Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 04 Окт 2017, 18:54

малкия термостат...много хора са оставали на пътя заради него :yes: сменяй го и си ок. старее и се пука пластмасата...
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zvezdata » 04 Окт 2017, 19:11

bai_ILIA написа:малкия термостат...много хора са оставали на пътя заради него :yes: сменяй го и си ок. старее и се пука пластмасата...

Брутална работа, дори не съм разбрал кога е станало... благодаря, колега! Жив и здрав да си!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.06.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от valentin4o5 » 04 Окт 2017, 19:32

Някой имал ли е такъв пробмем бмв е91 330д 231 коня звук който ту се появява ту изчезва от към бъбреците така в вече 14 хиляди нито се усилва нито намалява [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YgPBISe3uvc[/youtube]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 05 Окт 2017, 13:27

шумът прилича не нещо по периферията на мотора от рода на вакуумна помпа или нещо подобно. тя се намира точно отпред на мотора. не мисля, че има повод за притеснение ако всичко функционира правилно
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.06.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от valentin4o5 » 05 Окт 2017, 14:22

не се притесмявам просто ме дразни звука водна помпа демферна шайба и ролки са оригинални на бмв сменени компресора на климатика с е ново лагер и при включен или изк климатик няма разлика и алтернатора е нов на валео и звука пак си го има ту се появява ту изчезва катп е студена колата първите 5 10 мин го няма този звук и се чува от към бъбреците

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 05 Окт 2017, 15:21

Перката?

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.06.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от valentin4o5 » 05 Окт 2017, 15:44

тя си включва и изключва като загрее но и на изключена перка ди го има и докато се върти звука пак се появява и изчезва и тея сутрини когато е студено не се включва с звука почва да се чува след 10тина мин работа на место

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 07 Окт 2017, 23:32

Колеги имам два проблема:
1. Сега от дъжда фаровете ми се запотиха отвътре доста някакви идеи как да постъпя стъклото ли да махна или има друг начин?
2. Другия проблем е че левия ксенон си гасне и се пуска когато си поиска смисъл карам работи си изгасне за няколко секунди 10-20 пак се включи това без да дава грешка. Ако даде грешка просто завъртя копчето изключа ги и пак ги включа и светва докато не го направи пак тоя номер. Възможно ли е от конденза или утре да купя друга крушка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 08 Окт 2017, 11:48

Ronian написа:Колеги имам два проблема:
1. Сега от дъжда фаровете ми се запотиха отвътре доста някакви идеи как да постъпя стъклото ли да махна или има друг начин?
2. Другия проблем е че левия ксенон си гасне и се пуска когато си поиска смисъл карам работи си изгасне за няколко секунди 10-20 пак се включи това без да дава грешка. Ако даде грешка просто завъртя копчето изключа ги и пак ги включа и светва докато не го направи пак тоя номер. Възможно ли е от конденза или утре да купя друга крушка.


От крушката е, и при мен така го прави даже сменя и цветът 1 2 пъти и спря.

Знаете ли на каква цена може да се намери CIC навигацията че моята ми направи 1 два проблема но за сега бачка ок, и съм се замислил да е сменям.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 08 Окт 2017, 11:55

awful написа:
Ronian написа:Колеги имам два проблема:
1. Сега от дъжда фаровете ми се запотиха отвътре доста някакви идеи как да постъпя стъклото ли да махна или има друг начин?
2. Другия проблем е че левия ксенон си гасне и се пуска когато си поиска смисъл карам работи си изгасне за няколко секунди 10-20 пак се включи това без да дава грешка. Ако даде грешка просто завъртя копчето изключа ги и пак ги включа и светва докато не го направи пак тоя номер. Възможно ли е от конденза или утре да купя друга крушка.


От крушката е, и при мен така го прави даже сменя и цветът 1 2 пъти и спря.

Знаете ли на каква цена може да се намери CIC навигацията че моята ми направи 1 два проблема но за сега бачка ок, и съм се замислил да е сменям.


Ако говорим за контролер+монитор+CIC+емулатор+кодиране минимум 1200лв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 08 Окт 2017, 11:59

dextuar написа:
awful написа:
Ronian написа:Колеги имам два проблема:
1. Сега от дъжда фаровете ми се запотиха отвътре доста някакви идеи как да постъпя стъклото ли да махна или има друг начин?
2. Другия проблем е че левия ксенон си гасне и се пуска когато си поиска смисъл карам работи си изгасне за няколко секунди 10-20 пак се включи това без да дава грешка. Ако даде грешка просто завъртя копчето изключа ги и пак ги включа и светва докато не го направи пак тоя номер. Възможно ли е от конденза или утре да купя друга крушка.


От крушката е, и при мен така го прави даже сменя и цветът 1 2 пъти и спря.

Знаете ли на каква цена може да се намери CIC навигацията че моята ми направи 1 два проблема но за сега бачка ок, и съм се замислил да е сменям.


Ако говорим за контролер+монитор+CIC+емулатор+кодиране минимум 1200лв


Да всичко, за да се мине от ccc на cic си трябва всичко, ако се намери на 1200 не е зле че на много места е над 700 Евро, а не са никак малко пари.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 08 Окт 2017, 12:05

awful написа:
dextuar написа:
awful написа:
Ronian написа:Колеги имам два проблема:
1. Сега от дъжда фаровете ми се запотиха отвътре доста някакви идеи как да постъпя стъклото ли да махна или има друг начин?
2. Другия проблем е че левия ксенон си гасне и се пуска когато си поиска смисъл карам работи си изгасне за няколко секунди 10-20 пак се включи това без да дава грешка. Ако даде грешка просто завъртя копчето изключа ги и пак ги включа и светва докато не го направи пак тоя номер. Възможно ли е от конденза или утре да купя друга крушка.


От крушката е, и при мен така го прави даже сменя и цветът 1 2 пъти и спря.

Знаете ли на каква цена може да се намери CIC навигацията че моята ми направи 1 два проблема но за сега бачка ок, и съм се замислил да е сменям.


Ако говорим за контролер+монитор+CIC+емулатор+кодиране минимум 1200лв


Да всичко, за да се мине от ccc на cic си трябва всичко, ако се намери на 1200 не е зле че на много места е над 700 Евро, а не са никак малко пари.

Тази инвестиция си заслужава само ако смяташ да задържиш колата за още няколко години според мен. Бях се нахъсал да сменям CCC-то за CIC, но с оглед, че вероятно ще пусна колата за продажба догодина и знам, че никой няма да го оцени, не видях смисъл да го правя. Да, много по-готино е от CCC-то, но високата цена, генерирането на код за навигацията /когато не го правиш сам/ и т.н биха спрели повечето хора.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i e90
Мечтае да кара: Служебно BMW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от v88z » 08 Окт 2017, 17:00

Привет колеги. Появиха се при мен два проблема които мисля че са един. Та първия проблем се появи преди 2 месеца, вентилацията на парното и климатика започна да не работи като хората, пускам примерно да духа на макс и реално работи ,но духа много слабо и на моменти се засилва. Та днес и другия проблем, изфорсирах малко повече колата (незнам дали има нещо общо изфорсирането) , и след малко време почна да излиза лек дим през въздоховодите на таблото, спрях веднага отварям капака на колата и там няма и следи че нещо е пушило. Температурата на колата беше нормална и на навигацията не излезна грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 09 Окт 2017, 7:35

v88z написа:Привет колеги. Появиха се при мен два проблема които мисля че са един. Та първия проблем се появи преди 2 месеца, вентилацията на парното и климатика започна да не работи като хората, пускам примерно да духа на макс и реално работи ,но духа много слабо и на моменти се засилва. Та днес и другия проблем, изфорсирах малко повече колата (незнам дали има нещо общо изфорсирането) , и след малко време почна да излиза лек дим през въздоховодите на таблото, спрях веднага отварям капака на колата и там няма и следи че нещо е пушило. Температурата на колата беше нормална и на навигацията не излезна грешка.


Колега при мен беше дало на късо вентилатора и беше изгорило жиците и управлението му. След ремонт при колега от форума се оправи. Иначе и аз нямах нито парно нито климатик духаше просто защото влиза въздух отвън и то мн слабо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 09 Окт 2017, 7:38

А да попитам вчера с инпата като се загледах в живи данни и имам разлика в desired и actual air mass. На desired е по малко отколкото на actual който е с около 150 единици повече. ЕГР и ДПФ са изолирани

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook