Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
wdas написа:Здравейте, искам да попитам, понеже застудя доста напоследък, и не съм сигурен какъв антифриз имам в колата. Как да процедирам? Сменям го изцяло и как да разбера с какъв? Или само да долея (e90 320d 2005 е колата)?
Здравей,
Ако не знаеш какво има в колата, бих те посъветвал да източиш и промиеш системата.
Налей оригинален BMW антифриз, който се намира спокойно на 18 лева за шише 1,5 литра.
Трябват ти три шишета по 1,5 литра, а останалото допълваш с дестилирана вода.
Re: Бързи въпроси и отговори
Изписва тези 2 грешки, но всичко работи коректно и си свети. Идеи?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Подобен проблем имах, получаваше се абс. същото - причината почти прекъснати сноп кабели отзад на багажникът. Като затворя/отворя понякога се прекъсваше веригата и записваше грешки, но с малко късмет след 5-тото затваряне/отваряне някак си се наместваха по местата и пак даваха контакт.
Всъщност в моят случай май се бяха оголили няколко от кабелите и даваше и къса верига също + индикация за изгорели крушки.
Та при всеки случай най-добре е да махнеш маншоните на кабеляците и да видиш хубаво как стоят нещата или да отидеш при някой майстор да свърши тая работа. Аз се разминах само с разглобяване и сглобяване и малко изолирбанд, без нужда от запояване (20-30 мин. работа, махат се едни пластмасови кори, които се държат на щипки по спомен, не се сещам дали се развиваше нещо).
Всъщност в моят случай май се бяха оголили няколко от кабелите и даваше и къса верига също + индикация за изгорели крушки.
Та при всеки случай най-добре е да махнеш маншоните на кабеляците и да видиш хубаво как стоят нещата или да отидеш при някой майстор да свърши тая работа. Аз се разминах само с разглобяване и сглобяване и малко изолирбанд, без нужда от запояване (20-30 мин. работа, махат се едни пластмасови кори, които се държат на щипки по спомен, не се сещам дали се развиваше нещо).
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Бързи въпроси и отговори
punish написа:Здравейте колеги , искам да ви питам за съвет относно демпферната шайба , майстора ми каза, че е за смяна и иска да я сменя с оригинална. Въпроса ми е дали няма някаква надеждна алтернатива?
На Ф10-ката ми беше гумена май и пробвах една цигания, не съм сигурен дали и на Е90 са такива ?
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Имам следния проблем на M57D30TU2.
Когато колата е запалена и стои на едно място и особено като е позагряла, оборотите пропадат рязко надолу и пак се вдигат до нормално ниво. Това го прави на всеки 4-5сек. Дюзи и дебитомер со ок. На какво може да се дължи?
Когато колата е запалена и стои на едно място и особено като е позагряла, оборотите пропадат рязко надолу и пак се вдигат до нормално ниво. Това го прави на всеки 4-5сек. Дюзи и дебитомер со ок. На какво може да се дължи?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
funkagenda написа:Здравейте. Имам следния проблем на M57D30TU2.
Когато колата е запалена и стои на едно място и особено като е позагряла, оборотите пропадат рязко надолу и пак се вдигат до нормално ниво. Това го прави на всеки 4-5сек. Дюзи и дебитомер со ок. На какво може да се дължи?
ЕГР
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:funkagenda написа:Здравейте. Имам следния проблем на M57D30TU2.
Когато колата е запалена и стои на едно място и особено като е позагряла, оборотите пропадат рязко надолу и пак се вдигат до нормално ниво. Това го прави на всеки 4-5сек. Дюзи и дебитомер со ок. На какво може да се дължи?
ЕГР
Имах същите симптоми, проверявах ЕГР и вакумното управление, всичко работеше но очевидно не както трябва, дори като го изключа ЕГР ставаше по зле, купих си нов ЕГР със ново вакумно управление и колата заспа

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги вързан телефон с БТ, като звъни, направо откачам от силата на онзи писклив тон..
Има ли начин това да се намали? Наистина е много висок писклив звук. Май съм забелязал, че като карам бавно е по-поносим, но дори на Цариграско е ужасно. Пробвах да изключа автоматичното усилване, но пак не се намалява това.
CIC иде реч.
Има ли начин това да се намали? Наистина е много висок писклив звук. Май съм забелязал, че като карам бавно е по-поносим, но дори на Цариграско е ужасно. Пробвах да изключа автоматичното усилване, но пак не се намалява това.
CIC иде реч.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Колеги вързан телефон с БТ, като звъни, направо откачам от силата на онзи писклив тон..
Има ли начин това да се намали? Наистина е много висок писклив звук. Май съм забелязал, че като карам бавно е по-поносим, но дори на Цариграско е ужасно. Пробвах да изключа автоматичното усилване, но пак не се намалява това.
CIC иде реч.
Пробвай, докато звъни, да намаляваш звука от бутоните на волана.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Или от врътката на циц. 100% се намалява от нея.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря, момчета!!! 

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Очаква ме покупа на един автомобил, и реалната цена е към 17.5К лв.
Виждам че при тази сум се плаща към 700 лева общо данъци и такси.
Как е хватката за да хване към 100 лева, просто декларираме преди нотариус че колата се продава за 1000 лв. или?
Също, препоръка за нотариус в София няма да е лошо.
Благодаря ви предварително.
Очаква ме покупа на един автомобил, и реалната цена е към 17.5К лв.
Виждам че при тази сум се плаща към 700 лева общо данъци и такси.
Как е хватката за да хване към 100 лева, просто декларираме преди нотариус че колата се продава за 1000 лв. или?
Също, препоръка за нотариус в София няма да е лошо.
Благодаря ви предварително.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Е90 е колата. Навън е 2,3 градуса. Пускам парното на 23 градуса и натискам АУТО.
Защо тръгва винаги и A/C и след това трябва да го изключвам ръчно?
Благодаря.
Е90 е колата. Навън е 2,3 градуса. Пускам парното на 23 градуса и натискам АУТО.
Защо тръгва винаги и A/C и след това трябва да го изключвам ръчно?
Благодаря.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
ve55ko написа:Здравейте,
Е90 е колата. Навън е 2,3 градуса. Пускам парното на 23 градуса и натискам АУТО.
Защо тръгва винаги и A/C и след това трябва да го изключвам ръчно?
Благодаря.
Щото се кодира за да не го прави,така е от фабриката..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:ve55ko написа:Здравейте,
Е90 е колата. Навън е 2,3 градуса. Пускам парното на 23 градуса и натискам АУТО.
Защо тръгва винаги и A/C и след това трябва да го изключвам ръчно?
Благодаря.
Щото се кодира за да не го прави,така е от фабриката..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно, сметнато е постоянно да се кара с включен компресор. За да се изключи, се кодира в INKA модула.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]