Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Колега, не можеш да очакваш всеки собственик на кола, да се превърне едновременно с това в търговец на части и в сервизен техник. Реалната цена е оная която можеш да намериш в магазина, в интернет или в сервизите които можеш да се свържеш или да посетиш. Вярно ако нещата опрат до двигател има смисъл да се търси, щото това е основно нещо при това и скъпо. Онова което е в моргите на майната си или дори близо до теб, общо взето не касае масовия потребител. Повечето хора нямат нито време, нито знания, нито желание да ходят да ровят по морги и да търсят читави части. Тук в тоя форум пишат основно такива потребители, така, че е редно да си съобразяваш постингите с техните възможности и изисквания.
- Джаро10
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.01.2018
- Мечтае да кара: Нещо различно от *FULL* УНИКАТ *FULL*
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте отново колеги! След над 5 години пауза, отново съм тук. За съжаление старият ми профил тотално съм го изгубил и се налага да съм с нов. За да избегна спамене реших да постна всичко в 1 съобщение.
Търся си конкретно кола с този двигател - 3000 кубика дизел 197 коня, защото по мое проучване е много здрав, като има и достатъчно еластичност и мощност в днешния динамичен трафик. Трябва да е автоматик. Реших да си търся кола от България но почти се отказах. В 1 автокъща не харесах кола която гледах поради ред причини, а и няма голямо предлагане на този двигател като цяло, а от частни лица сега тепърва почвам. Засега имам лош късмет:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5s9ukd
Тази кола очаквах за тези пари да е нещо сносно, а то се оказа десняк, ако не се лъжа. Вие ще потвърдите дали е така, че аз не съм нито специалист по интернет проучването, нито имам кой знае какъв опит(използвам гугъл и 2 сайта за проверка на застраховка и вин) . Като написах телефона на продавача в гугъл ми излезна тема тук в БМВ форума, че човек със същия гсм номер си търси лява дирекция за е90/е90, черен салон без навигация, автомат с електрическа рейка:
viewtopic.php?p=4277821 ----> Едва ли става въпрос за друга кола..
Ето и вин на същата кола: KN86184
Като направя проверка по вин в bimmer.work колата отговаря с тази от обявата, но си е с лява дирекция на картинката. Това на всяка кола ли излиза така, независимо от това дали е произведена с лява или дясна дирекция или не? Аз предположих, че е на всяка кола, а това което показва дали е десняк са следните 2 информации които са в писмената информация която излиза по ВИН, по-долу от картинката:
853 Language Version English Sprachversion Englisch
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
Същата кола е била със сериозни проблеми в скоростната кутия. Това ми стана ясно от тема във форума от преди година ѝ 3-4 месеца в която на същият човек със същият профил други колеги от форума му помагат за проблема му в скоростната кутия, но в крайна сметка той пренепрегва техните препоръки за ремонт на кутия и купува друга кутия. Според ясно обоснованите мнения на опитни колеги във форума, не трябва да се купува друга кутия защото няма гаранция, че и тя няма да се счупи. Ето темата:
viewtopic.php?p=4237228
Всички тези неща ме отказаха от тази кола, но моят основен въпрос към вас е, щом тази кола струва 16 900 лева, а е без навигация, преди фейслифта, с дясна дирекция оригинално и с неоригинална скоростна кутия, карана от Ганьо(и кой знае какви неща още ѝ има) колко пари трябва да си приготвя за е90/е91 325д за да е читаво? За 20 000 лева може ли да се намери нещо преди фейслифта читаво, щом за 16900(17000) лв са такива гробници? По мое проучване за 15 000 лв. трябваше да се намери 325д автомат в значително добро състояние, обаче след една автокъща и тази обява сметките ми грешни ли се оказват или просто има ганьовци които купуват повреден гроб с десен волан за 2 хиляди паунда и после сменят дирекцията, сменят кутията, пишат "перфектно състояние" и "ПЕРА(хаха) за скоростите" и искат 17-20 хиляди лева.. Що за простотия?
Следващите обяви които ще проучвам са тези и ще съм много благодарен ако дадете мнение и информация за тях:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna
Съжалявам ако някой се е отвратил от подробните ми разследвания, но просто си търся запазена кола от България за да си спестя по възможност ходене в чужбина. А и все пак все на някой друг ще му е полезно това за което съм си направил труда да проверя и да му е като готова информация.
Търся си конкретно кола с този двигател - 3000 кубика дизел 197 коня, защото по мое проучване е много здрав, като има и достатъчно еластичност и мощност в днешния динамичен трафик. Трябва да е автоматик. Реших да си търся кола от България но почти се отказах. В 1 автокъща не харесах кола която гледах поради ред причини, а и няма голямо предлагане на този двигател като цяло, а от частни лица сега тепърва почвам. Засега имам лош късмет:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5s9ukd
Тази кола очаквах за тези пари да е нещо сносно, а то се оказа десняк, ако не се лъжа. Вие ще потвърдите дали е така, че аз не съм нито специалист по интернет проучването, нито имам кой знае какъв опит(използвам гугъл и 2 сайта за проверка на застраховка и вин) . Като написах телефона на продавача в гугъл ми излезна тема тук в БМВ форума, че човек със същия гсм номер си търси лява дирекция за е90/е90, черен салон без навигация, автомат с електрическа рейка:
viewtopic.php?p=4277821 ----> Едва ли става въпрос за друга кола..
Ето и вин на същата кола: KN86184
Като направя проверка по вин в bimmer.work колата отговаря с тази от обявата, но си е с лява дирекция на картинката. Това на всяка кола ли излиза така, независимо от това дали е произведена с лява или дясна дирекция или не? Аз предположих, че е на всяка кола, а това което показва дали е десняк са следните 2 информации които са в писмената информация която излиза по ВИН, по-долу от картинката:
853 Language Version English Sprachversion Englisch
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
Същата кола е била със сериозни проблеми в скоростната кутия. Това ми стана ясно от тема във форума от преди година ѝ 3-4 месеца в която на същият човек със същият профил други колеги от форума му помагат за проблема му в скоростната кутия, но в крайна сметка той пренепрегва техните препоръки за ремонт на кутия и купува друга кутия. Според ясно обоснованите мнения на опитни колеги във форума, не трябва да се купува друга кутия защото няма гаранция, че и тя няма да се счупи. Ето темата:
viewtopic.php?p=4237228
Всички тези неща ме отказаха от тази кола, но моят основен въпрос към вас е, щом тази кола струва 16 900 лева, а е без навигация, преди фейслифта, с дясна дирекция оригинално и с неоригинална скоростна кутия, карана от Ганьо(и кой знае какви неща още ѝ има) колко пари трябва да си приготвя за е90/е91 325д за да е читаво? За 20 000 лева може ли да се намери нещо преди фейслифта читаво, щом за 16900(17000) лв са такива гробници? По мое проучване за 15 000 лв. трябваше да се намери 325д автомат в значително добро състояние, обаче след една автокъща и тази обява сметките ми грешни ли се оказват или просто има ганьовци които купуват повреден гроб с десен волан за 2 хиляди паунда и после сменят дирекцията, сменят кутията, пишат "перфектно състояние" и "ПЕРА(хаха) за скоростите" и искат 17-20 хиляди лева.. Що за простотия?

Следващите обяви които ще проучвам са тези и ще съм много благодарен ако дадете мнение и информация за тях:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna
Съжалявам ако някой се е отвратил от подробните ми разследвания, но просто си търся запазена кола от България за да си спестя по възможност ходене в чужбина. А и все пак все на някой друг ще му е полезно това за което съм си направил труда да проверя и да му е като готова информация.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според мен за 325д фейс около 20000 лева е добър бюджет за самата кола.
Ако трябва да съм честен преди 1-2 месеца оглеждах точно обяви за е90 фейс 325, но нито един седан не беше в приличен вид. Комбитата от друга страна е91 325d изглеждаха доста добре - 2-3 от тях хващат окото. Ако можеш да направиш този компромис според мен има добри комбита сега на пазара.
Ако трябва да съм честен преди 1-2 месеца оглеждах точно обяви за е90 фейс 325, но нито един седан не беше в приличен вид. Комбитата от друга страна е91 325d изглеждаха доста добре - 2-3 от тях хващат окото. Ако можеш да направиш този компромис според мен има добри комбита сега на пазара.
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравей, колега,
прав си, че тази кола е била с десен волан, а е и доста постна за тия пари и то за десняк. Когато проверяваш в bimmer.work гледай полето Steering: RL, това означава, че е била дясна(левите са LL). Браво и за проучването, така се прави преди да си купиш кола.
Конкретно за питането ти дали за тези пари ще си намериш кола - ще си намериш. Просто имай малко търпение и ще излезне твоята. Ако искаш фейс, още трябва да развържеш кесията.
По мое мнение направо се оглеждай за 330d. Ще върви повече и ще харчи пак толкова, ремонтите също би трябвало ще са аналогични. Единствено данъкът ще ти е по-скъп, ноо все тая. За мен 325d си заслужава пред 330d само и единствено ако имаш конкретна МНОГО добра бройка, с ясна история, екстри и т.н. и да си кажеш "да, тази кола си заслужава".
прав си, че тази кола е била с десен волан, а е и доста постна за тия пари и то за десняк. Когато проверяваш в bimmer.work гледай полето Steering: RL, това означава, че е била дясна(левите са LL). Браво и за проучването, така се прави преди да си купиш кола.
Конкретно за питането ти дали за тези пари ще си намериш кола - ще си намериш. Просто имай малко търпение и ще излезне твоята. Ако искаш фейс, още трябва да развържеш кесията.
По мое мнение направо се оглеждай за 330d. Ще върви повече и ще харчи пак толкова, ремонтите също би трябвало ще са аналогични. Единствено данъкът ще ти е по-скъп, ноо все тая. За мен 325d си заслужава пред 330d само и единствено ако имаш конкретна МНОГО добра бройка, с ясна история, екстри и т.н. и да си кажеш "да, тази кола си заслужава".
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Гледай сега всичко е много хубаво, дето си го написал, но пак си е дърво галимацията с въпросното купе, освен ако не става въпрос за препродажба да го превъртиш през 3-4к лв. и да изкараш едни пари за седмица две.
Веднага ти казвам защо, защото ако го правиш за себе си сметката е следната:
Кола 12000
Мотор втора ръка 1800
Смяна на ангренаж ~1200 всичко с оригинални части.
Смяна на водна помпа и термостати ~400 пак оригинални части.
Декра за да му извадиш талон с номера на новия мотор 400лв.
Всички тия ремонти са без цена за труд, смятам ги само с цената на частите, приема се че си кадърен имаш нижните познания и инструменти да си ги смениш сам и имаш една пълна седмица да се занимаваш само с нея.
Това бих го направил за кола с много екстри и ясна история иначе просто не си струва занимавката.
Има и доста други неща които могат да се окажат за смяна, но като не е в движение просто няма вариант да видиш всичко.
Да не говорим, че ако е била автомат и там си е нож с две остриета, доста често се случва да дойде и с счупен мотор и проблемен автомат.

- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Джаро10 написа:.
Разследването ти е ОК, така се прави при покупка на кола. Тройките с големи мотори са много рядко и са адски скъпи. Ще трябва доста да потърсиш, ако не искаш да ходиш в чужбина. Лошото е, че за 22-23-24 може да се сдобиеш с F11. Търговците рядко вкарват трилитрови, защото са по-скъпи от Е60, а българина иска да е гъзар с петица по принцип и не си заслужава, и се продават трудничко, заради високата им цена. А фейслифтовите трилитрови са още по-рядко от нефейсовите.
П.С. Мотора на Е90 184 коня е доста динамичен, ако не си решил, че твърдо искаш три литра.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Гледай сега всичко е много хубаво, дето си го написал, но пак си е дърво галимацията с въпросното купе, освен ако не става въпрос за препродажба да го превъртиш през 3-4к лв. и да изкараш едни пари за седмица две.
Веднага ти казвам защо, защото ако го правиш за себе си сметката е следната:
Кола 12000
Мотор втора ръка 1800
Смяна на ангренаж ~1200 всичко с оригинални части.
Смяна на водна помпа и термостати ~400 пак оригинални части.
Декра за да му извадиш талон с номера на новия мотор 400лв.
Всички тия ремонти са без цена за труд, смятам ги само с цената на частите, приема се че си кадърен имаш нижните познания и инструменти да си ги смениш сам и имаш една пълна седмица да се занимаваш само с нея.
Това бих го направил за кола с много екстри и ясна история иначе просто не си струва занимавката.
Има и доста други неща които могат да се окажат за смяна, но като не е в движение просто няма вариант да видиш всичко.
Да не говорим, че ако е била автомат и там си е нож с две остриета, доста често се случва да дойде и с счупен мотор и проблемен автомат.
Каква декра бе човек .. Отиваш в КАТ с един договор, че си купил дадения двигател и за 3 минути точно ми написаха новия номер в талона. Информирайте се малко подяволите ...
Само тук в тоя форум сменяте ангренаж на н47 на 140к км, нищо, че не се чува как работи. В цял свят 2 най-много 3 от 10 н47 двигателя са им за смяна веригите под 200к км, тук всеки май ги сменя тия вериги през 2 000 км.
Водна помпа сменях преди 1 година на моето БМВ и ми беше 100 +-10 лв с 2 години гаранция, ясно ми е, че ви лъжат както им падне хората.
Така е заради подобна случка, направих доста голям проблем на един сервиз в Люлин, приятел им закара бмв-то му да си го обслужи и му взеха около 500 лв за масло и филтри. Бмв-то е 99-та година. Платил си ги и ме пита след няколко дни дали е добра цената и след като видях, каква белешка са му дали с 5л масло Кастрол за 200 и кусур лева и някъв въздушен филтър Филтрон за 50 лв, дето е 7 или 8лв. се върнахме и му върнаха 200 лв. Нямам файда да ви лъжа, не печеля нищо от това наистина. Просто или си знайте правата, или се информирайте малко повече за нещата които правите.
Както казах, наистина някой, който не разбира, ще влезе във форума, ще види, че обслужването на е90 е 5 000 лв. и после тръгва от уста на уста.
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа: Никога не си купувайте кола, карана повече от 1 година в България !
За Бога, братя, не купувайте !
Баща ми си купи F10 преди година и половина и е изминал с него 5000 км. Колата е на 120 000 километра, купена от представителство на БМВ. Да речем, че иска да го продава, той трябва да му измисли конкурентна цена. Тази цена за съжаление е съобразена с всички кошове на 300-400 000 км, които са наводнили пазара заради хора, които са се вслушали в съвета ти. Има хора, които си гледат колите много добре и като чуят тракане, скърцане и чукане го мислят непрекъснато, докато не отидат в сервиза. Не поставяй всички под един знаменател. Колкото лични коли съм продал, винаги всички са били доволни. Спри да ни убеждаваш, че гробниците от чужбина, обикновено продадени заради някакъв проблем, са нещо по-добро. В Италия масово не сменят масла, казвам го от личен опит в сферата на автоджамбазлъка. Навсякъде има хубави и лоши коли. Напоследък даже съм на мнение, че можеш да си купиш по-хубава кола от частно лице в България, защото той и 10000 лв да е налял в нея, пак трябва да се съобрази с пазара ни пълен с милионници и коли правили таван-небе-таван-небе по няколко пъти.
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Човече, евала за рисърча който си направил!
Колата е скъпа за това което е дори и читава да беше иначе в БГ е пълно с ей такива кенефи, дето някой се мисли за бизнесмен и е решил да прави пари на гърба на някой.
Аз преди когато си търсех Е90 се бях отвратил от почти всички коли, които гледах тук и си намерих от немското мобиле, като пак си проверих всичко възможно, което може да се провери и в последствие бях много доволен от колата.
За мен лично идеалния вариант за кола особено за по-стара на 10г+ е от Германия от собственик (немец). Може и да е малко по-скъпо но си заслужава. Иначе тук шанса да вземеш някой варел като този е много голям. Ако собственика не беше писа във форума нямаше да знаеш нито едно от тези неща и можеше и да се нашиеш...
Колата е скъпа за това което е дори и читава да беше иначе в БГ е пълно с ей такива кенефи, дето някой се мисли за бизнесмен и е решил да прави пари на гърба на някой.
Аз преди когато си търсех Е90 се бях отвратил от почти всички коли, които гледах тук и си намерих от немското мобиле, като пак си проверих всичко възможно, което може да се провери и в последствие бях много доволен от колата.
За мен лично идеалния вариант за кола особено за по-стара на 10г+ е от Германия от собственик (немец). Може и да е малко по-скъпо но си заслужава. Иначе тук шанса да вземеш някой варел като този е много голям. Ако собственика не беше писа във форума нямаше да знаеш нито едно от тези неща и можеше и да се нашиеш...
Джаро10 написа:Здравейте отново колеги! След над 5 години пауза, отново съм тук. За съжаление старият ми профил тотално съм го изгубил и се налага да съм с нов. За да избегна спамене реших да постна всичко в 1 съобщение.
Търся си конкретно кола с този двигател - 3000 кубика дизел 197 коня, защото по мое проучване е много здрав, като има и достатъчно еластичност и мощност в днешния динамичен трафик. Трябва да е автоматик. Реших да си търся кола от България но почти се отказах. В 1 автокъща не харесах кола която гледах поради ред причини, а и няма голямо предлагане на този двигател като цяло, а от частни лица сега тепърва почвам. Засега имам лош късмет:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5s9ukd
Тази кола очаквах за тези пари да е нещо сносно, а то се оказа десняк, ако не се лъжа. Вие ще потвърдите дали е така, че аз не съм нито специалист по интернет проучването, нито имам кой знае какъв опит(използвам гугъл и 2 сайта за проверка на застраховка и вин) . Като написах телефона на продавача в гугъл ми излезна тема тук в БМВ форума, че човек със същия гсм номер си търси лява дирекция за е90/е90, черен салон без навигация, автомат с електрическа рейка:
viewtopic.php?p=4277821 ----> Едва ли става въпрос за друга кола..
Ето и вин на същата кола: KN86184
Като направя проверка по вин в bimmer.work колата отговаря с тази от обявата, но си е с лява дирекция на картинката. Това на всяка кола ли излиза така, независимо от това дали е произведена с лява или дясна дирекция или не? Аз предположих, че е на всяка кола, а това което показва дали е десняк са следните 2 информации които са в писмената информация която излиза по ВИН, по-долу от картинката:
853 Language Version English Sprachversion Englisch
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
Същата кола е била със сериозни проблеми в скоростната кутия. Това ми стана ясно от тема във форума от преди година ѝ 3-4 месеца в която на същият човек със същият профил други колеги от форума му помагат за проблема му в скоростната кутия, но в крайна сметка той пренепрегва техните препоръки за ремонт на кутия и купува друга кутия. Според ясно обоснованите мнения на опитни колеги във форума, не трябва да се купува друга кутия защото няма гаранция, че и тя няма да се счупи. Ето темата:
viewtopic.php?p=4237228
Всички тези неща ме отказаха от тази кола, но моят основен въпрос към вас е, щом тази кола струва 16 900 лева, а е без навигация, преди фейслифта, с дясна дирекция оригинално и с неоригинална скоростна кутия, карана от Ганьо(и кой знае какви неща още ѝ има) колко пари трябва да си приготвя за е90/е91 325д за да е читаво? За 20 000 лева може ли да се намери нещо преди фейслифта читаво, щом за 16900(17000) лв са такива гробници? По мое проучване за 15 000 лв. трябваше да се намери 325д автомат в значително добро състояние, обаче след една автокъща и тази обява сметките ми грешни ли се оказват или просто има ганьовци които купуват повреден гроб с десен волан за 2 хиляди паунда и после сменят дирекцията, сменят кутията, пишат "перфектно състояние" и "ПЕРА(хаха) за скоростите" и искат 17-20 хиляди лева.. Що за простотия?
Следващите обяви които ще проучвам са тези и ще съм много благодарен ако дадете мнение и информация за тях:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sabna
Съжалявам ако някой се е отвратил от подробните ми разследвания, но просто си търся запазена кола от България за да си спестя по възможност ходене в чужбина. А и все пак все на някой друг ще му е полезно това за което съм си направил труда да проверя и да му е като готова информация.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Гледай сега всичко е много хубаво, дето си го написал, но пак си е дърво галимацията с въпросното купе, освен ако не става въпрос за препродажба да го превъртиш през 3-4к лв. и да изкараш едни пари за седмица две.
Веднага ти казвам защо, защото ако го правиш за себе си сметката е следната:
Кола 12000
Мотор втора ръка 1800
Смяна на ангренаж ~1200 всичко с оригинални части.
Смяна на водна помпа и термостати ~400 пак оригинални части.
Декра за да му извадиш талон с номера на новия мотор 400лв.
Всички тия ремонти са без цена за труд, смятам ги само с цената на частите, приема се че си кадърен имаш нижните познания и инструменти да си ги смениш сам и имаш една пълна седмица да се занимаваш само с нея.
Това бих го направил за кола с много екстри и ясна история иначе просто не си струва занимавката.
Има и доста други неща които могат да се окажат за смяна, но като не е в движение просто няма вариант да видиш всичко.
Да не говорим, че ако е била автомат и там си е нож с две остриета, доста често се случва да дойде и с счупен мотор и проблемен автомат.
Каква декра бе човек .. Отиваш в КАТ с един договор, че си купил дадения двигател и за 3 минути точно ми написаха новия номер в талона. Информирайте се малко подяволите ...
Само тук в тоя форум сменяте ангренаж на н47 на 140к км, нищо, че не се чува как работи. В цял свят 2 най-много 3 от 10 н47 двигателя са им за смяна веригите под 200к км, тук всеки май ги сменя тия вериги през 2 000 км.
Водна помпа сменях преди 1 година на моето БМВ и ми беше 100 +-10 лв с 2 години гаранция, ясно ми е, че ви лъжат както им падне хората.
Така е заради подобна случка, направих доста голям проблем на един сервиз в Люлин, приятел им закара бмв-то му да си го обслужи и му взеха около 500 лв за масло и филтри. Бмв-то е 99-та година. Платил си ги и ме пита след няколко дни дали е добра цената и след като видях, каква белешка са му дали с 5л масло Кастрол за 200 и кусур лева и някъв въздушен филтър Филтрон за 50 лв, дето е 7 или 8лв. се върнахме и му върнаха 200 лв. Нямам файда да ви лъжа, не печеля нищо от това наистина. Просто или си знайте правата, или се информирайте малко повече за нещата които правите.
Както казах, наистина някой, който не разбира, ще влезе във форума, ще види, че обслужването на е90 е 5 000 лв. и после тръгва от уста на уста.
Виж сега точно щото съм информиран и ти казвам как става в КАТ София, защото когато аз съм сменявал мотор и ми се е налагало да го вписвам в талона ти вероятно не си сядал в БМВ сещаш ли се?
100лв може да струва водна помпа мейле, произведена в китай с бранд за джърмани

Тая помпа вероятно и за 50 може да се вземе но нямаш нужните отстъпки.
Поддръжката и обслужването на колите са от голямо значение за надежността която предоставят след това.
Когато проумееш това тогава ще ти стане ясно защо когато купиш кенеф с неизвестен пробег е задължително да му смениш веригите.
Ако не се сещаш аз ще ти напиша, защото аз лично разчитам на колата си ежедневни, возя си децата в нея и всичко ми е по часовник, не мога да си позволя да остана без кола защото не е запалила или и е станало нещо друго затова като я купя и сменям консумативите и всичко което е повредено.
Има си предписания за пробег или години на които се сменят определени възли по мотора.
Представи си следната ситуация, сядаш в 320д което си събрал за 13 800 и ти е мега гот, караш си го с кеф тръгваш за Австрия на ски и там къса верига, хем ще си развалиш почивката хем ще похарчиш 2000лв горница да се разправяш да организираш някой да дойде да ти я прибере, една две пътни помощи там и една диагностика в сервиз и може и да ги подминеш.
Виж ако я ползваш да отидеш с нея до кафето, няма драма ти ще минеш за 5 години 10000 км. и да тя няма шанс да се счупи точно когато не очакваш защото ти постоянно си на 2км. от вкъщи

Последното изречение не означава, че точно ти си ползваш така колата, просто описва в преносен смисъл как биха могли да се развият обстоятелствата при различните варианти за употреба на превозното средство.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Гледай сега всичко е много хубаво, дето си го написал, но пак си е дърво галимацията с въпросното купе, освен ако не става въпрос за препродажба да го превъртиш през 3-4к лв. и да изкараш едни пари за седмица две.
Веднага ти казвам защо, защото ако го правиш за себе си сметката е следната:
Кола 12000
Мотор втора ръка 1800
Смяна на ангренаж ~1200 всичко с оригинални части.
Смяна на водна помпа и термостати ~400 пак оригинални части.
Декра за да му извадиш талон с номера на новия мотор 400лв.
Всички тия ремонти са без цена за труд, смятам ги само с цената на частите, приема се че си кадърен имаш нижните познания и инструменти да си ги смениш сам и имаш една пълна седмица да се занимаваш само с нея.
Това бих го направил за кола с много екстри и ясна история иначе просто не си струва занимавката.
Има и доста други неща които могат да се окажат за смяна, но като не е в движение просто няма вариант да видиш всичко.
Да не говорим, че ако е била автомат и там си е нож с две остриета, доста често се случва да дойде и с счупен мотор и проблемен автомат.
Каква декра бе човек .. Отиваш в КАТ с един договор, че си купил дадения двигател и за 3 минути точно ми написаха новия номер в талона. Информирайте се малко подяволите ...
Само тук в тоя форум сменяте ангренаж на н47 на 140к км, нищо, че не се чува как работи. В цял свят 2 най-много 3 от 10 н47 двигателя са им за смяна веригите под 200к км, тук всеки май ги сменя тия вериги през 2 000 км.
Водна помпа сменях преди 1 година на моето БМВ и ми беше 100 +-10 лв с 2 години гаранция, ясно ми е, че ви лъжат както им падне хората.
Така е заради подобна случка, направих доста голям проблем на един сервиз в Люлин, приятел им закара бмв-то му да си го обслужи и му взеха около 500 лв за масло и филтри. Бмв-то е 99-та година. Платил си ги и ме пита след няколко дни дали е добра цената и след като видях, каква белешка са му дали с 5л масло Кастрол за 200 и кусур лева и някъв въздушен филтър Филтрон за 50 лв, дето е 7 или 8лв. се върнахме и му върнаха 200 лв. Нямам файда да ви лъжа, не печеля нищо от това наистина. Просто или си знайте правата, или се информирайте малко повече за нещата които правите.
Както казах, наистина някой, който не разбира, ще влезе във форума, ще види, че обслужването на е90 е 5 000 лв. и после тръгва от уста на уста.
Виж сега точно щото съм информиран и ти казвам как става в КАТ София, защото когато аз съм сменявал мотор и ми се е налагало да го вписвам в талона ти вероятно не си сядал в БМВ сещаш ли се?
100лв може да струва водна помпа мейле, произведена в китай с бранд за джърмани![]()
Тая помпа вероятно и за 50 може да се вземе но нямаш нужните отстъпки.
Поддръжката и обслужването на колите са от голямо значение за надежността която предоставят след това.
Когато проумееш това тогава ще ти стане ясно защо когато купиш кенеф с неизвестен пробег е задължително да му смениш веригите.
Ако не се сещаш аз ще ти напиша, защото аз лично разчитам на колата си ежедневни, возя си децата в нея и всичко ми е по часовник, не мога да си позволя да остана без кола защото не е запалила или и е станало нещо друго затова като я купя и сменям консумативите и всичко което е повредено.
Има си предписания за пробег или години на които се сменят определени възли по мотора.
Представи си следната ситуация, сядаш в 320д което си събрал за 13 800 и ти е мега гот, караш си го с кеф тръгваш за Австрия на ски и там къса верига, хем ще си развалиш почивката хем ще похарчиш 2000лв горница да се разправяш да организираш някой да дойде да ти я прибере, една две пътни помощи там и една диагностика в сервиз и може и да ги подминеш.
Виж ако я ползваш да отидеш с нея до кафето, няма драма ти ще минеш за 5 години 10000 км. и да тя няма шанс да се счупи точно когато не очакваш защото ти постоянно си на 2км. от вкъщи
Последното изречение не означава, че точно ти си ползваш така колата, просто описва в преносен смисъл как биха могли да се развият обстоятелствата при различните варианти за употреба на превозното средство.
Ти си малоумен




Аз ти казвам, че отидох в КАТ СОФИЯ с един договор, че съм купил двигателя и за 5 минути и сравниха и ми смениха талоните , ти ми разправяш, колко коли си вписвал. И след 3 минутно търсене в интернет, китайските водни помпи са по 60-80 лв, ама явно някой те е преебал с 400 за такава и сега те е яд да си признаеш. Обикалям Европа постоянно и досега кола не ме е оставила никога и никоя няма грешка или какъвто и да е кусур след 1 часов преглед в сервиз и нямам такава на не реални километри. И да бил съм в Австрия на ски, ама верига не съм късал, явно щото италиянската ми кола е купена от 1ви собственик с книжка и история, а не от морга за вторични както явно ти. Ама забравих, че колите в Италия нямали история, нали така

Немога да повярвам, че си възрастен човек, ако не беше намесил децата, нямаше да ти дам над 16 години, честно.
През ден си казвам, че ще спра да пиша в тоя форум, не е нормално да живеете в такива фантазий.
Ама преди няколко седмици някой ми каза, че колата, която предложих на един търсещ 320д ми е курник, ако ви снимам талона, че собственика е 67ми набор, ще си помислите, че е фотошоп. Щото те всички са с бастуна в багажника и с подобни собственици, ама никой не ви показва италиянските талони, че отзад няма място вече за нови собственици.
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Гледай сега всичко е много хубаво, дето си го написал, но пак си е дърво галимацията с въпросното купе, освен ако не става въпрос за препродажба да го превъртиш през 3-4к лв. и да изкараш едни пари за седмица две.
Веднага ти казвам защо, защото ако го правиш за себе си сметката е следната:
Кола 12000
Мотор втора ръка 1800
Смяна на ангренаж ~1200 всичко с оригинални части.
Смяна на водна помпа и термостати ~400 пак оригинални части.
Декра за да му извадиш талон с номера на новия мотор 400лв.
Всички тия ремонти са без цена за труд, смятам ги само с цената на частите, приема се че си кадърен имаш нижните познания и инструменти да си ги смениш сам и имаш една пълна седмица да се занимаваш само с нея.
Това бих го направил за кола с много екстри и ясна история иначе просто не си струва занимавката.
Има и доста други неща които могат да се окажат за смяна, но като не е в движение просто няма вариант да видиш всичко.
Да не говорим, че ако е била автомат и там си е нож с две остриета, доста често се случва да дойде и с счупен мотор и проблемен автомат.
Каква декра бе човек .. Отиваш в КАТ с един договор, че си купил дадения двигател и за 3 минути точно ми написаха новия номер в талона. Информирайте се малко подяволите ...
Само тук в тоя форум сменяте ангренаж на н47 на 140к км, нищо, че не се чува как работи. В цял свят 2 най-много 3 от 10 н47 двигателя са им за смяна веригите под 200к км, тук всеки май ги сменя тия вериги през 2 000 км.
Водна помпа сменях преди 1 година на моето БМВ и ми беше 100 +-10 лв с 2 години гаранция, ясно ми е, че ви лъжат както им падне хората.
Така е заради подобна случка, направих доста голям проблем на един сервиз в Люлин, приятел им закара бмв-то му да си го обслужи и му взеха около 500 лв за масло и филтри. Бмв-то е 99-та година. Платил си ги и ме пита след няколко дни дали е добра цената и след като видях, каква белешка са му дали с 5л масло Кастрол за 200 и кусур лева и някъв въздушен филтър Филтрон за 50 лв, дето е 7 или 8лв. се върнахме и му върнаха 200 лв. Нямам файда да ви лъжа, не печеля нищо от това наистина. Просто или си знайте правата, или се информирайте малко повече за нещата които правите.
Както казах, наистина някой, който не разбира, ще влезе във форума, ще види, че обслужването на е90 е 5 000 лв. и после тръгва от уста на уста.
Колега струва ми се , че си от хората които се карат колата докато спре и тогава с най-евтините части се прави за да се подкара. Колегата vld го е написал много добре- повечето от нас си подържат колите така, че сега да се наложи да може тръгне и да измине 3000км без да се замисли. Аз всяка година правя разходка из Европа около 3000-3500 км за една седмица, ако разчитам на това че щом не съм усетил или чул нещо значи колата ми е супер , значи досега да съм закъсал някъде. Винаги колата си е преглеждам и някои неща ако са тръгнали се сменят , за да съм сигурен. Пък и гледам че те дразним с коментарите си тук във форума, ами не влизай и не чети и не пиши. Прав ти път и карай БМВ за малко пари и евтина подръжка. По твойта изкривена логика, всички сме заблудени, само ти си тариката и знаеш кое е евтино и как стават нещата. Айде със здраве и стига си писал небивалици. То си личи , че си автоджамбаз, ходи си продавай курници и стига си писал тъпотии.
Последна промяна mopasan на 12 Яну 2018, 20:13, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Незнам кой е малоумен дали аз или ти, явно съм аз щото си пиша с полу идиот като теб който не прави разлика между оригинална част с парт номер по БМВ и такава закупена от теб в кварталния магазин. Мога само да ти пожелая да си жив и здрав и много щастлив.BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:vld написа:BaDxBoY написа:dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..
Гледай сега всичко е много хубаво, дето си го написал, но пак си е дърво галимацията с въпросното купе, освен ако не става въпрос за препродажба да го превъртиш през 3-4к лв. и да изкараш едни пари за седмица две.
Веднага ти казвам защо, защото ако го правиш за себе си сметката е следната:
Кола 12000
Мотор втора ръка 1800
Смяна на ангренаж ~1200 всичко с оригинални части.
Смяна на водна помпа и термостати ~400 пак оригинални части.
Декра за да му извадиш талон с номера на новия мотор 400лв.
Всички тия ремонти са без цена за труд, смятам ги само с цената на частите, приема се че си кадърен имаш нижните познания и инструменти да си ги смениш сам и имаш една пълна седмица да се занимаваш само с нея.
Това бих го направил за кола с много екстри и ясна история иначе просто не си струва занимавката.
Има и доста други неща които могат да се окажат за смяна, но като не е в движение просто няма вариант да видиш всичко.
Да не говорим, че ако е била автомат и там си е нож с две остриета, доста често се случва да дойде и с счупен мотор и проблемен автомат.
Каква декра бе човек .. Отиваш в КАТ с един договор, че си купил дадения двигател и за 3 минути точно ми написаха новия номер в талона. Информирайте се малко подяволите ...
Само тук в тоя форум сменяте ангренаж на н47 на 140к км, нищо, че не се чува как работи. В цял свят 2 най-много 3 от 10 н47 двигателя са им за смяна веригите под 200к км, тук всеки май ги сменя тия вериги през 2 000 км.
Водна помпа сменях преди 1 година на моето БМВ и ми беше 100 +-10 лв с 2 години гаранция, ясно ми е, че ви лъжат както им падне хората.
Така е заради подобна случка, направих доста голям проблем на един сервиз в Люлин, приятел им закара бмв-то му да си го обслужи и му взеха около 500 лв за масло и филтри. Бмв-то е 99-та година. Платил си ги и ме пита след няколко дни дали е добра цената и след като видях, каква белешка са му дали с 5л масло Кастрол за 200 и кусур лева и някъв въздушен филтър Филтрон за 50 лв, дето е 7 или 8лв. се върнахме и му върнаха 200 лв. Нямам файда да ви лъжа, не печеля нищо от това наистина. Просто или си знайте правата, или се информирайте малко повече за нещата които правите.
Както казах, наистина някой, който не разбира, ще влезе във форума, ще види, че обслужването на е90 е 5 000 лв. и после тръгва от уста на уста.
Виж сега точно щото съм информиран и ти казвам как става в КАТ София, защото когато аз съм сменявал мотор и ми се е налагало да го вписвам в талона ти вероятно не си сядал в БМВ сещаш ли се?
100лв може да струва водна помпа мейле, произведена в китай с бранд за джърмани![]()
Тая помпа вероятно и за 50 може да се вземе но нямаш нужните отстъпки.
Поддръжката и обслужването на колите са от голямо значение за надежността която предоставят след това.
Когато проумееш това тогава ще ти стане ясно защо когато купиш кенеф с неизвестен пробег е задължително да му смениш веригите.
Ако не се сещаш аз ще ти напиша, защото аз лично разчитам на колата си ежедневни, возя си децата в нея и всичко ми е по часовник, не мога да си позволя да остана без кола защото не е запалила или и е станало нещо друго затова като я купя и сменям консумативите и всичко което е повредено.
Има си предписания за пробег или години на които се сменят определени възли по мотора.
Представи си следната ситуация, сядаш в 320д което си събрал за 13 800 и ти е мега гот, караш си го с кеф тръгваш за Австрия на ски и там къса верига, хем ще си развалиш почивката хем ще похарчиш 2000лв горница да се разправяш да организираш някой да дойде да ти я прибере, една две пътни помощи там и една диагностика в сервиз и може и да ги подминеш.
Виж ако я ползваш да отидеш с нея до кафето, няма драма ти ще минеш за 5 години 10000 км. и да тя няма шанс да се счупи точно когато не очакваш защото ти постоянно си на 2км. от вкъщи
Последното изречение не означава, че точно ти си ползваш така колата, просто описва в преносен смисъл как биха могли да се развият обстоятелствата при различните варианти за употреба на превозното средство.
Ти си малоумен![]()
![]()
![]()
Какво да се сещам от преди 1 месец и преди около година с една х5-ца.
Аз ти казвам, че отидох в КАТ СОФИЯ с един договор, че съм купил двигателя и за 5 минути и сравниха и ми смениха талоните , ти ми разправяш, колко коли си вписвал. И след 3 минутно търсене в интернет, китайските водни помпи са по 60-80 лв, ама явно някой те е преебал с 400 за такава и сега те е яд да си признаеш. Обикалям Европа постоянно и досега кола не ме е оставила никога и никоя няма грешка или какъвто и да е кусур след 1 часов преглед в сервиз и нямам такава на не реални километри. И да бил съм в Австрия на ски, ама верига не съм късал, явно щото италиянската ми кола е купена от 1ви собственик с книжка и история, а не от морга за вторични както явно ти. Ама забравих, че колите в Италия нямали история, нали така![]()
Немога да повярвам, че си възрастен човек, ако не беше намесил децата, нямаше да ти дам над 16 години, честно.
През ден си казвам, че ще спра да пиша в тоя форум, не е нормално да живеете в такива фантазий.
Ама преди няколко седмици някой ми каза, че колата, която предложих на един търсещ 320д ми е курник, ако ви снимам талона, че собственика е 67ми набор, ще си помислите, че е фотошоп. Щото те всички са с бастуна в багажника и с подобни собственици, ама никой не ви показва италиянските талони, че отзад няма място вече за нови собственици.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ми по-скоро вас ви е яд, че ви лъжат, а вие нищо не можете да направите по въпроса.
А VLD си е напълно некомпетентен, извадих закона току що, и технотест или декра за същ модел двигател никъде не се споменава, ама надали ще си върне думите назад или ще се извини за невярната информация. Надали и ще се извини за лъжливата зена за водната помпа.
Надали някой от горните ще си изтрие мнението, че обслужването на е90 е 5 000 лева.
Всеки си пише каквито си иска глупости.

А VLD си е напълно некомпетентен, извадих закона току що, и технотест или декра за същ модел двигател никъде не се споменава, ама надали ще си върне думите назад или ще се извини за невярната информация. Надали и ще се извини за лъжливата зена за водната помпа.
Надали някой от горните ще си изтрие мнението, че обслужването на е90 е 5 000 лева.
Всеки си пише каквито си иска глупости.
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Джаро 10, погледни тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5snpkv
светлия салон на мен не ми допада, но колата е с доста екстри - панорамен покрив, Про НАВИ, спортни ел. седалки с подгрев, би-ксенон, парктроник преден и заден, пълен М-пакет барабар с джантите и пробега изглежда автентичен...
ПС - нямам общо с търговеца, но странното е че колата стои поне от 4-5 месеца...
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5snpkv
светлия салон на мен не ми допада, но колата е с доста екстри - панорамен покрив, Про НАВИ, спортни ел. седалки с подгрев, би-ксенон, парктроник преден и заден, пълен М-пакет барабар с джантите и пробега изглежда автентичен...
ПС - нямам общо с търговеца, но странното е че колата стои поне от 4-5 месеца...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани