Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Hristobote
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.02.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E65 745d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте Колеги,
Може ли мнение за една кола или някой ако е ходел да я гледа.
https://www.mobile.bg/11524502501628865
WBANP71010CY09768
Благодаря предварително
Може ли мнение за една кола или някой ако е ходел да я гледа.
https://www.mobile.bg/11524502501628865
WBANP71010CY09768
Благодаря предварително

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
История до 05.2014 240хкм, един собственик. Няма записи за ремонти.
- Hristobote
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.02.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E65 745d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:История до 05.2014 240хкм, един собственик. Няма записи за ремонти.
Благодаря много.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте Колеги,
Може ли мнение за една кола.
https://www.mobile.bg/11507375624103990
WBANN51040CC64596
Благодаря предварително
Може ли мнение за една кола.
https://www.mobile.bg/11507375624103990
WBANN51040CC64596
Благодаря предварително
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
didod1 написа:Километри не съм гледал. Синкав пушек нямаше. Теч масло ми се видя да е имало/ има в зоната на алтернатора, на антифриз не ми е замирисало. А него специално го усещам. За изпускателната уредба ще трябва поне подемник, да се огледа отдолу. Щото с това бучене не знам в КАТ как ще реагират. Отделно не си представям да пътувам примерно 500 км. така. Идеята ми е колата да е максимално близо до заводския вариант.
Друго - направих си труда да драсна един мейл на сервиза от сервизната книжка. Швейцареца твърди, че всичко отразено там е реално. Прати ми и тяхната последна фактура. Та може и да е влизала в сервиз колицата. Или и те са в схемата...
Това с маслото около алтернатора задължително го провери внимателно, защото може да значи това. За тази кирлива евтина гарнитурка с вади целия мотор и ремонта е скъп. При този случай е добре да се направи ревизия на целия мотор, защото хамалогията е една и съща и е най-добре да се направи наведнъж. Не е толква страшно, защото след това имаш ревизиран мотор, но е скъпо и е силен аргумент за сваляне на цената.
Генерация ще намериш лесно, но внимавай за катализаторите и ламбда сондите (на диагностика). Ако са изтърбушени е добре да се заменят с резонатори или най-добре с други катализатори.
Може да прегледаш темата ни във форума.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравей,
Четох за течовете на тази гама двигатели, що-годе съм наясно. Утре ще я гледаме колата, пък каквото сабя покаже... Така или иначе е една от най - ниските обявени цени, не знам доколко ще може да мърдаме надолу.
Четох за течовете на тази гама двигатели, що-годе съм наясно. Утре ще я гледаме колата, пък каквото сабя покаже... Така или иначе е една от най - ниските обявени цени, не знам доколко ще може да мърдаме надолу.

- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги ,
След дълги колебания и дебати реално реших , че ще гледам Дизелов автомобил.
Голяма крачка след 6-7 месеца гледане и чудене това ще е първата кола която ще гледам на живо.
Моля ви ако някой има мнение или я е гледал преди мене да сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2577815
Разбрал съм се с човека да я видим в уйкенда , моля дайте съвет какво точно да и гледам
много съм бос откъм коли , и двете ми предишни коли са купувани от приятели на доверие
и явно не съм сбъркал не съм им правил някакви сериозни ремонти. Момчето твърди , че кутията е отлична
динамиката на моторора отлична , рейката отлична .. дюзи и турбо .. уж нямало проблеми.
Та вие като по вещи какво бихте ме посъветвали ? КОЛАТА Е НАПРАВО ПУКАНКА В МОЙТЕ ОЧИ
и съм готов направо да се метна и да я купя но идва голямото НО ?
Благодаря ви предварително за мненията !
След дълги колебания и дебати реално реших , че ще гледам Дизелов автомобил.
Голяма крачка след 6-7 месеца гледане и чудене това ще е първата кола която ще гледам на живо.
Моля ви ако някой има мнение или я е гледал преди мене да сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2577815
Разбрал съм се с човека да я видим в уйкенда , моля дайте съвет какво точно да и гледам
много съм бос откъм коли , и двете ми предишни коли са купувани от приятели на доверие
и явно не съм сбъркал не съм им правил някакви сериозни ремонти. Момчето твърди , че кутията е отлична
динамиката на моторора отлична , рейката отлична .. дюзи и турбо .. уж нямало проблеми.
Та вие като по вещи какво бихте ме посъветвали ? КОЛАТА Е НАПРАВО ПУКАНКА В МОЙТЕ ОЧИ
и съм готов направо да се метна и да я купя но идва голямото НО ?
Благодаря ви предварително за мненията !
- Wafrey
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 18.12.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikkie написа:Здравейте колеги ,
След дълги колебания и дебати реално реших , че ще гледам Дизелов автомобил.
Голяма крачка след 6-7 месеца гледане и чудене това ще е първата кола която ще гледам на живо.
Моля ви ако някой има мнение или я е гледал преди мене да сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2577815
Разбрал съм се с човека да я видим в уйкенда , моля дайте съвет какво точно да и гледам
много съм бос откъм коли , и двете ми предишни коли са купувани от приятели на доверие
и явно не съм сбъркал не съм им правил някакви сериозни ремонти. Момчето твърди , че кутията е отлична
динамиката на моторора отлична , рейката отлична .. дюзи и турбо .. уж нямало проблеми.
Та вие като по вещи какво бихте ме посъветвали ? КОЛАТА Е НАПРАВО ПУКАНКА В МОЙТЕ ОЧИ
и съм готов направо да се метна и да я купя но идва голямото НО ?
Благодаря ви предварително за мненията !
Задължително разгледай за сервиз в града, който ще ходиш по възможност да е на БМВ, запази си час за преглед на колата предварително и те ще ти кажат всичко необходимо по нея, обикновенно правят диагностика като я закачат и след това я повдигат да се огледа и ходовата хубаво. Това е като съвет задължителен от мен, иначе както си описал това са основните неща, които може да и излязат на е60-то, успех с колата дано всичко да е наред!

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
SAMOSVAL написа:Здравейте Колеги,
Може ли мнение за една кола.
https://www.mobile.bg/11507375624103990
WBANN51040CC64596
Благодаря предварително
има около 150-200хкм върнати. иначе до 263 има пълна история, никакви проблеми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:SAMOSVAL написа:Здравейте Колеги,
Може ли мнение за една кола.
https://www.mobile.bg/11507375624103990
WBANN51040CC64596
Благодаря предварително
има около 150-200хкм върнати. иначе до 263 има пълна история, никакви проблеми.
Благодаря много. Жалко, изглежда супер добре колата и на живо. Салон доста запазен и добре оборудван,отвън много лъскава, звучи добре двигателя.... ама явно има нещо.
Много мерси все пак

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
dir2cas написа:Това с маслото около алтернатора задължително го провери внимателно, защото може да значи това. За тази кирлива евтина гарнитурка с вади целия мотор и ремонта е скъп. При този случай е добре да се направи ревизия на целия мотор, защото хамалогията е една и съща и е най-добре да се направи наведнъж. Не е толква страшно, защото след това имаш ревизиран мотор, но е скъпо и е силен аргумент за сваляне на цената.
Генерация ще намериш лесно, но внимавай за катализаторите и ламбда сондите (на диагностика). Ако са изтърбушени е добре да се заменят с резонатори или най-добре с други катализатори.
Може да прегледаш темата ни във форума.
Тъй... Катализаторите и всички ламбди са си там. На мястото на първите 2 малки гърнета има тръби. Средното си е там, а точно преди задното тръбата е рязана някога с неясна цел и не е заварена почти хич.


- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
didod1 написа:dir2cas написа:Това с маслото около алтернатора задължително го провери внимателно, защото може да значи това. За тази кирлива евтина гарнитурка с вади целия мотор и ремонта е скъп. При този случай е добре да се направи ревизия на целия мотор, защото хамалогията е една и съща и е най-добре да се направи наведнъж. Не е толква страшно, защото след това имаш ревизиран мотор, но е скъпо и е силен аргумент за сваляне на цената.
Генерация ще намериш лесно, но внимавай за катализаторите и ламбда сондите (на диагностика). Ако са изтърбушени е добре да се заменят с резонатори или най-добре с други катализатори.
Може да прегледаш темата ни във форума.
Тъй... Катализаторите и всички ламбди са си там. На мястото на първите 2 малки гърнета има тръби. Средното си е там, а точно преди задното тръбата е рязана някога с неясна цел и не е заварена почти хич.Това се пада точно до диференциала. Форсирах го на място няколко пъти - освен конденз като да не видях друго да излиза. И тръбите не личи да са мазни вътре. Не мирише на масло. За течовете - очевадно тече от капаците на клапаните и всичко надолу е мазно съответно. Дали има други - божа работа. Леко е сълзяло антифриз от сензора за температура, забит на изхода на водния радиатор. По ходовата част не се видя нещо фрапантно. И така, мисля последно да се занимавам ли.
Аз не харесвам такива просташки намеси като тази по генерацията, но това поне се оправя лесно. Явно е правен опит за cut-out, което аз не одобрявам дори и в завършения му вид, защото не се прави така. Истински cut-out се прави с bypass тръба, а не с дупка в генерацията или У отворено разклонение. За да приведеш генерацията в нормален вид си предвиди около 400 кинта за нещо читаво (2 резонатора/може да са в един корпус) + работа). Има и по-евтино, но всеки си преценява. Като най-евтино може да се мине само със заварка на тръбата, но без резонаторите отпред има вероятност също да бучи макар и по-малко.
По-важното са другите неща - мога да ти препоръчам къде да я закараш, за да ти дадат най-точна оценка какво ще трябва да се прави и колко ще струва, за да си направиш сметката. Ако са само гарнитурите на капаците на клапаните може да минеш и по-леко. До колкото се сещам колегата Wierdo взе неговата на горе-долу тия километри и прави именно това (капаците) без нищо друго.
На диагностика закачахте ли я, нещо друго дали се видя? Не забравяй и автомата, там могат да хвръкнат също немалко финанси.
Помисли си добре колко пари ти се дават за pre-LCI автомобил, аз не бих се наел да ти дам съвет дали да се занимаваш или не.
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikkie написа:Здравейте колеги ,
След дълги колебания и дебати реално реших , че ще гледам Дизелов автомобил.
Голяма крачка след 6-7 месеца гледане и чудене това ще е първата кола която ще гледам на живо.
Моля ви ако някой има мнение или я е гледал преди мене да сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2577815
Разбрал съм се с човека да я видим в уйкенда , моля дайте съвет какво точно да и гледам
много съм бос откъм коли , и двете ми предишни коли са купувани от приятели на доверие
и явно не съм сбъркал не съм им правил някакви сериозни ремонти. Момчето твърди , че кутията е отлична
динамиката на моторора отлична , рейката отлична .. дюзи и турбо .. уж нямало проблеми.
Та вие като по вещи какво бихте ме посъветвали ? КОЛАТА Е НАПРАВО ПУКАНКА В МОЙТЕ ОЧИ
и съм готов направо да се метна и да я купя но идва голямото НО ?
Благодаря ви предварително за мненията !
Към колегата Kolp ,много ще съм благодарен ! в Събота ще я гледам на живо и на 90% ще я купя .ВИН : WBANJ71020B516937
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Пълна подробна история до 11.2013 293хкм, върнали са и около 150хкм и 09.2014 е показала 172хкм. На 151 е сменен двигателя с нов.
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:Пълна подробна история до 11.2013 293хкм, върнали са и около 150хкм и 09.2014 е показала 172хкм. На 151 е сменен двигателя с нов.
Твоя съвет ? какъв е това добре ли е или е лошо ? човека е много точен и съм на 99% вече сигурен в покупката?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани