330d and 335d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Shumene92
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.03.2017
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: John deere 8340
- Мечтае да кара: Bmw 335d, bmw m5
330d and 335d
Здравейте колеги, еднакви ли са дюзите при е92 330д 231хп и 335д 286хп? Още един въпрос, имам е92 330д с ремап, махнат е дпф-а и катализатора, а ЕГР-а е спряно софтуерно! Колата ми почна да пуши когато си работи на място синкав пушек, проверихме дюзите всичко е ок, от какво може да е проблема, да добавя че пуши само на място като си работи по време на движение няма никакъв пушек. Мерси!
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: 330d and 335d
Shumene92 написа:Здравейте колеги, еднакви ли са дюзите при е92 330д 231хп и 335д 286хп? Още един въпрос, имам е92 330д с ремап, махнат е дпф-а и катализатора, а ЕГР-а е спряно софтуерно! Колата ми почна да пуши когато си работи на място синкав пушек, проверихме дюзите всичко е ок, от какво може да е проблема, да добавя че пуши само на място като си работи по време на движение няма никакъв пушек. Мерси!
Виж тоя маслен сепаратор дали е сменян... може от него да е. Според моите проучвания , това е супер често срещано явление...
- Shumene92
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.03.2017
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: John deere 8340
- Мечтае да кара: Bmw 335d, bmw m5
Re: 330d and 335d
Колега проверил съм го и това... вътре няма филтърче имам още един приятел той кара 335д и при него го няма тоя филтър
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330d and 335d
Shumene92 написа:Колега проверил съм го и това... вътре няма филтърче имам още един приятел той кара 335д и при него го няма тоя филтър
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Е хубаво де, колегата ти пише да го провериш, това би следвало да ти говори, че трябва да провериш дали работи, а не дали е там и дали има филтър, защото първо няма къде да отиде освен да е там и второ дали има филтър или няма филтър няма никакво отношение към работата му.
Вероятно незнаеш какво трябва да му се провери, това е въпроса който трябваше да зададеш след насоката.
В масления сепаратор (филтъра за картерни газове) има една мембрана която като се пробие или скъса, той вече не работи.
Проверката се прави по следния начин:
Сваляш филтъра и с уста правиш вакум през малката тръбичка която се намира от долу по средата, ако изпуска си купуваш нов оригинален и си решаваш проблема.
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
![Изображение](http://content7-foto.inbox.lv/albums80017520/gsi/Astra-GSi-Moja/jtte3o.gif)
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: 330d and 335d
BMW740IL написа:Shumene92 не каза дали ти губи масло?
Аз предполагам , че му харчи масло... Чувал съм само митове и легенди за нехарчещи масло ....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: 330d and 335d
Аз и още 3-4 колеги със 3.0 231 коня имаме същия проблем след ремап ,махане на дпф и егр. Проблема с пушека най-вероятно е турбото. При мен дюзите са ок, а клапана на картерните газове е сменен с огигинален - пушека си остана.
- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: 330d and 335d
И аз да се включа!
3.0д 231 кс с ремап и махнат ДПФ и катализатор.
На загряла кола на свободни обороти бая сивкаво пуши. Не го прави всеки път. Подадеш ли леко газ и го изчиства. Масло не губи, дюзите уж са добре.
Ако някой разгадае загадката да пише!
3.0д 231 кс с ремап и махнат ДПФ и катализатор.
На загряла кола на свободни обороти бая сивкаво пуши. Не го прави всеки път. Подадеш ли леко газ и го изчиства. Масло не губи, дюзите уж са добре.
Ако някой разгадае загадката да пише!
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: 330d and 335d
BMW740IL написа:Аз смених два мапера , по скоро проблема е в турбото.
Какво му е на турбото? То няма много активна роля на свободни обороти.
Re: 330d and 335d
ДЮЗИ на 100%.
Ако на място не пуши и след работа около 5 мин на празвен ход, при подаване на газ изпуши еднократно - ТУРБО.
Ако на място не пуши и след работа около 5 мин на празвен ход, при подаване на газ изпуши еднократно - ТУРБО.
Re: 330d and 335d
А какво правим когато дюзите на диагностика са ок, след това са тествани на стенд и пак са ок?
Колата се разпушва на празен ход като е стояла 5-10 мин, при движение при много рязко подаване на газ изпушва и после няма нищо.
Клапана на картерните газове сменен а турбо пътищата имат омасляване както и турбото от към студената му част.
Според мен турбото пуска масло и пушека идва от там ,но нека по-запознатите да кажат.
П.П преди да проверят дюзите и да ги изчистят миризмата отзад беше на нафта,а след като ги сложихме си мирише на масло.
Скоро ще пратя турбото за ремонт и ще стане ясно дали е от турбото проблема.
Колата се разпушва на празен ход като е стояла 5-10 мин, при движение при много рязко подаване на газ изпушва и после няма нищо.
Клапана на картерните газове сменен а турбо пътищата имат омасляване както и турбото от към студената му част.
Според мен турбото пуска масло и пушека идва от там ,но нека по-запознатите да кажат.
П.П преди да проверят дюзите и да ги изчистят миризмата отзад беше на нафта,а след като ги сложихме си мирише на масло.
Скоро ще пратя турбото за ремонт и ще стане ясно дали е от турбото проблема.
Re: 330d and 335d
Между другото без да споменавам сервиза в София след проверка на 6бр. дюзи казаха че са ОК. Колата пушеше на празен ход и си миришеше на нафта. Смяна с нови и проблема изчезна.
Всички мотори с пиезокристални дюзи, пушат ли на празен ход е от тях ВИНАГИ.
Всички мотори с пиезокристални дюзи, пушат ли на празен ход е от тях ВИНАГИ.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: 330d and 335d
И аз съм така. Припушва на място. Дюзите са тествани в бош сервиз Холандия и са ок. Турбото е рециклирано в едно селце до Русе и е ок на 100% няма течове. Миналото лято промих кулера заедно с колектора и всички турбо пътища. Масления сепаратор е сменен с оригинален
при екстремно каране 200-240, 100 на места в Румъния за разтояние от 2400 км. Дръпна около половин литър масалце
Но пушека не мирише на масло и нафта, а е неккав спецефичен. Пари на очите и е нещо подобно на цигарен дим.
Това лято обмислям да си намеря катализатор без дпф, гледам има ени пичове от Бургас та ще пиша след това.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Това лято обмислям да си намеря катализатор без дпф, гледам има ени пичове от Бургас та ще пиша след това.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани