E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Моята дилема беше между е46 330 и е92 335.
Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.
Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:Моята дилема беше между е46 330 и е92 335.
Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.
Филтъра не го ли смени...какъв е този клапан?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Gqbriel написа:Щурми написа:Моята дилема беше между е46 330 и е92 335.
Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.
Филтъра не го ли смени...какъв е този клапан?
Оказа се, че на този мотор филтър няма, или е вграден в капака. Има PCV valve, който е проблемен за модела, а и при тунингован мотор не държи бууста. Има подобрен клапан, но него ще го взимам по натам.
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
- theo_tl
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 23.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, някой знае ли в БГ дали има наличен чарджпайп за стандартен тип BOV клапани?
Мислех да си взема кита на фордж, но се предлага само с разтоварващи в атмосферата BOV клапани, докато аз искам рециркулационни
Поздрави!
Мислех да си взема кита на фордж, но се предлага само с разтоварващи в атмосферата BOV клапани, докато аз искам рециркулационни
Поздрави!
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
theo_tl написа:Колеги, някой знае ли в БГ дали има наличен чарджпайп за стандартен тип BOV клапани?
Мислех да си взема кита на фордж, но се предлага само с разтоварващи в атмосферата BOV клапани, докато аз искам рециркулационни
Поздрави!
Тука почти нищо афтърмаркет няма налично
А ти афтърмаркет рециркулационни ли искаш или да запазиш оем-а? И защо предпочиташ такива?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- theo_tl
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 23.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Тука почти нищо афтърмаркет няма налично
А ти афтърмаркет рециркулационни ли искаш или да запазиш оем-а? И защо предпочиташ такива?
Ами нали уж са слаби стандартните BOV клапани и изпускат, и общо взето за това искам да ги подменя.
Не искма да разтоварва в атмосферата, понеже имам една кола с такъв BOV и честно казано ми е малко досадно постоянно да се чува.
Спрял съм се на рецирколационния кит от Turbosmart.
От друга старана този на Фордж върви с чарджпайп, и се чудя дали да не взема него...
Като цяло съм в дилема.
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.
- theo_tl
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 23.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.
Не съм сигурен, ползвам OST карта на MHD - Stg2+ за нашия 95 и би трябвало да е в диапазона между 16-18psi и във високите обороти да пада на 12-14psi.
Не си купиx даталогъра на MHD, но явно ще го взема
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
theo_tl написа:nero_ написа:на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.
Не съм сигурен, ползвам OST карта на MHD - Stg2+ за нашия 95 и би трябвало да е в диапазона между 16-18psi и във високите обороти да пада на 12-14psi.
Не си купиx даталогъра на MHD, но явно ще го взема
Аз имам чарджпайп и блоу на фордж и съм много доволен. За акустиката реално, ако я караш абсолютно спокойно(евридейската) в трафика, не се чува изобщо блоу офа
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако ще ъпгрейдваш блоу-офа вземай направо с чарджпайп. Като ще го правиш да е както трябва да е...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- theo_tl
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 23.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Ако ще ъпгрейдваш блоу-офа вземай направо с чарджпайп. Като ще го правиш да е както трябва да е...
Поръчах Кита на фордж, дано дойде преди коледа
nero_ написа:на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.
Eто и лог на бууста.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не знам дали вече някой го е поствал...
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
като гледам колко са ти интересни нещата... готов си за 335i
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
След като се повозих, определено много ми хареса, както и възможностите за тунинг, но определено не е моята кола, твърде ненадеждна и проблемна ми идваdevent написа::OT: като гледам колко са ти интересни нещата... готов си за 335i
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани