огромни като чета отзиви на колеги за този в София.... Ако е този в Пловдив може да им имаш пълно доверие - лично там съм сменявал вериги миналото лято. Според краткият клип аз не чух нищо нередно относно веригите. Start/stop-a ако те дразни си го изключвай, а се изключва и програмно за 2 мин. Аз лично съм го оставил и вече свикнах да си го изключвам с бутона - чрез него разбрах че акумулатора си заминава още преди да се появят следващите признаци
Най-големият враг е маслото с което караш на веригите според мен. Качествено масло и смяна на 10К. Смятай веригите за консуматив - сменяват се по принцип в интервала 150 - 180К км.
Наистина съм пропуснал да уточня, съжалявам... Става дума за сервиза във Варна. Но моля, не ме разбирайте погрешно - не казвам, че не съм доволен - хората бяха изключително учтиви. Просто ми спестиха нещо, което смятам, че е доста важно - все пак става дума за смяна на двигател. А като разбереш подобно нещо доверието някак се губи... Иначе за М Кар в Пловдив и аз четох само суперлативи. Респект!
Благодаря ви за отговорите.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Смяна на двигател?Сменили са целия двигател или са сменили веригите?
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако на 75 000 е сменян двигателя заради веригата и сега е на 150 000
- uniix
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 318d, 143hp
- Мечтае да кара: Космически кораб
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism, да, сменян е целият двигател. Колата в момента е на 196 000 км., т.е. веригата е на 121к км. Задължително ли се сменя на 150к или ако няма типичното метално тракане може да се кара така? Давам си сметка, че няма как да се каже на 100 процента, просто се опитвам да намеря
някакъв принцип... Има ли голяма вероятност ако не трака просто да се скъса ей така?
Поздрави!
някакъв принцип... Има ли голяма вероятност ако не трака просто да се скъса ей така?
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани