Съвет за покупка на Е24
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Съвет за покупка на Е24
Здравейте колеги,
отдавна имам желание да закупя класическо BMW oт 80-90-те
и съм се насочил към Е24....... евентуално Е21, но това е друга тема.
Моля за съвет по-принцип какво да гледам и с какво да внимавам при покупка
на Е24 да кажем, като ровейки се тук разбрах да внимавам особено много с ръждата.
Какво мнение бихте дали и по-конкретно за тези две предложения съдейки от снимките и беглото описание:
https://kuurnemotors.com/listings/bmw-6 ... -en-rijdt/
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6q665k
Какво печеля и/или губя при избора на 535 пред 528 като мотор
и какво ако избера 1979 пред 1987?
Благодаря!
П.С. идеята ми за колата е да НЕ се ползва за евридейка, а само лято и уйкенди за личен кеф
имам гараж и място за топлото й съхранение!
отдавна имам желание да закупя класическо BMW oт 80-90-те
и съм се насочил към Е24....... евентуално Е21, но това е друга тема.
Моля за съвет по-принцип какво да гледам и с какво да внимавам при покупка
на Е24 да кажем, като ровейки се тук разбрах да внимавам особено много с ръждата.
Какво мнение бихте дали и по-конкретно за тези две предложения съдейки от снимките и беглото описание:
https://kuurnemotors.com/listings/bmw-6 ... -en-rijdt/
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6q665k
Какво печеля и/или губя при избора на 535 пред 528 като мотор
и какво ако избера 1979 пред 1987?
Благодаря!
П.С. идеята ми за колата е да НЕ се ползва за евридейка, а само лято и уйкенди за личен кеф
имам гараж и място за топлото й съхранение!
Re: Съвет за покупка на Е24
и двете изглеждат скандално
като цяло 635ЦСИ би бил най-желаният модел, а и е по-стара колата, ако се търси колекционерската стойност. иначе отваряш уикипедия и четеш година по година какво са променяли.
двигателите са М90(3.5л) и М30Б28, доста сходни архитектурно до колкото разбирам.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_6_Series_(E24)
https://bit.ly/2JAo9JC
сега гледам тази, бих дал 10 евро без да се замисля
като цяло 635ЦСИ би бил най-желаният модел, а и е по-стара колата, ако се търси колекционерската стойност. иначе отваряш уикипедия и четеш година по година какво са променяли.
двигателите са М90(3.5л) и М30Б28, доста сходни архитектурно до колкото разбирам.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_6_Series_(E24)
https://bit.ly/2JAo9JC
сега гледам тази, бих дал 10 евро без да се замисля
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвет за покупка на Е24
Хубави са...а Е24 като цяло, е едно изключително красиво БМВ
Основното е ръждата, от нея труда се бяга.
Основното е ръждата, от нея труда се бяга.
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Съвет за покупка на Е24
kolp написа:и двете изглеждат скандално
като цяло 635ЦСИ би бил най-желаният модел, а и е по-стара колата, ако се търси колекционерската стойност. иначе отваряш уикипедия и четеш година по година какво са променяли.
двигателите са М90(3.5л) и М30Б28, доста сходни архитектурно до колкото разбирам.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_6_Series_(E24)
https://bit.ly/2JAo9JC
сега гледам тази, бих дал 10 евро без да се замисля
Литовците са свършили страхотна работа, само дето тоя цвят не ми е най-любимия, въпреки че си е оригиналния!
- BMW 645ci
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Гр. Свищов/В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
- Мечтае да кара: BMW M Power
Re: Съвет за покупка на Е24
Според информацията в интернет, Е24 се произвежда на базата на Е12 до 1982-ра година, а след това на база е28. Това, може би, означава, че колите базирани на е28 са поне малко по-осъвременени, а и най-вероятно ще се намират по-лесно части за тях.
Ето едно видео с някои полезни и интересни неща:
https://www.youtube.com/watch?v=gI8i8TMYs-Q
Ето едно видео с някои полезни и интересни неща:
https://www.youtube.com/watch?v=gI8i8TMYs-Q
Re: Съвет за покупка на Е24
точно така е, след фейслифта 1982 Е24 минават на база Е28 и са доста осъвременени. подкрепям мнението че може би е по добре да се търси нещо след това.
за мен ако някога сериозно реша да инвестирам в акула изборът би бил само между Е28 и Е24, и най вероятно 3.5 двигател
за мен ако някога сериозно реша да инвестирам в акула изборът би бил само между Е28 и Е24, и най вероятно 3.5 двигател
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Съвет за покупка на Е24
Тая червената ми се струва,че е УС спецификация...
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Съвет за покупка на Е24
немо написа:
Тая червената ми се струва,че е УС спецификация...
Точно така
Литовците са написали че е била внос от Щатите Пребоядисана в оригиналния цвят и корекция по фаровете за да покрие Евро стандарти
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Съвет за покупка на Е24
Колега, закупи ли кола?
Търси си е28 базирана, окачването е по-добро и ще кърпиш по-малко (евентуално)
Тази, която си пуснал горе си пише, че е със серизони проблеми по купето, но на цена от 5500евро няма и какво друго да се очаква.
БГ обявата е изтекла и не мога да я видя, предполагам е пловдивската с жълтите фарове. Колата имаше снимки с ръжди, после тези снимки бяха премахнати:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jkqctJEm5wYJ:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi%3Fact%3D4%26adv%3D11519470492186702+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=de
Иначе какво да гледаш, гледай да няма ръжди и да е със здраво табло, че са от 700евро нагоре вече, успех
Търси си е28 базирана, окачването е по-добро и ще кърпиш по-малко (евентуално)
Тази, която си пуснал горе си пише, че е със серизони проблеми по купето, но на цена от 5500евро няма и какво друго да се очаква.
БГ обявата е изтекла и не мога да я видя, предполагам е пловдивската с жълтите фарове. Колата имаше снимки с ръжди, после тези снимки бяха премахнати:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jkqctJEm5wYJ:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi%3Fact%3D4%26adv%3D11519470492186702+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=de
Иначе какво да гледаш, гледай да няма ръжди и да е със здраво табло, че са от 700евро нагоре вече, успех
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Съвет за покупка на Е24
Здравей,
Все още се оглеждам и не съм купил
Да, пловдивската с жълтите фарове исках да я видя, но със собственика се размина ме. Иначе по телефона си каза че има ръжда на две места, по пък цената и годината мисля са добри.
Белгийската за 5500 е още по изгодна но 1979 и си е направо проект.
С литовеца си пишем за червената 635,там нещата май изглеждат на добре с изключение на някой неизвестни по покупката от Литва, това че е била Американка и дали работите по купето са направени наистина качествено.
С оглед на последното, какво ви е мнението по тези снимк?! Количеството кит и това че литовеца казва че преди боя е нямало заварчни работи!?
Все още се оглеждам и не съм купил
Да, пловдивската с жълтите фарове исках да я видя, но със собственика се размина ме. Иначе по телефона си каза че има ръжда на две места, по пък цената и годината мисля са добри.
Белгийската за 5500 е още по изгодна но 1979 и си е направо проект.
С литовеца си пишем за червената 635,там нещата май изглеждат на добре с изключение на някой неизвестни по покупката от Литва, това че е била Американка и дали работите по купето са направени наистина качествено.
С оглед на последното, какво ви е мнението по тези снимк?! Количеството кит и това че литовеца казва че преди боя е нямало заварчни работи!?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Съвет за покупка на Е24
Количеството кит не е болка за умиране,по-скоро лично на мен не ми харесва как са процедирали с предния капак.Не за друго,ами защото не са направили това:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Съвет за покупка на Е24
Ако наистина си се навил на Литовската, поискай номер на рама да видим какво е преживяла отвъд океана, от кой щат идва също е много важно.
Колко ти е бюджетът, да взема да ти продам моята
Колко ти е бюджетът, да взема да ти продам моята
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Съвет за покупка на Е24
lowrider написа:Ако наистина си се навил на Литовската, поискай номер на рама да видим какво е преживяла отвъд океана, от кой щат идва също е много важно.
Колко ти е бюджетът, да взема да ти продам моята
VIN на литовската ми дадоха но освен да сверя оригинален цвят и екстри друго не виждам!!!
Дай повече информация моля
Дай и информация за твоята на лично
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Съвет за покупка на Е24
Като човек, който е имал доста и само е28ци след един единствен досег с е12ка бих казал да си вземеш "фейслифта", който рязко се отдалечава от жигула стайлинга типичен за е21 и е12. Като знам как е 35то в е28, мога да си представя как ще в 200 кила по-тежко купе, Но все тая, s54 суаповете са възможни и съвсем реални. Гледай само да е здраво купето и си търси още едно бракувано и добре оборудвано, че живота има интересно чувсто за хумор, а тия коли не се срещат често по моргите
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Съвет за покупка на Е24
ogata написа:Като човек, който е имал доста и само е28ци след един единствен досег с е12ка бих казал да си вземеш "фейслифта", който рязко се отдалечава от жигула стайлинга типичен за е21 и е12. Като знам как е 35то в е28, мога да си представя как ще в 200 кила по-тежко купе, Но все тая, s54 суаповете са възможни и съвсем реални. Гледай само да е здраво купето и си търси още едно бракувано и добре оборудвано, че живота има интересно чувсто за хумор, а тия коли не се срещат често по моргите
Ако ще е литовската т.е. след реставрация считам че друга за донор ще излишна, поне се надявам де.
Иначе бях чел че купето с 35 мотор и особено американка е по-тежка от 28 мотора
Имате ли информация за покупката от Литва-особенности?!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани