При работа на място пуши.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 20 Ное 2017, 20:19

syscom написа:
RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София
Кара: E61 530d , E39 Touring

Re: При работа на място пуши.

Мнение от Я.Велинов » 20 Ное 2017, 21:41

syscom написа:
syscom написа:
RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?

Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 21 Ное 2017, 12:33

Я.Велинов написа:
syscom написа:
syscom написа:
RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?

Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.

Аз мисля да го правя това тази седмица в Бургас колегата твърди същото...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: При работа на място пуши.

Мнение от vvasilev1 » 21 Ное 2017, 19:40

syscom написа:
Я.Велинов написа:
syscom написа:
syscom написа:
RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?

Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.

Аз мисля да го правя това тази седмица в Бургас колегата твърди същото...
Колега, като сменяте свещите, почистете смукателния колектор и ЕГР. Смени и масления сепаратор. Струва 100 лева оригинал. Няма да ти е излишно.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 21 Ное 2017, 22:17

vvasilev1 написа:
syscom написа:
Я.Велинов написа:
syscom написа:
syscom написа:
RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?

Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.

Аз мисля да го правя това тази седмица в Бургас колегата твърди същото...
Колега, като сменяте свещите, почистете смукателния колектор и ЕГР. Смени и масления сепаратор. Струва 100 лева оригинал. Няма да ти е излишно.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Благодаря колега, непременно тези неща ше се направят.
И склед това ще пиша тук какви са резултатите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: При работа на място пуши.

Мнение от @2bar » 21 Ное 2017, 23:46

не се занимавай с ремонт на релето....според мен са хвърлени пари на вятъра...почти винаги се прекъсват проводниците вътре в релето към съмият щекер, според мен вследствие на вибрации. та в този ред на мисли, не вярвам, че някой дори и да може да го запои (алуминий) ще изкара повече от оригиналното (оригиналното изкара при мен 200 000км). с две думи най - добре ново (ще изкара поне 150 000 - 200 000км). относно свещите...много важно е да се почистят леглата им.

а за пушенето...освен всичко е важно и колко км минаваш на ден.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София
Кара: E61 530d , E39 Touring

Re: При работа на място пуши.

Мнение от Я.Велинов » 22 Ное 2017, 0:58

vvasilev1 написа:Смени и масления сепаратор. Струва 100 лева оригинал. Няма да ти е излишно.

Като става дума за масления сепаратор - чудя се дали няма да е по-добре да си направя един такъв oil catch can --> https://www.youtube.com/watch?v=MRjUweJorPg и да не се занимавам със заводския сепаратор, който май не е особено ефективен.... Някой колега правил ли го е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 22 Ное 2017, 7:21

@2bar написа:не се занимавай с ремонт на релето....според мен са хвърлени пари на вятъра...почти винаги се прекъсват проводниците вътре в релето към съмият щекер, според мен вследствие на вибрации. та в този ред на мисли, не вярвам, че някой дори и да може да го запои (алуминий) ще изкара повече от оригиналното (оригиналното изкара при мен 200 000км). с две думи най - добре ново (ще изкара поне 150 000 - 200 000км). относно свещите...много важно е да се почистят леглата им.

а за пушенето...освен всичко е важно и колко км минаваш на ден.
Колега през седмицата пощи не я карам но събота и неделя по стотина на ден минавам но не всички път.
Но какво общо би имало това с пушенето?

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook