Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Две турбини, които трябва да се проверят, верига в задната част на мотора, която се обслужва като почти се вади мотора, дюзи за проверка и т.н.!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
dannkaradzhov написа:Здравейте колеги,
Моля за мнение относно тази обява:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ifqrk
Този двигател сполучлив ли е? При евентуален оглед какво е важно да се погледне първо преди каране към диагностика?
Ще съм благодарен за отговори и разбиране - нов съм в този форум и ентуасиаст към марката!
Поздрави!
вземи и рамата да видим какво има, че сигурно ще скрият нещо от тебе щом те я продават

3.5 точно не бих взел, но пък ако цената те устройва и е гледана като хората, защо не
- dannkaradzhov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 3.01.2018
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Благодаря много!
Ще взема рамата и ще Ви я пусна тук.
Ще взема рамата и ще Ви я пусна тук.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
kolp написа:3.5 точно не бих взел
Кое те спира?
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
andy написа:kolp написа:3.5 точно не бих взел
Кое те спира?
виж по-горе мнението на ПОЛ_старши. като цяло ако избирам Х6 бих предпочел 4.0д с N57, не 3.5 с M57.
иначе нищо не ме спира, но са ми стари, бавни, и не ме кефят никак.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
kolp написа:andy написа:kolp написа:3.5 точно не бих взел
Кое те спира?
виж по-горе мнението на ПОЛ_старши. като цяло ако избирам Х6 бих предпочел 4.0д с N57, не 3.5 с M57.
иначе нищо не ме спира, но са ми стари, бавни, и не ме кефят никак.
Аз съм пробвал е70 с 35д и си вървеше доста доволно. Иначе новия мотор е една малка идея по-добър, но и колите са доста по-скъпи.
П.С. Тази червеничката не е ли прекалено евтина?
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Само да добава че на 40д за малката турбина (най-вероятно и голямата) не се предлага рециклиране. А някой ги чупят на по 150-160к км., докато на 35д са супер евтини за рециклаж.
И като добавим че веригите са отзад на 40д....
И като добавим че веригите са отзад на 40д....
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
1000лв е малкото рециклирано турбо за 40d в ибей.де. И веригите са отзад на 40д, а на 35д са отпред. При равни други условия, старият М57 би трябвало да е по-евтин за поддръжка.
I love the sound of V8 in the morning...
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
msi200 написа:1000лв е малкото рециклирано турбо за 40d в ибей.де. И веригите са отзад на 40д, а на 35д са отпред. При равни други условия, старият М57 би трябвало да е по-евтин за поддръжка.

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
msi200 написа:1000лв е малкото рециклирано турбо за 40d в ибей.де. И веригите са отзад на 40д, а на 35д са отпред. При равни други условия, старият М57 би трябвало да е по-евтин за поддръжка.
Със сигурност е по-евтин

- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Mollov написа:
Със сигурност е по-евтинако го гледаме най-общо, като двг... N57-цата е доста по......"нежен"...
Мдааа, това е тенденцията! Нещата стават все по-нежни!

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
все по-нежни, и все по-скъпи. не виждам нещо ненормално в това една по-стара кола да е по-евтина за поддръжка от една по-нова
дайте тогава да караме москвичи и лади, че по-евтино

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
kolp написа:все по-нежни, и все по-скъпи. не виждам нещо ненормално в това една по-стара кола да е по-евтина за поддръжка от една по-нова![]()
Дай да не я почваме тая тема, чеее....

Иначе, аз имах предвид нещо друго.... един поддържан M60B40 на 250к километра изглежда като нов отвътре... колко N57-ци могат да се похвалят с това? Или N63-ки? (особено пък N63


Според мен N57 след M57TU2 е типичният пример как един чудесен агрегат може да бъде "съсипан" със следващата си версия.... обновената, осъвременената.... оплесканата...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
разбирам те, но човек в крайна сметка иска по-нова кола рано или късно, а тя върви с по-нов двигател
така че приемаме че това е цената която трябва да платим, за да не караме стари коли. или си вземеме една акула и се оправяме с нея
N63 при правилно гледане няма особени проблеми, аз даже се притесних че за 10-12хкм, на колкото сменям, НE ми харчи масло
викам си не може да бъде, да не мръдне чертичка толкова време, датчика е умрял, хахаха .
онзи ден гледам една 750ка на 200+ км, нито харчи нито нищо, кара си я момчето, взел я без пари направо, викам му евала, голям страх ги тресе повечето хора

N63 при правилно гледане няма особени проблеми, аз даже се притесних че за 10-12хкм, на колкото сменям, НE ми харчи масло

онзи ден гледам една 750ка на 200+ км, нито харчи нито нищо, кара си я момчето, взел я без пари направо, викам му евала, голям страх ги тресе повечето хора

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Той тоя страх не е ей така, инцидентен... за колко 50i-та със сменен мотор преди "навършване" на 100к пробег си чувал? Щото аз за не един или два.... а колко са със смяна преди 200к? Тук вече става страшно
Изключенията са си изключения, но не са правило... изключение са 
При дизелите не е много по-различно... прословутият N47 е просто един от няколкото доста (не)приятни примери
И аз като взех мойта 120d с N47 и си беше перфектен мотора... и си викам - кво па толкова мрънкат.... докато не прочетох разни "англоезични" форуми.... и припаднах ритуално...
Именно поради това като гледах за Е70 30d и исках задължително да е с M57... ходих да гледам една 40d... човека си каза - на толкова насра турбини, на толкова насра нагренаж, на толкова почна с дюзите... всичко преди 200к, прилично поддържан автомобил... ама...


При дизелите не е много по-различно... прословутият N47 е просто един от няколкото доста (не)приятни примери

Именно поради това като гледах за Е70 30d и исках задължително да е с M57... ходих да гледам една 40d... човека си каза - на толкова насра турбини, на толкова насра нагренаж, на толкова почна с дюзите... всичко преди 200к, прилично поддържан автомобил... ама...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани