BMW 118d 2008 (N47D20A) проблем с запалването
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Yonef
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.01.2018
- Кара: BMW 118d 2008г. (N47D20A)
- Детайли за колата: BMW 118d 2008г. (N47D20A)
BMW 118d 2008 (N47D20A) проблем с запалването
Здравейте,
Опитвам се да идентифицирам странен проблем с запалването. Колата пали изкючително трудно ако е стояла 2-3 дни (дори в гараж на +12 градуса)
Дотук, смених подгряващите свещи, модула за управление и са тествани работят без проблем. Тествахме подкачващата помпа в резервоара - работи нормално. Сменен нов акумулатор 80Аh (780А стартов ток)
Когато се опитам да запаля колата, и е стояла по дълго време без да я карам - върти стартера бързо но все едно няма нафта (така 6-7 оборота) и след това пали.
Ако я изгася моментално и пробвам пак да запаля, дори след часове - пали моментално и лесно.
Някой може ли да даде съвет какво изпускам в ситуацията?
Благодаря предварително!
Опитвам се да идентифицирам странен проблем с запалването. Колата пали изкючително трудно ако е стояла 2-3 дни (дори в гараж на +12 градуса)
Дотук, смених подгряващите свещи, модула за управление и са тествани работят без проблем. Тествахме подкачващата помпа в резервоара - работи нормално. Сменен нов акумулатор 80Аh (780А стартов ток)
Когато се опитам да запаля колата, и е стояла по дълго време без да я карам - върти стартера бързо но все едно няма нафта (така 6-7 оборота) и след това пали.
Ако я изгася моментално и пробвам пак да запаля, дори след часове - пали моментално и лесно.
Някой може ли да даде съвет какво изпускам в ситуацията?
Благодаря предварително!
BMW 118d 2008г. (N47D20A)
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: BMW 118d 2008 (N47D20A) проблем с запалването
Аз имах такъв проблем на бензинов мотор и не даваше никакви грешки. Оправи се един път като я карах на по-високи обороти извънградско. И вече година няма проблем.
- Yonef
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.01.2018
- Кара: BMW 118d 2008г. (N47D20A)
- Детайли за колата: BMW 118d 2008г. (N47D20A)
Re: BMW 118d 2008 (N47D20A) проблем с запалването
карал съм наскоро дота често извънградско и с големи обороти и на малки, не е имало промяна. Предполагам че е по различно при дизелите.
BMW 118d 2008г. (N47D20A)
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: BMW 118d 2008 (N47D20A) проблем с запалването
Проверете горивните линии за херметичност. Ако някое уплътнение е напукало/разсъхнало може от там да дърпа въздух като поседи колата и да не пали. Имал съм подобни драми с друг авотмобил и проблемът бяха точно уплътненията на инжекторите - бяха стари и изсъхнали и от там влизаше въздух в системата.
- Yonef
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.01.2018
- Кара: BMW 118d 2008г. (N47D20A)
- Детайли за колата: BMW 118d 2008г. (N47D20A)
Re: BMW 118d 2008 (N47D20A) проблем с запалването
благодаря за съвете,
ще проверим и това и ще докладвам
ще проверим и това и ще докладвам
BMW 118d 2008г. (N47D20A)
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани