Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Въпрос към модераторите четящи темата: Може ли темата да продължи като новогодишна спам тема, защото такава за момента няма пусната, а има нужда?
п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.
п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
K_Ilkov написа:Ако се взима бих търсил купе с ръчни скорости.
SMG-то е по-яко.
Bavarcho написа:п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.
Това по-скоро е цена за бмв дискове от дару.
K_Ilkov написа:За да играеш в еймковата лотария трябва да се образоваш доста и да имаш кой да ти я прави.
Ама някой дето е светнат за тия коли и няма да те мята по джанките, което изключва:
- гаражните майстори
- фирмените сервизи
- оторизирани дилъри.
Остава някое БМВ гуру запознат с модела - там по мое виждане нещата вече са по-ясни - 50/50 да уцелиш![]()
Толкова ли е божествена тази кола, че да не може всеки технически грамотен човек да работи по нея?
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Нещо на ирония го удряш 
Изложи своята гледна точка ама не с по-яко е точка
Не знам дали е божествена тая кола, не съм имал досег. Ако ти имаш сподели. За мен е по-тегава за поддръжка от стандартно е46
И ако парите имат значение продължавам да смятам, че написаното от мен е адекватно.
Изложи своята гледна точка ама не с по-яко е точка
Не знам дали е божествена тая кола, не съм имал досег. Ако ти имаш сподели. За мен е по-тегава за поддръжка от стандартно е46
И ако парите имат значение продължавам да смятам, че написаното от мен е адекватно.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Vanqu1sh написа:Толкова ли е божествена тази кола, че да не може всеки технически грамотен човек да работи по нея?
Там е проблема. Колата...пардон, S маторите не са нищо кой знае колко сложно. В тубата пишлемета на по 18-20г. си правят project cars с такива двигатели, както и други "известни" шестаци - 1JZ, 2JZ, RBXX. И всички вадят някакви чудовищни коне и то не от вчера. И именно тук идва проблема. Конете, които те вадят родните тунери само ги сънуват в мокрите си сънища. Има някое и друго изключение, но масата е за брак т.е. липсват ни именно тези грамотните хора. Само за пример - десетки знайни и незнайни тунинг фирми, индивидуални майстори и т.н. и се правят коли вече повече от 10г., обаче още не съм видял кола с над 1500-2000, да не говорим за повече коне, да не говорим за 1000 и 1000+ коня евридейки. Банално звучи, ама на запад хората на 1000 коня направена евридейка нито се чудят, нито правят така
Достатъчно е човек да хвърли едно око на видеата на 1320 Video например да види колко сме назад и какви кораби дават еб@си времената и вадят еб@си и конете.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2724
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
М3-ката не е нещо извънземно и общо взето е е46 ама с по-скъпа поддръжка. Дискове няма много ментета и цените започват от около 500лв/бр. затова и останаха апаратите от 3-те М3-ки, а баровците купиха употребяваните за бегачките.
С54 ще стане най-лесно в нормално е46 и ще върви приятно, но има навика да си губи буталата
Това е на 120000км с ТЮВ от Германия......
Преди време имаше в Англия леко ударени, които излизаха 7-8-10000лв с превоза, ама вече май няма, за което много съжалявам. Моторите се продаваха 5-8000лв, за което още повече съжалявам, но тогава мислих, че да караш е21 с 250 по магистралата е върха на сладоледа.
Вървят с доста екстри, които избиват половината цена на колата.
Ако не можеш да си прехвърлиш мотора и нямаш условия не се хващай, знаещи хора ще искат хиляди, а резултата не е винаги добър.
Валове и колектор от м54б30, и др. дреболии, и толкова, другото иска десетки хиляди.
С54 ще стане най-лесно в нормално е46 и ще върви приятно, но има навика да си губи буталата
Това е на 120000км с ТЮВ от Германия......
Преди време имаше в Англия леко ударени, които излизаха 7-8-10000лв с превоза, ама вече май няма, за което много съжалявам. Моторите се продаваха 5-8000лв, за което още повече съжалявам, но тогава мислих, че да караш е21 с 250 по магистралата е върха на сладоледа.
Вървят с доста екстри, които избиват половината цена на колата.
Ако не можеш да си прехвърлиш мотора и нямаш условия не се хващай, знаещи хора ще искат хиляди, а резултата не е винаги добър.
Валове и колектор от м54б30, и др. дреболии, и толкова, другото иска десетки хиляди.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
K_Ilkov написа:Нещо на ирония го удряш
Изложи своята гледна точка ама не с по-яко е точка
Не знам дали е божествена тая кола, не съм имал досег. Ако ти имаш сподели. За мен е по-тегава за поддръжка от стандартно е46![]()
И ако парите имат значение продължавам да смятам, че написаното от мен е адекватно.
Явно не си ме разбрал. Нямам предвид, че е евтина за подръжка и не говоря и за тунинг. Имам предвид, че ремонт/ревизия/обслужване са еднакви по сложност с другите е46 от гамата и всеки един кадърен майстор може да работи по колата.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1339
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
madafaka_donkele написа:Vanqu1sh написа:...
Сериозно ли сравняваш родните ни проекти със световни, зад които стоят тунинг фирми със спонсори и реклами за милиони $$$

Понеже намесваш драга - абсолютната стойност на мощността не е основната причина за слабите ни времена, а това че нямаме нито една писта с читава настилка.
Пишлеметата на по 20 години също имат зад себе си огромен екип от механици, но ако се ограничаваш само до youtube нормално всичко да ти изглежда розово.
От чисто любопитство да попитам, започвал ли си някакъв "проект" и с какъв краен резултат?
Темата беше ясна от самото начало, та поне всеки да си каже каквото има

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Vanqu1sh написа:Bavarcho написа:п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.
Това по-скоро е цена за бмв дискове от дару.
ОЕМ са - дискове 2500 , накладки 700
Разликата ОЕМ и АТЕ е около 600 лева, други афтърмаркет няма много. Лятото му давах цени на един маниак за това ги помня горе долу.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Bavarcho написа:Vanqu1sh написа:Bavarcho написа:п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.
Това по-скоро е цена за бмв дискове от дару.
ОЕМ са - дискове 2500 , накладки 700
Разликата ОЕМ и АТЕ е около 600 лева, други афтърмаркет няма много. Лятото му давах цени на един маниак за това ги помня горе долу.
Цената за ОЕМ предни дискове за е46 м3 с отстъпката беше 800лв.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
madafaka_donkele написа:1000 коня направена евридейка
Айдиииии почнаха се хилядите коне
In_Memoriam написа:Темата беше ясна от самото начало, та поне всеки да си каже каквото има
Vanqu1sh написа:K_Ilkov написа:Нещо на ирония го удряш
Изложи своята гледна точка ама не с по-яко е точка
Не знам дали е божествена тая кола, не съм имал досег. Ако ти имаш сподели. За мен е по-тегава за поддръжка от стандартно е46![]()
И ако парите имат значение продължавам да смятам, че написаното от мен е адекватно.
Явно не си ме разбрал. Нямам предвид, че е евтина за подръжка и не говоря и за тунинг. Имам предвид, че ремонт/ревизия/обслужване са еднакви по сложност с другите е46 от гамата и всеки един кадърен майстор може да работи по колата.
Да, явно не се разбираме съвсем
М3 не е нещо невероятно в техническо отношение. Просто е специфично спрямо е46 - има доста разлики.
Разликите водят до незнание и често до грешки при диагнози и ремонти, дори от кадърни и имащи желание.
Не че не става, просто трябва да се има едно на ум, това ми беше идеята.
Малко или много е екзотика, постижима, но екзотика.
Аз съм правил сметки на ОЕМ частите М3 е46 спрямо 330и е46 частите са средно 1,5 пъти по-скъпи.
Интересното е, че има неща, които са осезаемо по-скъпи, а други са по-евтини.
Няма проблем с м3-то, само човек да знае и да има гащи

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stick_it
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
- Мечтае да кара: fighter jet
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
От каквото съм гледал и чувал от хора - наистина поддръжката на Е46 М3 не е фрапиращо по-скъпа от на 330ка примерно. Да - разлика има, но не е {цена поддръжка 330} * 3.
Това ми се върти из главата от много време... Не конкретно за тази кола, ами in general за бранша за майстори, сервизи и т.н... Според мен един човек, стига да е кадърен, може да не е виждал точно конкретно тази кола, но като има знанията как работят нещата, и като има правилните източници на информация - все ще се оправи. Сега, ясно ми е че няма да знае специфики и т.н, но да, мисля че ме разбрахте. Не знам, може да греша, но аз се смятам за грамотен в това което върша, и утре ако ми се наложи да се докосна до нещо непознато, щом е в моята сфера - мисля че ще се оправя. Случвало ми се е не веднъж, та не гадая де. Един електротехник не му трябва да е отворил всяка микровълнова на света, че да оправи дадена микровълнова (малък пример)
Това щеше да ми е следващия въпрос. Принципно бях на 100% за ръчка, но вече не съм много сигурен. Определено би било по-удобно за евридейка, но и SMG-то ме влече. При евентуален тунинг на колата, кои скорости са по-здрави и биха издържали на повече тормоз?
Дефинирай "доста скъпо"
Признавам си че нямам представа колко би излязло подобно нещо. Тук вече не съм проучвал и нямам познати
Vanqu1sh написа:Толкова ли е божествена тази кола, че да не може всеки технически грамотен човек да работи по нея?
Това ми се върти из главата от много време... Не конкретно за тази кола, ами in general за бранша за майстори, сервизи и т.н... Според мен един човек, стига да е кадърен, може да не е виждал точно конкретно тази кола, но като има знанията как работят нещата, и като има правилните източници на информация - все ще се оправи. Сега, ясно ми е че няма да знае специфики и т.н, но да, мисля че ме разбрахте. Не знам, може да греша, но аз се смятам за грамотен в това което върша, и утре ако ми се наложи да се докосна до нещо непознато, щом е в моята сфера - мисля че ще се оправя. Случвало ми се е не веднъж, та не гадая де. Един електротехник не му трябва да е отворил всяка микровълнова на света, че да оправи дадена микровълнова (малък пример)
Vanqu1sh написа:K_Ilkov написа:
Ако се взима бих търсил купе с ръчни скорости.
SMG-то е по-яко.
Това щеше да ми е следващия въпрос. Принципно бях на 100% за ръчка, но вече не съм много сигурен. Определено би било по-удобно за евридейка, но и SMG-то ме влече. При евентуален тунинг на колата, кои скорости са по-здрави и биха издържали на повече тормоз?
turbonetic написа:Аз имам човек, които може да ти я направи много добре,но ще е доста скъпо
Дефинирай "доста скъпо"
Последна промяна stick_it на 20 Дек 2017, 10:33, променена общо 1 път
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Bavarcho написа:Въпрос към модераторите четящи темата: Може ли темата да продължи като новогодишна спам тема, защото такава за момента няма пусната, а има нужда?
Ми......., не! Официална спам тема ще има съвсем скоро.Бавиме я , защото бързо се изчерпвате!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Bavarcho написа:Vanqu1sh написа:Bavarcho написа:п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.
Това по-скоро е цена за бмв дискове от дару.
ОЕМ са - дискове 2500 , накладки 700
Разликата ОЕМ и АТЕ е около 600 лева, други афтърмаркет няма много. Лятото му давах цени на един маниак за това ги помня горе долу.
http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=99097 ?!
http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=47212
http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=23865
на който не му се занимава да гледа линковете , предни дискове 820лв , предни накладки 305лв , задни накладки 325лв
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
host написа:Bavarcho написа:Vanqu1sh написа:Bavarcho написа:п.с. Е46 М3 дискове АТЕ 2300 лева, накладки АТЕ 300 лева цени без отстъпка.
Това по-скоро е цена за бмв дискове от дару.
ОЕМ са - дискове 2500 , накладки 700
Разликата ОЕМ и АТЕ е около 600 лева, други афтърмаркет няма много. Лятото му давах цени на един маниак за това ги помня горе долу.
http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=99097 ?!
http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=47212
http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=23865
на който не му се занимава да гледа линковете , предни дискове 820лв , предни накладки 305лв , задни накладки 325лв
Купи си ги тия. Ако не си обърнал внимание са 345мм което е ЦСЛ, а М3 са 325мм, просто споменавам.

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
вярно не съм прочел, сори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

