Съвет (загуба на мощност)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Съвет (загуба на мощност)
Здравейте колеги , колата е Е61 2,5 177кс. 2004 г. автомат .. след доста ходене по мъките и какви ли не диагнози проблема ми остана и реших да пиша тук ако някой го е преживял . Не видях подобна тема и се извинявам ако има такава.
Проблема е следния : колата губи мощност (имам чувството ,че турбото направо спира ...) ,, проблема се появява когато натисна педала до край и изцеждам скоростите и ако е на нагорнище се появява при по ниска скорост около 100-130 и то само след като превключи на следващата скорост (след превключване колата направо спира нито падат обороти нито се качват ) , същото го има и на равен път но на по висока скорост да кажем около 150-160 и пак след превключване на скорост . Обяснявам си тази разлика с различното натоварване на мотора , предполагам ,че го прави само при максимално натоварване след превключване на скорост .. имам чувството ,че се променя и звука на мотора някакси по басово се чува .
Когато спра и изгася мотора за 5-10 мин няма и помен от проблема , колата си върви перфектно .
До момента съм сменил дебитомер , чистен е ДПФ , няма грешки на компа ... Рециклирано турбо на 100% , няма никакво пушене на колата .
Помагайте ,че се виждам в чудо вече ....
Проблема е следния : колата губи мощност (имам чувството ,че турбото направо спира ...) ,, проблема се появява когато натисна педала до край и изцеждам скоростите и ако е на нагорнище се появява при по ниска скорост около 100-130 и то само след като превключи на следващата скорост (след превключване колата направо спира нито падат обороти нито се качват ) , същото го има и на равен път но на по висока скорост да кажем около 150-160 и пак след превключване на скорост . Обяснявам си тази разлика с различното натоварване на мотора , предполагам ,че го прави само при максимално натоварване след превключване на скорост .. имам чувството ,че се променя и звука на мотора някакси по басово се чува .
Когато спра и изгася мотора за 5-10 мин няма и помен от проблема , колата си върви перфектно .
До момента съм сменил дебитомер , чистен е ДПФ , няма грешки на компа ... Рециклирано турбо на 100% , няма никакво пушене на колата .
Помагайте ,че се виждам в чудо вече ....
Re: Съвет (загуба на мощност)
Проверявал ли си температурата на охладителната течност - на не е сдал багажа някой термостат?
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Съвет (загуба на мощност)
Термостат е сменен при обслужване на колата , температурата е в границите.
Мога ли да знам какво общо има с проблема ми?
Мога ли да знам какво общо има с проблема ми?
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Съвет (загуба на мощност)
Ако моторът има вихрови клапи" пеперудки" ,които са запекли,може да имаш подобни симптоми?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Съвет (загуба на мощност)
Вихровите клапи са премахнати.
- princereaper
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 29.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвет (загуба на мощност)
Аз имах сходен проблем на твоя губех много мощност и само се включваха системите за безопасност, а не набираше и при мен се оказа от скоростната кутия (автомат) като смених маслото всичко се оправи
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Съвет (загуба на мощност)
Маслото с картера са сменени , при мен няма грешки и нищо не се включва.
- tago77
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2017
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: Подводнца
Re: Съвет (загуба на мощност)
ЕГРа ти как е проверявал ли си го.
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Съвет (загуба на мощност)
Уж го запушихме за проба но нямаше ефект , Ако е той няма ли да е постоянна загубата .
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет (загуба на мощност)
Колега една диагностика с гледане на живи данни в движение би ти подсказала по лесно къде е проблема.
Така през монитора само с кристална топка няма да стане.
За мен проблема е в недостиг на гориво или свръх налягане от турбината.
Тези неща се виждат с подходящ софтуер и човек който знае къде да гледа докато ти даваш газ
Така през монитора само с кристална топка няма да стане.
За мен проблема е в недостиг на гориво или свръх налягане от турбината.
Тези неща се виждат с подходящ софтуер и човек който знае къде да гледа докато ти даваш газ


- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Съвет (загуба на мощност)
Колега от там идвам , няма никакви грешки освен една изгоряла свещ ... "НО" въздуха е извън нормите !!! само при голямо натоварване на мотора !!!
Какво може да е причината ?
Какво може да е причината ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет (загуба на мощност)
Mofal написа:Колега от там идвам , няма никакви грешки освен една изгоряла свещ ... "НО" въздуха е извън нормите !!! само при голямо натоварване на мотора !!!
Какво може да е причината ?
Не къде е извън нормата?
Малко е налягането или е много?
Ако е малко огледай турбо пътищата за пробив, най лесно се познава по това, че където има пробив има омасляване.
Ако е много вероятно актуатора нещо не работи както трябва или пък геометрията забива.

- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Съвет (загуба на мощност)
Турбото е рециклирано , мисля , че е малко ще попитам.
А като загуби мощност последния път си беше така докато не я загасих и постоя 5-10 Мин. ... след това катоя запалих се оправи (ако е пробив това възможно ли е ? Няма черен пушек)
А този Мап сензор? има ли вероятност да го прави това?
А като загуби мощност последния път си беше така докато не я загасих и постоя 5-10 Мин. ... след това катоя запалих се оправи (ако е пробив това възможно ли е ? Няма черен пушек)
А този Мап сензор? има ли вероятност да го прави това?
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Съвет (загуба на мощност)
Точно и аз щях да напиша мап сензора.Макар,че записва грешка,но знае ли човек



- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвет (загуба на мощност)
Когато имах проблемен МАП (чисто нов, но явно дефектен) колата ускоряваше чудесно, но подмине ли 3000 оборота, все едно някой и удря прекъсвач или й спира горивото, и колата умираше, но и оборотите падаха до 1000. Пак натискам газта и пак същото.. и така безкрай, очевидно му идваше повече налягането.. Казваш, че като превключи скорост не се променят оборотите.. това е доста странно, според мен нещо се шашка кутията. МАП сензор е най лесно да смениш от някоя кола, която върви читаво, и да разбереш дали е от него. Ако се окаже от него, съвета ми е да си купиш оригинален.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани