Бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бързи въпроси и отговори
Колеги практиката показва, че е полезно да има такава тема в техническите раздели с цел минимизиране на спама от теми.
И тъй като този раздел е масово посещаван си позволявам да инициирам такава тема и тук.
Целта на темата е описана в заглавието, но все пак трябва да се спазва определен словоред за да е добре структурирана темата, а именно:
1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в зелен цвят, за да предупредите останалите, за да се избегнат отговари на вече дискутиран и разрешен въпрос.
Поздрави и безаварийно шофиране
И тъй като този раздел е масово посещаван си позволявам да инициирам такава тема и тук.
Целта на темата е описана в заглавието, но все пак трябва да се спазва определен словоред за да е добре структурирана темата, а именно:
1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в зелен цвят, за да предупредите останалите, за да се избегнат отговари на вече дискутиран и разрешен въпрос.
Поздрави и безаварийно шофиране
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Бързи въпроси и отговори
Хайде ще открия с въпросите
Има ли еквивалент на сервотроник рейките при кормилните кутии на осем цилиндровите е39?
Има ли еквивалент на сервотроник рейките при кормилните кутии на осем цилиндровите е39?
Re: Бързи въпроси и отговори
И аз имам бърз въпрос. Двигателя е М52Б20 сменени са бензинова помпа, горивен филтър и регулатор на горивото, няма записани грешки, и всички цилиндри работят идеално според диагностиката. Проблемът е, че върти около 3 до 7 секунди на студен старт и чак тогава пали. Когато е топла няма този проблем, но охлади ли се, паленето е доста удължено. Въпроса е може ли да са "пикаещи дюзи" и има ли други варианти, предвид че всичко според диагностиката е ок, и мотора работи като мъркащо коте след като запали?
П.П. Мерена е и компресията на цилиндрите преди около половин година, почи 11 ги направи на всички цилиндри между 10.8 и 11 бяха.
П.П. Мерена е и компресията на цилиндрите преди около половин година, почи 11 ги направи на всички цилиндри между 10.8 и 11 бяха.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Бързи въпроси и отговори
Hristo написа:Хайде ще открия с въпросите
Има ли еквивалент на сервотроник рейките при кормилните кутии на осем цилиндровите е39?
Има секторни кутии със сервотроник, да. Аз сложих на моето 540 кутия от м5, защото е по-директна, с по-малко обороти от край до край, а и моята се беше поразхлопала и сервотроника не работеше. Разликата е от земята до небето - все едно карам нова кола, а не въртя геврека на автобус. Не са необходими преправяния.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Бързи въпроси и отговори
TheFreeRider предполагам защото си имал фабрично сервотроник затова при теб е станало всичко директно. Който няма фабрично си мисля, че ще трябва и електроника някаква
Да питам и друго: Къде седи оригинално пожарогасителя на е39 седан?
Мислех си да монтирам под шофьорската седалка, но ме притеснява малко с тази електроника и маркучи на комфортния салон да не стане беля...
Да питам и друго: Къде седи оригинално пожарогасителя на е39 седан?
Мислех си да монтирам под шофьорската седалка, но ме притеснява малко с тази електроника и маркучи на комфортния салон да не стане беля...
Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, оглеждам се за навигация на 39ката, изчетох доста по темата и се спрях на една. Сега изниква въпроса: Ерисин ES6039В ли е най-добрата навигация за този автомобил или има и нещо по-добро?
Благодаря!
Благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
cerberus написа:И аз имам бърз въпрос. Двигателя е М52Б20 сменени са бензинова помпа, горивен филтър и регулатор на горивото, няма записани грешки, и всички цилиндри работят идеално според диагностиката. Проблемът е, че върти около 3 до 7 секунди на студен старт и чак тогава пали. Когато е топла няма този проблем, но охлади ли се, паленето е доста удължено. Въпроса е може ли да са "пикаещи дюзи" и има ли други варианти, предвид че всичко според диагностиката е ок, и мотора работи като мъркащо коте след като запали?
П.П. Мерена е и компресията на цилиндрите преди около половин година, почи 11 ги направи на всички цилиндри между 10.8 и 11 бяха.
А какво е налягането в рейката след смяна на регулатора? Оригиналния ли сложи или на по голямо налягане?
Свещите какви са ?
Колко налягане ти прави подкачващата помпа?
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:...
Около 3.5 бара е налягането в рейката, колкото и трябва да си бъде май... Регулатора е оригинален от колегата laviatan. Помпата е оригинална Pierburg, пак от същия колега. Би трябвало да прави 5 бара... май. Не е мерена, но си мисля, че ако има проблем с нея няма да работи добре и след запалване... Свещите са на около 1000км NGK BKR6EK, също от колегата laviatan, мерени са с мултицет, за пробив, няма пробила свещ. Като ги развия всички изглеждат работили коректно, не са мокри или омаслени, нямат отлагания, или някакви други следи за некоректна работа на цилиндър. Пропуснал съм да кажа че и всмукателния колектор е ревизиран, за вакуумни течове, всичко е уплътнено по него. Клапана картерни газове е изолиран (премахнат). На негово място от капака на клапаните съм отвел газовете в кеч кен, с отдушник. За подкачваща помпа малко се обърках... имам само една помпа (в резервоара) и тя е сменена преди около 2 месеца и няма и 1000 навъртяни километра. Въпросната Pierburg от колегата laviatan.
P.S. Единственото кето ми остана несменено по бензиновите трасета са тия микрофилтри на дюзите... тези дни ги чакам да дойдат, ще ги сменя и ще ревизирам дюзите още веднъж на стенд. Ако и тогава нищо не стане, ще започна да ставам и аз суеверен като колегата ares2
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет, колеги. Имам въпрос - Налага ми се да сменя гумения маншон на бобините на М52. Самите бобини са добре, но понеже колата е на газ(на бензин го няма това замисляне) и от време на време се усеща едно замисляне(знам това защото като сменях свещите някои маншони бяха напукани, а един беше облепен с изолирбанд). По парт номер от реалоем ми изкарва 4 маншона - Бош, Беру, Мейле и някаква друга марка, но на всичките съпротивленията са различни.
На Бош е 1 килоом, на Беру е 2. Можете ли да ми кажете, кой е правилния и възможно ли е да стана някакъв фал ако сложа грешния маншон ?
Мотора е М52Б20.
+Да добавя - всички бобини са БРЕМИ и мисля, че са оригиналните на БМВ, защото съвпадат с годината на производство на колата.
Благодаря предварително!
На Бош е 1 килоом, на Беру е 2. Можете ли да ми кажете, кой е правилния и възможно ли е да стана някакъв фал ако сложа грешния маншон ?
Мотора е М52Б20.
+Да добавя - всички бобини са БРЕМИ и мисля, че са оригиналните на БМВ, защото съвпадат с годината на производство на колата.
Благодаря предварително!
Re: Бързи въпроси и отговори
eXed0 написа:Привет, колеги. Имам въпрос - Налага ми се да сменя гумения маншон на бобините на М52. Самите бобини са добре, но понеже колата е на газ(на бензин го няма това замисляне) и от време на време се усеща едно замисляне(знам това защото като сменях свещите някои маншони бяха напукани, а един беше облепен с изолирбанд). По парт номер от реалоем ми изкарва 4 маншона - Бош, Беру, Мейле и някаква друга марка, но на всичките съпротивленията са различни.
На Бош е 1 килоом, на Беру е 2. Можете ли да ми кажете, кой е правилния и възможно ли е да стана някакъв фал ако сложа грешния маншон ?
Мотора е М52Б20.
+Да добавя - всички бобини са БРЕМИ и мисля, че са оригиналните на БМВ, защото съвпадат с годината на производство на колата.
Благодаря предварително!
Ако под маншони имаш предвид лулите между бобините и свещите - Според мен, особена разлика между 1 и 2 килоома няма да има, при напрежението от няколко десетки киловолта, дето правят бобините. Аз бих заложил на същата марка кавито са били и текущите в колата (щом са оригиналните )
П.П. На мен за м52б20 ми излиза и бреми като вариант за лулите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Бързи въпроси и отговори
cerberus написа:eXed0 написа:Привет, колеги. Имам въпрос - Налага ми се да сменя гумения маншон на бобините на М52. Самите бобини са добре, но понеже колата е на газ(на бензин го няма това замисляне) и от време на време се усеща едно замисляне(знам това защото като сменях свещите някои маншони бяха напукани, а един беше облепен с изолирбанд). По парт номер от реалоем ми изкарва 4 маншона - Бош, Беру, Мейле и някаква друга марка, но на всичките съпротивленията са различни.
На Бош е 1 килоом, на Беру е 2. Можете ли да ми кажете, кой е правилния и възможно ли е да стана някакъв фал ако сложа грешния маншон ?
Мотора е М52Б20.
+Да добавя - всички бобини са БРЕМИ и мисля, че са оригиналните на БМВ, защото съвпадат с годината на производство на колата.
Благодаря предварително!
Ако под маншони имаш предвид лулите между бобините и свещите - Според мен, особена разлика между 1 и 2 килоома няма да има, при напрежението от няколко десетки киловолта, дето правят бобините. Аз бих заложил на същата марка кавито са били и текущите в колата (щом са оригиналните )
П.П. На мен за м52б20 ми излиза и бреми като вариант за лулите.
Благодаря, колега!
Re: Бързи въпроси и отговори
При смяна на масло и източване на над 6.2 литра, щеката показва пълно след наливането на 5л туба. Къде може да е проблема?
M52B25TU
M52B25TU
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
maxoyn написа:При смяна на масло и източване на над 6.2 литра, щеката показва пълно след наливането на 5л туба. Къде може да е проблема?
M52B25TU
С машина ли е източвано маслото или е пуснато през пробката?
Re: Бързи въпроси и отговори
turbonetic написа:maxoyn написа:При смяна на масло и източване на над 6.2 литра, щеката показва пълно след наливането на 5л туба. Къде може да е проблема?
M52B25TU
С машина ли е източвано маслото или е пуснато през пробката?
С помпа за масло през щеката го точих.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
До колкото съм чувал помпата,не може да изсмуче цялото масло и затова се препоръчва да се пуска през пробката...Нека по-запознатите да дадат мнение
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани