Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- big4o85
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 20.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M6
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги, мнение за тази Vin: WBAAL31080AY01200 ? Води се на реални 270 000км.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги, от доста време се продава. Какво ви е мнението за този автомобил? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5oyi86
За милиони-няма закони.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Аз тази къща по дефолт я харесвам. Пичът изглежда коректен, когато съм си говорил с него.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги, здравейте.
След дълга пауза съм решил да се връщам в БМВ отбора и като финален избор съм се спрял на Е46 Туринг, като 90% държа да е автомат и по всяка вероятност дизел, но бих склонил и на бензин - автомат.
Един от автомобилите, които ми харесаха е този и ако някой има набюдения над него ще се радвам да ги сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2347827
По ВИН Колата има същите екстри като тези, видими по обявата.
Ако се стигне до оглед, къде в София могат да я прегледат обстойно, и дали има колега от форума, който би дошъл да я види също. Имам предимно опит с Е30 и Е36 тъй като съм имал такива, но над Е46 нямам наблюдения.
Поздрави!
След дълга пауза съм решил да се връщам в БМВ отбора и като финален избор съм се спрял на Е46 Туринг, като 90% държа да е автомат и по всяка вероятност дизел, но бих склонил и на бензин - автомат.
Един от автомобилите, които ми харесаха е този и ако някой има набюдения над него ще се радвам да ги сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2347827
По ВИН Колата има същите екстри като тези, видими по обявата.
Ако се стигне до оглед, къде в София могат да я прегледат обстойно, и дали има колега от форума, който би дошъл да я види също. Имам предимно опит с Е30 и Е36 тъй като съм имал такива, но над Е46 нямам наблюдения.
Поздрави!
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Spit-Fire написа:Колеги, здравейте.
След дълга пауза съм решил да се връщам в БМВ отбора и като финален избор съм се спрял на Е46 Туринг, като 90% държа да е автомат и по всяка вероятност дизел, но бих склонил и на бензин - автомат.
Един от автомобилите, които ми харесаха е този и ако някой има набюдения над него ще се радвам да ги сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2347827
По ВИН Колата има същите екстри като тези, видими по обявата.
Ако се стигне до оглед, къде в София могат да я прегледат обстойно, и дали има колега от форума, който би дошъл да я види също. Имам предимно опит с Е30 и Е36 тъй като съм имал такива, но над Е46 нямам наблюдения.
Поздрави!
Предната и задната м-брони са слагани допълнително,не е сменил праговете и прочие,гледаш и ако ти хареса е взимаш.Имай предвид,че автомата на това комби гори градско 10л и нагоре лятото и 12л и нагоре зимата,не е много икономична ако търсиш икономия.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги някой търси ли Е46 320д купе фейслифт , 2003 септември , черен цвят , предна Мтех2 броня , ръчка 6 скорости , джанти стил 44 със зимни гуми като нови Нокиан с дот 16.
Колата има шум в демпфера и някоя друга забележка в ходовата част. Няма за боядисване.
Цена в момента 5600 лв. няма да се свали повече.
След оправяне на всичко 7500лв.
Може да се види във Варна , телефона ми е 895395980. Мога да пратя снимки по viber / whatsapp
Колата има шум в демпфера и някоя друга забележка в ходовата част. Няма за боядисване.
Цена в момента 5600 лв. няма да се свали повече.
След оправяне на всичко 7500лв.
Може да се види във Варна , телефона ми е 895395980. Мога да пратя снимки по viber / whatsapp

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
.
Последна промяна streetz на 04 Яну 2018, 19:10, променена общо 1 път
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Spit-Fire написа:Колеги, здравейте.
След дълга пауза съм решил да се връщам в БМВ отбора и като финален избор съм се спрял на Е46 Туринг, като 90% държа да е автомат и по всяка вероятност дизел, но бих склонил и на бензин - автомат.
Един от автомобилите, които ми харесаха е този и ако някой има набюдения над него ще се радвам да ги сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2347827
По ВИН Колата има същите екстри като тези, видими по обявата.
Ако се стигне до оглед, къде в София могат да я прегледат обстойно, и дали има колега от форума, който би дошъл да я види също. Имам предимно опит с Е30 и Е36 тъй като съм имал такива, но над Е46 нямам наблюдения.
Поздрави!
Колеги, звъннах да поразпитам за колата.
Пакета е саден наистина.
Навито е присаждано както и мулти волана.
Волана не е свързан и не работят копчетата.
Има ръжда по багажник и задни вежди (от Германия е)
Уж за смяна са подгревните свещи и релето им.
Понеже не съм наясно за какъв труд и цени става въпрос, ако приемем, че са само това сериозните забележки, за какви пари става въпрос и изобщо струва ли си да се гледа колата на живо?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Spit-Fire написа:Spit-Fire написа:Колеги, здравейте.
След дълга пауза съм решил да се връщам в БМВ отбора и като финален избор съм се спрял на Е46 Туринг, като 90% държа да е автомат и по всяка вероятност дизел, но бих склонил и на бензин - автомат.
Един от автомобилите, които ми харесаха е този и ако някой има набюдения над него ще се радвам да ги сподели.
https://www.cars.bg/offer/c2347827
По ВИН Колата има същите екстри като тези, видими по обявата.
Ако се стигне до оглед, къде в София могат да я прегледат обстойно, и дали има колега от форума, който би дошъл да я види също. Имам предимно опит с Е30 и Е36 тъй като съм имал такива, но над Е46 нямам наблюдения.
Поздрави!
Колеги, звъннах да поразпитам за колата.
Пакета е саден наистина.
Навито е присаждано както и мулти волана.
Волана не е свързан и не работят копчетата.
Има ръжда по багажник и задни вежди (от Германия е)
Уж за смяна са подгревните свещи и релето им.
Понеже не съм наясно за какъв труд и цени става въпрос, ако приемем, че са само това сериозните забележки, за какви пари става въпрос и изобщо струва ли си да се гледа колата на живо?
Ако е само това въобще ни ги брой за разход,а ходи я гледай,огледай отдолу щом е от Германия да не е лисичарник.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Благодаря за мнението, колега.
По думи на собственика, я е взел от негов приятел - БМВ фен, който е садил всички тези пакети и прочие. Питах специално за автомата - уж нямал проблеми.
Много се чудя дали да отида да я видя след седмица, понеже съм от Пловдив.
Малко ме притесниха тези свещи и релето, понеже каза, че палела много трудно, изпушвала и работела в началото цитирам "кюф кюф кюф".
Къде в София мога да закарам колата за цялостен преглед и диагностика на мотор и автомат, т.е. да я видим бива ли я и да я качим на подемник да видим отдолу да няма хралупи от ръжда?
Предполагам, ако има нещо фрапиращо при такъв преглед би трябвало да успеят да разберат.
Баси, ако беше Е30 или Е36 направо сам отивах да си я гледам понеже тея гадове съм ги разглобявал от-до, но в Е46 не съм сядал до сега дори, камоли да знам какво и къде по него се гледа.
По думи на собственика, я е взел от негов приятел - БМВ фен, който е садил всички тези пакети и прочие. Питах специално за автомата - уж нямал проблеми.
Много се чудя дали да отида да я видя след седмица, понеже съм от Пловдив.
Малко ме притесниха тези свещи и релето, понеже каза, че палела много трудно, изпушвала и работела в началото цитирам "кюф кюф кюф".
Къде в София мога да закарам колата за цялостен преглед и диагностика на мотор и автомат, т.е. да я видим бива ли я и да я качим на подемник да видим отдолу да няма хралупи от ръжда?
Предполагам, ако има нещо фрапиращо при такъв преглед би трябвало да успеят да разберат.
Баси, ако беше Е30 или Е36 направо сам отивах да си я гледам понеже тея гадове съм ги разглобявал от-до, но в Е46 не съм сядал до сега дори, камоли да знам какво и къде по него се гледа.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Тези свещи играят роля само при паленето на колата след като е запалила и прави кюф е някакъв друг проблем.
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Spit-Fire написа:Благодаря за мнението, колега.
По думи на собственика, я е взел от негов приятел - БМВ фен, който е садил всички тези пакети и прочие. Питах специално за автомата - уж нямал проблеми.
Много се чудя дали да отида да я видя след седмица, понеже съм от Пловдив.
Малко ме притесниха тези свещи и релето, понеже каза, че палела много трудно, изпушвала и работела в началото цитирам "кюф кюф кюф".
Къде в София мога да закарам колата за цялостен преглед и диагностика на мотор и автомат, т.е. да я видим бива ли я и да я качим на подемник да видим отдолу да няма хралупи от ръжда?
Предполагам, ако има нещо фрапиращо при такъв преглед би трябвало да успеят да разберат.
Баси, ако беше Е30 или Е36 направо сам отивах да си я гледам понеже тея гадове съм ги разглобявал от-до, но в Е46 не съм сядал до сега дори, камоли да знам какво и къде по него се гледа.
Бая пара е дадена за да се сложат тези екстри,така че може и да не лъже за това,че е гледана от фен,а за сервиз виж в раздела сервизи харесай си някой,звънкаш и си уговаряш час.На тези пари си заслужава да се разходиш да е видиш.
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Не е вярно че играят роля само при паленето, малко след като е запалила колата греят още, до достигане на определена температура. Ако е много студено и някоя свещ не работи по-прекъсва тоя цилндър от време на време. От е36 до е46 няма кой знае каква разлика. На мене тая черната ми изглежда "too good to be true". Виж демфера дали тропа, турбото дали надува добре (демек варви) и издава ли някакви животински звуци, дюзите на комп. и кутията дали сменя мазно. Иначе сервизи кокото искаш в форума които ще ти свършат работа.
Tires are evil - destroy them all ...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Благодаря ти за мнението, колега.
Да, и на мен ми хвана окото, но реших да поогледам внимателно всички снимки преди да звънна на човека и ако се вгледаш в багажника - има оранжево петно в ляво от емблемата.
Та като го питах се оказа ръжда, и ненадейно спомена, че колата има ръжда и по задните вежди за правене, и като цяло и предните трябвало да се видят, но уж отдолу била добре.
Мулти волана, който така добре стои бил сложен допълнително заедно с навигацията (преди е била с малката), но не бил свързан и нищо по него не работело. Навигацията на пръв поглед от снимките работи, но дали е напълно не знам.
Отделно това реле на свещите, което било за смяна, та покрай него и 4-те свещи.
Ако се вгледаме и в праговете - шофьорския някак си има хралупа, та се оказа, че били лепени със силикон и били разбити от автомивки и прочие.
Предната броня има брутална деруга от пасажерската страна.
Но все пак мисля да отида да я видя и ако няма никакви други забележки, според вас какъв би бил разумен коментар на цената ? Преполагам ще кажете, че за 5700 няма какво да се пазарим, но все пак погледнах малко цените - реле + свещи (без труд , а това реле разбрах , че е на майната си... ) - 250 лв. Да се оправят тея калници ( ако са само задните ) - още 200, да се оправят праговете (уж имала Мтех прагове ама били в "избата) - пари за щипки и боя и кой знае какво още, отделно нова задна врата, която сигурно ще иска и боя и тя, предна броня - боя, свързане на мулти-волана... Та ако е само това, дали ще е справедливо да дам 5000-5100 макс. Това при все, че няма за смяна демпфери, други ръжди, датчици и т.н.
П.С. Простете, ако изглеждам дребнав, понеже от седмица чета по цял ден форума и как за 5-6000 не може да се намери читаво Е46, но за мен читаво означава да го обслужа , а не да влезе веднага в сервиз и бояджийно. Плюс това искам автомат задължително, това е и мой проблем, но пък и не се знае дали не е някаква мина за 2000 лв. след 500 км. Аз предишната си кола (автомат) я продадох с 1000 лв. надолу само заради това, понеже божа работа кога ще се окоти (освен ако няма документи за ревизия на автомата, не само масло и филтър).
Да, и на мен ми хвана окото, но реших да поогледам внимателно всички снимки преди да звънна на човека и ако се вгледаш в багажника - има оранжево петно в ляво от емблемата.
Та като го питах се оказа ръжда, и ненадейно спомена, че колата има ръжда и по задните вежди за правене, и като цяло и предните трябвало да се видят, но уж отдолу била добре.
Мулти волана, който така добре стои бил сложен допълнително заедно с навигацията (преди е била с малката), но не бил свързан и нищо по него не работело. Навигацията на пръв поглед от снимките работи, но дали е напълно не знам.
Отделно това реле на свещите, което било за смяна, та покрай него и 4-те свещи.
Ако се вгледаме и в праговете - шофьорския някак си има хралупа, та се оказа, че били лепени със силикон и били разбити от автомивки и прочие.
Предната броня има брутална деруга от пасажерската страна.
Но все пак мисля да отида да я видя и ако няма никакви други забележки, според вас какъв би бил разумен коментар на цената ? Преполагам ще кажете, че за 5700 няма какво да се пазарим, но все пак погледнах малко цените - реле + свещи (без труд , а това реле разбрах , че е на майната си... ) - 250 лв. Да се оправят тея калници ( ако са само задните ) - още 200, да се оправят праговете (уж имала Мтех прагове ама били в "избата) - пари за щипки и боя и кой знае какво още, отделно нова задна врата, която сигурно ще иска и боя и тя, предна броня - боя, свързане на мулти-волана... Та ако е само това, дали ще е справедливо да дам 5000-5100 макс. Това при все, че няма за смяна демпфери, други ръжди, датчици и т.н.
П.С. Простете, ако изглеждам дребнав, понеже от седмица чета по цял ден форума и как за 5-6000 не може да се намери читаво Е46, но за мен читаво означава да го обслужа , а не да влезе веднага в сервиз и бояджийно. Плюс това искам автомат задължително, това е и мой проблем, но пък и не се знае дали не е някаква мина за 2000 лв. след 500 км. Аз предишната си кола (автомат) я продадох с 1000 лв. надолу само заради това, понеже божа работа кога ще се окоти (освен ако няма документи за ревизия на автомата, не само масло и филтър).
Последна промяна Spit-Fire на 04 Яну 2018, 17:31, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
cmdkick написа:Не е вярно че играят роля само при паленето, малко след като е запалила колата греят още, до достигане на определена температура. Ако е много студено и някоя свещ не работи по-прекъсва тоя цилндър от време на време. От е36 до е46 няма кой знае каква разлика. На мене тая черната ми изглежда "too good to be true". Виж демфера дали тропа, турбото дали надува добре (демек варви) и издава ли някакви животински звуци, дюзите на комп. и кутията дали сменя мазно. Иначе сервизи кокото искаш в форума които ще ти свършат работа.
Как пък на 2 Е46 дизели НИКОГА за 150 000км карани и на -25 и палени на -25 с от 1 до 3 неработещи свещи НИКОГА не ми е прекъсвал цилиндър..как ще прекъсва тва да не е бензин
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани