Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от POL_Starshi » 21 Мар 2018, 9:37

Две турбини, които трябва да се проверят, верига в задната част на мотора, която се обслужва като почти се вади мотора, дюзи за проверка и т.н.!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 21 Мар 2018, 10:49

dannkaradzhov написа:Здравейте колеги,
Моля за мнение относно тази обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ifqrk

Този двигател сполучлив ли е? При евентуален оглед какво е важно да се погледне първо преди каране към диагностика?

Ще съм благодарен за отговори и разбиране - нов съм в този форум и ентуасиаст към марката!
Поздрави!


вземи и рамата да видим какво има, че сигурно ще скрият нещо от тебе щом те я продават :) иначе ако се съмняваме и в колите от офиц дилър, работата не е на добре.

3.5 точно не бих взел, но пък ако цената те устройва и е гледана като хората, защо не

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.01.2018

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от dannkaradzhov » 21 Мар 2018, 11:39

Благодаря много!
Ще взема рамата и ще Ви я пусна тук.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от andy » 21 Мар 2018, 13:31

kolp написа:3.5 точно не бих взел


Кое те спира?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 22 Мар 2018, 9:39

andy написа:
kolp написа:3.5 точно не бих взел


Кое те спира?


виж по-горе мнението на ПОЛ_старши. като цяло ако избирам Х6 бих предпочел 4.0д с N57, не 3.5 с M57.

иначе нищо не ме спира, но са ми стари, бавни, и не ме кефят никак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от TytusPulo » 22 Мар 2018, 11:34

kolp написа:
andy написа:
kolp написа:3.5 точно не бих взел


Кое те спира?


виж по-горе мнението на ПОЛ_старши. като цяло ако избирам Х6 бих предпочел 4.0д с N57, не 3.5 с M57.

иначе нищо не ме спира, но са ми стари, бавни, и не ме кефят никак.


Аз съм пробвал е70 с 35д и си вървеше доста доволно. Иначе новия мотор е една малка идея по-добър, но и колите са доста по-скъпи.

П.С. Тази червеничката не е ли прекалено евтина?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от andy » 22 Мар 2018, 12:12

Само да добава че на 40д за малката турбина (най-вероятно и голямата) не се предлага рециклиране. А някой ги чупят на по 150-160к км., докато на 35д са супер евтини за рециклаж.
И като добавим че веригите са отзад на 40д....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от msi200 » 22 Мар 2018, 12:25

1000лв е малкото рециклирано турбо за 40d в ибей.де. И веригите са отзад на 40д, а на 35д са отпред. При равни други условия, старият М57 би трябвало да е по-евтин за поддръжка.
I love the sound of V8 in the morning...

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от POL_Starshi » 22 Мар 2018, 12:38

msi200 написа:1000лв е малкото рециклирано турбо за 40d в ибей.де. И веригите са отзад на 40д, а на 35д са отпред. При равни други условия, старият М57 би трябвало да е по-евтин за поддръжка.


:yes:
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 22 Мар 2018, 12:41

msi200 написа:1000лв е малкото рециклирано турбо за 40d в ибей.де. И веригите са отзад на 40д, а на 35д са отпред. При равни други условия, старият М57 би трябвало да е по-евтин за поддръжка.


Със сигурност е по-евтин ;) ако го гледаме най-общо, като двг... N57-цата е доста по......"нежен"...

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от POL_Starshi » 22 Мар 2018, 12:57

Mollov написа:
Със сигурност е по-евтин ;) ако го гледаме най-общо, като двг... N57-цата е доста по......"нежен"...


Мдааа, това е тенденцията! Нещата стават все по-нежни! :mhihi:
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 22 Мар 2018, 13:02

все по-нежни, и все по-скъпи. не виждам нещо ненормално в това една по-стара кола да е по-евтина за поддръжка от една по-нова ;) дайте тогава да караме москвичи и лади, че по-евтино

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 22 Мар 2018, 13:28

kolp написа:все по-нежни, и все по-скъпи. не виждам нещо ненормално в това една по-стара кола да е по-евтина за поддръжка от една по-нова ;)


Дай да не я почваме тая тема, чеее.... :D

Иначе, аз имах предвид нещо друго.... един поддържан M60B40 на 250к километра изглежда като нов отвътре... колко N57-ци могат да се похвалят с това? Или N63-ки? (особено пък N63 :D ). Говорим за целият агрегат, със всички прилежащи компоненти..... Ей за това става дума, другото е ясно :) Поевтиняват здраво, че да се чупи по-лесно, по-бързо, да няма оная издръжливост, която помним от моделите 80-те и 90-те години на миналия век...

Според мен N57 след M57TU2 е типичният пример как един чудесен агрегат може да бъде "съсипан" със следващата си версия.... обновената, осъвременената.... оплесканата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 22 Мар 2018, 13:42

разбирам те, но човек в крайна сметка иска по-нова кола рано или късно, а тя върви с по-нов двигател ;) така че приемаме че това е цената която трябва да платим, за да не караме стари коли. или си вземеме една акула и се оправяме с нея

N63 при правилно гледане няма особени проблеми, аз даже се притесних че за 10-12хкм, на колкото сменям, НE ми харчи масло ;) викам си не може да бъде, да не мръдне чертичка толкова време, датчика е умрял, хахаха .

онзи ден гледам една 750ка на 200+ км, нито харчи нито нищо, кара си я момчето, взел я без пари направо, викам му евала, голям страх ги тресе повечето хора ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 22 Мар 2018, 15:00

Той тоя страх не е ей така, инцидентен... за колко 50i-та със сменен мотор преди "навършване" на 100к пробег си чувал? Щото аз за не един или два.... а колко са със смяна преди 200к? Тук вече става страшно :D Изключенията са си изключения, но не са правило... изключение са ;)

При дизелите не е много по-различно... прословутият N47 е просто един от няколкото доста (не)приятни примери :) И аз като взех мойта 120d с N47 и си беше перфектен мотора... и си викам - кво па толкова мрънкат.... докато не прочетох разни "англоезични" форуми.... и припаднах ритуално...

Именно поради това като гледах за Е70 30d и исках задължително да е с M57... ходих да гледам една 40d... човека си каза - на толкова насра турбини, на толкова насра нагренаж, на толкова почна с дюзите... всичко преди 200к, прилично поддържан автомобил... ама...

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook