През новата година- нов късмет

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

През новата година- нов късмет

Мнение от ktv » 31 Дек 2006, 11:29

Замислил съм един малък ремонт на двигателя- вложки и клапани.
При майстор ще се прави, но ме интересува на какви пари може да дойде и какви неприятни изненади може да се очакват. Какви консумативи е задължително да се сменят при такава интервенция? Интересуват ме мненията на всички компетентни и на всички, чиито коли са минали през този етап. Благодаря предварително!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 31 Дек 2006, 17:16

Колега ,да те попитам на кое казваш "вложки" :?:

Георги Пенчев
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 31 Дек 2006, 18:23

Доколкото съм запознат, става въпрос за гумените уплътнения. Честно да ти кажа, хвана ме неподготвен. :mhihi: Така им казва моя майстор. Абе, сменят се когато почва да ти гори масло колата и имат отношение към компресията на двигателя. На времето бях пускал тема за за компресията на 525, 24 клапана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 01 Яну 2007, 19:33

Е, айде драснете некой ред тука де :mhihi: . Нема да си говора сам, като Хамлет. Интересува мнението на колкото се може повече хора.
Благодаря ви предварително!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 01 Яну 2007, 19:52

за гумички на клапаните ми е ясно защо ги сменяш ама за клапаните не ми е ясно знаеш ли каква цена са тия клапани ----свят ще ти се завие
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 01 Яну 2007, 20:49

Не знам и ще съм благодарен, ако някой каже. Колко може да е? 500, 1000 или колко?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

ремонт

Мнение от павката » 01 Яну 2007, 21:12

ти тоя ремонт за кво си го замислил?
и то ремонт не се замисля ей така,а трябва да си има причина за него!
я пиши откъде ти хрумват такива неща,твоя майстор нови понятия за частите на двигателя ли измисля?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Яну 2007, 21:44

ktv, двигателя ти е ВАНУС ,нали ?

Гумичките за клапаните са ти по 0,80 стотинки примерно на бройка.
Главата за челно шлайфане е услуга ,която струва ориентировъчно 30,00 лв . За шлайфане на всяко легло на клапан цената е към 5,00 лв.Значи това са цени на една фирма ,много добре работят, с вносна добра техника и когато шлайфат всичко притриват и клапаните ,като пробват херметичност при затваряне на клапана към леглото.Мисълта ми е,че клапаните може да не бързаш да се хвърляш да ги купуваш,защото за ВАНУС-а доколкото знам ,струват близо 100 лв на дройка :help:

Кажи от какво е продиктувано това твое решение :roll:


Георги Пенчев
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 01 Яну 2007, 22:13

Мисля, че не съм с Ванус, щото обявявам първата регистрация на колата :mhihi: . Причината за ремонта е , че гори масълце, а що се отнася до клапаните, ще искам като отвори двигателя, да видя какво е положението. Като я вземах преди три години компресията беще 12 на цилиндър, ама взе, че увеличи разхода на гориво и ми се струва, че може и клапан да е. Ако можех да обяснявам добре, щях да стана даскал :mhihi: . Освен това, ще трябва и гарнитура за главата. Дано съм бил изчерпателен.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Яну 2007, 22:19

Гарнитура за главата (ремонтна) струва около 90 лв , това е след като е шлайфана :idea:

Защо сега не замериш компресията ?

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 01 Яну 2007, 23:01

Колега със сериозна игра си се заел,за клапаните не бързай да купуваш,това не е пежо да яде клапани ,при нашите коли не се наблюдава изяждане на клапаните с едно припасване ще стане непознаваема!А при отваряне на мотора е добре да се замислищ за ангренажните вериги че съм сигурен че не са сменяни с тях се сменят и зъбните колела,цялата работа вериги и зъбни колела са около 200 лева без работата!
Но се приготви психически и за други изненади при отварянето на мотора!!!

Успех!!!
BMW Service Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 02 Яну 2007, 1:12

Здравейте и ЧНГ на всички! Колега ( KTV ), преди 2-3 месеца минах през същата процедура: Смяна гумички на клапаните( около 20лв комплекта), смяна на износените водачи на изпуск. клапани( 12 x 8лв),гарнитура глава ( 60 лв ), + някои други гарнитурки , които сметнах за нужно да сменя! Желателно е , човека , който ще ангажираш с ремонта да е отварял поне веднъж M 50 -мотор! Ако решиш, мога да ти съдействам с каквото трябва и мога! УСПЕХ !

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 02 Яну 2007, 8:48

Разбира се, че ще замеря компресията. Иначе, съм подготвен за изненади и надявам се, интервенцията да мине безпроблемно. Що се отнася до майстора- отварял е не едно БМВ и му имам доверие. Един страничен въпрос- това ще повлияе ли върху разхода на гориво, че си е е...о мамата? :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Яну 2007, 12:19

Това е една много обширна тема с разхода на гориво.Зависи колко километра я караш сега в студа,как я караш и т.н. Босев се оплакваше тук ако си спомняте за разход на 20-ската от 18 литра :shock: Ма той я кара 4-5 километра и то в задръстванията ,спира я пред президенството и после "лелеееее ебаси разхода" :mhihi: Аз например от запалването имам 8 км до първия светофар,бях писал наскоро как я карам и разхода ми не минава 13 :!:

Чувстваш ли загуба на мощност от преди :?:


Георги Пенчев
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 02 Яну 2007, 13:06

Ами добре я карам :mhihi: - от къщи до работа са 2.5- 3 км, на студен мотор и през 4 светофара. После обратно при същите условия. Стана като задачка :D . Ха сега познай колко ми гори на 100 през зимата? А през лятото? Иначе на дълъг път ми дава 9.5-10 л. при скорост не по- висока от 160-170 км/ч. Мощността си е същата.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook