Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
До колегите търсещи си 550-ки - за какво са ви тези бензинояди???? И аз съм фен на бензиновите осмаци, обаче освен звука, друго предимство няма - харчи отвратително много и едвам се мести за конете си (зависи от гледната точка де, но в сравнение с дизелова Е60-ка с подобни мощностни характеристики (535d LCI със софтуер примерно), е направо плачевно бавна)....единствената бензинова Е60, която си заслужава инвестицията е М5. Да влагате суми над 20 хиляди лева в Е60-ки, които не са специални с нищо, харчат много, и вървят малко - е меко казано неразумно....лично мнение 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Нямам лични наблюдения, но при ф10 е -15% от М5 на половин цена, и си струва 

- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Я.Велинов написа:До колегите търсещи си 550-ки - за какво са ви тези бензинояди???? И аз съм фен на бензиновите осмаци, обаче освен звука, друго предимство няма - харчи отвратително много и едвам се мести за конете си (зависи от гледната точка де, но в сравнение с дизелова Е60-ка с подобни мощностни характеристики (535d LCI със софтуер примерно), е направо плачевно бавна)....единствената бензинова Е60, която си заслужава инвестицията е М5. Да влагате суми над 20 хиляди лева в Е60-ки, които не са специални с нищо, харчат много, и вървят малко - е меко казано неразумно....лично мнение
Чак пък плачевно бавна....


Дори и напомпана, дизеловата бегачка няма ряза на големия бензин при рязък блип на газта, което мене лично ми прави голям кеф.
За разхода ок, харчи, но не вярвам дизеловата 60-ка да ти дава под 11-12 в града, а другото може да го обърнеш и на газ и като пари отиваш под дизела.
За разходите по дизелите на стероиди няма да говорим - рециклиране на турбинки, дюзи, дпф-и, други капризи, да не говорим за скапаните горива, има повече неща, дето могат да те оставят на пътя.
Иначе не отричам М57 като брутален мотор, аз лично карах такъв във фейсова Е46-ца, но някак си ми писна от капризите на дизелите и реших да си почина малко от тях. Усещането от 8-те цил е неповторимо, тромавостта, за което говориш се дължи основно на кутията. Повози/покарай такава с ръчна кутия....
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
dir2cas написа:Я.Велинов написа:До колегите търсещи си 550-ки - за какво са ви тези бензинояди???? И аз съм фен на бензиновите осмаци, обаче освен звука, друго предимство няма - харчи отвратително много и едвам се мести за конете си (зависи от гледната точка де, но в сравнение с дизелова Е60-ка с подобни мощностни характеристики (535d LCI със софтуер примерно), е направо плачевно бавна)....единствената бензинова Е60, която си заслужава инвестицията е М5. Да влагате суми над 20 хиляди лева в Е60-ки, които не са специални с нищо, харчат много, и вървят малко - е меко казано неразумно....лично мнение
Чак пък плачевно бавна....Сравнявай сток коли.
![]()
Дори и напомпана, дизеловата бегачка няма ряза на големия бензин при рязък блип на газта, което мене лично ми прави голям кеф.
За разхода ок, харчи, но не вярвам дизеловата 60-ка да ти дава под 11-12 в града, а другото може да го обърнеш и на газ и като пари отиваш под дизела.
За разходите по дизелите на стероиди няма да говорим - рециклиране на турбинки, дюзи, дпф-и, други капризи, да не говорим за скапаните горива, има повече неща, дето могат да те оставят на пътя.
Иначе не отричам М57 като брутален мотор, аз лично карах такъв във фейсова Е46-ца, но някак си ми писна от капризите на дизелите и реших да си почина малко от тях. Усещането от 8-те цил е неповторимо, тромавостта, за което говориш се дължи основно на кутията. Повози/покарай такава с ръчна кутия....
За кутията си прав, не съм карал такава с ръчка....просто като се сетя за БМВ 5-ца (от Е39 натам) и автоматично изключвам ръчните кутии, но със сигурност в комбинация с осмака ще е голям кеф, особено ако имаш умения....а дали има такива с ръчни кутии и LSD диференциал? Ако има - кефа вече отива на сериозни нива


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Привет колеги,
Може ли някакво инфо и мнение за тази кола, благодаря предварително
http://mobile.bg/11521656376702029
VIN: WBANE51060B980967
Може ли някакво инфо и мнение за тази кола, благодаря предварително

http://mobile.bg/11521656376702029
VIN: WBANE51060B980967
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
dir2cas написа:Дори и напомпана, дизеловата бегачка няма ряза на големия бензин при рязък блип на газта, което мене лично ми прави голям кеф. Усещането от 8-те цил е неповторимо, тромавостта, за което говориш се дължи основно на кутията. Повози/покарай такава с ръчна кутия....
Тъй като двама приятели се сдобиха миналата година с 550-ки, а аз с 535-цата имахме шанса да ги развъртим и стоковия 535д няма шанс да се мери с тях. С 545i трябва да са по-близо нещата, но не съм пробвал. За ряза не си прав, особено със спортната кутия, дизела е брутален и респонса на педала и на мотора е на не по-лошо ниво. А за ръчките честно казано аз се нарадвах на Е60 ръчка 4г, през 2018-та е безмислено да говорим за ръчни скорости за мен, автоматиак сменя по-бързо, пък ако държиш винаги можеш да си сменяш ръчно, забавно е... за кратко.

550-кита са голям кеф и аз също исках, но първо не намерих подобаващо оборудвана и второ - звука ме разочарова. С друга генерация сигурно ще си дойдат нещата на мястото, но стоковата е доста тиха звука не е особено дълбок.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
emor написа:Привет колеги,
Може ли някакво инфо и мнение за тази кола, благодаря предварително
http://mobile.bg/11521656376702029
VIN: WBANE51060B980967
по назад я гледахме. Аз питах за нея

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
Имате ли впечатления и инфо за тази:
WBANM71050CP16521
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511446891003601
Имате ли впечатления и инфо за тази:
WBANM71050CP16521
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511446891003601
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kamo написа:Здравейте,
Имате ли впечатления и инфо за тази:
WBANM71050CP16521
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511446891003601
211хкм 04.2016 още при първия собственик, не е обслужвана официално, влизала е за три сервизни акции само.
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Я.Велинов написа:Накрая ще ме убедите да махна печката и да си взема некой осмак хахаха....с кеф бих карал F10 M5 ("единствения" съм)
Радвам се


LSD е по-лесно да сложиш отколкото да немериш N62 с ръчка кутия.
Аз съм с LSD и наистина се усещат минусите на старата кутия. Скоро съм намислил да тествам xhp и се надявам да има осезаемо подобрение.
Именно тук идва едно от предимствата на фейсовата 550-ка. Само с един ремап на кутията, колата би трябвало да стане неузнаваема.
@nickem, генерацията е най-приятната част, но за съжаление, за да се направи читаво си иска известна инвестиция. Основно зависи каква част от генерацията ще се прави.
Ако се интересуваш ми пиши на ЛС. Утре вкарвам моята за тая отдавна планирана интервенция и се надявам всичко да е както трябва.
Иначе най-лесния начин да се "отпуши леко" заводската генерация е да се остави отворен т.нар. tailpipe flap. За целта се променя управлението на въпросния клапан със зелената стрелка. Може да се направи по този начин.

п.с. Аз пък търся колега с фейсова 550-ка, че ми е интересно колко е осезаема разликата с 545-цата. Не да се дърпам с него, то ще се усети при едно возене (или евентуално малък тест-драйв).
- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравей kolp,
би ли погледнал тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6pz43p
VIN: WBANA31070B161501
би ли погледнал тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6pz43p
VIN: WBANA31070B161501
- dimozata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 27.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d 04' 218hp
- Мечтае да кара: //М
- Детайли за колата: Chipped 271hp/609nm
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nanio написа:Да влеза и аз в разговора със седалките. Прилагам две снимки на седалки на е60:
черен салон и грижовен собственик 250 000км:
бежов салон и вероятно не много грижовен собственик: 240 000км:
Първия салон на живо изглежда като нов без никакви забележки. Втория на живо изглежда... не толкова добре и това е след чистене и пране. Смачкан е левия рог на седалката. И вероятно за 9 години никога не е полагана грижа за кожата. В самите пори се беше събрало мръсотия и изглеждаше лошо.
Някъде имам и на бял салон, като колата беше на 180 000км и салона беше целия оцветен и ужасно захабен.
В заключение ако колата е карана предимно градско и вътре е пушено и е пито/разливано кафе, може да подведе много за километрите. Цветните салона се изхабяват многократно повече и по-бързо, но изглеждат супер (когато са нови)
Колеги , извинявам се малко за "off topic"-a но искам да попитам каква е разликата между кутии на колите на двете снимки ? само в това че едната има спорт режим и включва по бързо или има още нещо ?
От разумно каране , глава не боли ! 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
dimozata написа:nanio написа:Да влеза и аз в разговора със седалките. Прилагам две снимки на седалки на е60:
черен салон и грижовен собственик 250 000км:
бежов салон и вероятно не много грижовен собственик: 240 000км:
Първия салон на живо изглежда като нов без никакви забележки. Втория на живо изглежда... не толкова добре и това е след чистене и пране. Смачкан е левия рог на седалката. И вероятно за 9 години никога не е полагана грижа за кожата. В самите пори се беше събрало мръсотия и изглеждаше лошо.
Някъде имам и на бял салон, като колата беше на 180 000км и салона беше целия оцветен и ужасно захабен.
В заключение ако колата е карана предимно градско и вътре е пушено и е пито/разливано кафе, може да подведе много за километрите. Цветните салона се изхабяват многократно повече и по-бързо, но изглеждат супер (когато са нови)
Колеги , извинявам се малко за "off topic"-a но искам да попитам каква е разликата между кутии на колите на двете снимки ? само в това че едната има спорт режим и включва по бързо или има още нещо ?
Механично нямат разлика, разлика има само в лоста.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bokouser написа:Здравей kolp,
би ли погледнал тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6pz43p
VIN: WBANA31070B161501
км май са толкова, но почти не е карана и явно има нещо което не е наред, няма никакви записани ремонти и обслужвания. трябва да се провери мн добре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
като заговорихте за М5, само избягвайте тази - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6q4crc
има над 250хкм върнати и никаква история почти.
има над 250хкм върнати и никаква история почти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани