начин на каране на 520И с М20
Модератор: Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
начин на каране на 520И с М20
Колеги,  да споделя само някои впечатления от карането на Е34 в различни условия - градски / извънфградски, зимни / летни и т.н. и да попитам за някои с полезен опит. Имам я от 1 година, а преди това карах 3.5 години Е30, 318И. Като взех Е34 разбрах какво е стабилност и спокоино каране, забравих онова чувство от Е30, че при лека грешка няма прошка. качих се на Е34 през Януари - веднага на сняг и то извън София - летя с 70-80  , а с Е30 - 30, шото всяка канавка те дебне и те изпреварват некви Голф-ове и Кадет-и. Вярвайте ми при Е30 зимните гуми не са от голямо значение
 , а с Е30 - 30, шото всяка канавка те дебне и те изпреварват некви Голф-ове и Кадет-и. Вярвайте ми при Е30 зимните гуми не са от голямо значение  - винаго е готово за поредната красотия, която другите гледат и си викат това момче е самоубиец
  - винаго е готово за поредната красотия, която другите гледат и си викат това момче е самоубиец  С Е34 се видях в кола, която прощава грешки, щото Е30-ката ме е вкарвала (по-точно изкарвала) в такива филми. Само че в началото имах усещането с 5-цата, че се движа мноооого тромаво особено при тръгване или при по-ниски обороти. Трябваше да се науча да качвам оборотомера над 3 за да "се разбереме" с Е34 - тогава нещата изглеждат перфектно
 С Е34 се видях в кола, която прощава грешки, щото Е30-ката ме е вкарвала (по-точно изкарвала) в такива филми. Само че в началото имах усещането с 5-цата, че се движа мноооого тромаво особено при тръгване или при по-ниски обороти. Трябваше да се науча да качвам оборотомера над 3 за да "се разбереме" с Е34 - тогава нещата изглеждат перфектно  и звука е чуден! При вас как е
  и звука е чуден! При вас как е
			
		 , а с Е30 - 30, шото всяка канавка те дебне и те изпреварват некви Голф-ове и Кадет-и. Вярвайте ми при Е30 зимните гуми не са от голямо значение
 , а с Е30 - 30, шото всяка канавка те дебне и те изпреварват некви Голф-ове и Кадет-и. Вярвайте ми при Е30 зимните гуми не са от голямо значение  - винаго е готово за поредната красотия, която другите гледат и си викат това момче е самоубиец
  - винаго е готово за поредната красотия, която другите гледат и си викат това момче е самоубиец  С Е34 се видях в кола, която прощава грешки, щото Е30-ката ме е вкарвала (по-точно изкарвала) в такива филми. Само че в началото имах усещането с 5-цата, че се движа мноооого тромаво особено при тръгване или при по-ниски обороти. Трябваше да се науча да качвам оборотомера над 3 за да "се разбереме" с Е34 - тогава нещата изглеждат перфектно
 С Е34 се видях в кола, която прощава грешки, щото Е30-ката ме е вкарвала (по-точно изкарвала) в такива филми. Само че в началото имах усещането с 5-цата, че се движа мноооого тромаво особено при тръгване или при по-ниски обороти. Трябваше да се науча да качвам оборотомера над 3 за да "се разбереме" с Е34 - тогава нещата изглеждат перфектно  и звука е чуден! При вас как е
  и звука е чуден! При вас как е- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
няма място за сравнение   
   тромавички са и аз карах Е28 528 9години и като се качих на 520ката лелее спънат кон ама тва си е кола а онова си е старотия може много да върви ама тва е само едно вървене
 тромавички са и аз карах Е28 528 9години и като се качих на 520ката лелее спънат кон ама тва си е кола а онова си е старотия може много да върви ама тва е само едно вървене
			 
   тромавички са и аз карах Е28 528 9години и като се качих на 520ката лелее спънат кон ама тва си е кола а онова си е старотия може много да върви ама тва е само едно вървене
 тромавички са и аз карах Е28 528 9години и като се качих на 520ката лелее спънат кон ама тва си е кола а онова си е старотия може много да върви ама тва е само едно вървене
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
то е ясно, че по-голямата и тежка кола е по-стабилна, но тя си иска и по-мощен агрегат за да ускорява с лекота.
качи се на читава 540 и нема да видиш колко бързо оборотомера подминава 3-ката
			
		качи се на читава 540 и нема да видиш колко бързо оборотомера подминава 3-ката

- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Само ще ти кажа, че мойта още я карам с летните. Днеска пак минах 350км.   Миналия ден през балкана
 Миналия ден през балкана   Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг
 Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг   Само надолу е проблем малко че ABS-a откача
 Само надолу е проблем малко че ABS-a откача   Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас
 Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас   
Щях да забравя, звука е много як Не ти трябва касетофон
 Не ти трябва касетофон   Някой ден дано да си имам М30
 Някой ден дано да си имам М30   
   
  
			 Миналия ден през балкана
 Миналия ден през балкана   Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг
 Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг   Само надолу е проблем малко че ABS-a откача
 Само надолу е проблем малко че ABS-a откача   Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас
 Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас   
Щях да забравя, звука е много як
 Не ти трябва касетофон
 Не ти трябва касетофон   Някой ден дано да си имам М30
 Някой ден дано да си имам М30   
   
  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
zAcK написа:Само ще ти кажа, че мойта още я карам с летните. Днеска пак минах 350км.Миналия ден през балкана
Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг
Само надолу е проблем малко че ABS-a откача
Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас
Щях да забравя, звука е много якНе ти трябва касетофон
Някой ден дано да си имам М30


да бе АБСто ти едва не ми отнесе багажника на АИДА
 колеги искам да се оплача от колегата ЗАК който искаше да ми скъси задницата по необичаен начин
 колеги искам да се оплача от колегата ЗАК който искаше да ми скъси задницата по необичаен начин  
   Ега ти и АБС са щеше да ме размести
 Ега ти и АБС са щеше да ме размести   
  

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
е то може да е АБС, ама пак требва да се натиска от раничко, да не стане БМВ-то с фейслифт  Не трябва да му се предоверяваме, въпреки, че при мене често се случва...като возя някой приятел и вече идва светофара и не веднъж съм чувал: "Аре спирай бе!"
 Не трябва да му се предоверяваме, въпреки, че при мене често се случва...като возя някой приятел и вече идва светофара и не веднъж съм чувал: "Аре спирай бе!"  В началото АБС-ът ми създаваше някакъв дискомфорт-при екстремно спиране с Е30 бях свикнал спирачките да кожат и това беше първото условие за да знам че ще се живее...после с Е34 при рязко натискане на спирачките педала рита колата движи-ужас! Трябваше да мине време за да се излекувам от това лъжливо чувство, че щтом не влачи гуми значи не спира. Е34 е прекрасна кола и е удоволствие да я караш! Често си мисля обаче за това че и липсва динамика при ниските скорости (при М20 де).Разбира се вие веднага ще ми кажете м-ми да си беше взел 525 или 530 и т.н. - неотричам че спортния дух лежи  във всяко БМВ, но честно да ви кажа напоследък много обмислям плюсовете и минусите на Е34, която карам сега и Е36 купе, 320 примерно. Ясно ми е, че 5-цата е по-на кола като цяло - по-висок клас, по-безщумна, по-комфортна за каране, по-качествено изпълнена в детайлите, на по-високо ниво е като цяло в много отношения - може да се говори за всичко тук-мотори, цк. кутии, диференцяли и т.н., НО пък Е36 е къде къде по-спортна на външен вид, къде къде по-пъргава и динамична, а и с малко е по-нова и вижте как от дизайна на Е36 тръгна този на Е39, Е46(особено), че даже и на Е90, а и друго - Е36 носи много на тунинг-и външен и всякакъв друг, нещо при което на Е34 трябва много да се внимава щото какви грозотии съм виждал не е истина! Не разбирайте погрешно - аз не съм решил да сменям 5-цата,. Ако бях сигурен, че Е36 си заслужава да се простиш с тази красавица Е34, да съм го направил отдавна - разликата в парите не е кой знае каква! Аз уважавам повече класа на 5-цата, но виждам как леко по-леко тоя модел застарява и че стане накрая така, както е било преди - всяка Е28 е по-добра кола от Е30 - вярвайте ми подкарвал съм Е28 докато имах тройката и съм се уверил, че старата 5-ца е класи над Е30, обаче никой не би взел Е28 пред Е30, щото е "акула", дърта е! Може с Е34 да не се случи това - щото Е34 е класика на БМВ - това Е БМВ, което си представя всеки, като се спомене тази марка, вече толкова време олицетворява класа и спортен дух и доминиране на пътя и т.н., докато Е28 имаше сравнително кратък живот. Незнам - кажете мнения
  В началото АБС-ът ми създаваше някакъв дискомфорт-при екстремно спиране с Е30 бях свикнал спирачките да кожат и това беше първото условие за да знам че ще се живее...после с Е34 при рязко натискане на спирачките педала рита колата движи-ужас! Трябваше да мине време за да се излекувам от това лъжливо чувство, че щтом не влачи гуми значи не спира. Е34 е прекрасна кола и е удоволствие да я караш! Често си мисля обаче за това че и липсва динамика при ниските скорости (при М20 де).Разбира се вие веднага ще ми кажете м-ми да си беше взел 525 или 530 и т.н. - неотричам че спортния дух лежи  във всяко БМВ, но честно да ви кажа напоследък много обмислям плюсовете и минусите на Е34, която карам сега и Е36 купе, 320 примерно. Ясно ми е, че 5-цата е по-на кола като цяло - по-висок клас, по-безщумна, по-комфортна за каране, по-качествено изпълнена в детайлите, на по-високо ниво е като цяло в много отношения - може да се говори за всичко тук-мотори, цк. кутии, диференцяли и т.н., НО пък Е36 е къде къде по-спортна на външен вид, къде къде по-пъргава и динамична, а и с малко е по-нова и вижте как от дизайна на Е36 тръгна този на Е39, Е46(особено), че даже и на Е90, а и друго - Е36 носи много на тунинг-и външен и всякакъв друг, нещо при което на Е34 трябва много да се внимава щото какви грозотии съм виждал не е истина! Не разбирайте погрешно - аз не съм решил да сменям 5-цата,. Ако бях сигурен, че Е36 си заслужава да се простиш с тази красавица Е34, да съм го направил отдавна - разликата в парите не е кой знае каква! Аз уважавам повече класа на 5-цата, но виждам как леко по-леко тоя модел застарява и че стане накрая така, както е било преди - всяка Е28 е по-добра кола от Е30 - вярвайте ми подкарвал съм Е28 докато имах тройката и съм се уверил, че старата 5-ца е класи над Е30, обаче никой не би взел Е28 пред Е30, щото е "акула", дърта е! Може с Е34 да не се случи това - щото Е34 е класика на БМВ - това Е БМВ, което си представя всеки, като се спомене тази марка, вече толкова време олицетворява класа и спортен дух и доминиране на пътя и т.н., докато Е28 имаше сравнително кратък живот. Незнам - кажете мнения
			
		 Не трябва да му се предоверяваме, въпреки, че при мене често се случва...като возя някой приятел и вече идва светофара и не веднъж съм чувал: "Аре спирай бе!"
 Не трябва да му се предоверяваме, въпреки, че при мене често се случва...като возя някой приятел и вече идва светофара и не веднъж съм чувал: "Аре спирай бе!"  В началото АБС-ът ми създаваше някакъв дискомфорт-при екстремно спиране с Е30 бях свикнал спирачките да кожат и това беше първото условие за да знам че ще се живее...после с Е34 при рязко натискане на спирачките педала рита колата движи-ужас! Трябваше да мине време за да се излекувам от това лъжливо чувство, че щтом не влачи гуми значи не спира. Е34 е прекрасна кола и е удоволствие да я караш! Често си мисля обаче за това че и липсва динамика при ниските скорости (при М20 де).Разбира се вие веднага ще ми кажете м-ми да си беше взел 525 или 530 и т.н. - неотричам че спортния дух лежи  във всяко БМВ, но честно да ви кажа напоследък много обмислям плюсовете и минусите на Е34, която карам сега и Е36 купе, 320 примерно. Ясно ми е, че 5-цата е по-на кола като цяло - по-висок клас, по-безщумна, по-комфортна за каране, по-качествено изпълнена в детайлите, на по-високо ниво е като цяло в много отношения - може да се говори за всичко тук-мотори, цк. кутии, диференцяли и т.н., НО пък Е36 е къде къде по-спортна на външен вид, къде къде по-пъргава и динамична, а и с малко е по-нова и вижте как от дизайна на Е36 тръгна този на Е39, Е46(особено), че даже и на Е90, а и друго - Е36 носи много на тунинг-и външен и всякакъв друг, нещо при което на Е34 трябва много да се внимава щото какви грозотии съм виждал не е истина! Не разбирайте погрешно - аз не съм решил да сменям 5-цата,. Ако бях сигурен, че Е36 си заслужава да се простиш с тази красавица Е34, да съм го направил отдавна - разликата в парите не е кой знае каква! Аз уважавам повече класа на 5-цата, но виждам как леко по-леко тоя модел застарява и че стане накрая така, както е било преди - всяка Е28 е по-добра кола от Е30 - вярвайте ми подкарвал съм Е28 докато имах тройката и съм се уверил, че старата 5-ца е класи над Е30, обаче никой не би взел Е28 пред Е30, щото е "акула", дърта е! Може с Е34 да не се случи това - щото Е34 е класика на БМВ - това Е БМВ, което си представя всеки, като се спомене тази марка, вече толкова време олицетворява класа и спортен дух и доминиране на пътя и т.н., докато Е28 имаше сравнително кратък живот. Незнам - кажете мнения
  В началото АБС-ът ми създаваше някакъв дискомфорт-при екстремно спиране с Е30 бях свикнал спирачките да кожат и това беше първото условие за да знам че ще се живее...после с Е34 при рязко натискане на спирачките педала рита колата движи-ужас! Трябваше да мине време за да се излекувам от това лъжливо чувство, че щтом не влачи гуми значи не спира. Е34 е прекрасна кола и е удоволствие да я караш! Често си мисля обаче за това че и липсва динамика при ниските скорости (при М20 де).Разбира се вие веднага ще ми кажете м-ми да си беше взел 525 или 530 и т.н. - неотричам че спортния дух лежи  във всяко БМВ, но честно да ви кажа напоследък много обмислям плюсовете и минусите на Е34, която карам сега и Е36 купе, 320 примерно. Ясно ми е, че 5-цата е по-на кола като цяло - по-висок клас, по-безщумна, по-комфортна за каране, по-качествено изпълнена в детайлите, на по-високо ниво е като цяло в много отношения - може да се говори за всичко тук-мотори, цк. кутии, диференцяли и т.н., НО пък Е36 е къде къде по-спортна на външен вид, къде къде по-пъргава и динамична, а и с малко е по-нова и вижте как от дизайна на Е36 тръгна този на Е39, Е46(особено), че даже и на Е90, а и друго - Е36 носи много на тунинг-и външен и всякакъв друг, нещо при което на Е34 трябва много да се внимава щото какви грозотии съм виждал не е истина! Не разбирайте погрешно - аз не съм решил да сменям 5-цата,. Ако бях сигурен, че Е36 си заслужава да се простиш с тази красавица Е34, да съм го направил отдавна - разликата в парите не е кой знае каква! Аз уважавам повече класа на 5-цата, но виждам как леко по-леко тоя модел застарява и че стане накрая така, както е било преди - всяка Е28 е по-добра кола от Е30 - вярвайте ми подкарвал съм Е28 докато имах тройката и съм се уверил, че старата 5-ца е класи над Е30, обаче никой не би взел Е28 пред Е30, щото е "акула", дърта е! Може с Е34 да не се случи това - щото Е34 е класика на БМВ - това Е БМВ, което си представя всеки, като се спомене тази марка, вече толкова време олицетворява класа и спортен дух и доминиране на пътя и т.н., докато Е28 имаше сравнително кратък живот. Незнам - кажете мнения- yuliancho
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Са отивам да мием 5-чката, че отивам на Калофер да празнувам Новата Година!! Ще ви пожелая весело посрещане и успешна 2007 във всичко - щастие, късмет и некое по-ново БМВ вервам няма да откажете 
			
		
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Искаш да кажеш + старото по още едноyuliancho написа:Са отивам да мием 5-чката, че отивам на Калофер да празнувам Новата Година!! Ще ви пожелая весело посрещане и успешна 2007 във всичко - щастие, късмет и некое по-ново БМВ вервам няма да откажете
 
   
   Мерси колега и да ти се връща
 Мерси колега и да ти се връщаoxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 много устойчива колица(имам я от 4,5 год. и никъде не ме е подвела) и зимата добре се представя
 много устойчива колица(имам я от 4,5 год. и никъде не ме е подвела) и зимата добре се представя 
 
