При работа на място пуши.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
При работа на място пуши.
Здравейте колеги.
При работа място около 10 минути колата почва да пуши сиво.
След като я изфорсирам се образува сиб облак и след това спира да пуши.
Това го прави само като работи на място около 10 минути.През другото време не съм забелязал да пуши.
Колата е60 3.0 дизел фейс.
При работа място около 10 минути колата почва да пуши сиво.
След като я изфорсирам се образува сиб облак и след това спира да пуши.
Това го прави само като работи на място около 10 минути.През другото време не съм забелязал да пуши.
Колата е60 3.0 дизел фейс.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: При работа на място пуши.
Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?
Подгряващите свещи и реле?
Re: При работа на място пуши.
vvasilev1 написа:Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?
Не съм сменял нищо, но на диагностика ми вади че имам 5 изгорели свещи...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: При работа на място пуши.
syscom написа:vvasilev1 написа:Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?
Не съм сменял нищо, но на диагностика ми вади че имам 5 изгорели свещи...
Колега,
Първо смени подгревните свещи! Ако имаш възможност смени и релето което ги управлява. Като марка BERU.
Второ смени масления сепаратор. Препоръчвам ти да сложиш оригинален.
Ето как изглежда :
https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B8%D ... 39886.html
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: При работа на място пуши.
И след като смениш всичко това(не че няма нужда) ще разбереш, че няма разлика
сваляй дюзите и ги пращай на Виктор в Карлово или в Турция, третия вариянт е да си я караш така 
Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора
...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)


Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора

...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)
Re: При работа на място пуши.
vvasilev1 написа:syscom написа:vvasilev1 написа:Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?
Не съм сменял нищо, но на диагностика ми вади че имам 5 изгорели свещи...
Колега,
Първо смени подгревните свещи! Ако имаш възможност смени и релето което ги управлява. Като марка BERU.
Второ смени масления сепаратор. Препоръчвам ти да сложиш оригинален.
Ето как изглежда :
https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B8%D ... 39886.html
Тази седмица ще сменям релето и ще видя дали трябва да сменям и свещи и ще ги сменя и тях и ако продължи да пуши сменям масления сепаратор.
Колега благодаря за бързия и ясния отговор - аз за първи път чувам за масления сепаратор и го виждам.
п.п. Това ще оправи ли проблема колега? Щото чета некви теми за издухани двигатели и т.н. при мен нямам загуба на мощност или нешо друго като по ситемите и датците или грешки на инпа....
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: При работа на място пуши.
Както се е изказал компетентния колега е възможно да няма подобрение в поведението на автомобила, но все пак така или иначе тези елементи са задължителни за подмяна, а и в сравнение с цената за ремонт на дюзите са евтини.
Така че, нека започнем от по безобидното.
Успех
Така че, нека започнем от по безобидното.
Успех
Re: При работа на място пуши.
Atsalov написа:И след като смениш всичко това(не че няма нужда) ще разбереш, че няма разликасваляй дюзите и ги пращай на Виктор в Карлово или в Турция, третия вариянт е да си я караш така
Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора![]()
...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)
А проблем ли е да се кара така и ако е колко излиза рециклирането на дюзи при Виктор или Турция?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: При работа на място пуши.
За мен не е проблем
. Това само ти може да предцениш, спрямо твоите нужди и приоритети.

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: При работа на място пуши.
syscom написа:Atsalov написа:И след като смениш всичко това(не че няма нужда) ще разбереш, че няма разликасваляй дюзите и ги пращай на Виктор в Карлово или в Турция, третия вариянт е да си я караш така
Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора![]()
...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)
А проблем ли е да се кара така и ако е колко излиза рециклирането на дюзи при Виктор или Турция?
Рециклажа е 200-300 лева на дюза.
Колкото майстора питаш, всеки ще те прати на различен рецикладжия...смятай:)))))
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: При работа на място пуши.
...и за пиезото ли, защото знам, че не ги правят много
?!

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: При работа на място пуши.
Atsalov написа:...и за пиезото ли, защото знам, че не ги правят много?!
И тях ги зачесаха ... не са нано технология.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: При работа на място пуши.
Знам, защото съм правил, но не ги правят на много места 

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: При работа на място пуши.
Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
Re: При работа на място пуши.
RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани