Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Z3Ro* написа:Много стандарти нагоре има хора, за които автомобилът не е никакъв стандарт...
напротив, дори и да не е стандарт, е поне етикет. ако говорим за лични авомобили, мога до някъде да се съглася, че всеки има различни потребности и възможности. Ако говорим за фирми и т.н. е направо смешно, да въртиш милиони и да караш някоя барака от лето 2000. така или иначе всичките такива автомобили се водят на фирми и приспадат от данъците.
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
vld написа:Да гадни са е60![]()
Нали знаете приказката за лисицата и гроздето![]()
И на мен са ми гадни Ф10ките, че са по 50к читавите и не са ми по джоба![]()
За 20-25к лв. все още може да се намери Е60 фейслифт на под 200 000км.
Докато Е39 и за 10 000лв. няма вариант да намериш кола на тия километри, всичко е на 500-600к.![]()
Новите БМВта дават повече сигурност и повече надеждност, това ги прави по скъпи и по търсени.
Много отдавна мина времето в което можеше да се купи сравнително ново (запазено и по-малко карано) БМВ за 10 000лв, сега може за минимум 10 000 евро и то ако не сте много претенциозни към екстрите и големите мотори
Само за надеждността не съм съгласен.
Може би и колегите това имат предвид, като казват, че е39 е повече БМВ от е60 и е28 е повече кола от двете заедно. Две думи, планирано остаряване.
Иначе съм съгласен с теб, че всичко е до парички и ако си плащаш като поп няма да те бърка кога ше се счупи новия Баварец, който е пълен с екстри, изглежда страхотно и върви доста добре.
Иначе за някои хора, колата си е просто кола и я използват, за да отидат от точка А до точка Б.
https://fakti.bg/avto/176849-10-znameni ... vtini-koli
Наистина, има разлика между Жук и БМВ е60, но разликата между е39 и е60 изобщо не е толкова голяма, даже в определени ситуации е39 е по-добрия избор. Всичко зависи от гледната точка.
Щях да забравя за колегата, честита придобивка и само безаварийни километри!
Приятна вечер на всички.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Абе защо не се върнете към е34 даже, кви са тия е39ки пластмасови и модерни...
Тук нещата просто се изопачават и не виждам в чия полза е това, като то е пределно ясно какво искам да кажа аз, какво иска да каже vld и какво иска да каже колегата (сори, че не му знам никнейма), дето иска да си купи е60, ама сигурно има 8-9к лв и затова щял да си купи перфекто е39. Много добре знаете какво значи да ползваш 10 години една така или иначе морално остаряла кола - започват да се чупят какви ли не чарколаци, доста от тях е удачно да се купуват оригинални, а цените им са високи (защо ли?! А, то било за да си купиш по-новата... Ми разбира се - нали ще фалира любимата ти марка иначе
) и като цяло в един момент ти идва до гуша, теглиш една майна и си купуваш чисто нова Дачия с гаранция.
Само че ако разчиташ ежедневно на колата си, правиш определен брой километри (за стотен път повтарям НЕ за удоволствие, а по работа) и МОЖЕШ да си позволиш сравнително нова кола, била тя и Пасат 2015та то няма никаква логика да не го направиш. Вече който го кефи да кара 20 годишна, дрънчаща и шумяща кола и това да му е едва ли не работната среда... жив и здрав да е.
Толкова е просто. Преди няколко години в университета се запознах с един пичага от Велинград, с една година по-малък от мен - в онзи период разбирайте на 22-3. Имаше разни АТВ-а, едно Сузуки Самурай, започна да пътува често до Русе, намери си работа в София, голям фен на Мерцедес е, разпродаде всичко и взе една ЕС-ка W220 да си вози гъза. Думите му бяха цитирам "Аз пътувам много и на първо място ми е тая кола да е комфортна и да не ме измаря". За две години навъртя 95к км, после взе фейслифта. И тъй.
Сигурен съм, че отстрани много хора биха го нарекли пишлеме с бенца на баща си.





- firstduo93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Между другото да се кара слъпа кола никак не е сигурно. Не виждате ли бизнесмените как ги гърмят всеки ден. Като нищо некой може да реши че не трябва да живеете ако ви видят с скъпа лимузина. Но това което се опитваме да кажем е че не всеки богат кара скъпа кола, което си е факт и не знам защо го оспорваш изобщо. Ми така де по—добре да си стегна една 39тка отколкото да дам една торба пари за 60тка на полувин милион км и пак още толкова пари за да стане кола.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
firstduo93 написа:Между другото да се кара слъпа кола никак не е сигурно. Не виждате ли бизнесмените как ги гърмят всеки ден. Като нищо некой може да реши че не трябва да живеете ако ви видят с скъпа лимузина. Но това което се опитваме да кажем е че не всеки богат кара скъпа кола, което си е факт и не знам защо го оспорваш изобщо. Ми така де по—добре да си стегна една 39тка отколкото да дам една торба пари за 60тка на полувин милион км и пак още толкова пари за да стане кола.
Тя защото Е39-ката няма да е на половин милион километра

Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
firstduo93 написа:Между другото да се кара слъпа кола никак не е сигурно. Не виждате ли бизнесмените как ги гърмят всеки ден. Като нищо некой може да реши че не трябва да живеете ако ви видят с скъпа лимузина. Но това което се опитваме да кажем е че не всеки богат кара скъпа кола, което си е факт и не знам защо го оспорваш изобщо. Ми така де по—добре да си стегна една 39тка отколкото да дам една торба пари за 60тка на полувин милион км и пак още толкова пари за да стане кола.
офф, тя стана....
Кое му е по - добре? Аз нищо по - добро не виждам.
Просто нямаш парите за една хубава е60 и си купуваш една хубава е39. Лесно и просто за разбиране.
Другото са празни приказки и изкривени виждания - богаташите не карали скъпи коли и т.н. Ми за кой ги правят скъпите коли - за бедняците ли?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
@2bar написа:firstduo93 написа:Между другото да се кара слъпа кола никак не е сигурно. Не виждате ли бизнесмените как ги гърмят всеки ден. Като нищо некой може да реши че не трябва да живеете ако ви видят с скъпа лимузина. Но това което се опитваме да кажем е че не всеки богат кара скъпа кола, което си е факт и не знам защо го оспорваш изобщо. Ми така де по—добре да си стегна една 39тка отколкото да дам една торба пари за 60тка на полувин милион км и пак още толкова пари за да стане кола.
офф, тя стана....
Кое му е по - добре? Аз нищо по - добро не виждам.
Просто нямаш парите за една хубава е60 и си купуваш една хубава е39. Лесно и просто за разбиране.
Другото са празни приказки и изкривени виждания - богаташите не карали скъпи коли и т.н. Ми за кой ги правят скъпите коли - за бедняците ли?
За българите, дето се изхвърлят и ги спират пред панелките

- firstduo93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Запазени ама друг път ,колегата kolp нали беше постнал някаква обява за 15-16 бона не помня точно , дето беше въртяна 3 пъти .Друг въпрос е защо 15 годишна кола струва такива пари ама това е друга тема. Тука някой беше казал че цените на частите на 39 и 60 са еднакви , да ама 60та е пълна с някакви модули и електроника , при всички случаи подръжката му ще е по-солена .
Но може би съм съгласен че 60-то е по-добра и по-иновативна кола от 39-то но разликата им не е чак толкова голяма . Тука се говори за сигурност ,ами то зависи от човека който кара колата , дори с 60-то е по-несигурно тъй като тази кола с голям двигател набира много лошо и като нищо някой може да се отрепе .

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
firstduo93 написа:Запазени ама друг път ,колегата kolp нали беше постнал някаква обява за 15-16 бона не помня точно , дето беше въртяна 3 пъти .Друг въпрос е защо 15 годишна кола струва такива пари ама това е друга тема. Тука някой беше казал че цените на частите на 39 и 60 са еднакви , да ама 60та е пълна с някакви модули и електроника , при всички случаи подръжката му ще е по-солена .Но може би съм съгласен че 60-то е по-добра и по-иновативна кола от 39-то но разликата им не е чак толкова голяма . Тука се говори за сигурност ,ами то зависи от човека който кара колата , дори с 60-то е по-несигурно тъй като тази кола с голям двигател набира много лошо и като нищо някой може да се отрепе .
Тези модули и електроника са екстрите, които при Е39 ги нямаш! Така че въобще какво повече го обсъждаме, нормално е като има Х на брои повече системи и части, да имаш и ремонти по тях и нещо да се разваля.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Аз не виждам какво повече има да се обсъжда.Всеки да кара каквото иска и каквото може и това е.Всички си имат виждания по въпроса и никой не е длъжен да се съгласява с вижданията на другите 

Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Аз пък не виждам е60 да е толкова по-сигурно, че да си заслужава двойната цена от е39 даже напротив. Другото са алабала...
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15634
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15480
А никой нищо не каза за задължителните 2 бона дето всеки който иска да кара ешеисетка трябва да приготви за торка?
Сега много ясно, че ако имаш неограничен бюджет за кола ще отидеш и ще вземеш новото бмв от магазина и те боли шепека. Ама при условие, че имаш заделени едни 20-30 бона за кола и решиш да ги навреш за една ламарина дето не ти дава нищо повече от своя събрат на полвин цена... моля ви
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15634
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15480
А никой нищо не каза за задължителните 2 бона дето всеки който иска да кара ешеисетка трябва да приготви за торка?
Сега много ясно, че ако имаш неограничен бюджет за кола ще отидеш и ще вземеш новото бмв от магазина и те боли шепека. Ама при условие, че имаш заделени едни 20-30 бона за кола и решиш да ги навреш за една ламарина дето не ти дава нищо повече от своя събрат на полвин цена... моля ви

- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Grozdanoff написа:За колегите, които искаха снимки:
https://ibb.co/kkSfHc
https://ibb.co/b2Jnxc
https://ibb.co/mqZXVx
https://ibb.co/gVgJ3H
https://ibb.co/i9TsVx
https://ibb.co/k98Rqx
Добре изглежда колата, дано няма сериозни проблеми и да и навъртиш много километри.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
bioz написа:Аз пък не виждам е60 да е толкова по-сигурно, че да си заслужава двойната цена от е39 даже напротив. Другото са алабала...
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15634
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15480
А никой нищо не каза за задължителните 2 бона дето всеки който иска да кара ешеисетка трябва да приготви за торка?
Сега много ясно, че ако имаш неограничен бюджет за кола ще отидеш и ще вземеш новото бмв от магазина и те боли шепека. Ама при условие, че имаш заделени едни 20-30 бона за кола и решиш да ги навреш за една ламарина дето не ти дава нищо повече от своя събрат на полвин цена... моля ви
Колега отзад напред, рециклирането на торка на е39 и на е60 много отдавна струва 500лв. в България и то с гаранция.
Автоматиците колкото по модерни стават толкова по бързи и икономични са.
В ф10 8 степенния автомат направо кърти, колите с автоматична кутия постигат по добри резултити, като динамика и икономия на гориво с автомат, отколкото с ръчна кутия

Относно сигурността обърни внимание на сигурността за деца в столчета, параметъра в Е39 липсва, докато при Е60 е с четири звезди.
Никой не казва, че Е39 е лош автомобил, напротив, много си е ехубав, просто е много стар, всеки който има поне малка представа от механика и съпромат може да си направи сметка какво се случва с умората на матерялите

Аз също бих карал 8-10 годишна Е39ка, но такава на 18-20 години просто е прекалено уморена


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
vld написа:bioz написа:Аз пък не виждам е60 да е толкова по-сигурно, че да си заслужава двойната цена от е39 даже напротив. Другото са алабала...
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15634
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15480
А никой нищо не каза за задължителните 2 бона дето всеки който иска да кара ешеисетка трябва да приготви за торка?
Сега много ясно, че ако имаш неограничен бюджет за кола ще отидеш и ще вземеш новото бмв от магазина и те боли шепека. Ама при условие, че имаш заделени едни 20-30 бона за кола и решиш да ги навреш за една ламарина дето не ти дава нищо повече от своя събрат на полвин цена... моля ви
Колега отзад напред, рециклирането на торка на е39 и на е60 много отдавна струва 500лв. в България и то с гаранция.
Автоматиците колкото по модерни стават толкова по бързи и икономични са.
В ф10 8 степенния автомат направо кърти, колите с автоматична кутия постигат по добри резултити, като динамика и икономия на гориво с автомат, отколкото с ръчна кутия![]()
Относно сигурността обърни внимание на сигурността за деца в столчета, параметъра в Е39 липсва, докато при Е60 е с четири звезди.
Никой не казва, че Е39 е лош автомобил, напротив, много си е ехубав, просто е много стар, всеки който има поне малка представа от механика и съпромат може да си направи сметка какво се случва с умората на матерялите![]()
Аз също бих карал 8-10 годишна Е39ка, но такава на 18-20 години просто е прекалено уморена
Очаквам след 7-8 години да се пусне тема колко яка кола е Е60-ката, последното здраво БМВ, а тия Ф10 какви са боклуци, с тонове модулчета, които горят и т.н

Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
vld написа:bioz написа:Аз пък не виждам е60 да е толкова по-сигурно, че да си заслужава двойната цена от е39 даже напротив. Другото са алабала...
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15634
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/15480
А никой нищо не каза за задължителните 2 бона дето всеки който иска да кара ешеисетка трябва да приготви за торка?
Сега много ясно, че ако имаш неограничен бюджет за кола ще отидеш и ще вземеш новото бмв от магазина и те боли шепека. Ама при условие, че имаш заделени едни 20-30 бона за кола и решиш да ги навреш за една ламарина дето не ти дава нищо повече от своя събрат на полвин цена... моля ви
Колега отзад напред, рециклирането на торка на е39 и на е60 много отдавна струва 500лв. в България и то с гаранция.
Автоматиците колкото по модерни стават толкова по бързи и икономични са.
В ф10 8 степенния автомат направо кърти, колите с автоматична кутия постигат по добри резултити, като динамика и икономия на гориво с автомат, отколкото с ръчна кутия![]()
Относно сигурността обърни внимание на сигурността за деца в столчета, параметъра в Е39 липсва, докато при Е60 е с четири звезди.
Никой не казва, че Е39 е лош автомобил, напротив, много си е ехубав, просто е много стар, всеки който има поне малка представа от механика и съпромат може да си направи сметка какво се случва с умората на матерялите![]()
Аз също бих карал 8-10 годишна Е39ка, но такава на 18-20 години просто е прекалено уморена
Ф10 е друга бира, ама там не говорим просто няма финанси за нея, пък цената идва близо до нова мазда 6 и доста бих се замислил дали ще взема старо бмв пред нова мазда, ако реша да набия една торба пари в кола. Аз лично сравнявам е39 и е60 при което едната е 2002, а другата 2004 и цената е двойна умората на материала не мисля, че е фактор в случая. Параметъра за столчетата липсва защотото преполагам теста е правен със модел преди фейса без исофикс при фейса си има. За сигурността на столчетата мога много да говоря и мисля, че главния фактор е самото столче ама тва е друга тема.
Иначе ме радва факта, че рециклажа на торка е станал 500лв е60 става все по-достъпна

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани