Избор на радар-детектор
Модератор: Общи модератори
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
Колеги, намерих някакви клипчета направени от някого (
) със специалното участие на Триножника и V1. Ето го :
https://youtu.be/QnsrkL51nmc
Това е с радара на обичайното му място, горе на сенника. Шанса да хване лазер е много малък, но все пак на около 80-100м го прихвана. В тази ситуация вече ще съм сниман и само ще ми извести, че ме снимат.
https://youtu.be/sgXiV4gmhF0
На това клипче първияt сигнал е рикошета на лазерния лъч в колата пред мен. Автобуса е застанал точно пред Триногата и няма как лъча да идва директно от него.
https://youtu.be/mPT4Xma3_sE
Тук има 2 сигнала от доста далеч, които отново са рикошет на лазерния лъч или в мантинелата или в колата пред мен.
В заключение мога да кажа, че V1 ги улавя, но е спорно дали ще ви спаси. Първо трябва да разчитате на рикошет на лъча от друга кола или предмет, защото тия ушати панделки нарочно насочват лъча встрани за да не се издават отдалеч. Второ, тестовете са в нощно време, а слънчевите лъчи влияят на прихващането на лазера от радара, ако той е ниско долу. Ако е по-нагоре (до сенника), шанса да го хванете е по-малък, защото ушатите стрелкат в номера, но пък слънчевите лъчи не влияят на радара толкова. Ще трябва да се направят още тестове без трафик, извънградско и през деня. Да видим какво ще излезе..
Понавъртях си едни 30тина км, ама пък ми беше кеф тая машинка като свиркаше. Нищо, че е късно понякога. Прави ми удоволствие, че "неуловимите триноги камери" са супер уловими
Поздрави!



https://youtu.be/QnsrkL51nmc
Това е с радара на обичайното му място, горе на сенника. Шанса да хване лазер е много малък, но все пак на около 80-100м го прихвана. В тази ситуация вече ще съм сниман и само ще ми извести, че ме снимат.
https://youtu.be/sgXiV4gmhF0
На това клипче първияt сигнал е рикошета на лазерния лъч в колата пред мен. Автобуса е застанал точно пред Триногата и няма как лъча да идва директно от него.
https://youtu.be/mPT4Xma3_sE
Тук има 2 сигнала от доста далеч, които отново са рикошет на лазерния лъч или в мантинелата или в колата пред мен.
В заключение мога да кажа, че V1 ги улавя, но е спорно дали ще ви спаси. Първо трябва да разчитате на рикошет на лъча от друга кола или предмет, защото тия ушати панделки нарочно насочват лъча встрани за да не се издават отдалеч. Второ, тестовете са в нощно време, а слънчевите лъчи влияят на прихващането на лазера от радара, ако той е ниско долу. Ако е по-нагоре (до сенника), шанса да го хванете е по-малък, защото ушатите стрелкат в номера, но пък слънчевите лъчи не влияят на радара толкова. Ще трябва да се направят още тестове без трафик, извънградско и през деня. Да видим какво ще излезе..
Понавъртях си едни 30тина км, ама пък ми беше кеф тая машинка като свиркаше. Нищо, че е късно понякога. Прави ми удоволствие, че "неуловимите триноги камери" са супер уловими

Поздрави!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Избор на радар-детектор
То освен новите, май има покупка и от старите. Все още има смисъл покупката на радар-детектор, макар и да не спасява от всичко. От лазерите обаче 50/50 да спасява, пак е нещо. Аз съм виждал досега само на магистрала Струма и беше на супер прав участък. Какво ще стане на полупразна магистрала (като Струма) на прав участък ? Без дупки и т.н. ? Просто хранилка. А и там има много ограничения от 120км/ч. И като мина със 145км/ч и айде... Със 130-140 бях моментно, но честно казано изобщо не бях сигурен дали няма 120 ограничение там. Намалих си като идиот на прав и празен участък. И от толкова далече се виждаха, че ме съмнява тая камера да има такъв обхват
Както казаха и по-нагоре, вече вместо да си караш и да си гледаш пътя, трябва постоянно да гледаш за такива олигофрени.


Re: Избор на радар-детектор
За мен има 2 категорични извода - лазерът дава разсейки и детекторът трябва да е възможно най-ниско на таблото.
Колега, може ли само 2 неща да потвърдиш - дали си със соларно стъкло (UV защитен филтър или нещо от сорта) и дали лазерната детекция не се настройва (т.е. или е изключена, или си работи на пълна мощност)?
PS И защо да му се не види не пусна само първия клип - да му направим кефа на Дон Диего
Еле пък с това последното направо го закопа 
Колега, може ли само 2 неща да потвърдиш - дали си със соларно стъкло (UV защитен филтър или нещо от сорта) и дали лазерната детекция не се настройва (т.е. или е изключена, или си работи на пълна мощност)?
PS И защо да му се не види не пусна само първия клип - да му направим кефа на Дон Диего


- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
F30 написа:За мен има 2 категорични извода - лазерът дава разсейки и детекторът трябва да е възможно най-ниско на таблото.
Колега, може ли само 2 неща да потвърдиш - дали си със соларно стъкло (UV защитен филтър или нещо от сорта) и дали лазерната детекция не се настройва (т.е. или е изключена, или си работи на пълна мощност)?
PS И защо да му се не види не пусна само първия клип - да му направим кефа на Дон ДиегоЕле пък с това последното направо го закопа



Не, нямам нищо на стъклото. Никакви филтри, никакво фолио, нищо. Лазерната детекция има 2 режима : Включено и Изключено.
Иначе, аз се чудих друго. С какво устройство можем да видим лазерния лъч? Някаква ултравиолетова камера, инфрачервено нещо си.. *просто изброявам неща със сложни думи *


Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Избор на радар-детектор
Аз да съм казал, че са неуловими
Щом е лазер, всеки един радар-детекрот с опция за лазер ще ги лови, но когато лъча е в радара.
Казвам, че са неуловими от прилична дистанция (както са старите радари. Още чакам да покажете как ловите тринога от над 1км
).
Казвам също, че когато писне радара вече е късно и това да трябва да разчиташ на някакви рикошети, разсейки и тн, малко или много се обезсмисля цялата работа с детектора.
Каране малко над ограничението е по-сигурния метод
Да се похвалите с първите честитки

Казвам, че са неуловими от прилична дистанция (както са старите радари. Още чакам да покажете как ловите тринога от над 1км

Казвам също, че когато писне радара вече е късно и това да трябва да разчиташ на някакви рикошети, разсейки и тн, малко или много се обезсмисля цялата работа с детектора.
Каране малко над ограничението е по-сигурния метод

Да се похвалите с първите честитки

Re: Избор на радар-детектор
Don_Diego написа:ще ги лови, но когато лъча е в радара.
Мдааа... на второто клипче на колегата горе ясно се вижда как лазерният лъч минава през автобуса, за да иде до детектора и той да изпищи. Лазерният лъч е право в радара, безспорно!

Don_Diego написа:Казвам, че са неуловими от прилична дистанция (както са старите радари. Още чакам да покажете как ловите тринога от над 1км).
Старият ми детектор лови Х-банда от белите Астри средно от около 500м (между 200 и 700м да речем) и за 10 години нямам нито една честитка. Така че предупреждение от 1 км по-рано е излишно на практика, но съм убеден, че колегата дори клипче с 1км по-ранно предупреждение да публикува, ти пак ще му намериш цаката, повтаряйки мантрата, че спасение от лазерите няма и че детекторът, те известява, че вече си сниман

Don_Diego написа:Каране малко над ограничението е по-сигурния метод![]()
Да се похвалите с първите честитки
Когато (и ако въобще всъщност) се похвалим с първите честитки, ти тогава сигурно ще можеш да се похвалиш със сериозно заякнали седалищни мускули - вследствие на това да ги свиваш постоянно от страх дали както си караш на широката магистрала със 140 изведнъж няма да се появи знак 70, зад който дебнат ония, от които няма спасение

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Избор на радар-детектор
Както казах по-рано в темата: когато трябва да се бърза хич и не гледам за радари, камери и тн, "жокера" от задната седалка поема разходите или си използва жокерите. Личната кола и да иска не може бързо (ТДС е
).
Още чакам клип как ловите триногата в трафик и от голямо разстояние (но не единичен сигнал ами да започне постоянно да пищи за лазер; фалшиви сигнали има от почти всякаква електроника близо до пътя). Ако може и логично обяснение да ми дадеш за следния казус: защо слагат мощен радар със способност да засича скорост от 600м при добра видимост, като въпросният радар трябва да работи заедно с камера с обхват 250м (в най-добрия случай).

Още чакам клип как ловите триногата в трафик и от голямо разстояние (но не единичен сигнал ами да започне постоянно да пищи за лазер; фалшиви сигнали има от почти всякаква електроника близо до пътя). Ако може и логично обяснение да ми дадеш за следния казус: защо слагат мощен радар със способност да засича скорост от 600м при добра видимост, като въпросният радар трябва да работи заедно с камера с обхват 250м (в най-добрия случай).
Re: Избор на радар-детектор
Don_Diego написа:но не единичен сигнал ами да започне постоянно да пищи за лазер; фалшиви сигнали има от почти всякаква електроника близо до пътя
Абе, чувал съм, че за лазер фалшиви сигнали нямало (освен ако няма джедаи-стопаджии по пътя или Тиесто не прави лайв на някоя отбивка



Don_Diego написа:мощен радар със способност да засича скорост от 600м при добра видимост, като въпросният радар трябва да работи заедно с камера с обхват 250м (в най-добрия случай).
Не само мощен, ами както може да видиш на втория клип горе - дори и през автобус засича лазера и снима


- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
Don_Diego написа:Както казах по-рано в темата: когато трябва да се бърза хич и не гледам за радари, камери и тн, "жокера" от задната седалка поема разходите или си използва жокерите. Личната кола и да иска не може бързо (ТДС е).
Още чакам клип как ловите триногата в трафик и от голямо разстояние (но не единичен сигнал ами да започне постоянно да пищи за лазер; фалшиви сигнали има от почти всякаква електроника близо до пътя). Ако може и логично обяснение да ми дадеш за следния казус: защо слагат мощен радар със способност да засича скорост от 600м при добра видимост, като въпросният радар трябва да работи заедно с камера с обхват 250м (в най-добрия случай).
Пичага, не, че нещо, ама ще си почакаш. Главно, защото никой не ти е длъжен. Тия експерименти не ги правим заради теб, а за всички останали, които им е интересно.
Разбрахме, че си безсмъртен - не караш над ограничението, а и да караш и те снимат, не ти пука, защото жокера ще оправи ситуацията. Ти си готов, подсигурен от живота, богопомазан. Другите като нас, обаче имат различно виждане над нещата и си лафим тука за удоволствие и от любопитство. Остави ни да се самозалъгваме и да се разочароваме от радарите си, Дончо
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
dpopov написа:F30 написа:За мен има 2 категорични извода - лазерът дава разсейки и детекторът трябва да е възможно най-ниско на таблото.
Колега, може ли само 2 неща да потвърдиш - дали си със соларно стъкло (UV защитен филтър или нещо от сорта) и дали лазерната детекция не се настройва (т.е. или е изключена, или си работи на пълна мощност)?
PS И защо да му се не види не пусна само първия клип - да му направим кефа на Дон ДиегоЕле пък с това последното направо го закопа
![]()
Нали ти е ясно, че ще изскочи пак с нещо ново и ще опровергае всичко, което свърших снощи, само с няколко думи
![]()
Не, нямам нищо на стъклото. Никакви филтри, никакво фолио, нищо. Лазерната детекция има 2 режима : Включено и Изключено.
Иначе, аз се чудих друго. С какво устройство можем да видим лазерния лъч? Някаква ултравиолетова камера, инфрачервено нещо си.. *просто изброявам неща със сложни думи *![]()
С очила за нощно виждане , оптика прицел за нощна стрелба и подобни прибори трябва да може . Лазера на радара е в диапазона IR клас 1 точно там е в тоя диапазон къзето са тия прибори 850 920 nm
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на радар-детектор
Лъча на лазера няма как да го видите. Все едно да видите лъча на фенерче през нощта. Може да го видите все едно сте заслепени ако цели вас (все едно някой ви свети с фенерче в очите)... последното го прави радар детектора.
По-скоро първото е сигнал, който минава през стъклата на предната кола. А второто клипче си засякал като триножника ти е измерил скоростта и е преминал към следващата цел
Продължителността на сигнала и на 3те клипа е времето, за което триножника измерва скоростта.
dpopov написа:...
По-скоро първото е сигнал, който минава през стъклата на предната кола. А второто клипче си засякал като триножника ти е измерил скоростта и е преминал към следващата цел

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
steeN написа:Лъча на лазера няма как да го видите. Все едно да видите лъча на фенерче през нощта. Може да го видите все едно сте заслепени ако цели вас (все едно някой ви свети с фенерче в очите)... последното го прави радар детектора.dpopov написа:...
По-скоро първото е сигнал, който минава през стъклата на предната кола. А второто клипче си засякал като триножника ти е измерил скоростта и е преминал към следващата целПродължителността на сигнала и на 3те клипа е времето, за което триножника измерва скоростта.
Бати лудака

Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на радар-детектор
Да, те чакаха да ги пуснат първо в БГ тези камери, досега не са се замисляли какво да ги правятdpopov написа:steeN написа:Лъча на лазера няма как да го видите. Все едно да видите лъча на фенерче през нощта. Може да го видите все едно сте заслепени ако цели вас (все едно някой ви свети с фенерче в очите)... последното го прави радар детектора.dpopov написа:...
По-скоро първото е сигнал, който минава през стъклата на предната кола. А второто клипче си засякал като триножника ти е измерил скоростта и е преминал към следващата целПродължителността на сигнала и на 3те клипа е времето, за което триножника измерва скоростта.
Бати лудакадо няколко месеца ще го преборим, само големите компании за радари да измислят нещо =D =D

Sent from my iPhone using Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на радар-детектор
Ама, то е преборено вече. Просто си купете laser jammer, баси 
Въпроса е, че има 2 проблема - не е разрешено и е скъпо.
п.с.
Не, че Валентин 1 е безплатен пък от друга страна... 700 лева ли колко идва в Бг с ДДС-та и глупости?

Въпроса е, че има 2 проблема - не е разрешено и е скъпо.
п.с.
Не, че Валентин 1 е безплатен пък от друга страна... 700 лева ли колко идва в Бг с ДДС-та и глупости?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Избор на радар-детектор
F30 написа:Don_Diego написа:но не единичен сигнал ами да започне постоянно да пищи за лазер; фалшиви сигнали има от почти всякаква електроника близо до пътя
Абе, чувал съм, че за лазер фалшиви сигнали нямало (освен ако няма джедаи-стопаджии по пътя или Тиесто не прави лайв на някоя отбивка), но както винаги ти знаеш най-добре
Пък и какво е то еднократно изпиукване за лазер - че то абсолютно никой нормален човек не би му обърнал ама абсолютно никакво внимание!
![]()
Ама вие точно еднократни "изпуиквания" показвате от по-голямо разстояние. На всяко пискане скачате на спирачките ли? Нямало фалшив сигнал? Разминаваш се с нова Мазда, Лексус, Инфинити и започва да пищи за лазер

Steen ви е обяснил какво засичате, пък вие се радвайте, че радара пищи

ПП: И за да не ми слагате пак думи в устата: :триногата" се засича, но не достатъчно рано и радар-детектора се обезсмисля (ако взимате детектор специално за нея - няма смисъл). За другите радари всичко си е по-старому и колкото по-хубав радар, толкова по-рано те известява

ПП 2:
Разбрахме, че си безсмъртен - не караш над ограничението, а и да караш и те снимат, не ти пука, защото жокера ще оправи ситуацията. Ти си готов, подсигурен от живота, богопомазан.
За последните 4 години и над 500к км из страната и съседните държави имам 1 случай когато се намеси жокера и 1 глоба (+21км/ч извънградско) защото бях забравил за камерата. Така, че недей дава определения кой какъв е. Малко са хората, които ще издържат на натоварването и напрежението в моята професия

Ако се чудиш за други нарушения, освен едно неправилно изпреварване няма нищо - просто знам кога, къде и как да карам

Последна промяна Don_Diego на 19 Апр 2018, 14:31, променена общо 2 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани