Гасне по време на движение м43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Гасне по време на движение м43
Четох,общо взето всичко по темата, разбрах,че доста колеги са и го имат въпросното колебание,
на празен ход в движение и дори гаснене, но тоя проблем се появи и при мен, и от колебание си почна да си гасне. В движение в момента в който освободиш от скорост и пуснеш газта угасва.Прави го когато иска, като имам чусвтвото ,че най вече когато вали или е влажно. Дебитомер, стъпково моторче, датчик колянов вал...всичко в норми, не излизат грешки.Горивна смес, ламбди сонди-нищо не показва да е извън норми.Последната вечер го правеше нон стоп,на всяко пускане на газта,е палех...АД!
Е 46,2000г 318 1.9 моля ако някой има идеи или се е оправил с този проблем да каже нещо,насока.
Бензинова помпа,горивен филтър...инжектори.....къде по дяволите да се рови още.

на празен ход в движение и дори гаснене, но тоя проблем се появи и при мен, и от колебание си почна да си гасне. В движение в момента в който освободиш от скорост и пуснеш газта угасва.Прави го когато иска, като имам чусвтвото ,че най вече когато вали или е влажно. Дебитомер, стъпково моторче, датчик колянов вал...всичко в норми, не излизат грешки.Горивна смес, ламбди сонди-нищо не показва да е извън норми.Последната вечер го правеше нон стоп,на всяко пускане на газта,е палех...АД!

Е 46,2000г 318 1.9 моля ако някой има идеи или се е оправил с този проблем да каже нещо,насока.
Бензинова помпа,горивен филтър...инжектори.....къде по дяволите да се рови още.


Re: Гасне по време на движение м43
цитирам колегата 'Neoo':
Нека да върнем тая темата с оборотите, за всички с двигатели м43б19ту: При проблем с оборотите и диагностиката нищо не показва, проверете клапана за картерни газове(при некоректна работа свисти), маркуча който го свързва с капака на клапаните(ако не се е разпаднал е пълен със нагар), следват вакумните маркучета които са точно пред мотора (винаги са сцепени) ,дърпа въздух и светва чека с грешка бедна смес, следва гофрирания маркуч който свързва дебитомера с дросела(много често се сцепва ), следва сваляне на тпс и сваляне на стъпковия мотор , почиства се (има много теми дори във форума на е 36) и се оглежда за пукнатини ( 100% от моторчетата бяха спукани когато търсих втора ръка) пукнатина та е от сраната на дросела не се ли свали не се вижда и си дърпа въздух подържа по ниски обороти по инерция и на дълъг път светва чека ( поне при мен на два пъти докато го хвана) , сваля се дросела и се измива с обесмаслител почистват се отворите за стъпковия мотор . Ако на диагностика колата ви е чиста като сълза (всичко е в параметри) извършвайки описаните от мен процедури ще се радвате на стабилни обороти на празен ход (при загрял двигател малко над 800) , но ще си остане това пропадане на оборотите когато изключвате от скорост при обороти между 1100-1500(движите се на скорост наближавате кръстовище вдигате крак от газта колата започва да намаля скороста освободите ли от скорост и оборотите са между 1100-1500 падат рязко до 600 и се вдигат веднага на 900, ако пък сте били на по високи обороти (примерно 1800) и изключите от скорост падат плавно до 1100 после 1000 , 900 и спрете ли на място стават малко над 800), незнам дали успях да го обесня , но до сега решение на проблема с пропадането на оборотите след изключване от скорост няма , поне никой не е писал , че го отсранил. На диагностиката на която ходих ми казаха , че този проблем го има само при Е46 , при Е 36 с близкия м43б18 такъв проблем не е имало. Поздрави на всички!
Нека да върнем тая темата с оборотите, за всички с двигатели м43б19ту: При проблем с оборотите и диагностиката нищо не показва, проверете клапана за картерни газове(при некоректна работа свисти), маркуча който го свързва с капака на клапаните(ако не се е разпаднал е пълен със нагар), следват вакумните маркучета които са точно пред мотора (винаги са сцепени) ,дърпа въздух и светва чека с грешка бедна смес, следва гофрирания маркуч който свързва дебитомера с дросела(много често се сцепва ), следва сваляне на тпс и сваляне на стъпковия мотор , почиства се (има много теми дори във форума на е 36) и се оглежда за пукнатини ( 100% от моторчетата бяха спукани когато търсих втора ръка) пукнатина та е от сраната на дросела не се ли свали не се вижда и си дърпа въздух подържа по ниски обороти по инерция и на дълъг път светва чека ( поне при мен на два пъти докато го хвана) , сваля се дросела и се измива с обесмаслител почистват се отворите за стъпковия мотор . Ако на диагностика колата ви е чиста като сълза (всичко е в параметри) извършвайки описаните от мен процедури ще се радвате на стабилни обороти на празен ход (при загрял двигател малко над 800) , но ще си остане това пропадане на оборотите когато изключвате от скорост при обороти между 1100-1500(движите се на скорост наближавате кръстовище вдигате крак от газта колата започва да намаля скороста освободите ли от скорост и оборотите са между 1100-1500 падат рязко до 600 и се вдигат веднага на 900, ако пък сте били на по високи обороти (примерно 1800) и изключите от скорост падат плавно до 1100 после 1000 , 900 и спрете ли на място стават малко над 800), незнам дали успях да го обесня , но до сега решение на проблема с пропадането на оборотите след изключване от скорост няма , поне никой не е писал , че го отсранил. На диагностиката на която ходих ми казаха , че този проблем го има само при Е46 , при Е 36 с близкия м43б18 такъв проблем не е имало. Поздрави на всички!
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Гасне по време на движение м43
Колега Благодаря за много полезния отговор.
Всичко е от помощ като информация...и още веднъж го почвам стъпка по стъпка.100 на 100 има нещо изпуснато или недовидяно.
Не зная защо това не е постоянно и от какво се влияе.
Аз си мисля че се случва когато е влажно или вали ...и аз не мога да си го обясня.


Всичко е от помощ като информация...и още веднъж го почвам стъпка по стъпка.100 на 100 има нещо изпуснато или недовидяно.
Не зная защо това не е постоянно и от какво се влияе.
Аз си мисля че се случва когато е влажно или вали ...и аз не мога да си го обясня.
- xenolith
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46 (M43B19)
Re: Гасне по време на движение м43
При мен правеше така, когато ми беше скъсано гофрето (номер 3 на схемата). Карам по магистралата и като спирам на бензиностация, спирам с крак на 2 педала, за да не загасне.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0634
Понякога е трудно да го забележиш, понеше е точно в някоя от гънките. Така че хвърли един поглед и на него (най-добре направо го свали).
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0634
Понякога е трудно да го забележиш, понеше е точно в някоя от гънките. Така че хвърли един поглед и на него (най-добре направо го свали).
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Гасне по време на движение м43
Мен все ме клони към това гофре,хем е гледано ама....
Накрая преди час, вече ми светна чека...излезе ми ламбда-сонда.
Аз лично не знам как от нея е било това гаснене, но ме убедиха че е напълно възможно. И така....
Сменям и квото стане.
p.s. Колега с това за крака на педалите като спираш много се смях честно
... макар че докато я карам по същия начин вообще не ми е смешно в колата
Дано излезе от нея....ама се съмнявам нещо!
Накрая преди час, вече ми светна чека...излезе ми ламбда-сонда.

Сменям и квото стане.
p.s. Колега с това за крака на педалите като спираш много се смях честно



Дано излезе от нея....ама се съмнявам нещо!

- xenolith
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46 (M43B19)
Re: Гасне по време на движение м43
Хората обичайно за друго ползват "двойния педал", ама ние нито имаме конете, нито избор.bobeca111 написа:макар че докато я карам по същия начин вообще не ми е смешно в колата

Аз все пак мисля, че е по-добре да го свалиш и да го огледаш. 10 минути работа е, дори да не си го свалял друг път. Обичайно гумата му се спича и се нацепва точно по гънките. Аз не бях обърнал внимание, докато не го скъсах на друго място и осъзнах колко изпечено е. Към 60 лева беше по спомен.
Дръж ни в течение за решението.

- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Гасне по време на движение м43
Да колега,този мотор няма душица за тези неща, макар , че аз го взе с друга цел...не е лош за каране. Мен по скоро ме разочерова, конструктивно колко слаби и капризни места има Е46...но това друга тема
Гофрирания маркуч ок, дросел почистен, маркучи пред мотора сменени, ламбда сонда сменена с хубава, за сега не ми е гаснала,
но пропадането на оборотите си го има, както и лекото покачване - когато си иска.
Направи ми впечатление обаче ,че при почуквана на моторчето за празен ход, леко си вдига оборотите понякога... реагира, което не би трябвало да го прави.Та сега тази глупост ще търся...вероятно
Е те така.......



Гофрирания маркуч ок, дросел почистен, маркучи пред мотора сменени, ламбда сонда сменена с хубава, за сега не ми е гаснала,

Направи ми впечатление обаче ,че при почуквана на моторчето за празен ход, леко си вдига оборотите понякога... реагира, което не би трябвало да го прави.Та сега тази глупост ще търся...вероятно

Е те така.......


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани