Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- lazar_kostov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.11.2017
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, дали бихте могли да ми дадете мнение за този автомобил?
Като екстри и визия по симки ми изглежда доста добре, но цената ми се струва доста добра за тези екстри.
Дали някой я е гледал?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5s3tzx
Благодаря!
Като екстри и визия по симки ми изглежда доста добре, но цената ми се струва доста добра за тези екстри.
Дали някой я е гледал?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5s3tzx
Благодаря!
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Виж тук: viewtopic.php?f=112&t=399127&start=3990 явно става дума за същата кола.

- lazar_kostov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.11.2017
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Много благодаря! Възможно е, предполагах, че има нещо гнило.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, колеги. Може ли мнението ви за този автомобил? От няколко дни съм я загледал. На снимки изглежда добре. Обмислям утре да я видя на живо. Някой купувал ли си е кола от този район?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sf9ub
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sf9ub
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:BorisBMW написа:Тука го изкарахте, че дизелите, по 200к, дето са върнати милионници и бензиновите, дето са по 200-250к ако са реални са свършили курса. Демек всеки, който ще си купува е90 да си приготви 3-5к за основен ремонт...
To всеки трябва да си приготви 3-5к...просто не за основен ремот
Потвърждавам за моите 2г експолатация като я взех колата беше на 130к. По-скоро са необходими едно над 5к и то за дребни неща. За основния ремонт ще трябват още.
Satanism написа:Някои хора си сменяме това-онова за peace of mind....и колите ни са на 200к...

- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пак казвам, не повдигнах темата за спор дали по дадена кола за 6 месеца може да изникнат разходи за 5 бона. Коментарът ми беше за бензиновите двигатели на 200к., че са за основен ремонт, което ми се вижда смешно.
То е ясно, че някой ако смени съединител с маховик и ако няма отстъпки някъде, ще отидат много пари, да не говорим ако се сменят при представителството. Иначе смяна вериги, оптегачи, водни помпи и пистови ремъци. съединител+маховик и демпферна шайба са една чанта с пари. И на тази сметка и ревизия на двигателя ако добавим. Но тези работи да се разбият за 8-10к км и за 6 месеца значи колата найстина няма да е била от най-читавите.
То е ясно, че някой ако смени съединител с маховик и ако няма отстъпки някъде, ще отидат много пари, да не говорим ако се сменят при представителството. Иначе смяна вериги, оптегачи, водни помпи и пистови ремъци. съединител+маховик и демпферна шайба са една чанта с пари. И на тази сметка и ревизия на двигателя ако добавим. Но тези работи да се разбият за 8-10к км и за 6 месеца значи колата найстина няма да е била от най-читавите.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
само спирачките ми са 1к, па не знам...




You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ПичОве - отплеснахте се сериозно
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите там
с фактури и снимки ако искате

Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите там

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Преди да си купя колата и аз мислех като колегата горе, че отиваш, купуваш и после само караш, грижи няма. Сега съм на мнение, че кола на старо си иска годишно едно минимум поне 2к само за да се сменя онова дето му е дошло времето, и това след първоначалото закрепяне. Да не говорим за колите дето са на над 300к км. Ако трябва горните постинги да се трият или да се преместят на друго място, нека модераторите да решат.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората



Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BorisBMW написа:Пак казвам, не повдигнах темата за спор дали по дадена кола за 6 месеца може да изникнат разходи за 5 бона. Коментарът ми беше за бензиновите двигатели на 200к., че са за основен ремонт, което ми се вижда смешно.
За основен ремонт едва ли, но за смяна на гумички на клапаните или на сегменти е почти сигурно - като изключим по новите N52B25 както и N52B30 и тези нагоре. Ако са сменяли маслото на време и не са прегрявали двигателя може да се мине само със смяна на гумичките. Разбира се може да се кара и така с разход на масло, но тогава има опасност за катализаторите.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BorisBMW написа:Коментарът ми беше за бензиновите двигатели на 200к., че са за основен ремонт...
НЕ, не са! Не всички горят масло! Зависи какво ще вземеш. Лошото е, че трудно може да се провери!
Има си тема за разход на масло. Да често явление е (но това е от М54 насам), но познавам хора, включително и аз, които сме с почти никакъв разход на масло и сме близо или над 200К км, НО реални!
Има и друго - маслото тук е шит, ако си го купувате онлайн, няма как да не го лапка повечко.
Търсете си коли с история, има, но не са на цената на ``нов внос, нови, чисто нови, фул екстри`` и тъй нататък.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
pablo2006 написа:Здравейте, колеги. Може ли мнението ви за този автомобил? От няколко дни съм я загледал. На снимки изглежда добре. Обмислям утре да я видя на живо. Някой купувал ли си е кола от този район?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5sf9ub
В контекста на горенето на масло - рядко виждам бензиново 320 с чист ауспух, поне така изглежда на снимката. За мен лично като търся коли - чистият ауспух си е един от критериите, обикновено говори за добро състояние на двигателя.
Иначе колата няма нито една екстра, та бих казал, че парите са и много

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:BaDxBoY написа:Gqbriel написа:ПичОве - отплеснахте се сериозно![]()
Айде пак по темата...не може през 2-3 страници да се дискутира колко пари могат да се налеят по една кола..аз мисля,че всеки имал някакво взимане даване с 6ак без значение дизел или бензин ,знае че 1-2-3к са елементарни неща за смяна ,когато се натрупат..(което важи и за 1.8 също)
Има си тема за поддръжка - коментарите тамс фактури и снимки ако искате
Затова и се паля така. Айде 1000 лева винаги ще отидат някъде, но не може да се пишат такива глупости във форум, в който уж се търсят съвети. Неможе да пишеш 3к са елементарти неща за смяна, впредвид факта, че онова бяло купе 320д с м пакета, дето се продаваше с проблем в двигателя 177к.с за 12 бона, му взех двигател на 140к км. за 1800 лева, напълно оборудван.
Не сте сами в тоя форум, някой който не знае кое колко струва, може наистина да си помисли, че утре като си купи 320-ка, ще трябва да даде 5 000 лева за обслужване.
Уж идеята на форума е да бъде полезен на хората![]()
![]()
1800 лева за N47, че то за M47 искат по 2 бона? Ама е нормално, там поне има читави, а тоя твоя на РЕАЛНИ 140к може да е ставал на салата вече веднъж
Ми да си искат и 5 бона. Има морета от смачкани 320-ки комбита и седани за по 2000 евро в Италия, дето за още 500-600 лева са ти в София. Тва че тук има 3-ма 4-ма тарикати, дето се възползват от незнанието на купувачите, не значи, че реалната цена на двигател на 13-14 години 2-ка дизел струва повече от 1000 лева дори.
То и картончето на националната лотария струва 10-20 стотинки да се изпринтира, ама се изкупува на по 3-4 лева нали..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани