Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от Boyadjiev » 14 Дек 2017, 18:51

Това с турбото го забрави да се случи :ok: Каквото и да е - сток да е. Тия и аз ги слушах - то тука слагаш - караш - нема проблеми и тн. приказки, очевидно от хора които никога не са имали турбо кола или добре направена кола, или силна кола. Тръгнеш ли за турбо, голямата кофа се вади. Ама не имам 6000лв за тунинг и това е. Няма крайна цена, просто няма. Няма и краен срок, защото бай Иван като не е направил нещата като хората и като уцелиш кофти късмета (защото не си правил турбо БМВ мотори до сега), което е неизбежно, няма да стане за 2-3 месеца. Има шанс да стане така само и единствено ако някой е правил същата кола, със същите или много близки части и то тая кола е изкарала повече от 5000км. (което е СУПЕР рядкост). И да не кажеш че хейтвам - не е ли всичко на конец, нямаш шанс да караш. За да е на конец ВСИЧКО трябва да е ново. Това е, няма запазено, няма става, няма ще работи - ново и това е. Всичко трябва да е на допуск и всичко да е изпипано перфектно. Тия приказки "той слага и кара" са от ден до пладне. Качестваната работа е мега скъпа. По-евтино е м3 мотор + ревизия :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от Bavarcho » 14 Дек 2017, 19:34

400 коня хубаво, но
- окачване?
- спирачки?
- здраво купе (заден мост)
+ такива коне и отворен диференциал :cry: - шпер 1.5 - 2к лева

Става ли въпрос за турбо/компресор варианта почваш да четеш проектите тука http://server.pure-pf.com/phpBB/index.php има много проекти с М52
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от Vanqu1sh » 14 Дек 2017, 19:53

Хубаво си си мислил за е46 м3 и имай предвид, че само тя ще си запази цената за разлика от другите варианти.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.02.2017
Пол: Мъж
Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
Мечтае да кара: fighter jet

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от stick_it » 14 Дек 2017, 20:13

Vanqu1sh написа:Хубаво си си мислил за е46 м3 и имай предвид, че само тя ще си запази цената за разлика от другите варианти.


Да, прав си, това е доста важен аспект. Че дори и цената може да се покачи.

Като ви чета мненията, май ще си се ориентирам обратно към М3ката. Другото просто... не е надежно явно за евридейка, и шансовете да си остана прее*ан не са малки :no:

Може би в момента това ми се върти най-много в главата:

- е46 м3
- е92 335i
- e92 335d

(повече ми се ще бензин, без кой знае каква логична причина за това :mhihi: )

Мисля че е92ките ще се поддават по-добре на тунинг от колкото м3ката, главно заради турботата. Знам че стават чудовища с малко пара налята. Но пък при тях вече се губи sleeper идеята, но какво да го правиш ;/

От друга страна... м3 си е м3... Честно казано, оптично барната Е46 М3-ка (червена <3), дори по-малко вървяща ме кефи повече от което и да е Е9Х. Тук вече term-a sleeper го забравяме обаче. :mhihi: Може да съм 'готин', да хвърля калниците и броните, и да сложа stock не Мкови и едно 318 да лепна отзад, че да не прекалявам с 316 (това в кръга на шегата разбира се :shock: )

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от K_Ilkov » 14 Дек 2017, 20:58

Вече знам как ще завърши тази тема ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от madafaka_donkele » 14 Дек 2017, 23:13



Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от Хаос » 15 Дек 2017, 1:49

ебати лаладжийската тема
това, което я спасява, е че са писали и грамотни хора в нея
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от r19 » 15 Дек 2017, 4:22

Мисля, че 28цата може да се турбинира ама колко ще държи е друг въпрос. Тук вече зависи кой точно мотор е(дали с ризи), пак минаваш през задължителна ревизия ,като в зависимост от бууста който искаш, трябва да подбереш ковани части. Като цяло ако си решил да правиш твоя мотор е най-добре да си намериш готов проект, който да изкопираш, а не тепърва да откриваш "топлата вода". Според мен ако нямаш познати, които да се занимават точно с това сумата е много много голяма.
А да, и докато я правиш тази ежедневна кола най-добре си вземи друга ежедневна кола... :mhihi:
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от K_Ilkov » 15 Дек 2017, 9:43

K_Ilkov написа:Имай предвид, че турбото реално няма узаконяване, а в8 в е46 ще е сериозен филм. Ако си мислил в тая посока изобщо :mhihi:


stick_it написа:За законната страна на нещата - да, и аз затова клоня повече към Турбо варианта.

Мисля, че не си разбрал какво съм написал ;)
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от hitar_potar » 15 Дек 2017, 10:27

K_Ilkov написа:Мисля, че не си разбрал какво съм написал ;)

Аз си признавам, че наистина не разбрал това за узаконяването и исках директно да си попитам - защо да не можеш да узакониш турбото? Каква би била процедурата и защо да е невъзможна? Извинявам се, ако въпроса ми е тъп. :oops:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от K_Ilkov » 15 Дек 2017, 10:45

Що да е тъп ... тъпо е, че не може.

"Узаконителите" у нас са Технотест и Декра общо взето.
Доколкото аз знам и едните и другите отказват да узаконят принудително пълнене.

При суап на ДВГ Технотест казват не може повече от 30% увеличение на конете и искат спирачките от донора на мотора. "Хубаво е мотора да е от тия години ...", ако е вграждан в това купе оригинално най-добре, некви измишльотини да не е по-нисък евросертификат и тн. Питах за друг сетъп с по-големи спирачки - "Сакън, спирачната система не се пипа! Както е от производителя!"

Декра мисля са по-лежерни към увеличението на конските сили и мотори, но също искат спирачки и предавателен тракт от донора.

Отиваш с турбото и ги хвърляш в паника - няма от къде да тръгнат като коне, няма как да определят и какво окачване и спирачки да ти искат. Съответно е по-лесно да кажат - не може. Поне аз така си го обяснявам.

Естествено не е проблем да си караш с турбото без да ходиш до тия горните.
Проблема е като попаднеш на светната фуражка :mhihi: или колата трябва да мине канали в КАТ
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от madafaka_donkele » 15 Дек 2017, 10:50

hitar_potar написа:
K_Ilkov написа:Мисля, че не си разбрал какво съм написал ;)

Аз си признавам, че наистина не разбрал това за узаконяването и исках директно да си попитам - защо да не можеш да узакониш турбото? Каква би била процедурата и защо да е невъзможна? Извинявам се, ако въпроса ми е тъп. :oops:


Дискутирали сме го. По принцип се води измяна в конструкцията. Глобата е от 2000 до 7000лв. Ако имаш дебели връзки или познаваш хора с дебели връзки в декра или технотест да ти я узаконят по някакъв начин може и да мине номера. Последно преди няколко месеца съм звънял и на двете места да питам за 2 неща - смяна на двигател и клетка. За смяна на двигател ми казаха, че може да се смени с всякакъв двигател, стига да е по-нов от сегашния и същата марка. Демек ако сложиш М62, оправиш окачването и спирачките би трябвало да нямаш проблеми с минаването на технотеста и узаконяването. С турбо...освен да сложиш един N54/55. За клетка - само ако модела има версия с такава. Седалките дори да са корита трябва да могат да се регулират напред/назад. Коланите - колкото точкови искаш, стига да са хванати за каросерията на колата, не на клетката или задната разпънка например.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от K_Ilkov » 15 Дек 2017, 10:54

madafaka_donkele написа:По принцип се води измяна в конструкцията. Глобата е от 2000 до 7000лв.

:yes:

Изменение :mhihi:

madafaka_donkele написа:Демек ако сложиш М62, оправиш окачването и спирачките би трябвало да нямаш проблеми с минаването на технотеста и узаконяването.

С какъв диф и кардан ще стане м62то в е46?
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от host » 15 Дек 2017, 11:19

има колеги правили го, но както се вижда няма желание тук да се споделя каквато и да е технически насочена полезна информация (колегата с м62 в е46 произвежда полиуретанови тампони, имаше платена тема ... може би на лично би отговорил на колегата или ако някакъв телефон има оставен ?! )

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap

Мнение от K_Ilkov » 15 Дек 2017, 11:38

Аз не казвам, че не може ... има обаче разлика между е46 V8 дрифтачка и е46 V8 ежедневка подготвена за легализиране :dunno:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook